עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

לימודים והצעות עבודה

פורום המרכז שאלות ותשובות אודות לימודים גבוהים ועבודה, והצעות עבודה בתחום המחשבים באופן כללי ובתחום ההיי-טק בפרט.

  1. דרוש איש אבטחת מידע מנוסה בבדיקות חדירה ניסיון בביצוע מבדקי חדירה אפליקטיביים למערכות WEB ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה:LINUX,WINDOWS ידע וניסיון ב: PHP ,HTML ,JAVASCRIPT ידע בעבודה מול בסיסי נתונים:SQL ,ORACLE ניסיון ב-HACKING- יתרון משמעותי המשרה מתייחסת לנשים וגברים כאחד לשליחת קורות חיים : work4matrix@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by ranger04,

    שלום לכולם, לאחרונה התחלתי להתעניין בכל מה שקשור ל-GUI ול-UX. האם מישהו מכם מתעסק בתחום או למד את התחום? היכן אתם ממליצים ללמוד ואיזה תואר לעשות על מנת לרכוש ידע בתחום?

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. Started by omr.sfx,

    היי כולם, אשמח לעזרתכם! אני בן 33, וכבר תקופה ארוכה שאני שוקל לעזוב את התחום שאני עובד בו (עולם ההפקות) וללעשות הסבת מקצוע להייטק ומתלבט לגבי התחום שכדאי לי ללמוד.. אין לי נסיון אבל אני מאד סקרן ומתעניין בכל מני תחומים בעולם הזה כמו - full stack, front\back end, qa, רשתות תקשורת, וגם כל עולם ה3D - שם יש לי מעט מאד נסיון לא מקצועי (כתחביב) מלפני המון שנים.. אני מנסה להבין איפה יש לי את הסיכוי הכי טוב למצא עבודה גם בלי נסיון קודם במיוחד בגילי, ומחפש המלצות על מסלולים או בתי ספר שיכולים לתת לי בסיס טוב ומספיק כלים כדי שאוכל להתחיל איתם גם אם במשרה מאד בסיסית שממנה אוכל אולי להמשיך להתפתח ולהתקדם. אם יש לכם תובנות על התחומים האלה או עברתם תהליך דומה של הסבת מקצוע, אני ממש …

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  4. אורח מחפשעצות
    Started by אורח מחפשעצות,

    מה יהיה יותר עדיף לבוגר מכללה ללמוד מבחינת שכר ותנאי העסקה והצלחה אחרי התואר? הנדסת תוכנה/מדעי המחשב או הנדסת תעשייה וניהול או הנדסת חשמל ואלקטרוניקה?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  5. Started by UncleJohnz,

    Our group at Microsoft (Ex-Startup called Aorato) is recruiting. We are developing this cool product in the link below. We are searching for talented Software Engineers, QA, DevOps, ServiceManagement and more... Fun environment guaranteed! If it's relevant, contact me at jomonson@microsoft.com http://www.microsoft.com/en-us/server-cloud/products/advanced-threat-analytics/ (There are also other teams @ Microsoft looking for students/full time employees.)

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by ENTP,

    אז הסיפור הוא כזה: השתחררתי שיפרתי בגרות במטמטיקה מ3 ל5 בציון 82 (כנראה שעוד יעלה בכמה נקודותך מחכה לציון) ועשיתי פסיכומטרי 680. הבגרות שלי דיי גרועה . אז מבחינת האופציות שלי במצב הנוכחי אני דיי מוגבל. כרגע רוב הסיכוים שאני מתקבל לבר אילן אבל יש כמה דברים שמטרידם אותי: 1. הבנתי שבר אילן לא מאוד מוערכת בתעשיה. כמה זה נכון? והאם שווה להשקיע עוד מאמצים וזמן כדי להתקבל למקום יותר טוב? כמה הגיל שבו נכנסים לתעשיה משמעותי? (אהיה כמעט בן 23 אם אתחיל בבר אילן באוקטובר) 2. עד כמה השעורי יהדות בבר אילן מעמיסים על התואר? אני גם ככה מפחד מהעומס במדעי המחשב... באופן כללי כמה יהיה לי קל למצוא את עצמי שם כחילוני? כרגע אני רשום לפסיכומטרי נוסף ואם אני אצתרך אשפר גם עוד בגרויות. אב…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  7. אני רוצה ללמוד תואר דו חוגי במערכות מידע/מדעי המחשב וכלכלה/ניהול. אשמח לבוגר שסיים תואר במסלול זה להתייעצות ואיזה עבודות ושכר יש בסוף התואר

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by Noririco,

    יש לי כמה שאלות: אני יכול להבין את ההיגיון שX הוא 3R וכנל לגבי Y. איך חישבו את זה ?? כמו כן הR הוא בין 0 ל1 ולא בין 3 ל4. האם זה בעצם ההפרש שחשוב וההעברה ל0 היא מטעמי נוחות ? ושאלה אחרונה: למה הJ = 12R ?? איך חישבו אותו ?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by ymalachi,

    מחפש עבודה כמנהל רכש, בעל נסיון עשיר - קורות חיים יישלחו לפי בקשה תודה יוסי

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. לחברת סטארטאפ בעומר... אני מחפש מישהו שיכול לקחת על עצמו פרוייקט מרוכז לארגן את סביבת המיחשוב של החברה: * כ-10-12 משתמשים * כ~10 תחנות עבודה נייחות + מספר דומה של ניידים. * התקנת חומרה ותוכנות משרדיות/מקצועיות. * התקנת ה-SERVER של החברה - ככל הנראה משהו "בענן", מבוסס GOOGLE. * הפעלת מערך גיבוי/שיחזור של מסד הנתונים של החברה. * התאמת רשת חוטית/אלחוטית וגישה מרחוק לחברה. מי שמעוניין יכול לשלוח מייל ל-gonenbarkan@gmail.com או להתקשר אלי ישירות 0525542006 תודה, גונן.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. שלום לכולם, אני ניגש לפסיכומטרי מועד נוב-דצמ הקרוב, והמטרה שלי היא לפחות 140 בכמותי. כרגע בכל הפרקים המלאים שאני עושה (2-3 כל יום), אני נע בין 0 ל 2 טעויות לפרק, כלומר בין 0 ל 4 טעויות בבחינה שלמה. הייתי רוצה לדעת אם יש למישהו מושג כלשהו לגבי התלפגות הציונים בבחינה לפי מס' טעויות, לדוגמה: 2 טעויות בבחינה 146~ וכו'.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  12. Started by orbenezra,

    אני מחפש מפתח אפליקציות עם ניסיון רחב ויכולת לפיתוח אפליקציה שיתופית. ישנו צורך באפליקציה זו ולכן הצלחתה מובטחת. פרטים: 0523423700 benezraor@gmail.com בתודה מראש, אור בן עזרא.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה תוכניתן/ית NET. לא נדרש ניסיון קודם כתיבת תכניות ופיתוח יישומים לאפיון המערכת עריכת מבחנים ובדיקות נתונים למיפוי התוכנה השתתפות בביצוע ובחינת המערכת תיקון תקלות וליקויים וביצוע בדיקות קבלה סופיות תואר ראשון במדעי המחשב – חובה! המשרה בתלפיות (ירושלים) לשליחת קורות חיים : work4matrix@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. שלום לכולם, אני עידן בן 30 מהשרון. לאחר הצבא עבדתי מספר שנים במוקדים טלפוניים בעיקר בשירות ותמיכה טכנית (תקשוב,HOT וHP) עבודה קלה פיסית אבל אתה יוצא כל יום עם ראש מנופח מסיפורים תלונות ובעיות... לפני כ4 שנים למדתי הנדסאי רכב במכללה ומאז הספקתי לעבוד במוסכים של מזדה-פורד, מרצדס ורנו-ניסאן על אף שכל התפקידים היו תפקידי דיאגנוסטיקה אני מאוד לא מרוצה מהתחום. העבודה עדיין פיזית ומלוכלכת למדיי, כל היום על הרגליים, מתים מחום בקיץ ומקור בחורף, המון פציעות קטנות מדחיפת ידיים לאי אילו מקומות כדי להגיע לחיישן X או קונקטור Y ושאר ה"חומר האנושי" במוסך לא עוזר לקבלת דעה חיובית על המקצוע. בנוסף לכל גם מפריע לי מאוד הפן הפסיכולוגי, לראות מבפנים יום אחרי יום את הרמאויו…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  15. אנו מחפשים בוגרי תואר בהנדסת מכונות, איכותיים וחרוצים, בעלי רצון ללמוד ולהתפתח בתחום. עבודה בסביבת עבודה נעימה, איכותית ומאתגרת. העבודה כוללת עבודה משרדית לצד עבודה בשטח. תואר ראשון בהנדסת מכונות ממוסד מוכר - חובה אנגלית ברמת גבוהה (עבודה רבה מול ארה"ב) המשרה בהרצליה לשליחת קורות חיים : work4matrix@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. שלום לכולם אני מתלבט איזה קורס לעשות, בדיקות תוכנה או אבטחת מידע, איפה יש יותר תעוסקה, משכורת יותר גבוהה ותנאים טובים?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Maio1,

    חיפשתי את הפורום עם הכי הרבה זיקה לתחום. חשבתי בשנה הבאה לעשות הסבה לתחום קידום אתרים. חיפשתי קורסים ומצאתי 2 טובים בג'ון ברייס וNESS . רציתי לדעת אם זה מקצוע שכדאי לעסוק בו(וגם אם קל להיכנס אליו בלי ניסיון) ובאיזה מוסד הכי כדאי ללמוד? בנוסף, חשבתי אחרי הקורס לעשות הרחבה לשפות בניית אתרים כך שאוכל להרחיב אופציות עיסוק .

  18. Started by זיו100,

    מפתח Web - JavaScript _________EJob 456 לחברת סטרטאפ דרוש מפתח Web מנוסה o דרישות:  ניסיון מעשי של שנתיים בפיתוח Web וב-JavaScript  תואר ראשון במדעי המחשב או תחום קרוב - יתרון  מומחיות ב-HTML וב-CSS  ניסיון בעבודה בצוות o יתרונות התפקיד:  התנסות בפיתוח מערכת תוכנה בארכיטקטורת SAAS, Cloud  צוות קטן הכולל אנשי מקצוע מנוסים zeev@isradev.com

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by cheaky,

    אני מעוניינת לעשות הסבה לתחום בדיקות התוכנה. בדקתי במספר מקומות ואני מתלבטת בין ג'ון ברייס, האקר יו וסלע. על ג'ון ברייס שמעתי שהם קצת ירדו ברמה, על האקר יו הביקורות מאוד סותרות.. למישהו פה יש המלצה? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by Lipazc,

    שלום, אני מחפשת מכללה טובה לפיתוח משחקי מחשב. הייתי בכמה מכללות ורובן מציעות בערך את אותו הדבר. במכללת חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה יש יותר שעות לימוד ובsvcollege הם מבטיחים התמחות אם הממוצע מעל 80. אשמח להמלצות על מכללה מומלצת בתחום ואם למישהו יש ניסיון בתחום ויכול לעזור בבחירה/שלילה של מכללה. תודה לעונים :)

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. Started by Artiom_Y,

    מישהו שמע על מכללת סלע , מכיר ? מה דעתכם ? מכירים מישהו שלמד ?

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. שלום, אני מתכנן לעשות עתודה במדעי המחשב. בתור עדיפות ראשונה רציתי לאוניברסיטת ת"א, אבל תנאי הקבלה שם מאוד גבוהים ובואו נגיד ככה שזה פשוט לא ריאלי שאני יתקבל לשם למדעי המחשב. אחר כך חשבתי על אוניברסיטאות אחרות כמו בר אילן ובן גוריון, אבל גם הן בעיתיות כי שמעתי שבר אילן זה חרא מקום (כל מי שאיי פעם הלך לשם אמר לי ככה, ובנוסף צריך ללמוד יהדות) ובן גוריון זה גם ממש בעייה כי אני יבזבז 5 שעות כל יום על נסיעות וזה פשוט מטורף, ולגור שם זאת לא אופציה. אני גר באשדוד, וחשבתי אולי ללכת למכללת סמי שמעון וללמוד שם הנדסת תוכנה (כן, זה לא מדעי המחשב, אבל זה דיי דומה) לסמי שמעון יש את היתרונות שלו (קרוב לבית, קבלה בטוחה) אבל האם זה באמת שווה את זה? אני מתכוון.. בכל זאת זה מכללה ו…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. לחברה בתחום ה-SEO והמסחר באינטרנט דרוש /ה מפתח /ת מנוסה בעל /ת יכולות גבוהות. המשרה משלבת פיתוח frontend ו-backend. תנאי המשרה: * עבודה מהבית. * שעות עבודה גמישות. * משרה חלקית (היקף השעות גם כן גמיש, עם אפשרות להרחבה בהמשך במידה ויתאים לשני הצדדים). * שכר נאה. דרישות: ניסיון של כמה שנים לפחות בפיתוח תוכנה (כאשר ניסיון תעסוקתי בתחום יהווה יתרון משמעותי). שליטה מלאה ב-OOP ו-Design Patterns, עם יכולת כתיבת קוד בסטנדרטים גבוהים. ניסיון עם DB ו-SQL. ניסיון בכתיבת אתרי אינטרנט בטכנולוגיות HTML, CSS, JS, JQuery. ניסיון ב-Java ו-Python - יתרון משמעותי. ניסיון ב-Django - יתרון. ניסיון ב-Linux - יתרון. יכולת עבודה עצמאית. ניתן ליצור קשר באימייל digglist at gmail dot com

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. ומתכנתי C. למעוניינים - שלחו קו"ח בהודעה פרטית.

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. היי לכולם, היום קיבלתי הודעת קבלה למסלול הנדסת חשמל חד חוגי באוניברסיטת תל אביב. היום אני עובד כמפתח תוכנה, ההתלבטות שלי היא האם לעזוב הכל לקראת הסמסטר הקרוב ולהתחיל ללמוד. הפרמטר העיקרי שלי כרגע להחלטות הוא השכר, כיום אני משתכר כ18 אש"ח ברוטו. החשש שלי הוא האם אני אשקיע 4 שנים מהחיים שלי בלימודים כלפי תואר שאחריו אקבל שכר מופחת ממה שאני מקבל היום. כמובן התואר ונושאי הלימוד מעניינים אותי ממש ואני לא מוכן לוותר על זה בכזאת קלות. אבל רציתי לדעת מה השכר הממוצע של של מהנדס חשמל שיוצא מאחת האוניבריסאות, כמובן שיש התמחויות רבות וזה תואר נרחב מאוד אבל: 1. האם מישהו יודע לפרט בכלליות את אפשרויות השכר? 2. האם ניתן לעבור בשלב מסויים למסלול מדעי המחשב? מה זה דורש…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים