עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. האח הבכיר למשפחת ה-Galaxy A המחודשת, לפחות לעת עתה, כולל מסך גדול, הרבה זכרון דינאמי והפתעות נוספות לכתבה

  2. שלום לכולם ההורים שלי מחפשים להתחדש הפלאפון ולצערי אני כבר מזמן לא מכיר מה הולך.. לא אכפת חו"ל או בארץ, שיהיה טלפון עם עברית, זה הכל. עד אלף שקל בבקשה ואם למישהו יש קישור מה טוב, עדיפות למשהו ממבצעי הסייבר מונדיי תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני יודע שהמכשירים בתווך המחירים האלה לא משהו. היא בכל זאת ילדה בת שמונה. אשמח לקבל המלצות. עדיפות ל-2GB זכרון אבל אם האייכות של 1GB תהיה משמעותית יותר טובה אז גם אין בעיה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by GNR,

    כרגע יש לי אייפוד טאצ 4G ופלאפון פשוט של סוני אריקסון W995. אני מעונין בלשדרג את הפלאפון שלי לסמארטפון אנדרואיד מכיוון שאני מאוד מרוצה מאייפוד טאצ' , אבל החיסרון העיקרי שלו כמובן שאין לו אינטרנט לא אלחוטי או GPS. אז ככה - אני מחפש אנדרואיד עם זיכרון פנימי גדול יחסית , כדי שאוכל לדחוף שם הרבה סרטים ושירים כשאני לא בבית (חייל) אהבתי שלסמסונג גלקסי S2 יש 16 ג'יגה זיכרון פנימי ועוד MICRO SD להרחבה , אבל הגודל שלו דיי מרתיע אותי והבנתי גם שהרזולוציה של המסך שלו לא כל כך גדולה ביחס לגודל המסך. שמתי עין גם על HTC SENSTATION אבל הבעיה איתו היא חוסר הזיכרון הפנימי הזה וגם שהוא הרבה יותר מסיבי וכבד מהסמסונג. ה ARC של אריקסון גם כן מעניין מאוד אבל הבנתי שהוא חד ליבי , אך אם זאת אני …

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by OmerNeu,

    שלום רציתי לדעת השוואה בין הנגנים הנ"ל לפי איכות הסאונד בעיקר (אני מתכנן לקנות scl2 shure בנוסף כנראה) ראיתי ששני הנגנים תומכים בFLAC (כן, עדיין לא קניתי מאז הנושא הקודם שפתחתי כאן קודם) קודם לא ידעתי שD2 תומך בFLAC ועכשיו אני דיי בהתלבטות עקב האפשרות להרחיב את הD2, המסך,המחיר והגודל. אז אשמח לדעת אם כדאי ללכת על הD2 במקום הi7. תודה רבה (תודה בכל מקרה henz16 בנושא הקודם.).

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%94-%d7%a9%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%a3-%d7%a4%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%a8%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by MEGI,

    מישהו יודע איך אפשר להתקין עברית לבלאקברי 9800?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by amit2006,

    שלום לכולם, ברשותי משקפי תלת מימד של חברת סמסונג שקיבלנו יחד עם טלוויזיות סמסונג שרכשנו. בכל זוג משקפיים יש סוללה, ואת החלקים של המשקפיים, אז זהו, חיברתי את החלקים, הכנסתי את הסוללה למקומה, ולחצתי על כפתור ההפעלה שמעל המשקפיים, אך דבר לא קרה, התוכלו לעזור לי עם כך? אולי זה קשור לסוללה (צורת הכנסתה) או למשהו אחר. אשמח שתכתבו לי בנוסף איך משתמשים בהם עם טלוויזיות של סמסונג וגם אם זה משנה בין דגם (שנה) של טלוויזיה מסויימת.(צירפתי צילומים של המשקפיים).

  9. סמארטפון ה-HTC U11 עשוי להיות הסיכוי האחרון של היצרנית הטאיוואנית להציל את שמה לפני הסוף המר לכתבה

  10. Started by ran_sion,

    היי, מישהו הוא כבר בעלים של מכשיר כזה בארץ? שיכול לתת רשמים ממנו? בדגש על תמיכה לעברית. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by danihaif,

    שלום, אני נמצא בארה"ב וראיתי את הHTC G2 שמאד אהבתי ואני שוקל ברצינות לקנות. כמה שאלות: 1. האם הטלפון יעבוד בתדרים של ישראל? 2. האם יש למישהו ניסיון עם מכשיר שאינו משווק בארץ? מה היחס של חברות הסלולאר ללקוח כזה מבחינת אחריות, תיקונים והחזרים על המכשיר? 3. מה דעתכם על המכשיר בכללי? 4. כמה מסובך זה להתקין עברית עבור מכשיר שכזה? אני יודע ששאלתי המון שאלות ואשמח לתשובה מפורטת ועניינית. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Demagh,

