עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by ronaldo-9,

    בוקר טוב לכולם. יש לי שאלה קטנה שאני מתאר לעצמי מה תהיה התשובה עליה אך בכל זאת אשאל. אני קניתי משדר FM ברכב,זה באמת גרוע כמו שנוכחתי לדעת? אני לא הצלחתי לשמוע ולו לרגע אחד מוזיקה נקייה דרך המשדר הזה.. האם זה הדין של המכשירים האלה? או שפשוט נפלתי על מכשיר גרוע? אודה לעזרתכם..

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. מציע למי שמזמין לדעת שהם לא שולחים לישראל. כלומר אתם צריכים קרוב משפחה בארהב או באירופה שיביא לכם.

  3. היצרנית הסינית ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה עם 35 מיליון מכשירים חכמים שהגיעו למשתמשים בחצי הראשון של השנה הנוכחית לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9b%d7%91%d7%a8-%d7%9c%d7%90-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%93%d7%95%d7%92-xiaomi-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%94-35-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by b3ta0,

    אם זה לא הפורום המתאים, אנא העבירו. רציתי להבין איך מהירות האינטרנט בסמארטפון לעומת מחשב נייח. במחשב אנחנו משלמים על חבילת גלישה של X מהירות, ולא תמיד מנצלים את המהירות המקסימלית, זה תלוי בכל מני דברים. בסמארטפון אנחנו משלמים על חבילת גלישה של עד X ג'יגה (רק הורדה, העלאה או יחד?) וגולשים באיזו מהירות? אפשר לדעת? אני לאחרונה בדקתי איך stream מסוים שמישהו מעביר, רץ, וזה רץ חלק בסמארטפון אך לא רץ חלק (יש הפסקות טעינה) במחשב. איך אפשר לדעת היכן הבעיה, ומדוע זה רץ חלק יותר בסמארטפון מאשר למחשב? לכאורה בסמארטפון מהירות ההורדה יותר גבוהה מהמחשב. סתם מעניין... אני פותח את הדיון אם יש מה להגיב בכלל...

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  5. בחמישי בנובמבר 2007 הציגה גוגל לראשונה את מערכת ההפעלה אנדרואיד שקנתה כמה שנים לפני כן, מה שאומר שאנדרואיד, עם השקתה של גרסה 5.0 לוליפופ, חוגגת השנה שבע שנים מוצלחות ביותר. בואו להיזכר בדרך אל הפיסגה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%96%d7%9c-%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93/

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. היצרנית הסינית חשפה את מכשיר הדגל החדש שלה, עם שבב Snapdragon 820, נפח אחסון זריז, גוף מתכתי דקיק ועלות שתאפשר לרכוש שניים במקום של Galaxy S7 או LG G5 בודד מגוון הסופרלטיבים שלנו בכל הנוגע לתגי המחיר של שיאומי (Xiaomi) כבר אזל לחלוטין, אך ביצרנית הסינית מתעקשים להמשיך ולפתיע אותנו פעם אחר פעם. כעת זה קרה על הבמה בתערוכת MWC 2016, עליה חשף הוגו בארה את סמארטפון ה-Mi 5 החדש – שהולך על כל הקופה עם מעטפת מתכתית דקיקה בחיפוי זכוכית קמור (או חומר קרמי בגירסה מיוחדת ויקרה מעט יותר), מסך IPS בגודל 5.15 אינץ' עם רזולוציה של 1080p, בהירות גבוהה במיוחד וכיסוי של מכלול צבעים מורחב, שבבי Snapdragon 820 העדכניים, נפח אחסון שמבוסס על תקן ה-UFS 2.0 המהיר, זכרון RAM מסוג LPDDR4 …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. הבעיה בכונן אחסון של הגלקסי (לא sd) ,כשאני מחבר את המכשיר ל usb ונפתח לי הכונן אז במאפיינים שלו זה מראה לי שהשתמשתי ב9 gb שזה לא נכון בכלל, כי השתמשתי רק ב2gb עד עכשיו ,והעובדה כשאני נכנס לתך הכונן ואני מסמן את כל התיקיות בתוכו ולוחץ על מאפיינים זה מראה לי שבאמת השתמשתי רק ב2 gb . הבעיה שבפועל זה לא כך ,ואין לי מספיק מקום אחסון וגם אין לי מה למחוק כי אני לא רואה בפנים קבצים גדולים. אז איך אני נפתר מהבעיה ללא פרמוט,ואם אני חייב לפרמט איך אני אגבה הכל?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. שלום, אני מתכוון לקנות MP3/MP4 איכותי בכ1500 שקל ואני רוצה להשקיע גם באוזניות, אין לי הגבלה לתקציב אבל זה נראה לי מיותר להשקיע יותר מ300 שקל לאוזניות. אשמח לקבל כמה המלצות. תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3320267,00.html אישית אף פעם לא היה לי מכשיר סימביאן, אז אני לא יודע אם להצטער על זה. אבל ממה שהבנתי אנדרואיד זה בהחלט הדבר הבא, המתחרה הכי מסוכן ומבטיח ל Iphone os

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by yakirsh4,

    שלום, קורה לי הרבה שאתרים אוטומתית שולחים אותי לאתרים שמותאמים לפאלפון וזה מעצבן רציתי לדעת אם יש דרך שאותם אתרים לא יבינו שאני עובד מהפלאפון וישלחו אותי לגרסאץ המחשב תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום לכולם. אחי בעוד חודש יגיע לניורק ואני רוצה שיקנה לי שם מכשיר. ואני מאוד אהבתי ושמתי עין על ה-samsong omnia hd מה אתם אומרים מכשיר טוב? הבנתי שהמערכת הפעלה שלו תיהיה סמביאן החדשה והמעבד יותר חזק. או שראיתי לאחרונה שיצא גם omnia 2 הנתונים שלו כמו של ה-hd בדיוק רק שהמסך שלו לא משדר hd ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. במהלך אירוע ה-Zenvolution שלה בתערוכת קומפיוטקס 2016, חשפה ASUS ללא התראה מוקדמת הפתעה יוצאת דופן – רובוט ביתי חדש ומפתיע העונה לשם ASUS Zenbo. רובוטים הם כבר מזמן חלק מחיינו, רק לאחרונה סיפרנו לכם למשל על רובוט שיודע להרים איתכם לחיים, או על הרובוט האנושי מבית גוגל. הפעם אנו מספרים לכם על רובוט משפחתי חדש וחמוד באופן יוצא דופן, שהוכרז בתערוכת קומפיוטקס ע"י חברת ASUS והמיס את לבבות הצופים. Zenbo, הרובוט החדש של אסוס, הוא רובוט ידידותי בעל יכולות אספקת סיוע ומתן מענה על הצרכים הדיגיטליים של בני המשפחה. לרובוט יכולת לנוע באופן עצמאי, להבין פקודות קוליות ולסייע בבית, כך שהאינטראקציה עמו קלה ומהנה. להמשך: https://hwzone.co.il/הכירו-את-zenbo-החבר-החדש…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by coold,

    היי, אני מעוניין לרכוש gps ועד עכשיו הציעו לי את שני הדגמים האלה mio spirit s555 http://video.org.il/items/23986#Image_0 que nq502 http://www.palmnet.co.il/Product.asp?Pid=36456667&Cat2Cat1ID=3781&Cat2ID=6112&aff=Zap〈=he מה דעתכם ואם יש הצעות אחרות? נ.ב. צריך שיתמוך ברוסית

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אכזבה - חזרו מבלגיה, ואין אייפון (אזל בכל חנות בה המשפחה בקרה) ועכשיו אני עדיין בחיפושים אחרי פלאפון חדש! מצאתי את המכשיר הבא: Acer Liquid A מדובר במכשיר סביר במחיר של כ-1900 שח עם משלוח מ-clove מסתבר שאפילו יש לו שדרוג ל-FroYo http://android.modaco.com/content/acer-liquid-liquid-modaco-com/317448/leak-liquid-froyo-rom/ מה דעתכם?

  15. Started by elad-k1,

    שלום.. חבר בא אליי עם המכשיר הזה iAudio A3 80GB http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6403 ולא עבד לו שם איזה כמה קבצים אז אני עשיתי לו איתחול ושחכתי שנימחקת המערכת הפעלה שיש עליה ועכשיו אין לי כלום בפנים, איך אני מתקין שוב את התוכנה שלה?! תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by A1eX,

    שבוע טוב, אני מבקש את עזרתכם ויעוץ ברכישת מכשיר GPS לרכב בתקציב של עד 650 ש"ח. ראיתי את הדגם של חברת QUE 4301M בKSP שהוא לא רע לדעתי. http://ksp.co.il/hmain.php?uin=9925 אשמח להמלצות נוספות.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. קניתי אוזניות עם מיקרופון ולא מצליחה שישמעו אותי. האוזניות של muller ווינדוס 7 אם זה משנה. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. לקחנו לסיבוב את המחשב הנייד שרוצה להחליף עמדות גיימינג נייחות ענקיות - ה-Alienware Area-51M של היצרנית האמריקאית הנודעת. האם הוא מסוגל לעמוק בקצב? התשובות בפנים לכתבה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by bluemail,

    יש המלצות ???

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  20. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%9e%d7%9d-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%9c-%d7%94-snapdragon-810-%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%9b%d7%91%d7%95%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%a7/

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by avive,

    אהלן, בארץ המחיר הכי זול של הONE S הוא 2800 באיבי המחיר הוא בסביבות ה500 דולר כולל משלוח כמה שאלות: כמה מיסים אם בכלל אני אצטרך עליו כשהוא יגיע לארץ? יש גרסה מסויימת שאני צריך להקפיד להזמין או רק לוודא שהו UNKOCKED? מאיזה אתר עדיף? אייבי או אמזון או אחר? תיהיה בעיה להתקין לו עברית? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Cynicoren,

    שלום, אין לי סמארטפון והייתי רוצה להתחיל עם משהו פשוט וזול יחסית, בהחלט אין צורך ב"צעקה האחרונה". אשמח לקבל המלצות והכוונה למקומות בו אוכל לרכוש אותו במחיר הזול ביותר. תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by 114508534,

    היי איך אני עושה כך שאני אוכל לראות שמות של שירים בעיברית ולא בגיבריש תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני עכשיו בקנדה ומנסה לקנות IPHONE ובכל מקום חייב התחייבות לחברת סלולר ל3 שנים. מתי יהיה אפשר לקנות אותו בלי התחייבות? תודה לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים