עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by dante123,

    אהלן, יש ברשותי LG G2 D800 שאני מריץ עליו Cloudy G2 2.2 כבר הרבה זמן. לאחרונה הוא התחיל לעשות בעיות, ולא ברור לי אם זה אשמת המכשיר או הרום (בכל זאת, מוצאים באגים אחרי שימוש ממושך). יש למישהו המלצה לרום חלופי לרום הזה? זכור לי שהוא נחשב לטוב ביותר שיש כשהתקנתי אותו, אבל אולי צץ משהו חלופי. *אשמח לרום שגם בא עם תצוגת ממשק של G3, או יותר טוב. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אני רוצה להשתמש ב2 סימים של רשתות שונות. במקביל או לא במקביל, מה שחשוב הוא שאני לא רוצה לחתוך את הסימים. יש למישהו מידע בנושא. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני לא ממש מבין בGPSים השונים, אני מחפש משהו שיעבוד כמו שצריך ולא יהיו תקלות, יש המלצות?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אחרי ההשקה של ה-Pro 7 הטרי בעל מסך הסלפי האחורי, אנחנו מקבלים פרטים ראשוניים אודות דגם מסקרן נוסף שעשוי לכלול מסך משני עגול לכתבה

  5. Started by elad.dotan,

    הי, אני מעוניין לרכוש מצלמות אבטחה חיצוניות לבית. חברות שפניתי אליהם רצו בסביבות ה-4,000 ש"ח ובזאפ מצאתי מערכת שלמה בסביבות ה-2,000 ש"ח. לעומת זאת ב- DealExtreame מציעים מערכת שלמה ב-$185. http://dx.com/p/kit-p104-4-ch-d1-real-time-network-cctv-dvr-security-system-w-4-x-ir-cameras-black-181153?utm_source=dx&utm_medium=edm&utm_campaign=20130225gardening האם למשהו יש המלצה מהיכן לקנות את המערכת? תודה דותן.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. יש לנו בסלון טלויזיה של סמסונג מדגם D550. הטלויזיה תומכת במתאם WIFI של סמסונג המאפשר העברת סרטים וקבצים בצורה אלחוטית(סטרימר) לטלויזיה. מתאם כזה: http://www.ebay.com/itm/NEW-SAMSUNG-WIS12ABGNX-LINKSTICK-WIRELESS-USB-2-0-LAN-ADAPTER-Wifi-SmartTV-NIB-/221079867399?pt=US_USB_Wi_Fi_Adapters_Dongles&hash=item3379631007 יש לי בבית שני סמארטפונים גאלאקסי נקסוס של גוגל/סמסונג, ואקספריה מיני פרו. הפרו תומך בוודאות בDLNA וגוגל נקסוס אין לי מושג. השאלה האם אפשר לעשות אחד ועוד אחד, כלומר לחבר את הטלפון לטלויזה בצורה אלחוטית בעזרת המתאם כך שיראו בטלויזיה את המסך של הסמארטפון? אם לא נפנה כנראה לכיוון של הדונגלים הזולים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by intel suck,

    היי תגידו יש חנות בארץ שמוכרים בה אביזרים ל-SANSA (נרתיקים סוללות וכו') ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. לא שיש יותר מדי סיבות לצפות בזה, במיוחד כי הנתונים כבר הודלפו אלף פעמים, אבל אם מישהו מעוניין: http://www.htclaunch.com/

  9. Started by Jules Winnfield,

    יש דבר כזה במדינתנו הצנועה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. עם הרום המקורי שלי (סטוק של אורנג' 2.2) זה עבד. שדרוג ל: update-cm-9.0.0-RC0-GalaxyS-KANG-BUILD16-signed כבר לא עבד שדרגתי היום ל: cm-9-20120710-NIGHTLY-galaxysmtd גם לא.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by serg90,

    אהלן, עכשיו עברתי לגולן לחבילה שמאפשרת לי לגלוש ברשת הסלולרית. הבעיה שאני לא מצליח להגדיר את האינטרנט במכשיר ששיש ברשותי - K800i. הגדרתי כתובת ב-APN אבל זה לא מספיק. לפי מה שהבנתי צריך להוריד הגדרות מיוחדות למכשיר, כלומר דרך ה-Setup Wizard לעשות Settings download ולהוריד הכל אבל אז יש שגיאה "No settings available. Please contact your operator" ובאתר של Sony Ericsson אין שום הורדות עבור המכשיר הנ"ל. אשמח מאוד לעזרה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by .nimiking.,

    יש לי sandisk sansa e260 כבר חודש וחצי בערך והוא עובד בסדר שלשום הורדתי עדכונים ועברית לנגן מהאתר של sandisk. אחרי זה הנגן התחיל לעבוד ממש לאט מה אני צריך לעשות כדי שהוא יעבוד מהר יותר? תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by davidreznic,

    ברשותי נגן מהדגם הנ"ל במצב מצוין. נפח 2GB. בכמה לדעתכם אפשר למכור אותו ?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. ראשית דבר, האם יש אפליקציות טובות ללימוד אנגלית בסיסית לאדם בוגר? האם הן מספיק טובות\עשירות באפשרויות כך שהן מצדיקות רכישת טאבלט עבור שימוש בהן? אם כן, מה מומלץ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3611369,00.html?dcRef=ynet וואו... כמה מהעובדים המשפיעים ביותר בחברה כנראה שכבר לא יעבדו שם יותר. זה לא ש-HTC במצב טוב כל-כ להרשות לעצמה את זה... אתם חושבים שהם ישרדו את השנה הקרובה? בנוסף, אני די בטוח שהולך להיות שינוי קל בעיצוב המוצרים הבאים, עקב האירועים הללו. מה אתם אומרים?

  16. Started by MadGhost,

    אני ממש לפני קנייה של המכשיר הנ"ל , אבל נשארתי עם השאלה האחרונה : מה ההבדל בין שני הדגמים A ו- E ? יש הבדל של איזה 50 ש"ח בינהם , אבל המפרט שבדקתי היה זהה - מלבד שבדגם A מותקנת Igo Amigo ובדגם E מותקנת Igo8 .. מישהו יודע אם זה באמת ההבדל היחידי ? ואם כן - אז רק בשביל להיות בטוח - עדיף את דגם E נכון ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a0%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%a0%d7%aa-%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%96%d7%95%d7%94%d7%a8-%d7%a2%d7%9d-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%a0/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. סמסונג חושפת את מכשיריה החדשים לשוק הבינוני, שיודעים להציע עיצוב מרענן, שבבי 64 ביט וגופים מתכתיים דקיקים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%aa%d7%99-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8-%d7%90%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%aa-%d7%90/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by romanf65,

    שלום, אחרי השואה בין הדגמים LG g2, HTC one E8 וS4 I9506 לפי נתונים הטכניים הגעתי למסקנה ש S4 הוא עדיף. גם לעומת S5 הוא כמעט ולא נופל(קצת יותר איטי ,המסך קצת יותר קטן ובלי כל מני פיצרים מיותרים). השאילה שלי האם הקנייה היא כדאית עכשיו כשהדגם כבר כמעט שנה בשוק.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. היי, היום היתי אצל סלקום ועברתי לקו רגיל, כולל מבצע של SMS מוזל ב 10 ש"ח לחודש.. היתי לפני במסלול קו טוקמן כיוון שחיכיתי לחזור לצבא ולעשות מסלול חייל שזול בהרבה יותר (לא יצא לפועל אבל לא משנה). בכל מקרה, מאז שהתחברתי לקו הרגיל, מופיע לי גם כן הסימן H למעלה מצד ימין ליד האייקון של הסוללה, לפני זה כשהיתי עדיין מחובר כטוקמן, הופיעה האות G ולא H, האם יש קשר? להתקשר ניתן חופשי, אך SMS לא. מתקבלת ההודעה שלא ניתן לשלוח SMS TEXT. כשדיברתי עם הנציגה של סלקום בחנות שלהם, היא אמרה לי שכ 20 דק' מרגע ההתחברות הכל יתעדכן ויהיה בסדר, אמנם השיחות חזרו אך ההודעות SMS לא. הודעות אימייל לא ניסיתי כיוון שלא יצא לי להשתמש עדיין, אבל לא נראה לי שזה קשור? אגב, מדוע כשאני מתחבר ל WI…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by itaic,

    שלום... קניתי סנסה קליפ, ועשיתיי עדכון לקושחה שלו כעת הנגן מציג תפריטים בעברית ואת שמות הקבצים בעברית לגבי קבצי WMA, אך לא לגבי קבצי MP3. לא בא לי להפוך את כל ה MP3 שלי WMA.... האם יש איזו אפשרות שהוא יציג את העברית גם ל MP3? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Netanel16,

    שלום, קרוב משפחה שלי נמצא כעת בהונג קונג ויכול לשלוח לי פלאפון. אשמח אם תתנו לי כמה דוגמאות לפלאפון הכי טוב שאפשר להביא! אבל שלא יהיה מהIPHONES למיניהם. אני חושב בכיוון של HTC וכו'.. תודה מראש 8)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by stav_shalom,

    היי, לאחר הרבה מחשבה ובירורים החלטתי לרכוש את הטאבלט asus memo pad 10.1. הבעייה עכשיו שאני לא יודעת מה עדיף הטאבלט אשר מבוסס על גירסת הווינדוס 8 או זה המבוסס על גירסת האנדרואיד? אשמח אם תוכלו לעזור לי ולייעץ לי מה עדיף?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by liran2003,

    נתקלתי בפורום אחר במקרה של בחור שקנה לכאורה גלקסי S4 דרך יד 2, ובדיעבד גילה שמדובר בחיקוי סיני זול עם חומרה חלשה. הצורה החיצונית ומערכת ההפעלה נראות ממש כמו המקור. הדברים שכן ניתן להבחין בהם - מצלמה גרועה ורוזולציה נמוכה יותר מהמקור. כמו כן חשוב לבדוק שמספר הIMEI שמתחת לסוללה תואם למספר בתוכנה (#06#*). את הביצועים ניתן לבדוק ולהשוות דרך אפליקצית בנצ'מרק כמו auntutu.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. לפני כחצי שנה קניתי איפוד טאץ. (בלי רמקול- נראה לי דור ראשון) נכנסתי לאיטונס סטור והורדתי משחקים כל המשחקים היו בתיקיה שנקראת APPLICATIONS או משהו כזה. ניסיתי לסנכרן את כל המשחקים כדי שיהיו באייפוד אבל לא היה שום תיקיה עם שם כזה. מישהו יכול לעזור לי? גרסה 1.1.4

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים