עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by skolfild11,

    שלום, לפי מה שהבנתי לגלקסי נקסוס אמורה להיות התוכנה הנקייה של גוגל. אבל גם קראתי שיש מקומות בארץ שמוכרים את המכשיר הזה עם תוכנת הפעלה אחרת, של סאמסונג או משהו אחר. איך אפשר לדעת איזה תוכנה יש על המכשיר ואיך אפשר לשדרג לתוכנה הכי עדכנית של הג'לי בין ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Danix60,

    שלום, יש לי מכשיר MIO MOOV 500 ואני מאוד רוצה לשים עליו IGO 8, האם זה אפשרי ? ואם כן, איך ?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אני לא מבין בזה, אז אני לא יודע כמה זה אמור לעלות. חשיבות, שיעבוד טוב, זמן בטרייה סביר, שיהיה אמין (הדיבורת לרכב הנוכחית, יש לה חיים משלה, הייתי צריך להחליף אותה אחרי שנה וגם ההחלפה מתה אחרי פחות משנה נוספת).

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by brighi,

    אהלן, אני מחפש קליינט מייל שיהיה ניתן בו להגדיר חוקים סינון לפי שולח, נושא, תוכן וכו... ניסיתי K9 וTOUCHDOWN ללא הצלחה. יש המלצות?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Symbore,

    שלום רב, השאלה בכותרת. לאחרונה החלפתי סוללה (הסוללה מקורית נקנתה באורנג' במחיר הפקרות של 150 ש"ח) הסוללה מחזיקה כיום שלם דלוקה ללא שימוש וכחצי יום עם שיחות קצרות ניסיתי להטעין ולרוקן כמה פעמים וזה לא עזר. לאחר מימוש האחריות והחלפת סוללה, הענין ממשיך. האם יכול להיות שזה משך זמן הסוללה? האם יכול להיות שהטלפון עצמו לא תקין?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  6. לא משנה אם יש לכם אייפון או אנדרואיד בכיס - הנה שמונה משחקים שהושקו בתקופה האחרונה וכדאי לכם בדוק אותם בהקדם לכתבה

  7. Started by Inzagi,

    מישהו מכיר מקום טוב שמוכר נגנים ניידים באילת? ספציפית אני מחפש מקום שמוכר COWON C2. תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  8. פאנלים של 120 הרץ עלולים להפוך לחדשות ישנות - דגם ה-Nubia Red Magic הבא עומד להציע לנו גיימינג בקצב רענון גבוה אפילו יותר לכתבה

  9. הדגם החדש יהיה מכשיר ה-Snapdragon 855 הזול ביותר בשוק המקומי באופן רשמי, ויגיע עם צמיד ספורט בתור מתנה לרוכשים המוקדמים לכתבה

  10. Started by kinguy,

    שלום רב, במהלך שימוש רגיל ב-IRIVER H320 החדש שקניתי לפני 3 חודשים בניו יורק פתאום הוא נתקע כשאני מדפדף בהגדרות שלו ונשאר באותו מסך עד שכנראה נגמרה לו הסוללה והוא נכבה, אבל נכבה ומת לגמרי. ניסיתי לעשות RESET וזה לא עזר.ניסיתי לטעון כמה שעות דרך המחשב ודרך המטען.שום דבר.מת. יש למישהו רעיון? תודה, גיא

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. MP4 כמה זמן אמור לעבוד אחרי הטענה מלאה? בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום לכולם, בעקבות הפוסט הקודם שלי "עלות יצור גלקסי 4 לסמסונג היא 841 ש"ח" ואותנו היבואנים שוחטים במחיר בואו נקים קבוצת רכישה ונחסוך הרבה כסף מכשירים כגון, ZOPO,UMI, XIAOMI,LENOVO,JIAYU THL ועוד... מחירים לדוגמה: יש לחברות הנ"ל מכשירים יותר זולים המכשירים שציינתי הם עם 4 ליבות 1. UMI X2 Smartphone 5.0 Inch< החל מ229$ 2. ZOPO C2 5.0" MTK6589 Quad Core > החל מ-249$ 3. ThL W8+ Android 4.2 Phone 5 inch >החל מ242 $ 4. JIAYU G4 Basic Smart Phone MTK6589 Quad Core >החל מ218 $ 5.Lenovo A820 MTK6589 Quad-core 4.5-inch<החל מ 163$ למכשירים יש אחריות יצרן ,נוכל להוזיל עוד יותר כקבוצה. לינק לאתר סקירות >http://www.gizchina.com/2013/05/24/umi-x2-giveaway-coming-mo…

  13. Started by coch,

    אהלן, יש ברשותי גלקסי 2 כבר הרבה זמן. לא טורח להחליף מאחר ואני משתמש בוואצאפ באופן יום יומי ואני מפעיל waze פעם ב.. שאני צריך. לא משחק ולא משתמש במכשיר יותר מידי וזה לא ישתנה. אני מחפש מכשיר חדש כי הגלקסי מתחיל להראות סימני עייפות. מצאתי מכשיר שמאוד מדבר אליי - http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g4-reviews-8103.php מה שמתאים לי במכשיר הזה זה שבגדול הביקורות חיוביות מאוד, הוא מגיע עם אנדרואיד נקי בלי שטויות מיותרות והמחיר אמור להיות סביר מאוד. 1. האם מישהו יודע אם אפשרי לקנות את המכשיר בארץ ? במידה ולא, האם מכשירים כאלה דרך אמאזון יעבדו טוב ברשתות של ישראל ? יש אופציה לעברית ? 2. אשמח אם יש המלצות למכ…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by oDot,

    היי חבר'ס, אני מחפש נגן עד 250$, יקנה מAMAZON דרך USHOPS.CO.IL. דרישות: -איכות מוזיקה הכי טובה שאפשר, שינגן FLAC, OGG, WMA LOSSLESS בעיקרון חוץ מזה אין -ממש- דרישות, זה תמיד נחמד שיש WIFI, ושיש מולטיטאצ' וזה, אבל שלא יבוא על חשבון הסאונד.. כרגע הבחירה זה בין P3 שעוד מעט יוצא לפי מה שהבנתי, D2+, והS9. אני כרגע נוטה לכיוון הD2+ כי פשוט הS9 לא שווה את התוספת של הכסף, הרי בסך הכל מקבלים ממשק אפילו פחות אינטואיטיבי מהממשק הלא משהו שכבר יש בD2, מולטיטאצ', OLED ואקסלרומטר. הדבר היחיד שאולי שווה לשקול עבורו זה הOLED, למרות שגם לא חושב שאני אעשה בו שימוש רציני. הD2 גם אמור להיות יותר נוח בכיס. אשמח לעצה, גם מעבר לנגנים שהזכרתי. תודה =]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Holography,

    אהלן, רכשתי אתמול iriver e100 הגעתי לבית התקנתי אותו את ה- iriver plus כמו שצריך. העברתי כמה וכמה שירים וסרטונים חלק דרך התוכנה וחלק דרך הכונן פיזי שנמצא ב"מיי קומפיוטר" לאחר מכן שהוצאתי אותו מה-USB זה עשה generating database או משו כזה, הוא נתקע ולאחר חצי שעה עשיתי לו reset, ומאז הוא לא נדלק. שאני מכניס אותו לUSB עולה המסך הראשי שכתוב עליו iRiver ואי אפשר לזוז משם. פתרונות? רב תודות.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by arield,

    שלום לכולם. עדכנתי את הרום של הדיפיי שלי לCM7 . ממש לא אהבתי אותו ואני רוצה לחזור לרום שהיה לי לפני כן(רום של אורנג'). לפני כן היה לי גרסה 2.2 . בכל מקרה אני מחפש ברשת ופה את הרום להורדה ולא מוצא . האם מישהו יכול להביא לי קישור להוריד את הרום הזה וגם מדריך איך להתקין אותו אשמח מאוד. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by ronmar,

    מה אתם אומרים כמה יעלה לי להזמין S5 מחול? איביי או משהו אבל בבלאק פריידי ומה עדיף S5 או ONE PLUS ONE

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. Started by alfa100,

    היי אני יכול לקנות או את xperia play או את galaxy ace אחד משני אלה אני רוצה אז אל תציעו לי פלאפונים אחרים ואני ממש אוהב משחקים עכשיו איזה אחד מהם כדי ויחזיק יותר זמן

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by shayks,

    שלום, עד היום היה לה מכשיר פומית של samsung, מחפש לה סמארטפון כשהשיקולים הם: 1) מסך גדול 2) ממשק נוח להוצאת שיחות ושליחת הודעות 3) מחיר עד 750, עדיפות לכמה שיותר זול ראיתי שכל מיני סמסונגים נופלים בטווח הזה אבל הלכתי לאיבוד עם הדגמים...עזרה, מישהו? :s05: תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום אני טס לחו"ל עוד כמה ימים ורציתי להתקין סקייפ על המחשב כף יד.. מסתבר שסקייפ כבר לא תומכים בWM אז אני צריך למצוא חלופה.. כזאת שגם יכולה להיות מותקנת על המחשב המטרה היא לבצע שיחות דרך WIFI מהמחשב כף יד למחשב בבית. יש תוכנה שמסוגלת לעשות את זה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. כיסוי למכשיר סמארטפון הוא אולי המוצר הנלווה הנמכר ביותר בשוק, אבל מה עם מדפסת? כיסוי מבית Prynt מגיע עם הפתרון להדפסה בדרכים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9b%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%99-%d7%9c%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9e%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%93-%d7%9b%d7%9e%d7%93%d7%a4%d7%a1%d7%aa-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%93%d7%aa/

  22. בבקשה המלצה למכשיר עד מקסימום מסך 4.5 אינצ, לא של אפל, עד $500 אני גר ב ארה"ב, תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. הפאלם הוא מסוג Palm1 Tungsten E2 והמערכת הפעלה מסוג VISTA 64BIT אשמח מאוד אם מישהו יעזור לי בנושא תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. יצרנית השבבים חושפת מודמים סלולריים עתידיים שיוכלו להגיע למהירויות העברת מידע מטורפות לכתבה

  25. מקווה שזה המקום הנכון לשאול את השאלה, אם לא תפנו אותי לפורום אחר, תודה ולעניין עצמו - אחי שוקל לרכוש מערכת DVD לרכב, המוכר אמר שהשמע יועבר דרך ה FM וכ90 אחוז מהמערכות לרכב עובדות כך. האם זה נכון? האם יש המלצה אחרת ? מה הפתרון האחר? וכמה אמור לעלות DVD + 2 מסכים למשענות של היושבים מקדימה (כדי שהילדים מאחורה יראו) ? תודה רבה

דיונים חדשים בפורומים