עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. הי, יש לי טאבלט Blaupunkt 32GB דגם BP-6010. המצלמה הקדמית שלו גרועה מאוד (0.3m) ואי אפשר להשתמש בה לשיחות זום. האם יש אפשרות לחבר מצלמת אינטרנט חיצונית? לטאבלט יש חיבור בלוטוס עבור מקלדת אלחוטית. האם אפשר להשתמש בחיבור גם למצלמה? יש גם כניסת מיקרו usb. האם אפשר לחבר מתאם USB to Micro USB, ולחבר את מצלמת האינטרנט ל USB? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. מחפש מעבדה לפריצת samsung s4 נעול לחברת וריאנט האמריקאית באזור מודיעין או תל אביב. אשמח להמלצות. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. Started by ben060,

    אני צריך שינגן בפורמט avi divx xvid dvd מישהו מכיר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Zeev86,

    היי. אני מחפש סמארטפון חדש ואמין והלכתי לאיבוד עם כל מה שיש לבחירה. אין צורך במשחקים. אבל גם לא רוצה לקנות משהו שירגיש זול. תודה (:

  5. Started by yariz123,

    טוב שלום לכול. אני לא יודע כמה זה קשור לפה אבל מישהו יודע איפה אפשר לקנותלייזר אינפרא רד כלומר אורך גל של 808nm ככה. שלא יוכלו לראות אותו בעיניים רק דרך מצלמה ושיהיה בעוצמה של סביבות 500mw בקשר למחיר שיהיה גם גג 500 שקל אני ראיתי כמה דיודות של לייזר כזה במחיר ממש מעולה הבעיה שאני לא יודע איך אפשר להפעיל את הדיודה לבד אם תעזרו לי בזה זה גם טוב מבחינת רכיבי וכלי עבודה יש לי רק צריך לדעת אם שווה לקנות דיודה כזאת ואם היא באה עם פוקוס כלומר אם היא ממוקדת כבר כמו שצריך או שגם לה צריךלהוסיף עדשה ראו משהו תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by 1900GT,

    שלום, יש לי מבצע על מכשיר http://www.mio-tech.be/en/gps-navigation-products-C250-overview.htm ורצתי לדעת איך הוא ואם צריך לדעת משהו על MIO בכללי או על תוכנת הניווט שלה?? ולמה המחיר שלו יחסית זול (ללא המבצע). אני מקבל אותו עם תוכנת ניווט ועידכון חד פעמי בשנה . בעיקרון המחיר של המבצע הוא ממש זול ואבל אני לא רוצה לקנות זבל. תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1811325 P509 תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Sh_Dor_Lq,

    לפני 3 ימים התחילה אצלי בעיה של צריכת סוללה במכשיר HTC U11. עד לפני 3 ימים הייתי מסיים את היום שלי סביב ה70% סוללה. היום אני צריך להטעין פעמיים באמצע היום ואני מסיים את היום עם 40%-50% סוללה. לפני השינה אני מטעין את הפלאפון ל100% ובבוקר (לאחר 8 שעות בערך) אני מוצא את הפלאפון עם 70%-80% סוללה. נכנסתי להגדרות צריכת חשמל ובראש הבראשונה מופיעה האפליקציה WHATSAPP שמבזבזת לי עשרות אחוזים מהטעינה המלאה האחרונה. חוץ ממנה הכל נראה שגרתי. הורדתי הרבה סוגים של אנטי וירוס וגם אנטי מלוור והפעלתי את המכשיר מחדש מספר פעמים ושום דבר לא עזר לי לפתור את הבעיה. האם גם לך יש בעיה לאחרונה עם WHATSAPP או שהייתה לכם בעיה דומה? אגב יש לי אנדרואיד 8.0 אשמח אם תציעו פתירונות!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by טובה100,

    שלום, בני שכח להוציא את הפלאפון מהמכנסיים והפלאפון עבר כביסה. האם יש סיכוי להצילו? אם לא, אלו חלקים צריך להחליף ומהי העלות שלהם? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. יש יותר מדיי נגנים ...... לאיזה נגן איכות קליטת הרדיו הטובה ביותר ? IREAVER אולי ? ....ואם ניקח לרגע ש IREAVER אז בעיקרון כל הנגנים מהחברה הזו איכות השמיעה אותו הדבר ? כולל גם איכות השמיעה למוסיקה אני מדבר לא רק הרדיו .... ? תודה :-*

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by gkman,

    שלום. רציתי לדעת אם יש בגלקסי (אס 1) את הg-sensor (זה שאחראי על קליטת תזוזה של המכשיר) ואם יש למה אני לא יכול להשתמש בהם במשחקים modern combat 3 ו brothers in arms בדקתי בהגדרות שלהם ולא מצאתי כלום. תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by שלוי1,

    יש לי טבלט 7 של אסוסרציתי לנהל דרכו אתר שאני מנהל. הבעיה רק שכאשר אני נכנס לניהול האתר המסך לא נותן לי את כל האפשרויות - משבצות להכנסת פרטים. האם יש מה לעשות? האם אצטרך כעת להחליף לטבלט אחר? לאיזה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. ה-Meizu 16 וה-Meizu 16 Plus המסקרנים כבר הוצגו, וכעת אנחנו יודעים שיהיה דגם נוסף - עם ה-Snapdragon 710 הטרי לכתבה

  14. Started by no_way,

    תקציב: 3000 שח מתי מתוכננת הרכישה: בסיומו של הBLACK FRIDAY מהארץ או מחו"ל: לא משנה רק שלא יחרוג מ3000 שח (מכס ועניינים) זמן אחריות רצוי:2 שנים מערכת הפעלה מועדפת: אין צורך במערכת הפעלה גודל כונן קשיח מועדף: מספיק לי SSD וזהו. תדירות שינוי מיקום המחשב: מחשב לסטודנט חובה שיהיה קל לתזוזה ונוח לזמן מרובה בשימוש. זמן סוללה רצוי: כמה שיותר יותר טוב 6 שעות + גודל הצג: לא משנה, העיקר שיהיה נוח לשימוש רב. אפשרויות נוספות במחשב: אין כרגע. אני מודה מראש לכל מי שמחפש ועוזר לי. תודה רבה זה חשוב לי מאד.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני מעוניין לרכוש את מגני ה: Gecko Carbon Guards הסט כולל מדברה קדמית ואחורית אך מכיוון שההגנה היא אך ורק מפני שריטות הייתי רוצה להוסיף גם באמפר איכותי (אני רוצה באמפר לבן וזאת בכדי שיתאים לצבע המדבקות של GECKO שהזמנתי) אז אם מישהו מכיר מגן באמפר איכותי עד 100 ש"ח אני ישמח לקבל המלצה. בנתיים שמתי עין על באמפר מעולה לטעמי(מבחינת יופי ומבחינת החומר שממנו עשוי=אלומיניום) Luxury Design Deff Cleave Aluminum Metal Case Bumper for iPhone 4 4S White הנה הקישור לEBAY: http://www.ebay.com/itm/HOT-Luxury-Design-Deff-Cleave-Aluminum-Metal-Case-Bumper-iPhone-4-4S-White-/300625515795?pt=PDA_Accessories&hash=item45fead5513 אך אני בנתיים מתלבט, מכיוון שהעדיפות שלי לקנות בארץ(למרות שז…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by haviv822,

    שלום, הרבה זמן שאני מנסה להעביר סרטים לסנסה E250 שלי וללא הצלחה. ניסיתי הכל, את כל הפורמטים של כל הסרטים שקיימים ושום דבר. תמונות אני יכול להעביר אבל סרטים לא, לאחר כל ההעברה יש מן דו"ח כזה בו רשום לי לאחר שאני מנסה להעביר סרטון כלשהו - unsupported filename למשהו יש מושג למה הבעיה הזאת ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. חברת Vivo חשפה טכנולוגיה מהפכנית שתוכל לאפשר למכשירים החכמים שלנו לפעול יום שלם עם חיבור של עשר דקות או פחות לשקע - אבל בינתיים עוד אין דגמים שצפויים ליישם את הטכנולוגיה בפועל לכתבה

  18. Started by timac,

    איפה אפשר לקנות אייפון 4 באיטליה? ומישהו יודע מחירים והאם הוא פתוח סימפריי?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הענקית הסינית הכריזה כי מותג הסמארטפונים העצמי שלה יבלע בקרוב במותג המוטורולה, אותו רכשה מידיה של גוגל לכתבה: http://hwzone.co.il/סמארטפונים-מהמותג-של-לנובו-בדרכם-להיכ/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מיקרוסופט מנסה את מזלה עם מקלדת אנדרואיד המיועדת לשעונים חכמים ומופעלת על ידי ציור במקום הקלדה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a7%d7%9c%d7%93%d7%aa-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. שלום לכולם רציתי לדעת איזה טלפון יש עם פומית שמתאים להוט "HOT mobile תומכת במכשירי GSM דור 3 ומעלה " תקציב עד 600 שקל שיהיה נוח לאמא , נטו טלפון לשיחות הודעות ועם אפשר מצלמה פשוטה זה יהיה נחמד . תודה רבה נ.ב אפשר גם בלי פונית רק שיהיה נוח ולא מקשים קטנים מדי חשבתי על זה ף השאלה אם הוא יתמוך 3710

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש לי Galaxy Y S5360 אבל השאלות כלליות לגבי כל גלקסי, כי נתקלתי בבעיות דומות גם עם אחרים. אני מניח שזה אולי תקף לכל מכשיר אנדרויד. א. הורדתי את התוכנה הכבדה של Samsung Kies. כשהמכשיר מחובר למחשב USB, איני רואה אותו ככונן נוסף ב'מחשב שלי' ובעצם אין לי שום גישה לתיקיות שלו. כשאני מחבר את הגלקסי עם הבלוטוף כן יש לי גישה לתיקיות שלו, שנראות ריקות לגמרי, ויש לי אפשרות להעתיק קבצים. עם זאת אין לי אפשרות לראות קבצים (התיקיות של המכשיר פשוט נראות ריקות. גם אחרי שאני מעתיק לתיקיה קובץ, בביקור חוזר בה היא נראית שוב ריקה). לא חוויתי בעיות כאלה עם הנוקיה C5, איתו לא צריך להתקין שום תוכנה. למישהו יש הצעות איך אני גורם למחשב לזהות את הסמסונג ככונן לכל דבר בMy Computer? כרגע אני לא מצלי…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by yairbh,

    אני מחפש לקנות טאבלט לאדם מבוגר בעל הבנה בסיסית במחשבים. צריך לשמש לסקייפ, פייסבוק, גלישה, תמונות מהנכדים... אולי קצת משחקים. ההתלבטות העיקרית היא בין אנדרואיד של סמסונג ואייפד. אני נוטה יותר לאייפד, נראה לי שיש לו הכי פחות פוטנציאל סיבוכים לאנשים לא טכנולוגיים, ועם מערכת הפעלה נוחה יותר מחלונות 8. אבל לא בטוח, אז אשמח לעזרה... בנוסף, אם מישהו התנסה בשני הסוגים, האם עדיף מסך מיני או רגיל? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  24. Started by arik100,

    שלום , אני מחפש לקנות מערכת ניווט GPS לאוטו , אין לי מסגרת תקציב בינתיים , תביאו כמה אופציות , אני לא מכיר את השוק ואת המאפיינים לכן אני לא יכול לקבוע כמה דרוש תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום, אנו עומדים עכשיו לפני רכישת כ-9 מכשירים חדשים (סמארטפונים כמובן) עבור טכנאים בחברה (עקב התיישנות המכשירים הקיימים) ואני מעוניין בהמלצה של מביני עניין. הצרכים המשמעותיים ביותר: 1) אמינות - ללא תקלות ידועות ככל שניתן. 2) עמידות - העבודה היא פיזית, ויתכן שהטלפונים יפלו מדי פעם, אני כמובן לא מתייחס לנפילות משמעותיות שיגרמו לכל טלפון לצאת מכלל פעולה. 3) זמן דיבור ארוך ככל האפשר. 3) אורך חיי סוללה. חשוב שהמכשירים יהיו זולים (סביבות 1300), עדיפות לתמיכה ברשת LTE. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים