תוכן GamBush - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GamBush

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    11
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי GamBush

  1. היי היום שיחקתי במחשב וקצת צעקתי וירקתי טיפות קטנות של רוק לעבר המסך והם פגעו במסך ואולי במקלדת.. אני מפחד שזה יכול להיכנס לחריצים של המסך או של המקלדת וזה מסוכן או יכול להרוס.. המקלדת לא ראיתי טיפות אבל על המסך כן. בנוסף רציתי להניח את הטלפון שלי על הפד אבל בטעות הנחתי על העכבר שהיה הבדל של 2 סנטים בגובה ואז זה נחת על העכבר g pro איפה שהסמל של לוגיטק ונתן כמו מכה מפחד שיכול לקרות משהו לעכבר.. מה יכול לקרות ממה שאמרתי? מבקש תשובה על כל מקרה ולא ספאם בבקשה. תודה!!!!!

  2. ציטוט של Moon-Mage

    ... אתה יודע מה זה? על הזיכרון שמורה המהירות שבה הוא אמור לרוץ וכל מה שXMP עושה זה קורא את מה כתוב בזיכרון ומיישם, זה כמובן לא מפר אחריות כי זה הspec של הזיכרון.

    ובנימה שונה שום דבר שאתה יכול לעשות בביוס לא צריך להשפיע על האחריות וליצרן או לחנויות אין שום דרך לדעת מה עשית.

    אחי עכשיו במסך פתיחה של פורטנייט פתאום יש ריסטרט וגם באמצע משחק היום עוד פעם זו בעיה חומרתית? לחבר שלי לא הפעילו xmp ועובד הכל חלק ללא קריסות

  3. יש לי :

    6800xt nitro plus

    5800x

    b550f asus

    rm850

    nx800

    בgta יש לי כמה תקיעות בחצי שעה, כמו 5 תקיעות בחצי שעה תקיעות קטנות.

    בסיאס שיחקתי רק שעה לא ברצף מאז קניית המחשב והייתה לי תקיעה אחת איך שנכנסתי ללובי באמצע משחק אולי כי עדיין טען. בflashing lights למי שמכיר יש כל כמה שניות תקיעה. בפורטנייט (רק הורדתי לניסיון לא אוהב את המשחק) יש כל 10 שניות ואני מקבל בפועל 170 פריימים שביוטיוב מקבלים 200 ! ויש מקרים של 90 פריימים לכמה שניות!

    3 פעמים יצא פתאום מהמשחק בלי שום ארור מגיטיאיי פעמיים ואחרי ששיניתי הגדרות בסיאס זה טען ויצא.

    3 פעמים פתאום היה מסך שחור והאסוס טען וכאילו הפעלתי מחדש. פעם אחת אחרי גיטיאיי הדיסקורד לא הגיב, פעם אחת בפלאשינג לייטס שהעפתי לקבינימט ופעם אחת בפורטנייט כשנכנסתי למשחק. אני לא יודע מה לעשות, האם זו בעיה במחשב. נכנסתי לאתר חשוד אבל האיסט ישר חסם, לא ירד כלום. עשיתי איפוס דרך פתור בעיות פעם אחת כי שכחתי את הסיסמה כמו דביל.

    מה לעשות?

    קניתי הכל בקספ

    תודה

×
  • צור חדש...