עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by ran07,

    אני יודע שיש את חיבור רדיו חיצוני כזה אבל זה סתם יקר ומרגיז

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  2. לא מצליח להבין את ההמלצה הזאת. כן אני יודע מה זה חוק ניתוק זיקה , שמאשר לקבל זיכוי על טלפון בלי קשר לאיפה שהוא נקנה. אבל בכל זאת אני מתקשה להבין , מה זה משנה , אם גם ככה אני מקבל את הטלפון מסלקום בזיכוי מלא ואין שום בעיה מחר לקחת את אותו הטלפון ולעבור לאורנג' ועדיין להמשיך לקבל עליו זיכוי מלא וכל זה בלי שום קנסות. אז מה הסיפור כאן ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  3. למה ב sansa c250 אני לא מסוגל לשמוע מוזיקה כאשר הנגן מחובר למחשב באמצעות כבל ה USB ?

  4. יש לי גלקסי 2 שקניתי בתאילנד.. ושמתי את ההגדרות של פלאפון כמו שאמרו לי כאן לעשות.

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  5. Started by ori007,

    חבר'ה אפשר לקבל עזרה פה אני מחפש טאבלט 10 אינץ שאפשר להעלות משחקים, גלישה באינטרנט, אין צורך ב 3G אבל שיהיה לו את כל החיבורים. רציתי לשאול מה בדיוק ההבדל בין ASUS שזאת חברה מכובדת לבין אינול (ראיתי טאבלטים סיניים בעלי מפרט מכובד). האם כדאי לרכוש את האיינול שכן ההפרש במחיר הוא גדול? או שההפרש במחיר לא מצדיק רכישת טאבלט סיני ועדיף לרכוש אסוס? האם מישהו יודע מה המחירים של טאבלטים באלמ דיוטי פרי?

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  6. אפשר אולי להגדיר חדות? יש לחבר שלי גלקסי s6, צילמנו שנינו תמונה מסויימת מאותה זווית ובשלו זה היה נראה הרבה יותר חד, האם זה אומר שהמצלמה של הגלקסי s6 יותר טובה, או שאני גם יכל להגדיר חדות?

  7. אומרים שהמכוניות החשמליות המודרניות דומות יותר למכשירים סלולריים חכמים מאשר למכוניות הבערה הפנימית המסורתיות - ובקרוב תהיה חברה שתנסה לבחון את התיאוריה הזו במו ידיה לכתבה

  8. Started by Shay0600,

    חשבתי שזה אותו הדבר..

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. היי לכולם אני עוזרת לחבר שעומד לקנות לאשתו sgs3 כרגע מבחינת המכשיר עושה רושם שהיא נעולה ואין על מה לדבר ולכן זה מה שיהיה. השאלה היא האם הוא צריך לשים לב למשהו בקניית המכשיר בחנויות בארץ או שפשוט ילך על החנות שמציעה את המכשיר במחיר הזול ביותר? בנוסף, המלצות לחנויות בת"א וסביבתה תתקבלנה בשמחה. תודה ושבש.

    • 0 תגובות
    • 828 צפיות
  10. שלום למה מכשיר טלפון סלולרי קטן שביחס למחשב רגיל, הסלולרי עולה יותר לי נראה שהחברות מעלות ב-100% את המחיר על המכשיר + חבילות לסוגיהם. למי יש תשובה ולמי יש לפנות. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Ramboli,

    למחוק

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by atomic rooster,

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by tal t,

    .......

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  14. נציגי השירות שלהם הפנו אותי לגני התערוכה לחנות הסלולאר החדשה שלהם אבל שלחו לי גם את המיניסייט החדש של פלאפון למי שעוד לא ראה , זה בהשראת הפרסומת הזאת שרצה עכשיו בטלוויזיה http://tinyurl.com/c6tcov ----------------------- מובטל מובטל מובטל

    • 18 תגובות
    • 2.2k צפיות
  15. השאלה בכותרת. תודה.

    • 1 תגובה
    • 810 צפיות
  16. משהוא מכיר טאבלט ש GPS שיעבוד כמו מכשיר GPS בלי אינטרנט שינווט אותי ברכב ושלא יאחר שיודיע לפני כל פנייה מהיר כי יש מכשירי GPS שמאחרים בלי תקיעות ועוד דבר שיהיה תמיכה ברשת סלולרית המחיר לא רלוונטי תודה מראש ושבת שלום

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by amisu,

    אני לא ממש חסיד של פלאפונים מתוחכמים ולכן רציתי ללכת על משהו פשוט. אז קניתי את המודו לפני שבועיים, אך כמה שהוא חמוד ומקורי וכל מי שראה התלהב, הוא בכלל לא פרקטי עם סוללה חלשה וצלצול מגוכך בעוצמתו (לא שומעים אפילו מהכיס). בנוסף המעבד איטי, אין מחשבון ולוח השנה לא מראה את התאריכים של כל החודש, אהה והקליטה לא משהו. יש פוטנציאל. אבל חבל על הכסף. 500 ש"ח בבאג. התאכזבתי. עוד מישהו?

    • 22 תגובות
    • 4.6k צפיות
  18. הלך חברים, למי שיש פה את טאבלט הזה, האם קיבלת איתו בקופסה, מתאם OTG?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני בקרוב קונה 9700, הבנתי שמוכרים אותם עם מטען גדול ומכוער כזה, ראיתי ב EBAY ו אמזון את המטען הזה http://www.amazon.com/STANDARD-BATTERY-CHARGER-ADAPTER-Storm2/dp/B004FDZEHM/ref=wl_it_dp_o?ie=UTF8&coliid=I2QQSP9NBFH8WW&colid=SCPM2YBFJ4UF *יש אותו באתר האמריקאי http://www.shopblackberry.com/_blackberryaccessories/cgi-bin/pd.cgi?frompage=category&page=product_detail&from_category=BlackBerry%209650%20Series&category=BlackBerry+9650+Series+Chargers&pid=F22227TWKWR7JQNPZCG מה שמוכרים ב EBAY ו אמזון זה afftermarket , אפילו לא OEM, אז רציתי לדעת עם איזה מטענים מוכרים את ה 9300 ו 9105 בארץ שלנו? תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Nokia 6288 או Sony Ericsson 610 ואני מדבר על איכות סאונד דרך אוזניות לא רק רמקול כי אני צריך שהפלפון ישמש גם כMP3\4 ולמי מהם יש סוללה חזקה יותר שמחזיקה יותר זמן אבל יותר חשוב הסאונד D: אז תודה לעוזרים! נ.ב הפעם יש כותרת נורמלית וקודם לא היתי על המחשב לא היה זמן

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by superbijo,

    שלום אנשים מה המצב החלטתי לעשות הגרלה על האיייפון X שלי 64 גיגה 3 שלבים פשוטים ואתם בפנים https://www.youtube.com/watch?v=AWrSa2go4ZY&t=2s

    • 0 תגובות
    • 982 צפיות
  22. Started by lior69961,

    יש מלאי בחנות אמינה, 440 דולר לגירסת ה-32: http://www.ibuygou.com/crazy-discount/

    • 29 תגובות
    • 2.8k צפיות
  23. שלום מישהו מכיר תופעה מוזרה. קיבלתי מיכתב בדואר רגיל חשבונית של פלאפון. היסכלתי ברשימה חיובים. פתאום אני רואה כתוב: שליחת MMS(תמונה) 4 יחידות - תעריף 0.4463 - תעריף כולל - 0.4463 - סה"כ לתשלום 1.79 ש"ח מה זה צריך להיות. אני לא שלחתי הודעה SMS רגיל עם תמונה.דיברתי שירות לקוחות והם הסבירו לי שזה מולטימדיה שליחה תמונה ארוכה וזה עולה כסף. אמרתי להם שאני שולח תמונה דרך אפלקציה whatsapp חינם. ונציגה פלאפון אומרת שזה whatsapp מולטימדיה שליחה תמונות עולה כסף. אמרתי להם שאפלקציה whatsapp שליחה תמונות זה בחינם. מישהו מכיר מה זה MMS למי שייך הזה?אני לא מבין. האם זה כולם ככה אותו משלמים MMS? איך לא ידעתי שזה עולה כסף אם אני שולח דרך אפלקציה WHATSAPP כמה תמונות.לא יכול להיות דבר כזה.…

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. למי שיש N73, יש בפלא הזה אפשרות לראות טמפר' בחוץ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. על אף האתגרים, מפתחת שבבי ה-Snapdragon מצליחה לשמור, ואפילו להגדיל, את הפער שלה בראש תחום העיבוד למובייל לכתבה

דיונים חדשים בפורומים