עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. איך אפשר לעשות? גירסה 2.3.7 או אם יש אפליקציה קטנה שעושה את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by LimaC,

    שלום לכולם, לאבא שלי יש Sony Ericsson (כן, עוד מהתקופה ששתי החברות שיתפו פעולה) והוא חושב שהגיע הזמן שלו להשתדרג... בעיקר בשביל לשמור על קשר יותר רציף עם המשפחה בחו"ל ולא בגלל שההתקדמות הטכנולוגית באמת מעניינת אותו. ב Best Mobile המליצו לו על - Lumia 520 - בכ 1000 ש"ח. השאלה היא האם זה טלפון ששווה את המחיר הזה? שווה בכלל בפני עצמו? והאם מתאים ל"פרופיל המשתמש" של אבא שלי? (שכפי שציינתי, לא מעודכן טכנולוגית, בלשון המעטה) בנוסף, אשמח אם אוכל לקבל המלצה למכשירים נוספים הנמכרים באיזור ה 1000 ש"ח ואולי גם בחנויות נוספות. נ.ב. אני משתמש אנדרואיד והקשר שלי ל Windows Phone הוא מקרי בהחלט. האם זו מערכת מסובכת שאתקשה להסביר אותה לאבא שלי אם וכאשר ירכוש מכשיר המריץ אותה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. היי חברה, אני מבקש מאד מאד שתעזרו לי כמה שיש מהר בבקשה זה דחוף עד מחר בבוקר. יש מצבע בוואלה שופס על IPAD MINI הינה: http://new.wallashops.co.il/%D7%9E%D...adminiwifi32GB (אותו דבר רק מפרט יותר ברור: http://ksp.co.il/?enter_zap=1&store=...m_campaign=zap ) עכשיו אני מתלבט מה לקנות ומה יותר עדיף ואם יש הבדל מאד גדול. מה יותר כדי? IPAD MINI 32GB כמו שיש בקישור למעלה? או IPAD MINI 32GB עם תצוגת RETINA שהוא עולה 2349 שקלים. (הבדל מדויק של 1000 שקלים) (קישור http://ksp.co.il/?enter_zap=1&store=...m_campaign=zap ) השימושים הם לצפייה בסרטי ילדים, משחקים. לא עבודות ומשהו כבד. חובה חובה חובה 32GB ! השאלה היא מה כדי? ואם בשביל הדגם עם התצוגת RETI…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by pchoresh,

    שלום לכולם ברשותי נגן IAUDIO X5. כידוע, על מנת להטעין את הנגן או לחברו למחשב דרך USB, נדרש מתאם מיוחד שמתחבר לנגן ואליו מתחברים המטען וה-USB. לצערי, אבד לי המתאם ועכשיו אני לא יכול להשתמש במכשיר!! פניתי לבאג (היבואנים של IAUDIO) בארץ והם אמרו שהנגן כבר לא נמכר ברשת שלהם ושאין להם את המתאם וגם לא יהיה. חיפשתי ב-EBAY ולא מצאתי. מצאתי רק ב-AMAZON אבל הם לא שולחים לארץ. ככה הוא נראה: http://www.amazon.com/Subpack-iAUDIO-X5-X5L-M5/dp/B000G2HJ1A/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=electronics&qid=1266262828&sr=8-3 אני תקוע... למישהו יש רעיונות איך משיגים את זה??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום, פרופיל השימוש שלי בטלפון כולל, מעבר לשיחות, גלישה באינטרנט ושימוש במצלמה. לא משמש למשחקים עתירי גרפיקה. חשוב לי מבנה דק יחסית. לאחר התלבטויות ארוכות וצפייה בהרבה סרטוני השוואות קיבלתי את הרושם ש- sony arc s במחיר של 1,500 ש"ח הוא הטלפון המשתלם ביותר. אם אני משווה אותו ל galaxy s2 הוא מעט נופל בביצועי מעבד אך לא בצורה שאפשר להרגיש בגלישה באינטרנט. מעבר לזה יש לו רק חצי ג'יגה של RAM לעומת 1 ג'יגה ב- GS2, לא ברור לי כמה זה מורגש. כמו כן, ל-SONY ARC S עיצוב יפה מאוד ואיכות בנייה גבוהה. מכשיר נוסף שלדעתי נותן תמורה טובה למחיר זה GALAXY NEXUS ב- 2,250 ש"ח. אם אני משווה את ה-NEXUS ל- GS2, הם כמעט שווים בביצועים ובמחיר, רק ב-NEXUS מקבלים מסך גדול יותר של 4.65 אינץ (חלקו מנו…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Yehudaa,

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1364_1430&products_id=16305 פששש sandisk שחקו אותה איזה נגן מדליק , קטן יפה קומפקטי 2 גיגה בא עם רצועה איכותית לצוואר , אזניות טובות , בטריה ליתיום מובנת נטענת דרך ה usb וכל זה ב 285 ש"ח המלצה שלי לא תתאכזבו

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Adun,

    במערכת הפעלה CM11 4.4.4, אחרי 5 נסיונות כושלים של התבנית, אפשר ללחוץ על אופציה משנית להיכנס אליו. בגירסה הקודמת והדוחה של סאני, זה היה מייל + סיסמה. ב CM11 4.4.4, לעומת זאת, כתוב להשים שם משתמש (בסוגרים כתוב מייל) ואז סיסמה... ניסיתי והוא טען שזה לא נכון. מה הוא מבקש בדיוק? את הג'ימייל שלי? את החשבון של CM? איך אני יכול לאפס את הסיסמה הזאת ליתר בטחון?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. דרישה לתמיכה בflac קודם כל חשוב לי שהסאונד יהיה ממש טוב שמעתי iauido s9 הסאונד שלו היה מדהים מחפש משו ברמה הזאתי אבל שיהיה קטן מאוד חשבתי ללכת על u3 או משו בסגנון i9? אבל הi9 קצת גדול מידי אין חשיבות למחיר

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Gil28,

    לאחי, חשבתי על נוקיה בגלל הנוחיות להפוך לעברית. אחי לא שומע מוסיקה על כל המשתמע מכך. אשמח למכשיר שמאפשר התקנת כל מיני משחקים ופיצ'רים מגניבים. חשבתי גם על האייפון רק שאני מפחד מחיקויים ונמכר רשמי מעל התקציב

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום לכולם, אני בטוח שיש על זה דיון קודם פה בפורום אבל בעמל רב לא הצלחתי למצוא ולכן אני מעלה אחד חדש. יש לי כתובת למשלוח לארה"ב ואני מעוניין לרכוש NEXUS4 שיגיע אליה כדי שחבר שיוצא לחופשה יוכל לאסוף אותו ולהביא אותו ארצה. מאיזו חנות יהיה הכי זול לקנות את המכשיר, והאם ניתן לבצע את ההזמנה מהארץ? במידה והתשובה היא גוגל פליי - איך עוקפים את איסור ההזמנה מהארץ? תודה רבה, מתן.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. הורדתי לסמסונג שלי SII תוכנת auto call recorder אך הקבצים שנשמרים אינם ניתנים לשמיעה גם כאשר אני מעביר אותם למחשב. איך ניתן לשמוע אותם ??? תודה לכל עזרה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by gal505,

    שלום פעם אחרונה שרכשתי מכשיר מסלקום קיבלתי אותו עם מדבקה של הלוגו של סלקום על המכשיר ובעת ההפעלה יש ניגון של הלוגו שלהם וגם יש בה המון אפליקציות של החברה ולא של החברה (get taxi למשל) שלא ניתן להסיר מהמכשיר..האם המצב יהיה דומה בקניית אייפון 6 מרשת פלאפון? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by BetZeFer,

    קליפים של מוזיקה הכוונה? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. ככה. כל המשפחה שלי עוברת לפלאפון. אני 3 אחיות אבא אמא וסבא דבר ראשון אני צריך לדעת מה יותר טוב n86 או N97 לעצמי אני לוקח דגם נפרד מכל השאר מה הדגם הכי טוב שיש להציע (לא אייפון) ל-3 אחיות שלי אני צריך טלפון סבבה משהו שהם יוכלו להתלהב ממנו אבל לא יותר מדי יקר אולי איזה מסך נגיעה כלשהוא.. לאמא וסבא שלי אני צריך פלאפון פשוט שיהיה הכי קל להם לתפעול. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Phantasm,

    כיוון חוברת ההוראות שהגיעה עם הנגן מסריחה ברמות ולא מספקת שום מידע על הפונקציות שלו אצטרך לשאול כאן אוקיי בחלק מהשירים על הנגן במקום שיהיה כתוב כמה KBPS השיר כתוב לי את האותיות VBR ולמשהו על פס הזמן יש קו איפשהו בהתחלה שהשיר מתחיל ממנו בכלל ואני לא יכול לעשות הרצה קדימה או אחורה כמו בשירים שכתוב בהם מה ה KBPS מישהו שיש לו את הנגן יכול לעזור אולי?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. 1)ברשותי נגן PMP EXTREME (מידע ועדכון תוכנה לנגן נתן למצוא כאן http://benda.co.il/cs/benda/page.aspx?page_id=37 המערכת הפעלה של הנגן על הפרצוף.והחברה שמפיצה את SILVER LINE בישראל לא מוציא עדכון יותר טוב. מה שאני רוצה לעשות זה כך. אני רוצה להתקין את התוכנה שלPMP IAUDIO COWON A2 על הנגן שלי. האם יש דרך לעשות זאת? 2)האם יש מישהו בפורום שמסוגל לקחת את הקובץ עדכון של הSILVER LINE שיש באתר שהבאתי באתר הנ"ל ולשנות אותו? הייתי רוצה לשנות את הממשק ליותר צבעוני וידידותי. ופונט של העיברית מכוער ממש. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by J S Bach,

    היי, איך אני משנה את האייקונים של הקיצורים בעמודי הבית? [לא בעמוד האפליקציות] בעיקרון יש לי את התמונות שאליהן אני רוצה לשנות את האייקונים בגלריה/על הפלאפון רק לא יודע איך לעשות זאת. בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by zeez100,

    ברשותי איפון 4 איך אני ממיר שירים לרינגטונים בצורה פשוטה ולא מסובכת כמו באפלקציות IRINGTONE MAKER אלא באפלקציה שברגע שאני ממיר את השיר לרינגטון הוא נכנס אוטומטית לספרית הציצולים מחכה לעזרתכם תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. כותרת התוכנה של פאלפון לא פועלת הדיפי של אחי למרות שהוא משלם על זה ויש לו GPS או AGPS אין לי מושג אולי בגלל שהסלולרי לא ניקנה מהם הם עושים בעיות בכל מקרה צריך תוכנה שפועלת בארץ ולא רק מפות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. איך אני מבטל את כל אנימציות הפלאש כדי שיעבוד חלק יותר בעת גלישה באינטרנט?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. היי, אני מחפש המלצה לטאבלט, גודל מסך 9-10",תקציב עד 500$, בעיקר לסרטים אז איכות מסך וזמן סוללה בעדיפות עליונה. מעדיף אנדרואיד בגלל קלות העברת הקבצים ותמיכה ב mkv, אבל לא פוסל אייפד. יכול לרכוש בארה"ב. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. נכנסתי לבלוטות' של K800 ולחצתי דיבורית והוא מחפש מחפש ולא מוצא שום דיבורית.. מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. חברת Vivo מציגה עוד דגם סמארטפון מסקרן ומיוחד - עם זוג מסכים לכתבה

  24. Started by thebestof2005,

    אז ככה, אני צריך עזרה קצת בחיפוש לקנות פלאפון חדש, אני נוסע לארהב עכשיו לשבועיים אז על הדרך ככה לפנק את עצמי במשו חדש. אני מחפש כבר הרבה זמן פלאפון שיהיה עם מקלדת מלאה, סוג של סליידר, או שהטלפון נפתח כאילו מהצד כזה. כמה שיותר קטן יותר טוב, כמובן שלא יהיה כבד וגם מחיר הגיוני (יש לי כסף להשקיע אבל לא להתפרע יותר מידי). למישהו יש הצעות, מכיר ראה טלפונים כאלה? יש כמה כאלה בארץ בסלקום, אבל הם גם גדולים מאוד וגם דפקו להם תג מחיר מטורף. אני מכוון למשו יותר "צעיר" כזה, לא משוכלל יותר מידי. רק מקלדת מצלמה רגילה וmp3. לדוגמה הטלפון הזה:http://us.lge.com/products/model/detail/mobile%20phones_select%20by%20carrier_verizon_ENV.jhtml שאם הוא לא היה עובד CDMA והוא היה תומך בסים הייתי קו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. דרישות הכרחיות מבחינתי הן מצלמה אחורית 8 מגה פיקסל מצלמה קידמית ושניתן לשוחח גם דרך המצלמה הקידמית השיחות בסקייפ. זמן בטרייה טובה וגלישה טובה באינטרנט חשבתי על אחד מדיגמי ה Xperia אך פתוח להצעות נוספות

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים