עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by spitzi,

    סוללה שמספיקה להרבה זמן. מסך 5.1-5.2 אינץ'. משקל עד 140 גרם. רצוי עם קורא טביעת אצבע, אם זה חוסך שחרור נעילה על המסך. תקציב: לא ממש מוגבל, בתנאי שהמכשיר שווה את הכסף. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. תקציב - 1000 ש"ח ומעטה. חשוב שיהיה נוח לשימוש. כדאי שיהיה מצלמה טובה/סבירה ומעלה. המטרה העיקרית שהיא תוכל לעשות שיחות וידאו בסקייפ ולגלוש באינטרנט. עדיף שיהיה נוח לשימוש. היא מאוד מתקשה מטבע הגיל שלה. חשוב עמידות כי יש לה נטייה להפיל את המכשירים שלה ולבשל איתם.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. חלוצת המכשירים החכמים עם המסגרות הזעירות חוזרת להראות לכולם איך עושים את זה לכתבה

  4. בפיקסל 2 החדש של גוגל, רוב הפיצ'רים החכמים שהוצגו הם למעשה מבוססי תוכנה. מה המשמעות? יצא לי לראות את הסרטון הזה שמדבר על הפיצ'רים המיוחדים והחכמים שיש בפיקסל 2 - פיצ'רים שכוללים מעבר לגימיקים (מצב "פורטרט" וכו') גם שיפור אמיתי ביכולות המצלמה, למשל שיפור של הטווח הדינמי (HDR), יכולות הצילום ב-low light, ואפילו ייצוב הוידאו התוכנתי (EIS, בנוסף ל-OIS האופטי) - כל זה באמצעות מימוש בתוכנה של יכולות החומרה: אבל בכל הנוגע לחומרה, אין בפיקסל 2 למיטב הבנתי משהו שלא ראינו כבר - Dual Pixel זה משהו שקיים כבר אפילו ב-Galaxy S7 (והופיע לפני זה במצלמות DSLR של קנון), מה שמיוחד זה המימוש התוכנתי שגוגל עושים בעזרתו. מעניין אותי אם בהמשך יהיו פורטים ש…

  5. Started by Henz16,

    ברשותי מכשיר Nokia 6233, ברצוני לקנות כרטיס זכרון מסוג Micro SD 2G, משמעות כלשהן, שמעתי שהמכשיר יעבוד לאט גם כשאר הכרטיס ריק לגמרה. האם זה נכון? האם כשהוא מלא\חצי הוא יעבוד לאט בצורה משמעותית? תודה מראש לעונים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. איך אתם מעדיפים את ארגון השירים שלכם בMP א.לפי תיקיות או ב.לפי טאגים (אלבום ,אומן ,שנה ) תכתבו למה אתם אוהבים או לא אוהבים את אחד השיטות

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. אהלן ראיתי את הטאבלט הקטן הנ"ל 7 אינץ', ב 80 דולר כולל משלוח אני על סף לחיצה להזמנה, רציתי לדעת האם זה שווה? להלן הלינק http://www.ebay.com/itm/7-Zenithink-C71-Android-4-0-Capacitive-Multi-Touch-Cortex-A9-4GB-Tablet-PC-HOT-/150781246163?_trksid=p4340.m1374&_trkparms=algo%3DUPI.GIROS%26its%3DI%252BC%252BS%26itu%3DUCI%252BUCC%26otn%3D10%26pmod%3D230757641863%26ps%3D63%26clkid%3D7207917550206032691#ht_7327wt_1163 אני לא צריך משהו מיוחד אלא משהו קטן ונחמד שאפשר להשתמש בו בתור נגן או משהו קטן שיש ילדים בבית שלא ישגעו אותי בשביל מחשב נייד...מעבר לכך שכבר יש סמסונג טאב 10.1 וגם אייפד 2. פשוט במחיר כזה זול זה נראה להיט, גם הפעולה שלו עפ"י סרטונים ביוטוב נראה טוב. אגב, האם במ…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. בקיצור משהוא כמו ה HTC Desire S... יש הצעות יותר טובות ממנו? בעיקר מבית HTC עם אנדרואיד. לא אייפון. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by nadabometal,

    שלום רב,נפל לי האיפון 4s ונשבר לי המסך - אני רואה כתמים שחורים במסך + המגע לא עובד.קראתי שיש מסכים מזויפים ומסכים מקורים (פחות מזויפים). איך אני יכול לדעת שאני הולך למעבדה שהם ישימו לי מסך מקורי ולא מזוייף (לפי מחיר? או לפי בדיקה מסויימת?)והאם יש הבדל באיכות בין מסך מקורי למזויף?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. אני רוצה להתחיל למכור את המשחק שאני עובד עליו בתור אלפא בGOOGLE PLAY. מה המינימום שאתם דורשים ממשחק במצב אלפא כדי שתהיו מוכנים לשלם עליו כסף? המשחק הוא סוג של הוקי דשא לשני שחקנים. משחקים אחד נגד השני דרך האינטרנט עם כתובת IP. רציתי גם לעשות משחקים מדרוגים ושיהיה מעקב אחריי נצחונות והפסדים, בלי זה לא שווה בכלל למכור את המשחק? כרגע המשחקים הם לא מדורגים. האם צריך גם אפשרות לשחקן יחיד בשביל להתאמן?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. היי חברים. יש לי פלאפון סוני אריקסון K810i. הוא מלא בהודעות ואני רוצה לשמור אותם. יש תוכנה כלשהי טובה לזה? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by KFL,

    השבוע יצא האייפון 3gs עכשיו בעוד אבא שלי נוסע לחו"ל רציתי לשאול אם מישו יודע כמה עולה האייפון 3g והאייפון 3gs בלי התחייבות למשל עם התחחיבות אייפון 3g- עןלה 99 דולר עם התחייבות האאיפון 3gs עולה 200 דולר עם התחייבות אציתי לדעת כמה זה עולה בלי התחייבות...

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by kletsman,

    שלום מעוניין בחוות דעת לטאבלט que TBQ1006 http://www.bigdeal.co.il/default.aspx?CampaignId=18185&nldi=13618 עלות 299 ש"ח. האם כדאי?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Dean7,

    שלום , אני כבר כמה חודשים מחפש מידע על סמארטפונים במטרה לקנות אחד בסוף החודש. אני חושב לקנות את הHTC DESIRE , אבל אני לא מבין כלום בכל מה שקשור לעניין הSIMים ,פריצות והתאמה לחברה סלולרית וכל מה שסמארטפון דורש כדי שהוא יוכל לתפקד כמו פלאפון רגיל. חבר שלי קנה את האייפון וננעל לו המכשיר, הוא לא יכל לפתוח אותו חצי שנה. אז לא מדובר באייפון, אבל עדיין. מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך כל העניין הולך? ואם כבר פתחתי נושא אז יש חנויות בארץ ספציפיות שאתם ממליצים עליהם שאפשר לקנות שם את הHTC DESIRE? תודה (:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/htc-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%94-desire-826-%d7%a9%d7%95%d7%91%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94-ultrapixel/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. סמארטפון הגיימינג החדש של שיאומי הוצג רשמית - ומצליח להרשים וגם להפתיע אותנו בכל זאת לכתבה

  17. Started by xlSnaK,

    תמליצו לי על MP4 בין המחירים 500-600 ש"ח שיהיה מינימום 2 ג'יגה שיהיה גם מוזיקה סרטים ותמונות וגם רדיו ומיקרופון מובנה ורציתי לשאול משהו... יש כאלה שכתוב שהם משמשים גם בתור כונן נייד אז מה זה אומר? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. מישהו מכיר את השעון החכם martian notifier עכשיו ב 29 דולר ועוד 4 דולר משלוח בארצות הברית. אחרי זה צריך להוסיף משלוח לישראל האם יש מצב לקבל גם התראות בעברית? https://www.tanga.com/deals/c3deb1945ea1/martian-notifier-smartwatch?sdtid=8470495&affiliate_network=tanganetwork&click_id=624acb2caddfd9e7fe00df5ba944a790&affiliate=slickdeals&utm_source=tanganetwork&utm_campaign=slickdeals

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by omricon12,

    שלום, רציתי לשמוע את דעתכם לגבי סמארטפון עד 2000 ש"ח (אפשר גם לחרוג מעט) כשהדרישות הן כדלקמן: אני לא מוריד יותר מדי משחקים, לא צריך אותו למדיה (גם לא מוזיקה) אבל כן רוצה מכשיר שיעבוד מהר וחלק, שאפשר לסמוך עליו לאורך זמן. אני כן משתמש בכל מיני אפליקציות, אבל לא מתכוון להכביד עליו יותר מדי. כרגע יש לי גלקסי S שקיבלתי משומש במתנה, בסך הכל הייתי די מרוצה ממנו, עד שלאחרונה הוא התחיל להיכבות בלי סיבה מדי כמה שעות. שתי אופציות שחשבתי עליהן זה הנקסוס הקודם (גלקסי) או HTC One V. לגבי הראשון נרתעתי קצת מהרבה תגובות שאמרו שהספיקר שלו חלש. אני לא נוהג הרבה (ולכן לא אשקיע בדיבורית) אבל כן יוצא לי לפעמים וזה מרגיז כשאי אפשר לשמוע כלום בטלפון. מהHTC דווקא די התלהבתי אבל אני מפחד שהוא …

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Ovid,

    אני כנראה לא מעודכן, אבל אחרי שHP קנתה את PALM במחיר אסטרונומי, למה היא לא מוציאה יותר מכשירים חדשים?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by EE044,

    שלום חברים, בתקופה האחרונה אני מחפש טאבלט לאימי כתחליף לקורא הספרים הישן שלה. אחרי קצת מחשבה ולאחר שראיתי שאבא שלי מרוצה מה-nexus7 שקניתי לו שנה שעברה, החלטתי שטאבלט 7' יהיה חלופה טובה. אחרי חיפוש קצר והשוואה של דגמים שונים מצאתי את הדגם הנ"ל שנמכר באמאזון ב~166$ (625 ש"ח) לאחר משלוח ומיסים (אמאזון שולחים לארץ וגובים מע"מ מראש לפי הבנתי). בארץ הדגם נמכר בסביבות 750 ש"ח. לשאלתי: - האם למישהו יש נסיון עם רכישת טאבלטים/סלולר מאמאזון (כאשר אמאזון הם המוכרים בעצמם)? - מהו זמן המשלוח בפועל? - האם לדעתכם כדאי לוותר על אחריות בהפרש של 125 ש"ח?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Ghost93,

    היי במהלך חיפושי ברשת אחר סמארטפון חדש הגעתי לדגם הזה: http://www.gsmarena.com/lg_optimus_g_ls970-4751.php LG Optimus G LS970 הידוע גם בשם LG Optimus G (Sprint) השאלה היא כזו: בהנחה שאני מצליח להשיג מקום לקנות ממנו, האם הטלפון הזה יעבוד בארץ? אם כן, תחת איזה רשתות? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. דרוש מסך של לפחות 4inch , תמיכה ברומים ממפתחים עצמאים , חברה אמינה , מצלמה סבירה עם פלאש , תמיכה בכרטיס זיכרון והחלפת בטריה (החיסרון הגדול ביותר של הנקסוס , כמה משחקים +שירים flac ואתה תקוע בלי זיכרון , וענן זה לא אופציה מספיק נוחה , במיוחד שאלא אם כן אני מביא אותו מחו"ל בלי מע"מ ומס קנייה, המחיר שלו יקר מדי בשביל הדרישות שלי והחסרונות שלו) , מעבד לפחות כפול ליבה עם 1 גיגה ראם ומעבד גרפי מספיק בשביל היום , ואלו הדרישות בערך... לי יש galaxy s2 ואני צריך סלולרי שיהיה ברמה שלו בערך , לא משהו יקר במיוחד , זה מתנה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by german103,

    מתלבט בין שני המכשירים האלו, תקציב של כ-1200 ש"ח. Vivaz מנצח על הנייר, אך ל-X6 יש מסך קפקטיבי שאמור להוות יתרון. לא סגור על שניהם אז הצעות יתקבלו בברכה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. היי.. אני רציתי לקנות מכשיר GPS וגיליתי שיש מלחמה בין mio ו que :-) המון המון מכשירים.. אומרים שQUE מכשיר לא אמין ו MIO תוכנה זבל.. מוזר, אף אחד לא יצר מוצר נורמלי? מסך מינימום 4.3 אינץ ושיבוא עם מפות מעודכנות (קראתי פה על חברה שקנו וקיבלו מפות ישנות ועידכון עולה כסף הבנתי בQUE). אשמח לאיזה המלצה.. עדיף מניסיון אישי. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים