עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by AC/DC,

    אין מה לעשות פלאפון זה פלאפון ולי אין ברירה אז מה שווה ליקנות שם ? אני מחפש מצלמה טובה, נגן ,רמקול , BT , GPS, זיכררון עם הרחבה ועוד אגב אם אני יביא פלאפון מחנות אז אני יכל לחבר אותו לפאלפון בלי בעיות מיוחדות ? מה כרוך בכך 2 מהאחים שלי הביאו LG 8300 שהוא די סבבה GPS ,BT ,MP3, STREO SPEAKERS וכו

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. לאחר שראינו את האייפון 6 מתמודד היטב מול יריביו הגדולים ביותר בביצועי המעבד, האתר Tom\'s Guide בודק את ביצועי הסוללה של האייפון לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-6-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%9f-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%a1%d7%95%d7%9c%d7%9c%d7%94/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום,יש לי IPOD MINI 4 GB שחור לבן מלפני 3-2 שנים..אממ הוא גירסה 1.3(זה מה שרשום) אני שיחקתי במשחק song quiz משהו כזה שמזהים שירים..הוא נתקע לי ועכשיו הוא תקוע על התשובה הנכונה כזה ולא זז..הכנסתי למטען ועדיין תקוע,המחשב לא מזהה..מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Huawei מציגה שני מכשירי ביניים מרשימים עם סוללות בקיבולת גבוהה ותגי מחיר תחרותיים במיוחד לכתבה: http://hwzone.co.il/huawei-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%94-honor-4x-%d7%95%d7%91%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94-6/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. האלן אני צריך נגן שיהיו בו הדברים הבאים 4 גיגה לפחות עדיפות ל 8. איכות סאונד מעולה. ושאני יוכל לסדר את השירים לפי לליליסט וזאנרים.חשוב מאוד כי ב U20 לא היה לי את זה. ועדיפות לנגני MP. חשבתי ללכת על ה U20 אם מישהוא מכיר חנות במרכז שמוכרת אותו אני אשמח לדעת אלייה. וזהו בגדול התקציב עד 800 תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. באתי לחנות שממנה קניתי את המכשיר ורציתי לקנות כרטיס זכרון של 4\8 גיגה והמוכר אמר לי שהמכשיר שלי בגלל שהוא 2 גיגה הוא תומך בכרטיס זכרון רק עד 2 גיגה.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by gbox,

    בס"ד נתחיל עם ממשיכו של הN93 הלא הוא N93I היום התפרסם המפרט הטכני שלו: Size: 119 x 56 x 28 mm Display: 2.4" TFT display with 262.000 colors and a QVGA resolution Camera: 3.2 Mpixel camera with Carl Zeiss optics, auto focus, flash, optical zoom and DVD-like recording Memory: 50 MB + MiniSD memory slot Connectivity: Mini-USB port, Infrared, Bluetooth, GPRS, EDGE, 3G/UMTS, Wifi 802.11b/g Messaging: SMS, MMS, Picture messaging, Email Operating system: Symbian operating system with Series 60 3rd Edition user interface Miscellaneous: FM-radio, Stereo speakers, Video-out, Flight mode הסיקור הבלעדי כרגע המלא על הנוקיה N95 המהמם:http://soaileek.net/nokialist/20…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. שלום, אני יודע שניתן לעדכן את תוכנת המכשיר הנ"ל כמו בהרבה מכשירים. רציתי לבקש מדריך או מישהו שיודע איך לבצע את זה שיוכל לעזור לי בהתקנה, בכמה זמן זה לוקח במה זה כרוך והאם יש צורך לגבות את כל המכשיר? בדקתי ב XDA, אבל שם לא מצאתי הרבה תמיכת עברית ברומים השונים, חוץ ממשהו של TOPAZ, אבל כמו שאמרתי אין לי מושג איך אני עושה את זה. כמו כן ראיתי שגם יש הרבה רומים שמגיעים עם WM6.5 מותקן בתוך, שווה? אפילו ראיתי ביוטוב מישהו שהתקין אנדרואיד על המכשיר הזה. מישהו יוכל לעזור? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. תמונות יפות עם פלאש מניבות עיניים אדומות, איך מורידים? גם ברסקו אקספלורר לא מצאתי.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. מצאתי את הסלולרי הזה http://www.everbuying.com/product234501.html רק רציתי לדעת אם הוא יפעל בארץ. תודה. עריכה: באורנג' או גולן טלקום.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by bykeking,

    אני רואה פה בזמן האחרון הרבה אנשים שמדברים על הייתרונות של מערכת ההפעלה הפתוחה סימביאן אז רציתי לשאול אם יש פה מישהו שעובד עם Carbide (או תוכנות אחרות) בשביל ליצור אפליקציות למערכת ההפעלה? אני חושב שאפשר להפוך את הת'רד הזה לת'רד של דיבורים כללים על נושא פיתוח תוכנות לפלאפונים בבית, מאגר של open source שאנשים פה יוצרים, שאלות וכו'. מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. כמיטב המסורת, האנשים שמאחורי מבחן הביצועים Antutu מפרסמים את רשימת עשרת המכשירים החכמים העוצמתיים ביותר בסביבה מבחינתם, כאשר ה-Snapdragon 820 כובש את הפיסגה ובגדול נכון, השבבים המודרניים במכשירים חכמים יודעים לספק בקלות את הצרכים והדרישות של רבים מאיתנו, ונכון שמבחני הביצועים למיניהם לרוב לא מעניקים את התמונה המלאה שמושפעת באופן משמעותי גם מהיישום התוכנתי של היצרניות השונות – ובכל זאת, נחמד מדי פעם לקבל טבלה קלה ונוחה, אשר מתיימרת לדרג ולפרט את המכשירים העוצמתיים ביותר שהכסף שלכם יכול לקנות לכם נכון לעכשיו. זה בדיוק מה שמספק לנו מבחן הביצועים הסיני הנודע Antutu, שמפרסם נתונים אודות תוצאותיהם הממוצעות של עשרת הסמארטפונים המתקדמים ביותר בשוק כרגע – לפחות מנ…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Access Denied,

    היי כולם.. בהמשך לת'ראד שפרסמתי לפני 3 ימים יש לי שאלה חשובה כי אני נוסע עוד פחות משלושה ימים ראיתי שיצא נגן חדש לארכוס, ה- Archos 404 עכשיו, מבחינת נתונים הוא אמור להיות קטנטן עם מסך 3.5 אינצ' (עצום יחסית לגודל שלו..) השאלה עכשיו מה עדיף?? 1. Ipod Video 30G הקלאסי 2. Creative Zen Vision:M 3. או הארכוס 404 החדש??

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. יש לי מכשיר סלולרי סוני אריקסון W980 במקורו מאורנג'. איך ניתן לפתוח אותו כדי שיעבוד בסלקום? CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.itCTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. אני מנסה להתקין בפלאפון תוכנה חינמית שלא עברה החתמה של SIS ע''י האיגוד המזוין של הSYMBIAN ואני פשוט ישבתי ושברתי את הראש 4 שעות!!! רצוף ניסיתי כבר כל דרך שרק יכולה להיות ופשוט אי אפשר להחתים את החרא הזה!!!!!! יש מיליון מדריכים איך עושים את זה ואף אחד מהם לא עדכני, זה כאילו שבאתר של הSYMBIAN הם הפסיקו לתת אישורים לאנשים אלא אם כן תשלם להם. חייב עזרה דחוץ אני הולך להתחרפן

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. מחפש מכשיר HTC או סמסונג חדש 3.8 אינטצ' בלבד עם אנדרויד 4 ,מה האפשרויות שלי ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by מולי39,

    שלום לכולם, אני רוצה לקנות משהו כדי לגלוש באינטרנט מחוץ לבית בצורה בטוחה והבנתי שיש כמה מכשירי USB היום בשוק שאפשר לעשות את זה דרכם, וגם לשמור עליהם קבצים ותמונות. מישהו מכיר או התנסה?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by TaMiRn2,

    מישהו יכול להביא עוד פרטים על המכשיר MODU (הפלאפון הזה שמפותח בארץ...) עוד כמה זמן הוא יצא וכל מיני פרטים על הג'קטים שלו? פשוט כל העניין כל כך מוזר היה בהשקה שלו מלא בלגן והרבה פרטים ועכשיו סגרו את הברז במכה אחת.... בעיקרון אני רוצה לחליף מכשיר סלולרי... אתם חושבים שכדאי לחכות?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. חברת Vixole השיקה פרויקט מימון המונים עבור נעליים חכמות, שמגיעות עם תצוגת LED מדליקה וחמישה חיישנים שונים לכתבה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. Started by sgt_flippy,

    ש לי את A3 , והשאלה האם כדאי לקנות את המכשיר q5W כי עכשיו הוא נמכר בגרסת ה 80 גייגה בייט וכל הפונקציות שיש לו נראות לי מגניבות , ממש מחשב מהלך מה אתם אומרים כדאי?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by m1ke,

    http://androidspin.com/2010/12/02/galaxy-s-wanna-be-available-now-who-wants-one/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. עם מפרט שמזכיר את ה-P30 במחיר מופחת, מימדים קומפקטיים ושירותים רשמיים מלאים מבית גוגל - המכשיר הטרי מבית Huawei ינסה להפתיע את דגמי הביניים המבוססים בחנויות המקומיות לכתבה

  23. צמד המכשירים החדישים של סמסונג נוחת בישראל באופן רשמי, עם תגי מחיר שמתחילים ב-3,600 שקלים חדשים לכתבה: http://hwzone.co.il/לכיסים-עמוקים-בלבד-מכשירי-ה-galaxy-note-5-וה-galaxy-s6-edge-plus-ה/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. משהו ששמתי לב בזמן האחרון, חלק מההודעות SMS שאני מקבל מגיעות עם +972 במקום 0 זה קורה רק למספרים שלא רשומים אצלי באנשי קשר וגם לא בכולם, חלק מוצגים תקין למישהו יש מושג למה זה קורה ואם יש אפשרות לסדר את זה שבמקום ה- +972 יוצג 0?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. הסמארטפון הסופר משתלם החדש מתגלה גם כאחד מהנוחים ביותר לפירוק ותיקון עצמי מבין כל המכשירים המתכתיים שנמצאים בשוק לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הוא-לא-רק-זול-ה-oneplus-2-גם-קל-לפירוק-ותיקון/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים