עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. המכשיר הבא מחברת Essential, ובראשה האבא של מערכת האנדרואיד שהפך לדמות שנויה במחלוקת, יוצר הדים ברשת - ולא בהכרח מהסיבות הנכונות לכתבה

  2. Started by amircx,

    היי אני מעוניין לשדרג את מכשיר הפלאפון שלי אני מתלבט בין 3 דגמים: Samsung Z720 \ Sony Ericsson W850i \ Nokia E65 הסתכלתי על ביקורות וכל אחד אומר שזה גועל וזה יותר טוב, אני קצת מבולבל כבר.... בעיקרון לא מדבר אליי כל הRINGTONES והמשחקים וכל ה TEENAGERS STUFF, יותר חשוב לי המצלמה, הסינכרון עם המחשב של הפגישות והכל, RSS ומסנג'ר\איסיקיו וכאלה. בקיצור, יותר ביזנס.... למישהו יש את אחד מהמכשירים האלו ויכול להמליץ או לא להמליץ עליהם? האם יש בהם תוכנת ניווט? אודה לכם אם תעזרו לי לבחור.... (הכסף הוא לא העיניין אז לא לקחת את זה בתור גורם)

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני מעוניין להזמין מהארץ שני מכשירי אנדרואיד (XPERIA ACRO S + SOLA) למשלוח בתוך ארה"ב ממש בימים הקרובים. מלבד אמאזון שם הם עולים בערך 410$ ו-230$ בהתאמה, מהיכן מומלץ להזמין? תודה רבה! איך האתר http://negrielectronics.com למשל?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. לרבות ימים נשבר לSANSA E280 שלי המסך ואכשיו אני מחפש נגן חדש.... אני רואה בזאפ כל מיני מכשירים זולים מאוד עם הרבה מאוד דברים טובים לדוגמת http://reltronics.shopy.co.il/products/108513 זה מזוייף ?זה לא טוב? לא פועל ? בבקשה תענו לי אני מתחרפן,בחברה אמרו לי שישדרגו לי לSANSA VIEW 8GB ב430 אבל אני לא יודע אם זה שווה אחרי שאני רואה את אלה תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by shibby15,

    כרגע הדבר היחידי שראיתי שמתאים זה איזה אייפוד אבל אני ממש שונא את האייפוד חשבתי אולי על איזה ארקוס או סוני ישנים שהוציאו כמה דגמים קטנים יחסית. אגב העדפה ענקית לממשק העתק הדבק ודפדוף לפי תיקיות. יש המלצות?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. שלום לכם, נדפק לי היום הK610I שהיה לי.. תכלס הייתי מרוצה ממנו ומבחינתי הייתי נשאר איתו גם עוד 100 שנה. רק שמשוה הוא לא ורצה לזהות לי כרטיסי SIM יותר, אם מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לפתור אני אשמח לשמוע. בכל מקרה, אני מחפש מכשיר בסגנון שלו, שיתמוך במוזיקה, סרטונים, מצלמה וכאלה, אבל לא יותר מזה. קיצר מכשיר אפילו משנה שעברה או משהו כזה שאתם יודעים אבל שנחשב איכותי וטוב.. אם מישהו מבין אותי ויודע מה הכי טוב שאפשר להשיג היום בתקציב שלי(עם אפשרות ליד שניה..) אז אני אשמח לשמוע. תודה

  7. Started by DAVIDKI19,

    שניהם 3.2 האיכות של המצלמה תהיה אותו הדבר או לא?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. היי יש לי N95 8GB וחיבור האוזניות דרך חריץ ה3.5mm קצת מציק החלטתי להתפנק באוזניות סטריאו BT השאלה איזה דגם כדאי ועדיף? מן הסתם שיראה טוב ושיתן סאונד באיכות טובה. אלו הדגמים ששמתי עליהם את העין השאלה עד כמה הם טובים MSI FS510 http://global.ebay.com/MSI_FS510_Bluetooth_v20_Wireless_Stereo_Headset_A2DP/320372982304/item NextLink Spider http://global.ebay.com/NextLink_Spider_Bluespoon_Stereo_Bluetooth_Headphones/120424120568/item Motorola HT820 הוותיק http://global.ebay.com/Motorola_HT820_Bluetooth_Stereo_Headphones_Headset_ep88/320374422371/item Nokia BH-503 http://global.ebay.com/Nokia_BH-503_Bluetooth_Stereo_headset_Headphone_BH503/180359393075/item או שפשוט לקנות קליפס …

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by zohar678,

    האם המגן הזה באמת שווה? האם יש מגן כזה גם ל HTC ONE X?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by GoldFish,

    בתודה מראש לעונים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by kuBBia,

    שלום, יש לי הזדמנות לקנות סמארטפון בסינגפור (כנראה גלקסי 4 או 3) ורציתי להיות בטוח לפני הקניה יש הבדל בין המכשירים שנמכרים בארץ לעומת מה שנמכר שם (מבחינת תאימות לרשת)? האם יש סיבה שמכשיר משם לא יעבוד בארץ? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. סמארטפון הביניים המתכתי והשאפתני של היצרנית הסינית מסתמן כלהיט אדיר, עם מספר חסר תקדים של הזמנות מוקדמות בשבוע הראשון להשקתו לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/ב-huawei-מתגאים-9-מיליון-מכשירי-honor-7-כבר-הוזמנו/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום. מעוןניין לקנות מכשיר סלולרי ואשמח לקבל עצות ועזרה. אני ברשת סלקום (אבל לא מחוייב להם) ויש לי כמה שאלות (אולי די אידיוטיות): 1. אם אני קונה מכשיר בחנות באינטרנט, דרך זאפ למשל, וכשאני מבקש מחברה סלוללרית שיחברו אותי - האם הם יחייבו אותי בחבילת גלישה (אפילו אם זה דור 3 ומעלה)? 2. לא מעניינים אותי כל הגאג'טים של מצלמה, MP3 וכדומה. מעניינת אותי האפשרות להקליט שיחות, וכמה שיותר זמן הקלטה (בעיקר עם לקוחות שלי) ושהמקשים יהיו רחבים ונוחים. האם יש לכם עצה איזה מכשיר/ים לקנות? התקציב שלי הוא עד 1,000 ש"ח. תודה בני

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. זוכרים את ה-Snapdragon 821 שכיכב במכשירים חכמים מובילים בשנת 2016? נראה כי הוא עומד להיות זה שיפעיל את טאבלט ה-G Pad הבא לכתבה

  15. Started by galr52,

    שלום ראיתי את האוזניות האלו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=595963 ועכשיו גלשתי לי לתומי ומצאתי את זה: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34760 בדקתי גם ב Ebay : http://cgi.ebay.com/Sennheiser-CX-55...er_Accessories http://cgi.ebay.com/Street-Headphone...er_Accessories ורציתי לדעת איך זה יכול להיות שבמקום אחד זה 360 שקל ובאחר 12 דולר (פחות ממאה) אשמח לדעת גם איך האוזניות האלו בברכה, גל

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Eran1980,

    שלום, אני צריך המלצה לטאבלט לילד בגיל 6 כיתה א.רצוי עד 1500 ש"ח השימוש העיקרי משחקים, תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. תתחשבו בזמן בטריה איכות שמע פיצ'רים אוזניות שבאות בד"כ עם המוצר מחיר תוחלת חיים תוך כמה זמן המוצר נהרס. אני יודע שיש נגנים שונים וסוגים שונים אבל כשאתם מתייחסים תנסו להתייחס למה שיש לכם או בכללי לפי ביקורות או מניסיון אישי איזה חברה יותר טובה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by LOOSE,

    קניתי אתמול GPS של QUE דגם NQ430 הGPS מגיע בלי מטען ביתי אלה רק עם USB למחשב ומטען רכב לי זה לא עוזר כי אני עם אופנוע וכתוב שבפעם ראשונה חשוב להטעין עם המטען הביתי (DC) נסיתי להטעין כל הלילה עם ה USB של המחשב אבל לא עזר בקושי מילא חצי מהבטריה בקיצור אני מחפש מטען עם אפשרות חיבור USB בעל הנתונים הבאים AC/DC Adapter Input AC 110~240V Output DC +5V, 1.5A, via USB תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Nemesis,

    אני מנסה להחליט כרגע בין 2 מכשירים: 1. ה-Bluebird BM-150R http://www.bluebird.co.kr/bluebird_E/products/bm_150r/default.asp לא הצלחתי בכלל למצוא ביקורות ברשת, אבל החזקתי אותו ביד הוא נראה נחמד (חוץ מזה שהוא גדול) 2. ה-HTC TyTn II היותר פופולרי http://www.htc.com/product/03-product_tytn_II.htm עקרונית תיכננתי על ה-TyTn II, אבל כשראיתי את ה-Bluebird התחלתי להתלבט. ה-Bluebird מכשיר מוקשח, ונראה שבניגוד ל-HTC ישרוד בכבוד כמה וכמה נפילות - פיצ'ר חשוב עבורי. מצד שני, הוא גדול ומסורבל יחסית. יש למישהו דיעה/היכרות עם המכשירים?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. המותג הטרי מבית לנובו חושף את הסמארטפון השני שלו, שמרשים הרבה יותר מהדגם הקודם ואמור להוות יריב משמעותי מאוד ל-Mi 5 הנהדר של Xioami לנובו היא לא השם הראשון (או השני) שקופץ לראש כשמדברים על היצרניות של הסמארטפונים המתקדמים והעוצמתיים ביותר בשוק – אך כל זה עשוי להשתנות בקרוב מאוד, באופן עקיף, עם השקתו של ה-Zuk Z2 Pro, אשר נשמע כמו אחד מהמכשירים החכמים המרשימים ביותר לשנת 2016. למבולבלים, נזכיר כי Zuk היא חברת ספין-אוף שיצרה לנובו בשנה שעברה, במטרה לספק תחרות ישירה למתחרות צעירות דוגמת שיאומי ו-OnePlus עם סמארטפונים מתקדמים, משתלמים ובינלאומיים. הדגם הראשון היה ה-Zuk Z1 והיה אלטרנטיבה מעניינת עם סוללה נדיבה מאוד, נפח אחסון פנימי גדול ושבב Snapdragon 801 מעט …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. הארדיסק שלו נדפק ונראה לי שלא כדאי לתקן חשבתי לקנות Apple iPod Nano 4GB http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1hz23232323232&ref=slrkjwxssncm7jf&banner=knaswbwxhetl7lb&ts=tsslrkjwxssncm7jft

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. זה נכון שכל פלא' שקונים היום אי אפשר לגנוב אותו כי אפשר לחסום גם את המכשיר היום? ואם זה באמת ככה הגיע הזמן באמת..

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by alergic,

    תומך ברוסית ובכל פורמט אפשרי מPDF עד DOCX כתב גדול ותאורה טובה. מיועד לסבתא שלי. תודה מראש, נתן

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני צריך לרכוש 2 מכשירים (לא חובה שיהיו זהים), אחד עכשיו ואחד בעוד כחודש וחצי ואני מתלבט בין 3 מכשירים 2 הסמסונגים כבר יצאו וה N900 אמור לצאת בנובמבר. הדרישות שלי מהפלאפון הן 1. מסך גדול ונוח לעבודה, בעיקר לאינטרנט 2. עדיפות למסך נגיעה ולא מסך שממש צריך ללחוץ חזק בשביל שהוא יגיב 3. מסך שעובד טוב גם באור יום 4. רמקול חזק 5. איכות שמע טובה לשיחות 6. סוללה חזקה 7. פלאפון מהיר שלא נתקע (עד כמה שאפשר) 8. עבודה נוחה עם קבצי (Office (Word, Excel, PowerPoint, PDF, עדיפות לאפשרות עריכה שלהם 9. תמיכה בעברית גם לזכרונות וגם ל SMS - לא חובה אבל יהיה יותר נוח כמובן שיהיה נחמד אם יהיו גם משחקים טובים לעומת זאת איכות המצלמה פחות חשובה לי אשמח לשמוע תגובות על 3 המכשירים שציינתי, יתרונו…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אני מחפש נגן בסביבות נפח של 20GB, אין לי צורך בניגון סרטים או הצגת תמונות אך במידה ויש נגן מומלץ שאכן כולל את הפונקציות הללו אז גם טוב חשוב לי שאיכות הסאונד תהיה מצויינת... יש לי כבר כמה נגנים בראש אבל אני רוצה לשמוע את המלצותיכם... אגב, מה אתם אומרים על ZUNE החדש של MS? יש לכם כבר חוות דעת לגביו?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים