עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by extra-g,

    <blockquote>אהלן לא מזמן קניתי גלקסי 1, ואני רוצה לצרוב לו רום. אין לי ידע קודם בעניין. המכשיר הקודם שלי היה K610. אז יש מצב שיהיו לי כמה שאלות מפגרות. אני עובר בפורומים כבר כמה ימים וטובע בהגדרות, מדריכים, רומים שונים, השתגעתי. אני אשמח לקצת עזרה. אני אגיד מה אני מחפש ואני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי בעניין: אני מחפש רום פשוט בעברית עם- הגרסא הכי חדשה, כמה שפחות דברים מובנים, כמה שיותר זמן סוללה, שלא יתקע, GPS, WIFI, 3G, דרך להוריד אפליקציות, נראה לי שזהו. הויז'ואל - גרפיקות, אפקטים - לא מעניינים אותי בכלל. לא הולך לראות עליו סרטים. אולי קצת מוזיקה. אני גם צריך מדריך שיסביר לי בדיוק מה לעשות, צעד אחרי צעד. כמו שאמרתי, אין לי ידע קודם. אם צריך לעשות רוט או משהו כזה, …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by XMB,

    אהלן, קניתיי לפני חודש בארה"ב נגן Iaudio I7 8GB נגן מעולה הייתי מרוצה והכל אך לצערי לאחר חודש ברוב טיפשותי שמתי על הרגל משקולת בחדר הכושר והוא היה בכיס ללא מגן ונשבר לו המסך (נסדק מבפנים ולא רואים כלום), הנגן עצמו עובד אך לא רואים כלום ועכשיו גם לא מצליח לשמוע כי אין לי מושג איך להפעיל לא רואים שום דבר. התקשרתי ליבואן הרישמי בארץ MPTech הם אמרו שהם לא מטפלים בנגנים שנקנו בחו"ל, השאלה האם שווה לי לתקן או לפנות בכלל לתיקון של דבר כזה לחנות פרטית או שכדאי כבר לוותר ולקנות אחד חדש? (עלה לי 110$ - כשהדולר היה 3.5) תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by IlyaN,

    מישהו יכול בבקשה לאשר שיש רדיו FM במכשירים שלא מהיבואן הרשמי? אני חייב לקנות היום או מחר וזה קריטי בשבילי.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. עלתה דרישה במשפחה לאנדרויד. הצרכים הם בעיקר בשביל אינטרנט זמין בכל מקום וכמה אפליקציות שרלוונטיות לעבודה (כדי שיהיה אפשר לעבוד מכל מקום). רצוי מסך בינוני-גדול וברזולוציה סבירה בשביל האפליקציות הרלוונטיות (הרבה נתונים וגרפים על המסך בו"ז). לא צריך מכשיר חזק אבל כן רצוי משהו שלפחות יריץ אנדרויד מעודכן. אפשר מכשיר פחות מודרני שהיצרן לא טורח לעדכן מספיק אם מדובר במכשיר פתוח לעדכונים ורומים custom - אבל עדיף פחות להתעסק, אם לא צריך. המכשיר ייקנה ככל הנראה מחנות פרטית בארץ, או ישירות מחברת פלאפון אם המחיר יהיה מספיק קרוב (כנראה שהוא לא יהיה). ועדיף שיהיה כמה שיותר זול, אין בעיה עם מכשירים ישנים, אני מניח שגם נקסוס1 יעשה פה את העבודה בסופו של דבר... תודה. * התקציב כאמור אזור ה-…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום לאיזה טלפון חכם יש את תוכנת ה-Calendar הכי טובה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. Started by LaHaV1,

    שלום! אני מחפש כבר כמה ימים תוכנה לפלאפון נוקיה 6600 שהוא יתמוך ב mp3 ראיתי שיש כזאת תוכנה ואני לא מוצא אותה מישהו יכול לעזור לי? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Gwiz,

    טוב אני מתלבט מה לקנות בין שני הנגנים האלו איזה נגון יותר איכותי? האיכות סאונד בו יותר טובה? וידיאו אני מאמין ב O2 בגלל המסך היוותר גדול .. ומה דעתכם על כל נגן? מה אתם הייתם בוחרים O2 או ITOUCH

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Zeev86,

    אהלן. אני צריך SD CARD מהיר לGalaxy S4 לפחות עם 16 גיגה. אם זיכרון מהיר וזול ל32 גיגה אשמח גם להמלצה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by B.M.W,

    אני מתכוון לרכוש פלאפון חדש, אני יודע שב N95 יש את כל הפיצ'רים שאני מעוניין בהם (מצלמה, נגן וידאו, GPS מובנה וכ'ו). שאלתי היא, אם ארכוש את ה LG KU990 החדש שיש בסלקום איזה פיצ'רים אשר קיימים ב N95 אני מפסיד ואילו אני מרוויח? ומה ההבדל בין iPhone ל KU990?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by matan13,

    אחי טס לדרום אמריקה והביא לי את האייפון 4 שלו עד שיחזור. אני צריך לגבות את המכשיר לפני שאני משתמש בו. המכשיר פרוץ(יש cydia). ביצעתי backup דרך האייטונס כולל גיבוי של כל האפליקציות(purchase transfer) למחשב. כמה שאלות: 1. מה כולל הגיבוי כפי שביצעתי ? אנשי קשר ? יוזר וסיסמא לאפליקציות ? 2. אחרי שגיבתי, אוריד אפליקציות, בחיבור הבא לאייטונס במחשב בו נמצא הגיבוי ידרוך לי את הגיבוי שעשיתי. איך ניתן לפתור את זה ? לשמור על הגיבוי עד שאחי יחזור ובנתיים להמשיך לעבור כרגיל ? 3. המכשיר הוא עם IOS5, אוכל לשדרג את המערכת הפעלה ל-IOS6 ואח"כ כשאצטרך לשחזר לגיבוי שעשיתי עם IOS5 ? 4. אחרי ששמרתי את הגיבוי, אני רוצה לעבוד על המכשיר בצורה נקיה, כמו חדש. איך ניתן לבצע restore default ? רוב תו…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. יש מבצע לחודש מרץ בבאנג, ה-Lenovo ZUK Z2 נימכר כעת ב158$ בשימוש קופון Marchsale10 המעניק 10% הנחה על כל מוצרי החנות(פרט למחירי PROMO). מה דעתכם. המתחרה העיקרי מולו במחיר הינו REDMI 4 בעל מיפרט פחות מרשים, בנוסף המכשיר תומך בANDROID 7 (משופצר): http://www.gsmarena.com/chinese_zuk_z2_and_z2_pro_owners_to_get_zui_25_update-news-22873.php לינק: בנוסף עם הקופון הזה אפשר ליקנות גם את ה-LeTV LeEco Le Max 2 X829 5.7 inch 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 820 ב180$. מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by ssib,

    בוקר של חג נתקלתי בריכוז מסויים של מבצעי BF שהורסמו ב- androidpolice.com. איני יודעת כמה מהם עדיין רלוונטים. מדובר על אפליקציות, משחקים חומרה ושאר קשקושים. מעריכה שלנו בישראל התוכנות והמשחקים הכי נגישים, מעניין מה מהם שווה משהו. ייתכן כמובן שיש גם דברים אחרים שווים. בכל מקרה, הרי הם לפניכם. אשמח להערות ביקורות והמלצות חגשמח

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. שלום לכולם, כחלק מפרוייקט הגמר באוניברסיטה אני צריכה לבנות אפליקציית אנדרואיד מבוססת GPS התוצר אמור להיות מפה עליה מסומנים מסלולים בהם אנשים הלכו עם ניתוח כלשהו של הנתונים. כיוון שזו ההתנסות הראשונה שלי בפיתוח אפליקציות אני צריכה קצת ייעוץ, איך ניתן ליצור תיעוד על גבי מפה של מסלולים בהם הלך מישהו? אם יש בזה צורך, יש לי אישור מWAZE להשתמש בAPI שלהם. תודה גלית

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. תוצאות ראשוניות עבור מכשירי הדגל מבית סמסונג מציירות תמונה מוזרה משהו בכל הנוגע ליחסי הכוחות בין שבב ה-Exynos 9810 לשבב ה-Snapdragon 845, ולשאר המתחרים בשוק לכתבה

  15. Started by yousux,

    http://www.engadget.com/2009/02/06/official-looking-kindle-2-pictures-and-pricing-leak-out/ רק חבל על המחיר.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום אני מעוניין לשדרג את הטלפון שלי (סוני אריקסון אקספריה X10 ) מהגרסה הנוכחית 2.1 לגרסה החדשה 2.3 בעברית כמובן האם מישהו יודע היכן ניתן לבצע זאת? חנות או אדם פרטי אני צריך המלצה לאדם שיודע את העבודה. בתודה מראש FireFlash

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. ההורים שלי נוסעים עוד חודש לברצלונה ורציתי לקנות פלאפון חדש, מישהו מכיר חנויות או מפעילות שם שאפשר לקנות דרכן, ואם זו אחת הארצות ששווה לקנות או שהמחירים יהיו כמו בארץ ? תודה, ודים.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by amadey,

    הי, אני מחפש כיסוי (מלא) + מגן מסך איכותי ל IPAD AIR 2. את המגן האחורי של אפל לא אהבתי - אני מחפש משהו יותר מסיבי שיעטוף את כול המכשיר כמו שצריך. מגן מסך - הבנתי שמגני זכוכית באופנה עכשיו. תקציב בערך 80 דולר (ebay\amazon) או בארץ. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. היצרנית הסינית הציגה סמארטפון דגל חדש באיכות גבוהה מאוד, אך טכנולוגיית ה-Force Touch החדשנית שהייתה במרכז העניינים תגיע בפועל רק בדגם היקר ביותר, ורק בשנה הבאה לכתבה: http://hwzone.co.il/משוכלל-או-סתם-מטורלל-ה-huawei-mate-s-מציע-חדשנות-ע/

  20. היצרנית הקוריאנית השנייה בגודלה לא מעוניינת להמתין ולבחון האם השמועות אודות יריבתה הן מדוייקות - ומכריזה כבר עכשיו על התאריך בו תחשוף בפנינו את מכשיר הדגל החדש שלה לכתבה

  21. Started by Mikhael,

    שלום רב. אני רואה שבחלק מהאתרים( כולל כל האתרים מחו"ל) רשום שלסמארטפון הזה יש סוללה בקיבולת 1700, ובאתרים אחרים( כולל באתר של היבואן רונלייט) רשום 1500. מה הסיבה לזה? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by sgt_flippy,

    יש לי את A3 הנחמד והייתי רוצה להחליף אותו השאלה היא לאיזה יותר כדאי לי ל o2 או ל s9 ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. סמארטפון עתידי של החברה הענקית מיועד לשמש כתוסף מושלם עבור צלמים מקצועיים והציוד שלהם - ועשוי לספק גם מהירויות תקשורת סלולר שעוד לא פגשנו לכתבה

  24. בכנס המפתחים שלה בסן פרנסיסקו, חשפה גוגל את הגירסה המרכזית הבאה של מערכת ההפעלה שלה עבור מכשירים חכמים. הנה כל החידושים והשיפורים המרכזיים שמצפים לנו מעבר לפינה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%93%d7%91%d7%a8-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9d/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. דגם הביניים החדש של מובילת השוק מעלים לגמרי את מגרעת המסך בעבור מנגנון מכאני בלתי רגיל - כולל גם את השבב העדכני ביותר מבית קוואלקום לכתבה

דיונים חדשים בפורומים