    האם האפשרות היחידה תהיה להזמין עם כובת מארה"ב עם אחת מחברות השילוח? מישהו מכיר חנות \ אתר שמוכרים בישראל? תודות!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אני מחפש לקנות נגן חדש וברגע שהתחלתי לקרוא פשוט הלכתי לאיבוד! אני הולך להתשמש בנגן בעיקר לספורט והכי חשוב לי זה איכות. מספיק לי 16 GB, מעדיף שיהיה רדיו ולא כל כך חשוב לי כמה הוא ג'אג'טי הוא יהיה! עד עכשיו היה לי Iriver מבוסס סוללה והייתי דיי מבסוט. השאלה היא אם הדגמים היותר מתקדמים שלהם גם טובים? תודה רבה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לעובד באג, למרות השכר העלוב, יש עדיין מספר פריווילגיות. אחת מהן היא לראות כל מיני מחשבים ניידים/גאדגטים רק כשהם מגיעים לארץ. אין פה שום שיווק של הרשת. אני רק רוצה לחלוק תמונות עם אוהבים גאדגטים בפורום. Kohjinsha (כן, אני יודע, גם אני שוברים את השיניים) היא חברה יפנית המייצרת מחשבים UMPC במחיר שווה לכל נפש. זה המשלוח הראשון של המחשבים לארץ. אני מאמין שאף פעם לא שמעתם על החברה. נתחיל במפרט: Intel® processor A100(600MHz) Memory 512MB Hard Disk 120GB Bluetooth Ver,2.0+EDR Wireless LAN: IEEE802.11 b/g 7" Wide TFT Color LCD (LED Back light) with Touch Screen Resolution (standard display) WSVGA (1024×600) מצלמת רשת 1.3M. סוללה 3 תאים המספיקה ל-3 שעות עבודה. אי…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by -LosNir-,

    היי, הרגע הגיע ה Sandisk Sansa c250 החדש שלי תמונות: 1) הקופסא המגניבה 2) תקריב 3) מגניב, הגיע דולק 4) כל החברה 5) איזו השתקפות 6) הנגן עייף, צריך טעינה - הגיע הזמן להוציא את המטען USB שלי! 7) כן, חוץ ממדבקה גאוותנית הוא יודע להטעין! 8) יאללה.. עכשיו הוא נטען בנחת, מחר התקנת RockBOX!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש לי W800 וגיליתי לא מזמן שאפשר להשתץמש בו כשלט רחוק למחשב!! משהו יודע איך?? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by צביקה3,

    שלום חברים. מצאתי היום כרטיס זיכרון של פלאפון ואני מחפש את הבעלים שלו. יש מצב שיש על הכרטיס קובץ מקודד כלשהו שמכיל מידע על בעל הכרטיס? אנשי קשר, מייל או מספר טלפון? יש על הכרטיס מערכת קבצים של אנדרואיד וכמה תיקיות של נוקיה. יש על הכרטיס כמה תמונות שצולמו במכשיר גלקסי 2 אבל אין לי מושג מי מצולם בהם. יש למישהו רעיון לאתר את בעל הכרטיס? תחשבו אם לכם היה נאבד כרטיס עם חומר, כמה מאמץ הייתם משקיעים לחפש אותו, אז בבקשה למי שיש רעיון שיכול לעזור - שיכתוב פה תודה

  18. האם לSANSA CLIP יש תמיכה בעברית ככה שרואים אותיות עבריות והשמות לא הפוכים ? חשבתי לקנות בינתיים SANSA CLIP שעולה פחות מחצי מSANSA FUZE וקטן יותר, אבל האם יש לו תמיכה מלאה בעברית ? לפי מה שהבנתי לFUZE יש.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Sheik Yerbouti,

    קישור לדיונים והקבצים בפורום הפריק: http://www.pocketpcfreak.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=FSPDA;action=display;num=1185921158 http://www.pocketpcfreak.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=FSPDA;action=display;num=1185828741 התקנתי ובינתיים הכל נראה טוב.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. דו"ח חדש מעריך כי בקרוב מאוד שלושה מכל ארבעה מכשירים שמחוברים לרשת יהיה מכשיר חכם נייד, באופן שיחייב את העולם המקוון להמשיך ולהתאים את עצמו למציאות השונה לכתבה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. Started by saar3,

    מה יותר שווה עבור המחיר שלו

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. עד 1500 ש"ח אני מחפש נגן, אבל אני חייב שהוא ישמש גם ככונן קשיח נייד... המועמדים שמצאתי הם: IPOD Video Microsoft Zune Creative Zen Vision M IAUDIO X5L אם יש עוד אופציות תגידו... אם אפשר את היתרונות והחסרונות של כל נגן. תודה לעוזרים מראש

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. המסך החדשני מצליח לדחוס רזולוציה של 2560x1600 פיקסלים בגודל אלכסוני של 4.1 אינץ\' ומקבל את התואר \'המסך הצפוף בעולם\' - בהפרש ניכר מהתחרות הקיימת לכתבה: http://hwzone.co.il/sharp-%d7%9e%d7%a1%d7%9a-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-736-%d7%a4%d7%99%d7%a7%d7%a1%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90/

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Hello there,

    באנדרואיד: 20 גיגה של דאטה ווטאספ, אבל RAM רק 8. נשאר המון שטח דיסק. תוצאה: הווטסאפ רועד. העברת הודעות לוקחת לפחות 10 שניות. פתרונות? הסרתי והתקנתי הווטאסאפ. עשיתי ריסט לטלפון, כולל מחיקת דאטה ושחזורו דרך גוגל, אך ללא הועיל. לפיכך: שוקל S22 אולטרא אך שוב, רק עם 8GB RAM וגם ככה המקסימום הוא 12. השאלה שלי אם יש מצב שזה יפתור את הבעיה.

  25. Started by position,

    שלום, לקראת תחילת השירות הצבאי אני מעוניין לקנות נגן MP3 ומכיוון שהידע שלי בנושא אפסי אשמח להצעות. הדרישות שלי הן 4G, אין צורך ליותר, חיי סוללה ארוכים ככל האפשר ותמיכה בעברית (לא בהכרח צריך ממשק עברי, אבל ששמות השירים/אמנים בעברית יקלטו(ולא הפוך)) האפשרות ליצור playlist כלשהי בין אם זה דרך הנגן או דרך תוכנה, לא מעוניין בנגני שאפל בלבד תקציב באזור ה250 ש"ח, אפשר לחרוג אפילו עד 350 במידת הצורך אבל רצוי שלא. תודה מראש לממליצים

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים