גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
לא מסוגלים להשקיע 10,000 שקלים ב-Galaxy Fold של סמסונג? ה-G8X ThinQ של בת ארצה יוכל לספק את המענה, כעת עם זמינות רשמית בארצנו הקטנה לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
היצרנית הסינית שחלמה עד לא מזמן להדיח את סמסונג מכס המלכות ממשיכה להיאבק על עתידה כשעוד ועוד ספקיות משמעותיות נאלצות לחתוך את קשריהן איתה - ומציגה את הדור הבא של מערכת ההפעלה העצמית שלה שתחליף את זו של גוגל בצורה מלאה כבר בשנה הבאהלכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כיסוי סמארטפון שיודע להדפיס תמונות מיד - האם זה באמת מה שהיה חסר בחיים עתירי הטכנולוגיה שלנו? לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מחפש שם של תוכנה או לינק לתוכנה שהופכת את הפון לשלט s60 3rd זו הגרסה של הסימביאן
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יכול לחבר את השלט XBOX 360 לNEXUS 7 2013 שלי דרך המיקרו USB עם מתאם לUSB וזה עובד חלק. אבל הייתי רוצה להיות מסוגל לשחק עם שני שלטים על הNEXUS 7 והאם אפשר גם לחבר במקביל את הNEXUS 7 למסך הטלווזיה דרך הHDMI?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, ראיתי באתר של oneplus שדגם ה- X קיים בגרסה אירופאית, איך התמיכה שלו בתדרים של רשתות הסלולר בישראל ? ב- GSM, דור 3.5 ודור 4 ? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, שמי ערן הייתי מעוניין לקנות מחשב נייד ללימודים, לימודי הנדסת חשמל. בעיקר בשביל שיהיה נוח לאחסן את כל החומר הנלמד ושיהיה נגיש בכל עת, גם כאשר השיעור משעמם. פתחתי שרשור לא מזמן בתת פורום ניידים, אך יצאו ניידים חדשים שתפסו את צומת ליבי. הרצון הוא ללכת לכיוון טאבלט שניתן לגשר לו מקלדת, תומך windows 8 (לא RT). התקציב הוא עד 4000 ש"ח. לפי מה שקיים כרגע בשוק, הטאבלט שהכי מתאים לפי דעתי הינו ה-Samsung Ativ smart PC, לצערי לא הפרו, יקר מידי. השאלה הכי חשובה היא כמה המעבד האטום קלובר-טרייל החדש חזק? השימושים שלי יהיה לרוב גלישה באינטרנט, ואופיס ו-pdf וכדומה. זה שהוא יכול להריץ אותם אני מבין, השאלה אם הכל ירוץ חלק וירוץ מהר (נסיון רע מאוד עם נטבוק של msi u135 עם מעבד …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כולם, אני רוצה לקנות סוללה חיצונית לאייפוד טאץ' 4 שלי, ויש דגם מסויים שאני רוצה: Foldable Power Dock http://www.dexim.net/us/products/P-Flip.html כפי שאתם רואים יש 4 דגמים לסוללה, ואני לא יודעת איזה מהם מתאים. 1) http://www.dexim.net/us/products/P-F/DPA065.html 2) http://www.dexim.net/us/products/P-F/DCA165.html 3) http://www.dexim.net/us/products/P-F/DCA132.html 4) http://www.dexim.net/us/products/P-F/DCA177.html באף אחד מהם לא רשום תאימות לאיפוד 4, אך אוליי בכל זאת לפי הנתונים שרשומים אתם תדעו מה יתאים. * אני חושבת שהראשון יתאים כי הוא היחיד שמותאם לאייפון 4, אך אוליי יש הבדל בין איפון לאיפוד ולא תהיה תאימות. בבקשה תעזרו לי, זה ממש חשוב לי.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אפליקציית ichoose שאפשרה הפניה אוטומטית של שיחות מהנייד לנייח כבר לא נמצאת בחנות וגם לא ניתן להתקין APK שלה. מחפשת תחליף. טלפון גלקסי s7, אנדרואיד 8.0 תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני רוצה טאבלט למטרות לימודים (סטודנט). כלומר: - גלישה באינטרנט כולל פתיחת מסמכי PDF/Word , מצגות וכו' - הצגת וידאו ב avi/mp4 עם אפשרות להתקין איזה נגן וידאו שאני רוצה (אני רוצה לצפות בסרטונים במהירות X2) - מספיק רק wifi התרשמתי מאוד מהאיכות מסך של Ipad2 , ורק בגלל זה אני מעדיף Ipad4 ולא טאבלט אחר (תקנו אותי אם השיקול שלי לא לעניין). הבעייה: יש לי ניסיון רע עם המכשירים של Apple (היה לי ipod touch): - בשביל להעביר סרטונים הייתי צריך להשתמש בתוכנת המרה מיוחדת בשילוב עם Itunes. - כמובן שבלי פריצה אין בכלל עם מי לדבר. - בכללי אין ממש חופש פעולה (נגיד לעומת Android). אני אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את המכשיר... תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מהם הטאבלטים הטובים ביותר שזמינים כיום עם קישורית סלולרית* ו-GPS במחיר שלא עובר את סף המע"מ, $75 (כולל עלות המשלוח), אחפש גם טאבלטים משומשים באייבי אז אני מניח שהמחיר יכול להיות גבוה מעט יותר. *frequency* 3G: UMTS 900, UMTS 2100 4G: LTE 800, 1800, 2600
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אחותי מעוניינת בטלפון חדש, שלה גם גרוע וגם מתפגר. חשוב שיכיל: מצלמה כמה שיותר איכותית, המינימום 3MB כמובן שמדובר בפיצ'ר ולא במשהו שישמש בתור המצלמה הראשית שלה. אפשרות לגלוש בWIFI. אפשרות להוספת זיכרון ע"י כרטיס מיקרו SD. עדיף גם: מסך מגע אלא אם מישהו יודע להמליץ חזק נגד כעיקרון יש העדפה או לNOKIA או לטלפונים שמריצים את WINDOWS MOBILE. הטלפון יכיל את הSIM העכשיוי שלה, שהוא לא SIM של דור 3. אם מישהו יודע גם להמליץ על חנות כמה שיותר קרובה לכפר סבא, מה טוב. תודה. עדכון: G810 של TOSHIBA הוזמן ממגה פון כפר סבא. סקירה בהמשך.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עדיף עם אפשרות לשידרוג הפירמוור, למרות שלא חובה על איזה אתם ממליצים?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר טוב שלי רוצה ליקנות נגן מוסיקה, שיכיל 30GB ושיהיה קטן אלה 2 הדברים הכי חשובים... לגבי התקציב הוא אמר שאין לו הגבלה מסוימת כרגע תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני רוצה לשדרג את הסלולרי והחשיבות העיקרית זה GPS ומצלמה אני לא מתכנן לגלוש אם המכשיר ולא צריך מסך מגע ואני לא רוצה לשלם הרבה כסף על איזה סמארטפון שאין לי צורך בו כרגע אני לא צריך נגן מולטימדיה ולא כל מיני בולשיטים אחרים סך הכל מחפש משהו זול שכולל GPS בתודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! סוף סוף שיכנעו אותי להחליף את המכשיר הנייד שלי (סאמסונג מ2003 ) מה שאני צריך מהנייד שהוא יהיה דיי קשיח, גברי, שאיכות השמע (במהלך שיחות) תיהיה טובה, בלוטות' ואפשרות לרינגטונים MP3. יהיה נחמד אם תיהיה מצלמה, לא משהו בומבסטי איזה שניים שלושה מגה פיקסלים (אפשר להסתדר גם בלי מצלמה) יש לי העדפה למכשירי SOLID BODY. רצוי שתיהיה אפשרות לקנות את המכשיר בחנות פיזית. תודה מראש ושבת שלום אה ושכחתי לציין, כמה שיותר זול- יותר טוב^^
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לקנות פלאפון חדש, התקציב הוא באיזור ה1500 ש"ח. ה HTC - Wildfire עומד במסגרת התקציב, ראיתי אותו בחנות והוא היה נחמד מאד. האם יש לHTC - Wildfire יכולת של זיהוי קולי כמו של נוקיה בדגש על תמיכה בעברית? למשל כשאר אומרים את שם המשתמש והוא יודע לבד לחייג לפי רשימת הקשר אפילו שהשם רשום בעברית. זאת התכונה החשובה ביותר כי הוא יתחבר לדיבורית לרכב ע"י bluetooth. במידה ואין האם יש אפליקציה שמבצעת את התכונה הנ"ל? בנוסף הייתי רוצה לדעת איך אנטנת הGPS שלו? האם היא טובה , כלומר קולטת מהר ויחסית מדויקת? האם יהיה ניתן להתקין עליו את גרסה 2.2 של אנרואיד? אשמח לשמוע על עוד דגמים או אופציות קיימות בשוק במסגרת התקציב ( ניתן לחרוג אך לא בהרבה). תודה מראש, גל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפון המדובר אמור להציע סוללה בקיבולת משופרת מעט, תוך קיצוץ במימדים הפיזיים הכלליים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/סוללה-גדולה-בגוף-צנום-עוד-פרטים-אודות-ה/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, פלאפון מציעים לי להתקין "אנטנת חלון" בגלל בעיות קליטה שיש לי בבית. רציתי לדעת אם מישהו יודע מה זה בדיוק. איזה גודל זה ובמה כרוכה ההתקנה. והכי חשוב, מה המשמעות מבחינת קרינה באיזורים שקרובים לאנטנה ובכלל בבית? תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בקרוב אבקר בארצות הברית ביררתי איך כמה וכאלה לגבי קניית האיפון אבל חשבתי לשאול אולי דווקא לגבי הקנייה בEBAY זה אפשרי? יש מגבלות? למישהו יש ניסיון אישי? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי מאחי הגדול n86 לבן בגירסה 21.006 שכנראה גנוב... הבעיה שלי היא כזאת, אני מנוי לפלאפון והמכשיר סגור על סלקום ככה שהסים שלי לא עובד ואין לי מה לעשות עם הפלאפון עצמו... קיבלתי הצעה מחנות פרטית שהוא מוכן לפתוח לי אותו בתמורה ל-200 ש"ח... א' - זה לא קצת יקר? ב' - אם המכשיר גנוב אני יכול לקחת אותו לחנות של פלאפון/סלקום שיפתחו לי אותו בלי שיעשו לי בעיות? ג' - יש אופציה אחרת?.. תודה מראש לכל מי שינסה לעזור לי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אופנת המכשירים החכמים שמכוונים לחובבי משחקים עומדת לפרוץ אל המיינסטרים בסיוען של היצרניות הסיניות? לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
רוצים לנחש מה יהיה מחירה של ההרפתקאה הרשמית הראשונה של השרברב האיטלקי הכי מפורסם בעולם במכשירים חכמים? לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
חוץ מלשלוט בעוצמות החשמל כדי לעשות אובר, מה עוד יש לי שם למעשה?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני זקוק לטלפון חדש, אחרי שהN97 (הזוועתי יש לומר) נדפק אני כרגע עם נוקיה 1280, אני צריך טלפון חדש כשהתקציב שלי עומד על 1500-1600 אפשר לחרוג טיפה (לא במאות.. בעשרות) יש לי דרישות לא מי יודע מה, אני צריך מצלמה טובה עם צילום וידיאו חלק (לא CIF@15FPS וכדומה..), מסך מגע עם מולטי-טאץ' (נמאס ממסכי נקישה), GPS והדבר אולי הכי חשוב זה הTV-OUT שביטל עבורי מספר מכשירים.. הTV-Out הכרחי עבור הרכב (חיבור למסך). אחד המכשירים שהתלהבתי מהם היה הC7 שבאמת ענה לי על כל הדרישות, אבל הבעיה היא עם הפירסומים על הסמביאן שהולכת לעולמה..
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


