תוכן MasterDK - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MasterDK

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1313
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי MasterDK

  1. אבל הם הקימו מחאה חברתית שחס וחלילה לא יחלבו אותם! כי הרי לא יתכן שנשלם על פסק זמן 200% יותר מאשר בניו ג'רזי, מה אנחנו פראיירים?

    אני לא יודע אם זה טוב או לא שאין לי משהוא על השולחן שאני לא צריך כי אחרת הייתי דופק את זה בקיר מרוב עצבים!! :pissed:

  2. מגעיל אותי שמחירי הדיור פה עולים מעל ומעבר, שהדלק נושק את ה 8 שקל לליטר, שהמס על חדש הוא בערך 120% ואף אחד לא מוכן לעשות אם זה כלום, אבל כשמגלים ש"פסק זמן" של עלית עולה בארץ 3 שקל ובארה"ב 35סנט אז ישר מחאה חברתית ולא קונים יותר פסק זמן כי הרי זה שערוריה שעושים עלינו כסף ואנחנו לא פריירים לשלם יותר על פסק זמן :screwy::kopfpatsch: ??? :facepalm::bash::s07:

  3. קודם כל לא קראתי את כל הדיון ולכן אני כנראה אחזור על דברים של אנשים אחרים.

    דבר שני, Milford Cubicle אשמח אם תוכל לפסרם את הרשימה הסופית בשלב מסויים (אני מאמין שתיהיה אחת כזאת, כי אני חי בתקווה שכמות הסיבות היא סופית), סתם מתוך סקרנות.

    1. תרבות ישראלית - "אני רק לשאול שאלה", "נו למה לא פותחים עוד קופה, מה אני צריך לעמוד פה שעתיים", ועוד כל מיני כאלה. זה מתייחס לכל התחומים, הרבות בבית הספר, תרבות במקומות ציבוריים (דואר, סופרמארקט וכדומה), תרבות נהיגה זוועתית.

    2. לא בדיוק מגעיל אבל מעצבן זה חוסר התחבורה הציבורית, זה פשוט אבסורד, מדינת היא מדינה קטנה מה שהופך אץ הערים לקטנות ומה שמוביל אותנו ליצירת קשרים עם אנשים שלא בהכרח גרים בעיר\אזור שבו אני גר, אבל לבלות איתם אני לא יכול. זה מביא אותי לסיבה 3

    3. חרדים (לא כולם כמובן) - זה פשוט פשע מארוגן. הם מגלגלים כסף על כלום, מה שהולך בערים\אוטובוסים חרדים זה פשוט זוועה שלא נעשה איתה כלום.

    4. הממשלה - חלקם מחפשת דרכים לחלוב כסף מהעם (ראה מצלמות מהירות חדשות), אחרים מצהירים בפירוש שתומכים בשהידים.

    5. מיסים ומחירים - המחירים ומיסים בארץ לא נותנים לאנשים להתפתח לגדול. לא מאפשרים לרכוש (ורכב הוא חובה כל עוד סעיף 2 לא מתקיים) ודירה.

    זה הכל בערך. אולי אזכר בעוד.

  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4180359,00.html

    לא נמאס? שימצאו תירוץ אחר. או שאולי מצד שני כדי לי לעבור לבית שמש להפוך לחרדי, ככה אראה חזה כל יום :smile1:

    אם אתחיל לבטא את דעתי פה לגביהם יעיפו אותי מהפורום בבעיטות, אז אני רק אגיד שנשבר לי, צריך להעיף אותם, את כל הפרזיטים האלה!

  5. שלום,

    מכללות נתפסות כמוסד לא רציני. יש לך יותר מידי אינטרקציה בין התלמידים למרצה (כמו בבית ספר) ולכן לפעמים הציונים לא משקפים דווקא את הידע אלה גם את כמות החיבה של המרצה לאותו תלמיד. גם הלימודים יותר קלים שוב בגלל אותו יחס של תלמיד-מרצה.

    לא ידוע לי מה הרף הדרוש בשבילך, אתה מוזמן להיכנס לאתר של כל אוניברסיטה ולחשב סיכוי קבלה. תזכור שאתה תמיד יכול להתחיל תואר באוניברסיטה הפתוחה (לא דורש פסיכומטרי) ולעבור לכל אוניברסיטה אחרת אחרי שתשלים את החומר הדרוש. לא שזה יותר קל מאשר ללמוד לפסיכו אבל לפעמים בשביל להתקבל לאוניברסיטה אתה צריך פסיכומטרי בסביבות 760 ואם אתה לא גאון ולא רוצה לשפר בגרויות בהיסטוריה וספרות, אפיק מעבר מאוני' פתוחה נשמע כמו רעיון לא רע בכלל.

    בהצלחה!

  6. שלום לך,

    בתור אחד עם זכאות ל"תואר" הנ"ל, אני רוצה לומר לך: אל תחפש קיצורי דרך.

    נכון הנדסאי זה שכונה שבוקשי לומדים שמה, מזכיר בית ספר וכו'. אבל זה תואר תעודה שידוע רק בארץ (נקראת Practical Engineer או P.E. בקצרה). מה גם שמקומות עבודה לא שמים על התעודה הזאתי, וכאשר ההחלטה עומדת בין שתי אנשים חסרי ניסיון אך אחד מהם הוא בעל תואר מהנדס והשני בעל תואר הנדסאי.... אני אתן לך לנחש את מי יקחו.

    אם אתה באמת רוצה לעסוק במחשבים בפיתוח, אני מציע לך ללמוד כמו שצריך באוניברסיטה נורמלית, ולא מכללה מעפנה. יש דרכים להתקבל לאוניברסיטה גם בלי פסיכומטרי אם זה לא בראש שלך (לדוגמא אפיק מעבר מאוני' פתוחה - שלא תבין זה גם לא שכונה, כל אחד בוחר מה שנוח\מתאים\קל לו).

    דעתי האישית בלבד שמתבססת על זכאות לתעודת הנסדאי, הסתכלות על עולם התעסוקה של ההיי טק (גם מבפנים), לימודים לתואר מהנדס באונ' הפתוחה והתבוננות באנשים שלומדים לתואר מהנדס באונרסיטאות השונות בארץ.

    בהצלחה!

  7. בקיצר, אם אתה רוצה מצד אחד לא להסתבך ומצד שני ללמד אותם לקח, תחזיר באותה צורה...

    קח מטאטא עטוף במגבת ותתחיל לדפוק להם בתקרה כמו הזקנות ההם בסרטי שנות ה-80 :smile1:

    ניסיתי כבר :\ אם תבוא אלי הביתה אתה תראה שכל התקרה שלי עיגולים שחורים כי תפסתי את הדבר הראשון שהיה הכי קל להוציא שזה מקל מתח עם משו שחור עליו..

    בכל מקרה היום זה לא כזה נורא כמו אתמול, אולי הם גולשים ב hwzone?! :screwy:

  8. Trumpeldor

    עם כל הכבוד אני לא הולך לפול על 4 בפיניהם ולקנות להם שטיחים/מדבקות/whatever. יש גבול.

    The Avatar

    יש סיכוי טוב שגם להסביר להם בהגיון לא יעזור. זה לא אומר שאתה צריך לנסות להפסיק.

    קוראים לזה אדם נואש, ואני ממש משמ לא רוצה להיות כזה ולהעמיד את עצמי במצב של "הם שמים ז** עלי", כי זה בדיוק המצב שיקרה אם אני אבוא אליהם כל יומיים וזה עדיין ימשיך, מבחינתי זה יהיה חוסר כבוד כלפי ולא עשיתי שום דבר רע בשביל שלא יכבדו אותי.

    rroonnii

    לא צריך לשנוא במיוחד שאין קשר להיותם דתיים.

    מצטער, בכל מקום יהיו חרא אנשים שאני אצטרך לשנוא, אני מבין שזה כנראה לא מסתדר עם הדעות שלך אבל ככה אני, אני לא יכול לאהוב את כולם.

    מעבר להשקפות של האדם -האדם צריך קודם כל לכבד כל אדם ובמיוחד שלא פגע בו בכוונה.

    נמאס לי לכבד את כל העולם, נמאס לי לחכות בכניסה לרכבת שכולם ירדו ורק אז אני יעלה, כשלצידי יש אנשים שנדחפים ועולים. נמאס לי לעמוד בדואר בתור ולחכות למספר שלי בשביל לקבל חבילה מסריחה כשתמיד יבוא איזה אחד יעצבן את כולם על הצעקות שלו ויכנס לפני. אני לא צדיק ואני לא הולך לתקן את העולם אבל כמו שאומרים "בישראל תיהיה ישראלי" (תקף דרך הגב לכל מדינה). וכמו שאני מכבד אנשים אני מצפה שיכבדו אותי בחזרה, ואם זה לא קורה אז כנראה לא מגיע להם שאני אכבד אותם.

  9. למען הסר ספק!!!

    אני לא גזען, אין לי בעיה עם דתות שונות ובפרט עם דתיים (יש לי שנאה כלפיהם אבל זה לא נובע מהיותם דתיים) כמו כן אני נגד ריבוי ילדים, בפרט כשההורים לא מסוגלים לגדל ולחנך אותם כמו שצריך.

    (אין לנאמר לעיל קשר למשפחה הנ"ל, אינני יודע אם הילדים שלהם חונכו כראוי או לא).

    לכל השאר: תודה על התגובות, אנסה לדבר איתם ואז נראה.

  10. עם כל הכבוד' date=' דיברת איתם רק [s']פעם אחת שלוש פעמים וראוי שתדבר איתם עוד מספר פעמים לפני שאתה מתעצבן ונוקט בשיטות דווקא למיניהן.

    זה נמשך כבר בערך שנה וחצי :-X

    אפילו כשבאים אילנו אורחים הם שואלים "מה השכנים למעלה משנים את סדר הרהיטים שלהם?"

  11. 11010010110

    רוב הגרירות זה של הילדים. כמו שאמרתי יש שם 100500 איש בדירה בת 3 חדרים אז לפי מה שהספקתי לראות כשבאתי להעיר להם בפעמים הקודמות, שיש להם מיטות כאלה שצריך להזיז בשביל להוציא. הבעיה גם שהחדר של הילדים נמצא מעל החדר שלי (למרות שיש רעש גם בסלון).

    אני אנסה לדבר איתם אבל אני ממש ממש ממש בספק שזה יצליח, כי בכל זאת זה ילדים מקסימום הם יתנו להם הערה והכל ימשיך כרגיל.

    מבחינת החוק אם אני שומע בכל רעם במהלך היום עד 23:00 לא יכולים לעשות לי כלום נכון? כי אם כך אני הולך לעשות להם את המוות!

    ptyahoo

    אני לא אדם רע, אני מנסה להבין אחרים ואני מבין שהם אנשים דתיים (לא משנה אם חצי-דתייתים או whatever) והם כנראה מאמינים בזה שצריך להביא 500 ילדים לעולם, אבל גם לסבלנות שלי יש גבול, אני גם בן אדם וגם לי מגיע שיכבדו אותי, וניסיתי לדבר איתם ואני אנסה עוד פעם, אבל עד כאן, אם זה לא מצידי אני יעשה להם דווקא.

  12. שלום,

    אני רוצה לשאול אותכם מה אפשר לעשות עם שכנים שמוציאים לי אתה מוח.

    הם גרים מעלי, הם משפחה דתיה (? לובשים כיפות לא יודע מה זה אומר) יש להם 500 ילדים (לא, באמת יש להם איזה 4-5 ילדים, אף פעם לא יצא לי לספור) אני בכלל לא יודע איך גם גרים בדירה של 3 חדרים.

    כל היום בערך מהבוקר עד הלילה הם עושים רעש בילתי נסבל, מזיזים רהיטים כל הזמן!! וזה עושה את הרעש המגעיל הזה של חריקה על הרצפה.

    אני לא יודע מה לעשות, ניסיתי לדבר איתם (זה היה די מזמן) יותר מפעם אחת, והם התנצלו וזהו ואז זה נמשך, אין לי כוח לדבר איתם יותר כי זה לא עוזר.

    לפעמים עוברות לי מחשבות בראש איך אני לקוח גרזן ותוקע אותו בראש של כל אחד מהילדים שלהם (ככה נהייהים פסיכופטיים לא?).

    ניסיתי להדליק בכל רעם וגם זה לא עזר. אני כבר לא יודע מה לעשות ולמי לפנות אבל אי אפשר לחיות ככה יותר!

    אשמח להצעות!

  13. שבת שלום חברים,

    יש לי שתי מסכים

    LG Flatron L1760TR

    LG Flatron L1753TR

    הראשון מחובר DVI השני VGA

    אני לא מצליח לסדר בהם את הצבעים שיראו אותו הדבר. בגלל שאני עובד עם קוד אז הרקע של ה IDEים הוא לבן ואני ממש רואה שוני בין הלבן בכל אחד מהם.

    אשמח להצעות.

    תודה רבה!

  14. אני בעד שיחברו, וגם שיהיה לאינטרנט, ככה שאם יהיה לי משעמם אני אוכל להיתסכל לצחוק (או לבכות), יכול להיות נחמד :smile1:

    ובנימה יותר רצינית, לא אכפת לי.. אם זה ינמע מילדים לעשות דברים רעים ויהיו פחות ילדים אומללים שבית הספר זה כמו בית כלא בשבילהם, שכל בוקר הם צריכים סיבה ממש ממש גדולה בשביל לקום וללכת לשם, אז אני בעד.

×
  • צור חדש...