גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש נגן פשוט וזול בשביל חברה שלי (בשביל להחליף את הדיסקמן שלה שפרש לגמלאות). הכי חשוב לה שהנגן יתמוך ב-playlists (ושיהיה אפשר לעשות shuffle לכל השירים בplaylist מסויים). אני מסתכל על ה-sansa m240, ורשום שיש שם תמיכה ב-playlists, אבל לא מוסבר איך עושים את זה. מישהו מכיר את הנגן ויודע?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://reltronics.shopy.co.il/products/95321 http://www.navitech.co.il/scripts/prodview.asp?idproduct=957 יש את שניהם פלאפון סמסונג 600I מה עדיף? מישו מכיר את השניים?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, קניתי לאחרונה את השיומי רידמי נוט 4, ואני רוצה לצרוב לו רום חדש. יש כלי של היצרנית לפתיחת הריקברי, אבל כדי לעשות את זה בפועל צריך: 1) לפתוח חשבון אצלהם ולאמת את המייל שלך. 2) לבקש לפתוח את המכיר הספציפי שלך, ז"א לתת להם את הטלפון שלך. וצריך לכתוב את "הסיבה האמיתית" לפתיחת המכשיר. הם מודיעים שתשובה תתקבל תוך שבועיים (מה?? הם בוחנים כל בקשה??) 3) צריך לשייך את החשבון שפתחתי בשיומי למכשיר ספציפי 4) מתקבלת הודעת SMS שמאשרת לך (או שלא...) לפתוח את המכשיר שלהם. 5) צריך להעביר את המכשיר למצב מפתחים ***בשלב הזה הרגשתי אושר עילאי וחשבתי שאני יכול לפתוח את המכשיר. אבל לא*** 6) צריך להמתין 72 שעות שמכשיר יהיה ב"מצב מפתחים" …
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני סטודנט וברצוני לתת למישהו שיקליט לי את ההרצאות צריך מכשיר בעל קיבולת גדולה ואיכות הקלטה טובה ( למרצים שמדברים כאילו תקעו להם סבון בגרון .. ) כמו כן העלות צריכה להיות נמוכה כי אני מתכוונן להביא את המכשיר לאנשים ... תודה רבה לכלל העוזרים !!!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן חברים ! אני מוכר את הטאבלט שלי ASUS TF101 במצב מעולה , נקנה בשנת 2012 מגיע אם 16GB זיכרון אם אפשרות הרחבה לעוד 32GB נוספים בצבע ברונזה ללא שריטה אחת , מסך 10.1" אינץ' ברזולציה 1280X800 עובד מעולה ללא תקיעות מחיר : 700 ש"ח מס' פלא' - 0526701369
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן MP4 של 2GB שיעלה עד 500 שקל. אני רוצה שיהיה בו תמיכה מלא בעיברית, רמקוליים פנמיים ומסך כמה שיותר גדול. אז על מה אתם ממליצים??? כי בחברות אני לא מבין מה אתם אומרים עלהם:?? http://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=pm200&Cat2Cat1ID=3271&Cat2ID=4845&aff=Zap〈=he http://www.shopy.co.il/groupsales/3471 http://www.e-buy.co.il/Product.asp?Pid=bono2gb&Cat2Cat1ID=3271&Cat2ID=4845&aff=Zap〈=he
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כלומר, מה כדאי לוודא שיש למכשיר, שמטרתו העיקרית היא GPS (אך גם ניידות) ?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Xiaomi מדברים ומדברים על עדכון אנדרויד וMIUI גדול באוגוסט אבל הנה אוגוסט נגמר ולא ממש הבנתי מה יהיה. אני קונה אותו עוד שבוע, ידוע מתי המכשיר מקבל את נוגט בגרסה הבינלאומית?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כן סוףסוף ארכוס שילבה תמיכה בקבצי תרגום בעברית, פשוט שמים סרט וקובץ תרגום לידו ועובד כמו חלום. לכל בעלי הנגן המעולה הזה יש קובץ FIRMWARE חדש באתר, כדאי מאד !
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני אשמח לשדרג את הN97 אבל יש בכלל פלאפון שעונה לדרישות הבאות: א.מולטי טאצ' ב.לפחות 1GHZ ו512 MB RAM ג.צילום וידאו ב720P ומעלה ד.פלאש קסנון ולא LED. ה.מקלדת ו.יציאה לאוזניות רגילה או מתאם פשוט ז.השמעת מוזיקה לאוזניות באיכות גבוהה או שאני מגזים בדרישות שלי ? אני אולי אוכל להתפשר על מקלדת
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני פשוט לא זוכר כלום אם אני קורא ולא שומע את החומר שאני צריך ללמוד לבית ספר אני צריך קורא ספרים שקורא גם PDF (אם זה לא קורא PDF זה בסדר, בטוח יש משהו חינמי להוריד במחשב), וגם דפים כתובים (שאני יסרוק למחשב...) אני רוצה שהוא יתמוך בעברית וגם באנגלית (עדיפות לעברית אם אני משהו שתומך בשניהם) ויש לי שלוש שאלות: זה עושה הרבה שגיאות? ואפשר לשנות את הקול של הדיבור? אפשר לשנות את קצב הקריאה? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש נגן mp3 עד 1200שח אפשר לחרוג לפה ולשם. חשובה לי איכות הסאונד אז אני מתלבט אם ללכת רק על נגן או נגן + אוזניות(In ear)? הנפח ממש לא משנה 1-2 ג'יגה היה מספיק. מה שכן שהיה קומפקטי , נוח לריצות. תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה לגבי גיבוי של קבצים ב ITUNES החדש יש 2 אפשרויות גיובי על גבי המחשב או על CLOUD, השאלה שלי כאזת האם הגיבוי על "ענן" ישמור את ההגדרות של ה ITUNES או רק גיבוי של הקבצים שעל האייפון בלבד?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את SHAZAM - בהתחלה זה עבד ופתעום זה רושם לי -sorry shazam is offline!! וזה לא עובד! (התוכנה היא חינמית- אין בעיה של חוקיות) בבקשה עזרה! :-\
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש למישהו נסיון? נאמר לי שזה הפלאפון הכי טוב ברשת פלאפון - זה נכון? אבל אין בלוטות להעברה, והמצלמה היא רק 1.3 נתונים מקובלים לדעכם? יש חוויות שימוש למישהו? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1. זה נכון שצריך להטעין את הסלולרי כמות קצרה של זמן? נגיד משהו כמו שעתיים? בגלל שסוכן מכירות של פלאפון אמר לי שעדיף להטעין כל יום שעתיים ולא להחזיק את הטלפון בטעינה כל הזמן כי כשהטלפון והמטען מתיישנים אז יש שם איזה דיודה במטען שלא מגינה מהחשמל והטלפון ממשיך להיטען אחרי שהוא כבר מלא והסוללה יכולה אפילו להתפוצץ. זה נכון? 2. אותו הסוכן אמר שהמכשירים של פלאפון, יש להם הרבה פחות קרינה מהמכשירים של אורנג' וסלקום, בגלל שהמכשירים של פלאפון מתקשרים עם אנטנות, והמכשירים של החברות האחרות מתקשרות עם הלווין, ובגלל זה אצלם הקרינה יותר גבוהה. זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברה בשם Hap2U מעוניינת להפוך את המסכים במכשירים החכמים למתקדמים ומועילים עוד יותר, עם תוספת מימד חדש אשר יפעיל את חוש המישוש שלנו לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
דגם ה-5G של ה-Galaxy S10 יוצע עם מטען שאמור להיות מהיר משמעותית מאלו הכלולים עם שאר מכשירי הדגל מבית חברת הענק. האם יש תמיכה בלתי מוצהרת בו בדגמים נוספים שתוכל לספק תחרות לפיתוחים מבית Huawei ודומותיה? לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
-
מישהו יודע מתי המכשיר גלקסי אס 2 החדש אמור לצאת לשוק פה בארץ? ובסביבות כמה הוא יעלה?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח סוקט ממכשיר אנדרויד, לאימולטור שרץ על מחשב באותה הרשת. חיבור בכיוון ההפוך עובד ללא בעיה (מאחר ולמכשיר IP נפרד) איך אפשר להתחבר מהמכשיר לאימולטור (שיושב על כתובת ה-IP של המחשב הפיסי) ?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יואוווו אנשים אני לחוץ יש לי גלאקסי 6 ועשיתי רות לפי מדריך פה באתר והמכשיר לא עושה ריסט אוטומטית והוא ככה תקוע לי בבקשה מה אני עושה יואווו אני מפחד שהלך לי הטלפון!! בבקשה דחוף לי לעכשיו.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש ברשת לא מעט הוכחות לכך שאפילו סמארטפונים עדכניים עם 6GB של זכרון RAM מתקשים להביא אותו לידי שימוש וביטוי משמעותי, אך לפי הדיווחים זה לא ממש מפחיד את היצרנית הסינית העולה LeEco, אשר לכאורה מתכננת להשיק סמארטפון עם 8GB של זכרון LPDDR4 עוד השנה - ממש כמו שתוכלו למצוא במחשב נייד קומפקטי מודרני. אנחנו לא מכירים אף יצרנית שמציעה נפח שכזה עבור סמארטפונים כרגע, אך סביר להניח שאם זה אכן יקרה תהיה זו מובילת התחום, סמסונג, שתגרום לזה להפוך למציאות. גימיק מיותר לגמרי, או צעד נוסף אל העתיד הבלתי נמנע שבו סמארטפונים יוכלו להחליף באופן מלא את המחשבים האישיים? https://goo.gl/8t5PLH
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מפתחת שבבי המובייל הטאיוואנית חושפת לנו מעט מדגם ה-Helio X30 שאותו היא מכינה לשנה הבאה, אך האם זה באמת יספיק מול המיטב של סמסונג וקוואלקום? כמעט כל שבב מובייל מודרני מסוגל לספק כיום רמת ביצועים ראויה עבור רובם המוחלט של המשתמשים ורובן המוחלט של המשימות, אך נראה שלמרות זאת המירוץ והתחרות בין מפתחות השבבים השונות בעולם המכשירים החכמים רחוקים מאוד מלהגיע אל קיצם – ועתה, זמן קצר לאחר שניתן היה להכתיר את ה-Snapdragon 820 כשבב העוצמתי ביותר בקטגוריה לתחילת שנת 2016, במתחרה Mediatek בוחרים להזכיר לנו על שבב הדור הבא שלהם, שלכאורה יהיה בעל פוטנציאל לדלג אפילו מעל המיטב העדכני של קוואלקום. תיעוד מתוך מסמך שהציגו אנשיה של Mediatek למשקיעים מספק לנו מבט ראשוני על שב…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם אוזניה עם מיקרופון (דיבורית אישית) של אייפון 4 מתאימה לגלקסי 2 של סמסונג או שזה עלול לגרום לנזק?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


