עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by 1immortal,

    http://www.gsmarena.com/htc_touch_pro2-2690.php זה מה שקורה כשהאינטרנט משתגע ... זאת אמורה להיות תגובה לבחור שרוצה סלולרי עם תקציב לא רלוונטי עם מקלדת נשלפת . שהבוס כאן יעביר את ההודעה הזאת לשם .

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. איך מעבירים אנשי קשר מטלפון אנדרואיד אחד לשני? אבל רק את אנשי הקשר שיש להם מספר טלפון ולא את אנשי הקשר שיש להם כתובת אימייל בלבד. סינכרון עם חשבון גימייל מעביר מאות כתובות אימייל לאנשי הקשר בטלפון החדש. אנשי הקשר בטלפון הישן נמצאים בזיכרון של הטלפון ולא בסים. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. טוב אנשים אני התלבטתי יותר מידיי ועכשיו החלטתי לשאול אתכם... תראו יש לי נוקיה 6680 ברשת אורנג' וזה פלאפון מצויין הכול עובד אצלי חלק אינטרנט, מצלמה, מוזיקה וסרטים וחוץ מזה גם קניתי לו כרטיס זיכרון של ג'יגה אחד לפני כמה ימים... עכשיו ראיתי בקטלוג של אורנג' שיש את הנוקיה החדש הN73 הזה וחבר שלי קנה אחד וראיתי אצלו שיש לו איכות הרבה יותר טובה במצלמה ועוד כל מיני שטויות... אז רציתי לשאול אם כדאי לשדרג או שחבל על הכסף כי אני תאמת לא יודע ממש את ההבדלים בין שני הפלאפונים...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. חשבתי על ה U3 או הסאנדיסק, אבל אני מעדיף אחד אחר כי ראיתי אותם ולא אהבתי ממש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. שלום, הגעתי לפורום הזה כשחיפשתי מידע על מערכות הפעלה חלופיות לאייפוד (מתנצך מראד אם המינוח שלי לא נכון, אני דיי בור בנושא) יש לי את האייפוד קלאסיק (120 ג'יגה) והוא דיי סבבה, הבעיה היחידה היא שאני לא סובל את itunes או את השיטה המרגיזה של הנגן לסדר שירים לפי הinfo ולא לפי התיקיות, (עד כה הייתי משתמש בiAudio עתיק של 20Gb, וחוץ מזה שהוא נראה כמו בלטה, שקל כמו אחת כזאת, והיה לו מסך קטן עם רזולוציה נמוכה, הסתדרתי עם המערכת הפעלה שלו רק בגגל שהיא סידרה את השיריום לפי תיקיות, ולא ניסתה לעזור לי בפולניות חונקת. הבנתי שיש איפודלינוקס ורוקבוקס, ורציתי לדעת אם יש עוד משהו שכדאי להשתמש בו, והאם כדאי להתשמש במשהו כזה למרות שהאחריות עדיין לא פגה. (ואם בכל זאת אני אוכל לחזור למערכת ההפעל…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by tsvika,

    חברים זה קצת דחוף אז אני צריך עזרה אני קונה נגן MP3 כנראה מארה"ב בסביבות ה 140$ לא כל כך חשוב לי שהוא יציג תמונות או סרטים אני רוצה נגן בנפח של 2GB או יותר, ושיגיע עם אוזניות איכותיות שאני לא אצתרך לקנות חדשות אחריי יומיים חוץ מזה חשוב לי גם זמן סוללה כי אין לי הרבה גישה לשקעי חשמל תודה רבה רבה לממליצים!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by vincecarter,

    החלטתי בכל זאת לפחות דיון חדש בקשר למכשיר הנ"ל אז ככה בגדול אני מחפש לשדרג את ה Xperia S שלי . מה שאני מחפש במכשיר החדש זה שיעבוד חלק ולא יתקע בהפעלת אפיקציות ( וואטסאפ, פייסבוק,וייז) אני לא משחק יותר מידי במחשבים בטלפון במיוחד לא במשחקים FHD וכו. מה שחשוב לי זה שהמסך יהיה איכותי ושיהיה 5 אינץ. זמן סוללה חשוב אבל לא יותר מידי( שיהיה סביר) מישהו הזמין או מכיר את המכשיר שכתבתי בכותרת? אני יודע שהוא חדש אבל בכל מקרה מה ידוע על החברה? אמינה? ומה ידוע על המעבד טורבו שיש בתוכו? תודה רבה לעונים

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. לא ציינתי תקציב במכוון, כי שמתי לב שהמחיר לא גבוהה גם כך, אז הוא לא רלוונטי. חשבתי לקנות כרטיס זיכרון 8GB לפלאפון Nokia N85, אבל חיפוש בזאפ מעלה המון אפשרויות שונות. כך שאני צריך המלצה לכרטיס טוב, ואם אפשר בחנות במרכז (ת"א, ראשל"צ וכו'). תודה .

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום לכולם, יש לי אפשרות להחליף עכשיו פלאפון מהעבודה. הדרישה העיקרית לטלפון היא שקודם כל יהיה טלפון טוב, כלומר- נוח ופונקציונלי, שעון מעורר טוב וכו'. הדרישה המשנית היא שתיהיה מערכת הפעלה נורמלית, די נמאס לי מהנוקיות המתקדמים עם מערכות ההפעלה המוגבלות, יהיה יתרון לוינדוס. לאחר סריקה קצרה של המוצרים, הגעתי למסקנה שיש 2 מועמדים ל"אוסקר": הHTC, מסך מגע, טלפון יפיפה וכו'. האופציה השניה היא הסמסונג החדש שזה עתה הגיע לאורנג', המכשיר נקרא WIZ או אומניה, אני כבר לא סגור על זה. גם לו יש וינדוס, אך היה לי את הקודם לכמה ימים (הדור הקודם של הטאץ' הזה) והוא היה זבל זבלים, אני מקווה שזה לא ככה. השאלה היא, איזה לדעתם מומלץ ולמה? מצד אחד ראיתי את הHTC והוא קסם לי. מצד שני אולי הסמסונג טוב…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם רציתי לדעת האם הכרטיס הנ"ל יעבוד לי במכשיר? [K800I] ומה זה אומר "דגם בתקן HC" תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by SoapSeller,

    המכשיר מיועד לאחותי, ראיתי שהיו דיונים דומים בזמן האחרון אבל יש לי דגש קצת שונה: יש דרישה חזקה למצלמה טובה(טובה כדי להעלות תמונות לפייסבוק וכו') ותמיכה בתוכנות כגון אינסטגרם וכו'(לא יודע אם יש מכשירים שלא תומכים). עמידות טובה היא פלוס גדול(היא לא מהאנשים שישמרו על המכשיר יותר מדי). הסתכלתי על ה-DEFY+ אבל מהדוגמאות הבודדות שמצאתי ברשת לא הצלחתי לגבש דעה מוצקה בנושא המצלמה, אז אשמח להארות בנושא. בנוסף, אם מישהו מכיר חנות שמוכרת במספר רב של תשלומים(8-12) זה גם יעזור. תודה מראש,

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. יש לי חבר שחוזר בקרוב מקנדה ואני רוצה שיביא לי מכשיר . כרגע אני מתלבט (דיי הרבה זמן ) בין ה SGS לNEXUS S , מה המחירים שלהם בקנדה ? וכמו כן , מה המחירים של איפון 4 סימפרי ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by MoSQuiTo,

    מישהו יודע איך עובד הרעיון של שני SIM במכשיר אחד? יש סיבה שלא יעבוד עליו SIM של סלקום עם SIM נוסף של גולן/HOT? ד"א ניתן להשיג אותו פה ב300$ בערך. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Anat Casoy-Hatvany,

    הי, אני מחפשת את הטלפון עם המצלמה הכי טובה שיש. ה lg g3 שלי מראה סימני גסיסה אחרי שנתיים...האם יש למישהו המלצה גורפת?

  15. Started by baraksol1,

    יש לי את המכשיר כבר תקופה ומאז העידכון 2.2 אני לא מצליח להתחבר לרשת הביתית שלי כמו בגירסה הקודמת. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by ofek7,

    אני רוצה לקנות מתאם bluetooth למחשב ויש כל-כך הרבה ואין לי מושג איך בוחרים. אז הבקשה שלי היא אם מישהו יכול להמליץ לי על מתאם כזה למחשב בתקציב של 100-150 ש"ח. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by alexsajno,

    שלום רציתי לדעת מי יודע מה ההבדל במהירות בטעינת גלקסי 5 עם כבל USB 3 או 2 מחובר לחשמל. אני יודע שהעברת נתונים היא כ-10 פעמים מהירה יותר עם USB 3.0 אבל בטעינה עם המתאם שמגיע עם הטלפון והכבל שאפשר לקנות זה מהיר יותר? ומה ההבדל בטעינה במחשב ביחס לחשמל. תודה מראש, אשמח לתשובה עם נימוק למה זה ולא השערות

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by JAMOOS GADOL,

    הרי בסופו של דבר כולם יחשבו את המיקום המדויק שבו אני נמצא. אז במה הם נבדלים אחד מהשני? (חוץ מהדברים הבסיסיים של אורך סוללה, משקל וגודל המכשיר)

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by עוד מישהו,

    אז ככה, התחדשתי במכשיר HTC 8X אתמול ו... אין אפליקציות! כאילו יש אבל לא מספיק. כרגע מה שהכי חסר לי זה WAZE ו TUNEIN (אני יודע שWAZE אמור לצאת ברבעון השני של 2013) מלבד זה המכשיר דיי מגניב וקליל... רק נראה לי שהסוללה לא הכי חזקה שיש... בכל מקרה יש פה אנשים עם WP8 ויכולים לתרום בנושא? כמו אפליקציות או פריצות למינהם למכשיר... נ.ב. סתם למי שתוהה. יש משולש מעצבן בשורה למעלה איפה שנמצאת החווי של הסוללה והשעון שבעצם מראה שאני נמצא על ROAMING (אני בגולן טלקום) מקווה שימצאו אפליקציה שתסתיר את זה כי זה דיי מעצבן בעין וכמו כן הכפתורים הפיזיים דיי שקועים במכשיר, אז דיי קשה לזהות אותם.

  20. Started by noambar,

    אני רוצה לקנות את הנגן הזה ורציתי לשאול אתכם כמה דברים: 1) אפשר להעביר אליו קבצים יותר גדולים מ4 ג'יגה? 2) הוא יכול לנגן חלק קבצי 720P בקונטיינר של MKV? 3) הוא יכול לשדר לטלוויזיה ברוזולוציה של 720P או רק ברזולוציה יותר נמוכה? זהו לבינתיים, אם יש לכם הצעות אחרות אני ישמח לשמוע. תודה מראש!!!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. גם תמיכה בכרטיסי זיכרון מעל 4G, מה שמוזר לי כי חשבתי שהמגבלה היא בחומרה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני רוצה לקנות סמארטפון, אבל יש לי כמה דרישות וציפיות, ואשמח אם תעזרו לי להתכוונן על מכשיר מסוים: 1. לא צריכה את המכשיר שהכי משוכלל ומפותח, סכ"ה אני בחורה פשוטה שעד היום מתנהלת טוב מאוד עם מכשיר נוקיה ישן של הדור השלישי. 2. התקציב שלי עומד על גג 1000 ש"ח. 3. לבעלי יש גלקסי Y והמעבד שלו איטי וזה מעצבן אותי. אני רוצה משהו שלא נתקע ושזורם כמו שצריך. 4. מכשיר שאפשר להתקין בו כמות ממוצעת של אפליקציות, שלא עם 5 אפליקציות ייגמר לו הזכרון... 5. מכשיר תומך את הרשת של הוט מובייל. 6. לא זקוקה למצלמה הכי איכותית בעולם. נראה לי שזהו... תודה ממש!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. בכתבות ישנות ראיתי שהוא כבר הגיע,אבל משום מה אני עדין לא רואה זאת בזאפ. במידה ולא,האם ידוע לכם מתי הוא אכן יגיע רשמית?.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. אהלן. היה לי אייפון4, קניתי S4 לפני מספר ימים ואת הסים העברתי לסמארטפון החדש. השאלה שלי כזאת: אני רוצה להשמיש את הטלפון הישן, כדי שתהיה לי אפשרות לגלוש בו ב3G. מה אני עושה? אני רוצה את החבילה הכי זולה עם כמה שיותר תעבורה ב3G. לאן אני הולך? מאיפה אני קונה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by moshmushon,

    אהלן. אני זקוק נואשות למחשב כף יד בעיקר עבור יומן נורמלי וגם כ-GPS. גם קצת עבור אינטרנט ברשת אלחוטית. הטלפון שיש לי מהעבודה, איך אומרים ... מחורבן. מת לקנות IPHONE אבל מרגיש טפשי לעשות את זה ולא להשתמש בפונקציות הטלפון.... מה אתם אומרים?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים