גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
מי היום 5 החברות המובילות בעולם? זה נכון ששיומי מקום רביעי?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב! קניתי מכישר נוט 2 לפני יותר מחודש מרוצה מאוד מהמכשיר ממליץ לכולם! כרגע אני מחפש קייס בסגנון OTTERBOX להגן על המכשיר. איזה אתם ממליצים ומאיפה לקנות בהכי זול? האם לדעתכם האוטרבוקס דיפנדר יהפוך אותו לגדול מידי שלא יאפשר שימוש נורמלי? תודה לכם
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר בשימוש כשנה ויש איפשהו טבלה שמשווה את זמן הסוללה של שני דגמי הN95 (הרגיל וה-8GB) לבין האייפון הראשון? ועוד שאלה, האם הN95 הרגיל תומך בכרטיס זיכרון של 8GB? אם כן עד כמה הוא תומך?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן ההמתנה להשקה הגרסה הבינלאומית של ה-Redmi Note 7 המרשים - אנו מקבלים מידע טרי גם על אחיו שיהיה משוכלל אפילו יותר לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שיתוף פעולה בין מדליף נודע ואתר בשם uswitch יצר לנו הדמיות של ה-Galaxy Note 7 העתידי, בהתבסס על השמועות והדיווחים אודותיו נכון לעכשיו - עם חיבור USB Type C לראשונה במכשיר של סמסונג, מסך Super AMOLED קמור משני צדדיו שיהיה זמין בכל הדגמים ולא רק בגירסה ייעודית ויקרה יותר, מעטפת מתכתית שתהיה צרה במקצת מזו של ה-Galaxy Note 5, סורק לרשתית העין וכמובן גם עט מגע בלעדי שיושב בגוף המכשיר. ההשקה? כנראה כבר באוגוסט או בספטמבר הקרובים. https://goo.gl/F2cbpO
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני מוריד משחק אז בשביל להעביר אותו אני צריך להשתמש בתוכנה שבאה עם הפלאפון של נוקיה. והשאלה שלי היא האם זה עולה כסף שמעבירים את המשחק בעזרת התוכנה הזאת? כי זה כותב מתחבר וכל מיני דברים כאלה..
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא משנה מערכת ההפעלה (אנדרואיד או ווינדוס), חייב מסך 1080P. מישהו מכיר משהו שכזה? רצוי בארץ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
-
אהלן, אני מחפש מכשיר לאמא, דברים שחשובים לה -מסך כמה שיותר איכותי -מסך עד 4 אינצ' -מערכת הפעלה 4.0 -מצלמה איכותית -שידע להתמודד על משחקי האנגרי בירדס למינהם. כמובן שכל הדברים הם יחסיים לתקציב. מהחיפושים שעשיתי, מצאתי את ה -Sony Xperia Ray. מכשיר עם אנדוראיד 4.0, מצלמה 8 מגה פיקסל, מסך איכותי מאוד וגם המיפרט נחמד ואמור להספיק לדרישות שהצבתי. שאלתי אליכם היא: האם יש משהו יותר איכותי במסגרת התקציב? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, במסגרת עבודתי אני רואה כל היום טלפונים שונים ומשונים, החל באייפונים וגלקסי הכי יקרים, וכלה במכשירים הכי עלומי שם. לאחרונה נתקלתי מכשירים מאוד מעניינים, סמארטפונים שמריצים אנדרואיד, נטולי כל ייחוס או מותג כלשהו, שלכולם מכנה משותף - הם זולים ומצוינים! כמה דוגמאות: א. לקוחה מבוגרת הגיעה עם סמארטפון שהזכיר במעט את המכשירים של HTC בחנתי אותו מכל הכיוונים - הטאצ' הגיב בצורה מצוינת, מתחבר לאינטרנט וגולש כמו הגלקסי 2 שלי, המסך אמנם טיפה חיוור אבל לא משהו נורא. לפי הדיווחים של הלקוחה (אמנם מבוגרת אבל עם שימושים רציניים יחסית-מיילים,ג'יפיאס, גלישה וכל העסק) מחזיק לה 24 שעות+. מסך 3.5 אינצ' המכשיר היה ברשותה שנה שלמה, והיא החליפה אותו לגלקסי מכיוון שהוא נפל לה מהגג…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי שמשתמש בonenote בטח ניסה להתקין APK לאנדרואיד וגילה שאין תמיכה לrtl, וממש חבל כי זו תוכנה מעולה בסך הכל... עכשיו חשבתי לעצמי: יכול להיות שאפשר לערוך את האפליקיצייה בדרך כלשהי כדי להוסיף תמיכה ידנית? דרך xposed אולי? אשמח לרעיונות
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם הסלולרי פולט יותר הספק כשהו מחובר למטען? תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את המוצר הזה היום הורדתי כמה שירים ואז סמתי לב ש14 מתוך 61 שירים לא פועלים למרות שהמחשיר תומך בפורמטים הללו אז סיחקתי אים ההגדרות של השירים הללו ואז המחשיר ניסגר והיגיעה לחלק של הפתיחה וניתקה שםעד עכשיו מישהוא יודע מה לעסות אף כפתור לא עובד אים מחברים אותו למחשב לא קורה כלום
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המערך השיווקי האגרסיבי כבר בשיאו וההזמנות המוקדמות במקדמה של 99 שקלים כבר החלו - מתחילת השבוע הבא נוכל למצוא את השילוש החדש של סמסונג על מדפי החנויות לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אבקש המלצה לרמקולים איכותיים לאייפוד (רמקולים קטנים לשולחן העבודה) קיימים בשוק הרבה מאד דגמים שונים בוואריאציות שונות. לבטח קיימים כאן בפורום כאלו שכבר רכשו רמקולים כאלו(בדגש על משהו איכותי),ושיוכלו להמליץ מניסיון. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם בשעה טובה קיבלתי את האייפד החדש שהזמנתי ואני מעוניין להגן על הבייבי החדש שלי. חיפוש קל באינטרנט העלה אינספור סוגים של נרתיקים. ראיתי נרתיק מעניין שנראה לי די איכותי ופונקציונלי: http://www.mobilementor.co.il/apple-all/ipad-accesories-all/c-e-o-hybrid-for-ipad-marware.html האם יש לכם עוד המלצות לנרתיקים בסגנון?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום קניתי מכשיר samsung f 480 רציתי לדעת אם זה אפשר להוריד לו תוכנות או משחקים...ואם כן מאיפה אני יכול להוריד.!? תודה לעוזרים!!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הגדולה ביותר בשוק ה-PC מנצלת את הגמישות של מערכת ההפעלה המקוונת של גוגל ליצירת הצעה ייחודית ותחרותית ביותר לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 3 followers
-
-
סמסונג ממשיכה להרחיב את ההיצע שלה בשוק הביניים עם הכרזה על סדרה חדשה, שעשויה להיות תחליף גם למשפחת ה-Galaxy E של שנה שעברה וגם למשפחת ה-Galaxy A של השנה הנוכחית כפי שהיה צפוי מבעוד מועד, סמסונג השיקה צמד סמארטפונים חדשים לשוק הבינוני-גבוה, שמהווים את תחילתה של משפחה חדשה בשם Galaxy C – ומרגישים כמו דגמי הביניים המשתלמים ביותר של סמסונג, מאז שביצעה רענון למיתוגים שלה בתחילת השנה שעברה. ה-Galaxy C5 מציע מסך Super AMOLED בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציה של 1080p, בדומה ל-Galaxy A5 לשנת 2016, בתוספת לשבב Snapdragon 617 בעל שמונה ליבות Cortex A53 בתדר 1.5GHz וליבה גראפית מסוג Adreno 405, נפח אחסון נדיב של 32GB או 64GB שניתן להרחבה בכרטיס microSD, זכרון RAM בנפח נדיב לא פחו…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תגידי אם פי ארבע אם אני שם בוא סרט הוא יוכל לקרוא תרגום עברית(מובנה או לא מובנה)?! תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לקוח של סלקום, וביררתי איתם את המחיר לשדרוג לגלאקסי 2 החדש. ההצעה שהם נתנו לי היא כזו: 200 שח על 500 דקות ו-SMS וגלישה ללא הגבלה + 50 שח שזה כולל הזיכויים על המכשיר, יוצא 250 שח בחודש.. לטעמי זה יקר מדי, אבל אשמח לשמוע את דעתכם, והאם אתם מכירים אפשרות זולה יותר.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש לי הזדמנות לשלוח עם חבר סמרטפון מארה"ב. אני מחפש מכשיר שיהיה קטן יחסית עד 3.2-3.3 אינץ'. יהיה נחמד אם הוא יעלה סביבות 150-270$ ושיהיה לי פשוט לגייר אותו, או שהוא כבר יבוא עם עברית מובנית. אני מעוניין שהממשק יהיה באנגלית, אבל שאני אוכל לכתוב בעברית סמסים. אשמח כמובן לאנדרואיד. אשמח לזריקת כיוון. תודה מראש אור.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעתי על מבצע של 25 אחוז הנחה על אייפודים כאשר מחזירים מכשיר ישן של אפל זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מצטער מראש על החפירה, יש לי שלוש שאלות מקווה שתוכלו לענות לי, תודה.קניתי את הטלפון אתמול, אחר כך הסתכלתי באינטרנט עליו, ראיתי שאומרים שהחברה מביאה את הפלאפון עם קצת טעינה ואם אין לי פלאפון שהוא קצת טעון אז יכול להיות שנונות שקניתי ממנה, הביאו לי פלאפון מהתצוגה. אני באתי הביתה וישר הטענתי אותו כך שלא שמתי לב אם הוא היה טעון. יש מצב שהוציאו לי מהמחסן מכשיר שהיה בתצוגה? הוא היה ארוז כמו חדש. דבר שני, אחרי התעסקות עם הפלאפון הוא טיפה מתחמם, לא משהו רציני, ובטעינה הוא ממש חם.לא לוהט, אבל חם. זה תקין? דבר שלישי, זה רק אני או שהמצלמה קצת מאכזבת? התמונה לא הכי חדה, אפילו טיפה מטושטשת. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש לי בעיה בקבצים שאני מוריד דרך האנדרואיד. לא משנה איזה סוג קובץ הוא פשוט לא נפתח. בהתחלה חשבתי שהקובץ דפוק ואז גיליתי שכשאני מוריד במחשב ומעביר אחר כך לפלאפון הוא עובד. זה קורה בpdf mp3 apk.... יש לי נקסוס 4 שעבר רוט. לא החלפתי רום אפשר עזרה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


