גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
GREAT DISCOUNTS ON NEW GADGETS. Apple iPhone X 256GB and Samsung Galaxy S9/9Plus Available. Apple iPhone X (64/256GB) $550 Samsung Galaxy S9 64Gb/S9+ 128Gb $550 Sony Playstation 4 PRO 1TB $230 Dji Phantom 4 Pro Plus $400 EVGA GeForce GTX 1080 Graphics Cards $250 Brand New (Factory Sealed) If you have any questions or concerns, please feel free to contact Us! Thank you Call.Text and Whatsapp : +256704096518 / +1 613-706-5737 Bazarphones@hotmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בערוץ הקניות ניסו למכור לה את הטאבלט הזה מה אתם אומרים?? http://www.jumbo.co.il/Product.asp?ProductID=35012 חשוב לה רק שהמסך יהיה יחסית גדול
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לא שיאומי ולא סמסונג - דווקא חברת ZTE היא זו שמצליחה לפרוץ קדימה לפני כולם עם דגם ה-Axon החדש שלה לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי לכולם. הבוס שלי קנה פלאפון סיני בסין. ה-HONOR 5X. יש שם כל מיני אפליקציות סיניות שלא ניתן להוריד בדרך הרגילה (לחיצה ארוכה וגרירה לUNINSTALL האם חייבים להתקין ROM חדש? עצות הצעות? עוד מישהו נתקל בזה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גרסה 4.2 של תקן הבלוטות\' הפופולרי מביא עימו מהירויות העברת מידע של עד פי 2.5 לעומת הגרסאות הקודמות, וגם שימוש חכם יותר בהתקנים חיצוניים וחיבורם אל רשת האינטרנט לכתבה: http://hwzone.co.il/bluetooth-4-2-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%91%d7%98%d7%97-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%95%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום למה מכשיר טלפון סלולרי קטן שביחס למחשב רגיל, הסלולרי עולה יותר לי נראה שהחברות מעלות ב-100% את המחיר על המכשיר + חבילות לסוגיהם. למי יש תשובה ולמי יש לפנות. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מאיזו שהיא מפעילה סלולרית בארץ ? ד"א, יש אמת בטענה (של נציגת סלקום) שSIM דור ראשון במכשיר דור שלישי גורם בעיות ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים הייתי היום אצל חבר שהתקנתי לו רשת אלחוטית הכל עבד סבבה אבל התסבכנו בלהצפין את הרשת ללא הצפנה הכל עובד תקין אבל כשמצפינים את הרשת מתחילים הבעיות, הצפנו את הרשת עם WEP לחבר יש Iphone ואת הנוקיה N95 במהלך הניסיון לחבר אותם לרשת הצלחתי לחבר ולהגדיר את הנוקיה אך הiphone לא הצליח להתחבר ולאחר כמה משחקים שכללו שוב ביטול הצפנה הרשת והחזרתה ה Iphone הצליח להתחבר ולגלוש אך עכשיו אני לא מצליח לגרום לנוקיה לעשות זאת הוא כותב לי שהוא מוצא אותה אבל לא מצליח להתחבר ועוד יותר לא מבקש סיסמא מה שהוא אמור לעשות אז איפה טעינו רציתי רק לשאולבנוקיה איפה מוחקים את הסיסמא הקודמת ששונתה ובגלל זה לא מצליח? איך גורמים לו לשכוח את הסיסמא הקודמת כך שיבקש סיסמא שרוצים להתחבר Help בתודה מר…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר להשתמש במחשב בתור אוזניית bluetooth? המכשיר מחובר למחשב, ואני מעוניין להשתמש באוזניות והמיקרופון של המחשב. זה אפשרי?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי סוני אריקסון K850i מ- eBay, ובאופן טבעי הוא הגיע ללא עברית. האמת היא שזה לא כל כך מפריע לי, אבל נחמד שיש לך אפשרות לענות לSMSים של החברים העילגים שלך בשפה שהם מבינים. השאלה שלי היא- איך אפשר להתקין עברית על המכשיר? האם התהליך פשוט מספיק בשביל לעשות אותו בעצמי, או שאני יצטרך להיעזר בבעל מקצוע? אם האפשרות השניה נכונה, איפה אני אוכל למצוא איש כזה (עם עדיפות לאזור הצפון)?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם לפני שבוע נדפק לי ה-Iriver הישן שלי ואני די מבועס כי הוא היה אחלה. הלכתי לבאג והם אמרו לי שאין סיכוי לתקן אותו כי הוא ישן (מסדרת H300). רציתי לדעת אם יש עוד חנויות בישראל שמתקנות את המוצרים שלהם. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי תוכנה שנראה לי לא הוסרה לגמרי ואני רוצה לחפש אותה ברג'יסטרי ואין לי שמץ איך להיכנס לשם. תודה לכל מי שיכול לעזור
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מחפש לרכוש סמארטפון כמה שיותר מהר (ה-ACE שלי גוסס). התקציב 1700 שקל, ישמש לסמסים, WAZE, רפרנס (מחשבונים רפואיים, רשימת תרופות וכו', לא כבד אבל נורא מעצבן כשזה לאגי), ארגונית ומיילים בPUSH לאורך היום. עוד דבר שחשוב לי הוא סוללה חזקה, אני על הרגליים כל היום, אין לי זמן להטעין אותו. ראית את הGALAXY S3 MINI בתקציב, הביקורות נראות חיוביות אבל לא ראיתי שממליצים עליו יותר מידי כאן, יש משהו שפיספסתי? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם כל האפליקציות שעל המכשיר ימחקו בשדרוג? טרם יצא לי לשדרג תוכנה למכשיר כלשהו דרך הKIES.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש מסגרת דיגיטלית בגודל מסך של 10'' ומעלה ובעלת רזולוציה נורמלית 1024X768 (לא ה 800X600 שיש בדרך כלל במסכים). כמובן שהניגודיות, והאיכות התמונה היו טובים. אין בעייה להביא מEBAY, למרות שהם יש בארץ אז עדיף תקציב עד 1000 שקל (ניתן לחרוג בגבולות הטעם הטוב). תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבוט הזה טוחן לי ת'סוללה, זה עדיין לא כמו בדיפולט, ולמרות שעשיתי uninstall מסודר מהאופציה הגרפית, זה לא מחק את הboot loader וזה טוחן לי את הסוללה כאילו שהרוקבוקס עדיין מותקן. השאלה בכותרת. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אבא שלי עומד לקנות לי נוקיה n85 בחו"ל. אבא שלי ממש לא מבין בפלאפונים אז ככה שאני חייב עזרה! למישו יש עצה כיצד אני יוכל להימנע שיביאו לאבא שלי זיוף של הפלאפון? האם יש סימנים ברורים שאוכל להימנע מלקבל זיוף?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה של נובים P: אנדרואיד זה מערכת הפעלה למה אאפשר להתקין אותה על מכשירים כמו כל תוכנה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחרונה התחדשתי ב- Cowon A2 ועד לפני כמה דקות הייתי מאוד מרוצה... הבעיה היא שבעת ניגון קובץ mp3 מסויים פתאום התחלתי לשמוע מין קפיצות קטנות כאלה בשמיעה (שמאוד מפריעות). האמת שגם ניתקלתי בבעיה מסויימת בהרצה של סרט קדימה (עם תרגום), משום מה הוא חזר תמיד להתחלה או נתקע אחרי ההרצה. החשדות שלי הם כאלה: או שקיבלתי אחד ספציפי דפוק, או שA2 למרבה תדהמתי לא יודע להסתדר עם קבצי mp3 שהם VBR (כלומר שה- KBPS שלהם מתשנה...) והבעיה בהרצה היא פשוט עם הסרט הספציפי הנ"ל. בעלי A2 אשמח אם תחוו דעה... עזרה מהירה תתקבל בברכה - תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%91-65-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-xiaomi-%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%a8%d7%91-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בקיצור מצאתי את זה ביוטיוב אני מת לשים אותו על הפלאפון!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הגיע לידי אייפוד טאץ' מהסדרה הראשונה... הפריצה שלו מתבצעת כמו שפורצים אייפוד דור 3 או 4? יש דרך אחרת? אם מישהו יכול לעזור אני אודה לו מאד
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מחפש נגן מ"הדור החדש" עם יציאת אוזניות כמה שיותר חזקה. כרגע אני מסתכל על ארקוס (604/504/404) סןדיסק סנסה 8 גיגה אולי קריאייטיב VM וכם אני יודע שיש לי פה שלוש קטגוריות שונות לחלוטין של נגנים (מפלאש, להארד דיסק ל PMP), אבל מה הכי חזק ביציאה של האוזניות? או שבכלל נגן אחר? תודה רבה לעונים מראש. רום
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן שמימדי הפגיעה מחיסולו של ה-Note 7 רק מתחילים להתגלות, הפאבלט הבא של היצרנית הקוריאנית נמצא בדרכו לחשיפה רשמית לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
סמארטפון ה-Vibe Shot Z של לנובו, שמתיימר לספק חוויית ואיכות צילום ראויה במחיר הגיוני, ניתן להזמנה מוקדמת ברשת לכתבה: http://hwzone.co.il/הסמארטפון-שמרגיש-כמו-מצלמה-זמין-לרכיש/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


