תוכן omnius - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

omnius

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1390
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי omnius

  1. שוב, יש אווירה מוזרה בתקופה האחרונה שעצם המילה "תיאוריה" כהגדרה מורידה מערכה עצמה.

    ברגע שמישהו אומר על תיאוריה שהיא תיאוריה זה כאילו מערער את אמינותה.

    גם על זה שאתה מאמין שאבא שלך הוא האב הביאולוגי שלך אפשר לטעון שזו רק תיאוריה עד שתעשה בדיקת רקמות. (וגם אז אפשר להסחף ולהגיד שהבדיקה תיאורתית ולא אמינה לחלוטין).

    אני חושב שאתה מבין לאן אני חותר.

    מה גם שיש הבדל קטן בין התיאוריות המובאות כטיעונים לאמיתותה של האבולוציה לבין הטיעונים לקיומו של אל - התיאוריות על קיומה של האבולוציה מבוססות על הגיון.

    כמובן שזה כך - לא הבעתי דעה לכאן או לכאן, רק ביקשתי להזכיר ש"זו רק תאוריה" זה תרוץ עלוב למדי להפרכת טענה.

    כמו כן זכור תמיד שהגיון תלוי בתקופה - בתקופה שבה לא ידענו על חיידקים הגיוני היה לחשוב שאיזה יצור כל יכול כועס עלינו, כי זה היה או זה או להודות בזה שאין לנו כל שליטה על העולם.

    אגב, לכל אלה שעכשיו הולכים להגיב לי באריכות - אני אדם מאמין מאוד. אין לי בעיה להעלות טענות שנוגדות את האמונה שלי כי אין לי כל ספק בה. אולי לאלה שמסרבים לקבל אף את האפשרות שתאוריה שנוגדת את אמונתם קיימת והגיונית יש.

  2. שים לב לכתוב, לא טענתי שהכל תאורטי, הכתוב יוחס לחלקים ספציפים מתגובות של Jaman, במידה והכל היה תאורטי, כל הויכוח הזה היה מיותר.

    זכור בבקשה שאנחנו כאן בדיון על אמונה ועל תאוריות בקשר לעבר (אלא אם למישהו כאן יש מכונת זמן במקרה :smile1:). הכל תאורטי מעצם הגדרתו.

  3. רגע רגע, איך אתה בכלל יודע שדינוזאורים הינם בעלי עור ליטאי?, עורם לא נשתמר, רק מבנה השלד שלהם, ייתכן ועורם בכלל היה מכוסה פרווה, הרי אין הוכחה שלא.

    למען האמת אני זוכר שראיתי פעם (בערך 10 שנים אחורה) סרט של נשיונל ג'אוגרפיק (או משהו מלכותי בריטי, באמת לא זוכר - כך או כך משהו רשמי כזה) שאמרו בו (והראו) שמצאו חתיכות עור מאובנות של דינוזאורים.

    מעבר לזה, הדינוזאורים דומים לציפורים גם מבחינת מבנה השלד - יותר משהם דומים ללטאות אפילו.

    אני מצטער שאני לא יכול להביא הוכחות, עבר זמן רב מהשיגעון שלי לדינוזאורים - אם מישהו יבקש ויהיה מוכן לחכות בסבלנות יום יומיים אני מוכן לחפש את הסרט, אם עוד יש לי אותו.

  4. ככל הנראה זהו הדגם שאני אבחר:

    http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2150&CatCode=315

    (160ג'יגה וסוללה 6 תאים)

    ההתלבטות היחידה שלי היא האם להרחיב את הזיכרון ל2GB (מגיע עם 1GB)

    אין באתר של אייבורי את הדגם הנ"ל עם 2GB..

    האם מישהו רכש מהם את התוספת? כמה להתמקח איתם ומה הסדר גודל של המחיר? (וכמה תשלומים הוא לקח כי עבורם זה משנה מאוד, לא אכפת לי תשלום שניים)

    תודה.

    כשהזמנתי הציעו את התוספת, אמרו שזה 200 ש"ח אז (בסוף לא קניתי כי לא ראיתי באמת סיבה).

  5. מה?.

    היהדות דוחה בכל תוקף ובכל דרך את הרעיון של "רק החזק שורד".

    היא מלמדת שהעולם לא יכול להתקיים בלי אור חושך, רוע וטוב, הכל חייב להיות מאוזן, אפילו אהבה.

    נקודת מבט נוספת: אל תתפלא למה בנות אוהבות גברים "רעים", בכל גיל ובכל זמן.

    גם השטניזם מדבר על עיקרון של איזון, אבל אין לי באמת כוח להסחף לדיון הזה אם תסלח לי - תקרא בויקיפדיה, ואם יעניין אותך תקרא גם במקומות אחרים. אני רק מבקש שאל תיכנע לסטיגמות של "כת השטן - שורפים חתולים! 666! אעאעאעאעאעאעע!!!", אני יודע שאתה יותר חכם מזה.

  6. אוקיי, שכחתי לכתוב את ההבהרה הזו, בעיקרון לזה התכוונתי.

    ונראה לי שאתה טועה - הם לא נקראים Church of satan, או שצדקת..

    כוסאמא שלהם עד האחרון.

    The Church of Satan או First Church of Satan

    ואני במקומך לא הייתי ממהר כל כך לקלל את השטניזם, בטח לא את הלוויי - רוב הרעיונות שם די טובים, מזכירים לי את היהדות ה"ישנה" במידה מסויימת (או לפחות, את היהדות הישנה כמו שאני מבין אותה)

  7. אדם שאינו מאמין באלוהים הוא אתאיסט אבל הוא לא חייב להיות מחוסר דת (כמו שעשיתה את איינשטיין) כיוון שיש דתות אתאיסטיות כמו בודהיזם או שטניזם.

    לא מדויק. שטניזם אתאיסטי, הידוע גם בשם "שטניזם לוויי" (LaVeyan Satanism) הוא סוג של שטניזם שהוקם על ידי אנטון לה-ווי, ונודע היום גם בשם "כנסיית השטן". ישנם עוד "סוגים" של שטניזם, כגון השטניזם התאיסטי (תקראו בויקיפדיה אם מעניין אותכם, אני רק רציתי לתקן משהו)

  8. בקיצור רציתי לשאול אותך DIMKA, מה לגבי תוכנות.. נכון לעכשיו השימוש בWIND בתוכנות כמו IE7\FF או WMP או טורנט\אימיול.. , מסנג'ר וכו'.

    אלו הדברים שחשובים לי באמת, שיעבדו בצורה נורמלית.

    אמנם אני לא דימקה אבל נראה לי אני יכול לענות על זה:

    FF עובד מצויין גם עם כמה טאבים במקביל (עד עכשיו לא יצא לי לעבוד עם יותר מ7 ביחד אבל לא היתה האטה בכלל)... מסנג'ר עובד יותר טוב מבנייח הישן שלי (פנטיום 4 2.8, ג'יגה ראם) אין לי :silly:

    מוזיקה הוא מריץ מצויין ובאיכות... כל השימושים ה"ביתיים" עובדים נהדר.

    דבר אחד שאני לא באמת הייתי מודע אליו עד שקניתי: זה מחשב ממש קטן. לי זה סבבה אבל תבדוק אם אתה תסתדר עם זה :xyxthumbs:

  9. אני גם הזמנתי אותו דרך הטלפון היום. צריך לחכות כמה ימים בגלל צורב חיצוני . אין במלאי. יש משהו שניסה להדביק מדבקות עם אותיות למקלדת. האם הם מתאימים?

    לא יודע בקשר למדבקות, אצלי זה רגיל כמו בכל מקלדת (חריטה קוראים לזה, נכון? :P)

  10. כל אלה שהצביעו "לא" - מתי בפעם האחרונה ביקרתם ברמת הגולן? במזרח ירושלים?

    [בלי קשר לדעתי, סתם מעניין אותי]

    בירושלים: 2006 - אין לי מה לחפש שם, מספיק לי שהיא קיימת ושהיא שלנו.

    בגולן: לפני שלושה שבועות

  11. מתוך ויקיפדיה:

    In recent years, the work of Zecharia Sitchin has garnered much attention among ufologists, ancient astronaut theorists and conspiracy theorists. He claims to have uncovered, through his own retranslations of Sumerian texts, evidence that the human race was visited by a group of extraterrestrials from a distant planet in our own Solar System. Part of his theory lies in an astronomical interpretation of the Babylonian creation myth, the Enuma Elish, in which he replaces the names of gods with hypothetical planets. However, since the principal evidence for Sitchin's claims lies in his own personally derived etymologies and not on any scholarly agreed interpretations (including scholars among the Sumerians themselves), his theories remain at most pseudoscience to the vast majority, if not the totality, of academics.[1]

    Sitchin's theory proposes the planets Tiamat and Nibiru.

    (יש עוד אבל נראה לי שראינו את כל הקטעים הרלוונטיים)

    יש לי רק שאלה אחת לשאול את מי שעשה את זה, ואשאל אותה במילותיו של מאדוקס

    conspiracy_news2.gif

    conspiracy_news3.gif

    ודעתי האחרונה בנידון - נכון גם אתם ציפיתם שבסוף יהיה כתוב

    !This is how Nibiru will look by 2010

    ותמונה של תחת? :lol:

  12. ולהגן על התאוריה שלך שאתה מסיונר פנאטי מטעמה, שטוען שגן חד תאי שנוצר ממטאורים\או מהתפרצויות געשיות, הפך לרב תאי, וכשהפך לרב תאי (בתוך המים), החל לפתח סנפירים שיעזרו לו לשחות יותר מהר, ומישם החל לפתח עיניים שיעזרו לו לראות לאן הוא שוחה, תמשיך את הסיפור היפה הזה בכך שהגן הרב תאי הזה יצא מהמים והפך ללטאה, שהפכה לקופיקו, שהפך לבנאדם שבנה את האמפייר סטייט בילדינג, שהמציא לעצמו ספר תורה מתוך הטבע האכזר של רק החזק שורד.

    תמשיך איסתרא, תמשיך להלל את התאוריה הדינמית שלך, שכל יום נהיית בדיוני יותר ויותר, הטוענת טענות בדיוניות שאולי והיו לנו פעם ידיים מהתחת אבל היום יש 2, תמשיך להגן על תאוריה זו בפנאטיות נוראה, אתה מסיונר של אבולוציה פונדמנטליסטית ותו לא, במיוחד כשאתה רואה בתאוריה זו ש"שרדה" כלכך הרבה שנים אמת לאמיתה ותורה אבסולוטית.

    אין הגמל רואה את עקמומיות דבשתו? (ועוד גמל שהרבנים שלו ממציאים דבר חדש כל יום; ואולי רק אני פגום - אבל עם מה שנראה כמו נימוק קלוש יותר כל פעם)

    רק צריך להחליף כמה מילים רלוונטיות - "אבולוציה" ב"אלוהים", "גן רב תאי" ב"רצון האל" או משהו כזה, ו"אלוהים" ב"שטן" (אוקיי אולי את זה לא ;D) וקיבלנו טיעון מתקבל על הדעת באותה מידה נגדך. לא אמר איזה היפי אחד לפני 2000 שנה שהרשע טומן את זרעי השמדתו בעצמו? (לא שאני אומר משהו רע עליכם, אני פשוט חושב שפנאטיות וקיצוניות כלשהי זה דבר רע).

    תתווכח כמה שאתה רוצה, זה אפילו כיף... רק אל תזרע במו ידיך את הטיעונים נגדך :P

    ועוד דבר אחד totah - אני מבקש יפה, למען נוחות הקריאה ויתר המין האנושי, שתעשה ציטוט כמו שצריך ולא כמו שעכשיו. קצת קשה לקרוא חצי משפט שלך שבו אתה סותר כל מה שאמרת עד עכשיו ואז להבין שזה ציטוט - לפחות תעשה מרכאות או משהו.

    טוב, זה יותר מדי טקסט רציני ממני לפעם אחת, אז...

    ציצים! :jump:

  13. אתה לא יכול לספק לי הוכחה כזו, לכן ויכוח איתך יכול להמשיך עד מחר; אך הוא לא יוביל לשום מקום.

    זה לא קצת נכון לגבי כל הדיון הזה? (לא שזה לא כיף - אין דיון יותר מהנה מבין שני אנשים בעלי אמונות סותרות כשכל אחד בטוח באמונתו, אבל עדיין)

    בכל מקרה, הנה התוספת הקטנה שלי לדיון (לא מציגה את כל האמונה שלי, אבל את החלק הרלוונטי לדיון העכשווי):

    לא חשבתם לשניה שאולי אולי אולי אתם לא תופסים נכון את הגישה של הבחור הגדול?

    אני תמיד חשבתי עליו לא בתור שופט עליון או מעניש או כל סוג אחר של ייצוג נוראי, אלא יותר כמו הסבא הנחמד שרוצה שהנכדים שלו יצאו ילדים טובים (בצלמנו כדמותנו?), שישבו איתו ושהוא יספר להם סיפורים על מה שהיה פעם וישאל אותם איך היה בבצפר ומתי כבר תהיה לך חברה, מוישלה?

    These are my 2 cents

    Good night ladies and gentlemen, rest in peace

×
  • צור חדש...