תוכן Macpire - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Macpire

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    2
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Macpire

  1. טוב אשמח לענות לך על השאלות , ואני שמח לראות שלאט לאט כולם מבינים שהפתרון האידאלי זה מקינטוש.

    לגבי השימושים שלך בפיסי מול המקינטוש... גם מבחינת סרטים מוסיקה צפיה הורדה וכדומה ישנן פתרונות למקינטוש... אומנם יש בעיות ויש הטוענים שהמהירויות הורדה לא מספיק מהירות כמו בפיסי... אם אתה כל כך רוצה להמשיך להוריד תשמור את הפיסי הישן שלך או שתשתמש בוירטואל פיסי שזאת תוכנת אימולטור שנותנת לך להריץ פיסי (חלונות) על המק שלך... הביצועים לא משהו אבל זה מספיק כדי לגלוש באתרים מועדפים שלא עובדים בספארי או בפיירפוקס וכן להורדת קבצים ברשת.

    בנוגע לעבודה באופיס... אני הייתי ממליץ על תוכנת מלל שהיא באמת אחת התוכנות הראשונות שיצאו למערכת איקס והיא תומכת בעברית בצורה מצויינת.. ניתן גם לפתוח איתה קבצי וורד , אומנם לא בתצוגה הכי נכונה תמיד אבל אפשר לטפל בקבצים ולצפות בהם בצורה מספקת.

    בעניין היחס בין פיסי למק זאת היא דעתי: מק יציב יותר יפה יותר נוח יותר ומנצל את המעבד שלך יותר לעומת הפיסי שהוא לא יציב מספיק ידידותי כמו הצרות שלי... ושלא לדבר שגם אם יש לך מחשב פנטיום 500 עם זיכרון של 50 גיגה תמיד יצוץ באג במערכת שיתקע לך התקנה באמצע או יקריס לך פתאום את הדפדפן.

    טוב זה על קצה המזלג ויש עוד המון דברים... תנסה להתקין תוכנה במק ותראה שזה ממש כמו להעתיק שיר ממקום למקום. ולא מצריך בילבולי מוח מיותרים... אני מקווה לעלות לאתר שלי בקרוב סקירה מקיפה על המק מול הפיסי ומדריך לסוויטצ'ר מה שנקרא.

    ולהוסיף סקירה של מה זה מק בכלל ולמה הוא מומלץ.

    כולכם מוזמנים לבקר במקומונה, אני מקווה שבעזרתכם האתר הזה יפרח.

    http://macommune.macpire.com

×
  • צור חדש...