גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש נגן שיתן לי את המקסימום מבחינת סאונד, סאונד נטו זה מה שחשוב לי. יש משהו בשוק בארץ שמבחינת סאונד יותר טוב מה-IPOD TOUCH?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסמארטפונים המודולריים שהבטיחה לנו גוגל עדיין לא נראים באופק, אך השחקנית הקוריאנית עושה לכלול יישום מסקרן משלה לחזון, שיאפשר למשתמשים להוסיף יכולות למכשיר החכם שלהם כמו הרבה מכשירים מעניינים אחרים, יש סיכוי לא רע בכלל שגם ה-G5 של LG, מכשיר הדגל המרכזי שינסה לקרב אותה אל החמישייה המובילה בתחום הסמארטפונים, יחשף בחודש הבא – לפני או במהלך תערוכת ה-MWC המפורסמת בברצלונה. המועד הזה מתקרב לאטו, ונראה שיחד איתו מתחילים להגיע אלינו עוד ועוד דיווחים אודות המכשיר. הדיווח הנוכחי מגיע מן הגירסה הקוריאנית של האתר cnet, ומציג עיבוד דיגיטלי של מראה ה-G5 המיועד – והייחודי מאוד. לפי המידע, המכשיר החדש של LG יכיל מבנה 'מודולרי' במסגרתו החלק התחתון יהיה ניתן לפירוק, כך שיחשוף את ה…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם גב הזכוכית של איפון 4 זהה לזה של איפון 4S? לפי התמונות הם לא נראים זהים http://www.ebay.com/itm/221095576364?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 http://www.ebay.com/itm/White-Glass-Battery-Housing-Back-Cover-W-Frame-Repair-Kit-for-iPhone-4S-/180981864105?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a235c16a9 זה אותם ברגים לפתיחה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם אני רוצה לקנות אמ פי 3 שהיה טוב ובסביביות ה400 ש"ח מה ההמלצות? בכבוד רב ותודה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני אשמח אם מישהו שהשתמש כבר במערכת החדשה ויכול להביע דיעה על התמיכה בעברית מבחינת כתיבה קריאה והודעות SMS יספר קצת כי אני שוקל לקנות את ה DESIRE HD ולא רוצה להתעסק עם רומים מותאמים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע שנפתחו כל מיני אשכולים פה על טאבלטים אבל לא מצאתי בהם את התשובות הקונקרטיות שאני צריך. בעיקרון אני מתלבט בין 2 דגמים סינים: 1. Ainol Novo 10 Hero 10.1" Tablet pc Android 4.1 dual core 1.5GHz 1GB 16GB Bluetooth dual camera WIFI HDMI (ראיתי כמה סקירות ב יוטיוב וראיתי שQUAD CORE של HERO2 מגיב ברוב המקרים יותר לאט מה DUALCORE של HERO1 ולכן החלטתי דווקא להשאר בדגם ה"חלש" יותר. בבקשה תקנו אותי אם אני טועה) 2. Cube U30GT 10" RK3066 Dual Core 1.6GHz tablet pc android 4.1 Bluetooth HDMI Dual camera WIFI בעיקרון מה שאני הולך לעשות בטאבלט זה הרבה גלישה באינטרנט ( WIFI ביתי) מעט מאוד משחקים ( לא משהו בגראפיקה מטורפת) וכמו כן ניהול של קבצי אופיס(רוצה לעשות בתוכו מעקב ש…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כמה שאלות על רכישה של אייפון 6 פלוס בארץ. האם יש בעיה לרכוש את אייפון 6 פלוס עם 64 גיגה בארץ? כלומר היתה בעיה בזיכרון של גירסת 128 ואפל היו אמורים להחליף את המכשירים, אבל יכול להיות שבארץ עדיין מוכרים את המכשירים עם הזכרון התקול? בנוסף, איפה כדאי לקנות? ומה בדבר אפשרות לקנות אייפון 6 פלוס בעזרת תושב אילת?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום אני בקרוב מאוד מקבל את האוזניות freepulse שלי ורציתי לדעת אם אני אקנה חיבור usb של BT וארצה לחבר את האוזניות למחשב אני צריך להתחשב במשהו מיוחד שיהיה לחיבור?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להחזיר את הפלאפון שלי למצב הרגיל שלו ללא רוט או ריקברי(יש לי twrp) ואני רוצה לעשות גיבוי השאלה שלי אם הגיבוי LGBackup הוא טוב. כלומר אם הוא לא יחזיר לי פתאום רוט או דברים כאלה ( אני לא מבין בזה כל כך) תודה לעוזרים. LG G2
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אחרי שהפכתי את הסמסונג F480 שלי למשקולת נייר בעדכון קושחה כושל... המכשיר פועל, מסך המגע מגיב (על פי צלילים בעת מגע) אבל מסך שחור. אני צריך המלצה למכשיר חדש. דרישות מהמכשיר: דור שלישי - לא מעניין, יש לי סים של דור שני. WIFI - רצוי מאוד אך לא הכרחי. GPS - רצוי מאוד אך לא הכרחי. אין לי חבילת גלישה בכלל, האם קיים GPS שאינו צריך חיבור לרשת ? מצלמה - כולשהי. מסך מגע - חובה, התמכרתי ולא יכול להשתמש במשהו אחר. רצוי captive ולא resistive אבל מוכן להתפשר. רשת - סלקום, אם כי רצוי ללא Branding . שישמש כנגן מוזיקה - לא יזיק, לא הכרחי. מחיר - 1500ש"ח, אבל גמיש. כנראה שלא אקנה אותו מחברת סלולר. תודה לעונים.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן MP3 בגודל של גיגה זיכרון (עדיף עם אפשרות להרחבה בכרטיס) עכשיו הדברים שאני רוצה שיהיו בו זה תמיכה בעברית רגילה לא שצריך להשתמש במשהו כדי שזה יפעל רגיל , רדיו , איכות צליל טובה , ממשק יפה וטוב , אם אפשרי אז גם נרתיק טוב שיש אפשרות לקנות בנפרד זה בסדר אבל לא חובה שיהיה, שלא יהיה מכוער, אבל חובה שיהיה אפשרות לסדר בתיקיות ושיהיה בקלות לעשות את זה ! ואני רוצה לא מחיר גבוה עד 350 שקל בערך זהו תנו המלצות!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באג, אידיגיטל, אופיס דיפו או KSP? האם האחריות שנותנת אידיגיטל כנציגות הרשמית של אפל (ללא תשלום נוסף) שווה משהו? יש הבדל בין המכשירים שנמכרים בחנויות הנ"ל?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך עצות אבל מכיוון ששוק הזיופים בסין ענקקייייי חשבתי לתת לו את שמות אם תמונות של המוצרים שאני רוצה חשבתי על פלאפון חודש צריך מתי שהוא להיפטר מTELIT! פלאפון חשבתי על משהו קטן לא יותר גדול מהטליט x120 שלי שהוא באותו גודל כמו ה95 וחשבתי על נגן לא צריך שינגן סרטים חשיבות לאיכות וגודל ומקום יותר מ4-6 gb
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מזמן אני רוצה טאבלט אבל המחיר יקר לי מידי. זאת עד שגיליתי שיש עולם שלם של טאבלטים סיניים זולים ולא רק IPAD או אסוס בעולם. מה שאני צריך הוא הדרישות הבאות: 1)שיהיה בעל מצלמה טובה לפחות HDR של ווידאו וסטילס. 2)שיהיה מהיר וחלק מבחינת גלישה, הצגת קבצי PDF, תמונות ברזולוצייה סבירה, ניגון סרטים ב- youtuobe באיכות גבוהה ופה ושם משחקים. 3)שיהיה בו GPS ללא צורך באינטרנט וגם WI-FI 4)עדיף חיבור HDMI כל שהוא אבל לא קריטי 5)שיהיה מקום סביר...נראה לי 16G זה די סבבה. 6)אני קצת מתלבט לגבי גודל מסך...אבל נראה לי שכדאי יותר מ- 7 אינצ אבל לא סגור ולא חייב. העיקר שיהיה מסך חד עם רזולוצייה גבוהה. נראה לי זהוא...עכשיו יש מיליון טאבלטים ואנלא יודע איזה טוב ואיזה תווח מחיר. לכן אני אומר שהתקציב ה…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות סוףסוף מכשיר עכשיו העניין שמצאתי אחד ביד שנייה עם מטען כבל אוזניות הכול אורגינלי. אבל אין קופסא או הוכחת קנייה. שאלת המיליון היא האם יש דרך לברר אם המכשיר גנוב אולי למה הבנתי שאם הוא גנוב אני לא יכול להשתמש באקונט אצל אפל. האם האקונט באמת כזה נצרך? או שיש דרך להשיב סיסמא שלו או משהו למה גם אם הוא לא גנוב אולי מישהו פתח על המכשיר משתמש כבר ולא יהיה לי גישה אליו?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש מסנג'ר נורמלי, בחיפוש בגוגל אני מוצא גרסאות דפוקות, לא עובדות, ולא חינמיות וחופשיות להורדה ישירה. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם! אני פונה להתייעצות לאחר שבשני הסמארטפונים האחרונים פשוט נפלתי, ואני מקווה למצוא מכשיר טוב שיתאים לצרכים שלי. דבר ראשון - התקציב שלי הוא עד 2000 ש"ח וגודל המסך הרצוי אמור להיות עד 5 אינץ'. מעבר לכך, השימושים שלי הם בעיקר שימושים "רגילים" - דוא"ל (של העבודה, מחובר דרך מיקרוסופט אקסצ'יינג'), וייז, פייסבוק, Runkeeper, PVSTAR, יוטיוב וכו'. מה שקורה הוא שלפעמים אני מפעיל מספר אפליקציות במקביל, ואז המכשיר הקיים שלי (סמסונג גלקסי S3 מיני) פשוט נתקע. כמובן שאשמח שהמכשיר החדש יהיה עם חיי סוללה ארוכים ככל האפשר, לגבי העיצוב והעמידות אפשר להתפשר מבחינתי. המכשירים האחרונים שלי הם כאמור אותו גלקסי מיני, ולפני כן היה לי HTC Legend (פשוט מכשיר רע!). תודה לכל העוזרים י…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מחפש טאבלט 7 אינץ' או פחות. לעבודה בשמש. שלא יהיו בעיות מסך. בעל מערכת הפעלה של אנדרואיד. אני יודע שהמסך של הקינדל מסוג e-ink זה בערך מה שאני מחפש, אבל אין לו אנדרואיד (אפשר לפרוץ אותו?) האם יש המלצות אחרות? הדר
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני זקוק להמלצה על הסמארטפון הכי טוב שאפשר להשיג היום בתקציב של עד 1000 ש"ח, מוכן לחרוג קצת אם זה כדאי. יש דבר כזה? אני בתכלס לא עושה שימושים מי יודע מה בסמארטפון, אני לא משחק או משהו אני רק מחפש סמארטפון איכותי שעושה את העבודה שלו כי בגדול כל השדרוגים וכל הבולשיט הזה הכל אותו דבר ולא משנה לי. חשוב רק שהמסך יהיה איכותי. יש הצעות? תודה רבה מראש חבר'ה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנוזקה, בשם WireLurker, מגיעה אל המשתמש תחילה דרך אפליקציה שהורדה מחנות האפליקציות הלא רשמית של OS X ומתפשטת משם למכשירי אייפון המשוייכים למחשב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a0%d7%95%d7%96%d7%a7%d7%94-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%a6%d7%94-%d7%a4%d7%9c%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%aa/
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חנות מומלצת? אחריות יבואן כן/לא? תודה,
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, מחפש מכשיר לא יקר וכמה שיותר גדול (מיועד לאנשים מבוגרים) עם אנדרואיד 4 ומעלה. השימוש העיקרי - טלפון, SMS, וקריאת מייל בלבד + חיבור שן כחולה לאוזניה / רכב. אשמח לקבל המלצה... תודה, דני
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אם אני הורדתי חבילה בשביל RESTORE של IOS 5.1 ואין לי משתמש של מפתח, האם כדאי לי בכל זאת להתקין? האם זה יכול ליצור בעיות? איך בכלל הולך כל הסיפור? (הפלאפון המדובר הוא ה4S, אני אומנם בעל נסיון בעולם האייפונים כי היה לי את ה2G למשך כמעט 4 שנים עד ששדרגתי, אבל אני קצת מבולבל עכשיו...)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי מכשיר נוקיה 6700 (מסך בעל רזולוציה 240x320). בקרוב צפוי לטוס לחו''ל ויש בעיה מסויימת- למכשיר אין תוכנות בסיסיות שיכולות לעזור בחי היום יום כגון מחשבון ו-сonverter. ואני בינתיים נמנע מלקנות סמארטפון... מישהו מכיר אתר בו ניתן להוריד אפליקציות Java למכשיר (לא משחקים)? כמו שאומרים... Please advice
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


