תוכן barakhil - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

barakhil

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    98
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי barakhil

  1. ואם אתם שואלים אותי הדיון מדרדר :P

    כן, כי מסתבר שיש פה כמה אנשים שבטוחים שהם חברים בגוף העליון לביקורת כוסיות ויש להם את הסמכות לקבוע מי אחת ומי לא (נראה אתכם מצרפים תמונה של עצמכם ומקבלים מסכת ירידות), ולא די בזה - הם גם חייבים להפיץ את הדעה הזאת ברבים, מה יש - קשה לשמור קצת מחשבות לעצמכם?!

  2. אני ממש מאוד מאוד מעוניין להתקבל לממר"ם. אנא יעצו לי איזה קורסים או ניסיון עליי לקבל על מנת להתקבל ליחידות המחשוב של צה"ל (עם אפשר להאקינג יותר טוב ^_^). אני עדיין בן 14 (כיתה ט'), אז יש לי עוד בערך 4 שנים.

    צריך לדעת c/++ Y טוב? אולי לינוקס? מה...

    הרגע חזרתי מהמבחנים לממר"ם. אין לך מה להתחיל להתכונן וכו', כי שום ידע מוקדם אינו מוצרך. המבחנים הם של חשיבה וחוץ מהמבחן האחרון, אין קשר ישיר לתכנות, (וגם במבחן האחרון, ידע מוקדם בתיכנות לא היה ממש עוזר לך כי הם ממציאים לך שפה וחוקים).

    בקיצור, יש לך עוד מלא זמן ואין דרך שאתה יכול להתכונן כבר מעכשיו, (חוץ מלדאוג שלא יהיה לך פרופיל קרבי, כי אז חבל לך על הזמן :P)

    או שיש לך את זה, או שאין לך את זה. הם כבר יחליטו בעצמם אחרי שתעשה את המבחן.

  3. למען האמת, זה כבר די מצחיק ;D

    יש הבדל בין לצחוק על "האויב" שלך (במרכאות כי הנושא נתון לוויכוח) לבין לצחוק על אזרחי המדינה שלך ולדמות אותם לאויב.

    תודה.

    (רק אפשר לדעתי להוריד מרכאות-כי זה לא נתון לויכוח).

    נו באמת...זה ממש מרגיז.

    הפלסטינאים הם לא "אויבים", להזכירך - אמנם זה נתון משתנה, אבל רק כ-40% מהפלשתינאים תומכים בטרור {וגם זה, מוצדק חלקית}

    אני מסכימה עם Nice-1, אין ספק שרועי לוי אמר את הדברים במכוון כדי לסלק אותם מן המופע ולא בשביל "לרומם את הקהל",

    עובדה שגם הקהל בהופעה הרגיש נבוך ומבולבל (ע"פ הכתבה) אך רועי המשיך את הופעתו חרף התגובות השליליות של הקהל שזיהו את הגזענות בדבריו...

  4. אני מבקש לא לפרסם תגובות שיש בהן מטרה לפגוע בקבוצות כאלו ואחרות או בכדי להתסיס. הערה זו באה בעקבות תגובתו של SONIC שמשום מה אף פעם לא לומד את הלקח ותמיד ממשיך בתגובותיו הלא מתחשבות וללא כל שמץ של סינון.

    בקיצור, לא לכתוב דברים שיעוררו פה מהומות ומלחמת דתות ואתם כבר יודעים איפה נמצאים חוקי הפורום.

    ואליך sonic: המשך המגמה של התגובות שלך תביא למחיקתן המיידית.

    אורי,

    ראשית, ברצוני להצביע על אפליה די מרגיזה שזאת לא הפעם הראשונה שאני שמה לב אליה. ארצה הסבר הגיוני על כך שאנשים מצוות האתר יכולים לעבור על חוקי הפורום ו"יוזרים רגילים" יוענשו בחומרה (מחיקת תגובותיהם) על אותן עבירות.

    ציטוט רלונטי מת'רד הסטיקי של חוקי הפורום:

    העלבה אישית, ישירה או בעקיפין של משתמש אחר, איש ציבור, נבחרי ציבור, חבר כנסת - אסורה.

    מחאה לגיטימית יכולה להכתב בצורה משכנעת ללא השמצות מיותרות.

    ציטוט מדברי אסף:

    אתה מטומטם.

    "אתה מטומטם" זאת לא העלבה אישית במישרין של משתמש אחר? יש דרכים נוספות להעיד על אי-הסכמה...תרבותיות יותר, ומנומקות יותר.

    כשסוניק מביע את דעתו, אתה מאיים למחוק לו את ההודעות. אמנם הדעה שלו היא קיצונית, אך היא קיימת ואף נפוצה בקרב הישראלים. אתה לא חושב שזאת חוצפה למחוק לו את ההודעה בגלל שאתה רוצה למנוע מהומות ומלחמת דתות? אתה בעצם אומר שמי שיש לו דעה קיצונית שעלולה לעורר תגובות נסערות מצד מתנגדיו, נשללת לו זכות הדיבור? זאת סתימת פיות ממדרגה ראשונה. המציאות היא שיש דעות מנוגדות וקיצוניות לצדדים שונים, ואותה לא תצליח לטשטש ע"י מחיקת הודעות.

    אם סוניק חושב שבגלל השמאלנים הטרור קיים, ושאין לתת לערבים להנות מאמצעי הבידור הישראלים, למה להשתיק אותו? בוא נתן לו להתבטא ולנמק את דעתו. כל אחד יציג את דעתו וגם אם זה מעורר סערות, זה בלתי נמנע עקב הדיעות השונות (והמשונות) בקרב הישראלים. לטאטא את הדברים מתחת לשטיח לא פותר כלום.

    אם לא היית משתיק אותו, היית רואה איך צצים להם עוד ועוד יוזרים עם דעה זהה לשל סוניק (כמו שקרה בת'רדים רבים בעבר), והיה מתפתח פה דיון יפה על האם מגיע לערבים המדוברים את ההעלבה שהם קיבלו.

  5. מה הוא מסמל? המון. בעיקר את גלגלי השלום שהונעו ע"י השמאל והופסקו באותו יום הודות לימין הארור הזה ששוב, כמובן, הורס ומדרדר את המדינה. אני לא אתחיל למרוח על ההערצה שלי לרבין, משפטים מסוג זה כולם כבר מכירים. רק מעציב אותי לראות אנשים כמוך מעיין, שעוד לא התפקחו, ולא יודעים להעריך אישים כמו רבין...רק יודעים להתלונן, להתמרמר ולמצוא את הרע בכל דבר (מישהו אמר הסכם אוסלו?).

  6. אני בראתי את היקום.

    בבקשה תוכיח לי שאני משקר.

    היקום היה קיים לפני? לא נכון, מיד אחרי שבראתי אותו הלכתי קדימה בזמן לתקופה שלנו.

    אני לא אלוהים? אני כן, בוא תוכיח שלא.

    אה כן, אם תמשיך עם הפצת "השטויות" שלך אני אכה אותך בברק ורעידת אדמה תבלע את הבית שלך.

    כרגע עזרת להגיע למסקנה הפוכה, וחזקת את הטענה שיש ה'. אם אתה אומר שאתה אלוהים, וכולנו יודעים שזה לא נכון, למרות שאי אפשר להוכיח את זה באופן מדעי-ארכיאולוגי, אנחנו יודעים שזה שקר. מסקנה: יש דברים שלא ניתן להוכיח אותם (כמו העובדה שאתה לא אלוהים) ובכל זאת אנחנו מודעים לעובדה שהם נכונים. כך גם ה', אתה לא יכול להאחז באימרה שאי אפשר להוכיח את קיום ה', בגלל שאי אפשר להוכיח גם את אי קיומו. בעצם הגענו כאן לליבת האמונה. אם ה' היה עובדה קיימת, אז זאת כבר לא הייתה אמונה. למשל: אני לא מאמינה שיש מולי מחשב. זה בלתי אפשרי...כי זאת עובדה קיימת, נכון?' מכאן, שאמונה מתייחסת רק לדברים שהם לא מוכחים, ולא עובדות מוצקות.

    מה שאני מנסה להגיד כאן, זה שלהתווכח על אמונה זה דבר מיותר וטפשי. זה ויכוח אין סופי שבחיים לא יגיע לשום נקודה.

    עריכה: מה שכן יפה להתוכח עליו בכל הקטע, זה שכל טיעון נגד קיום ה', אני יכולה לבטל לך. וההפך, כל טיעון שאני אביא, אתה יכול להפריח

×
  • צור חדש...