גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אסוס מציגה את דור ההמשך למכשירי ה-ZenFone עם מעבד אינטל 64 ביט וארבעה גיגה-בייט של זיכרון RAM, בנוסף לדגם חדש עם יכולות צילום משופרות לכתבה: http://hwzone.co.il/ces-2015-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%98%d7%90%d7%a8-%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa-%d7%94-zenfone-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה הנגן הכי טוב במחיר הזה מבחינת סאונד+פיצ'רים (לא ווידיאו!)?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום! שאלה טיפשית אולי: האם בגלקסי ACE אפשר לשמור אפליקציות בכרטיס הזיכרון? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה שלי היא אם אני קונה מכשיר מחנות פרטית, אוכל ללכת לחברה סלולרית ולבקש את מסלול החיילים שהם מציעים או שאוכל לקבל רק את המסלולים המוצעים לכלל האוכולוסיה? או שזה לא תקף במסגרת ניתוק זיקה? כי קראתי משהו באתר שאומר שזה לא תקף: על-פי פרשנות חברות הסלולר, כאשר חברת הסלולר משווקת מסלול לקהל יעד מסוים ולא אל כלל האוכלוסיה, היא רשאית להתנות את ההצטרפות למסלול ואת כל ההטבות הכלולות בו, ברכישת מכשיר אצל החברה. בהתאם לכך, לא חייבים לאשר הצטרפות למסלול כלשהו במידה שלא נרכש מכשיר מהם, ומכאן שחוק ניתוק זיקה לא חל על מסלולי מבצעים אלו .
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי אותו לפני חצי שנה ומיום הקנייה, לוקח לו משהו כמו 4-5 שעות להטעין במטען המקורי של הקופסא מ0% ל 100% המטען הוא 0.7A OUPUT וגם במטען אחר שהיה לי OUTPUT 1.2A הנתונים לא היו מועדדים לדרוש מהחברה מטען/סוללה אחרים? עדיף לקנות מכשיר חדש ואותו לשמור ליום גשום שהחדש לא עובד? סה"כ קניתי אותו כי אני לא מחפש משהו יותר מידי משוכלל אך משך הסוללה כן חשוב לי
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי טלפון סיני NEWMAN N1 הטלפון הנ"ל הוא סים כפול לפני מספר ימים פרמטתי אותו והטענתי רום חדש הפעולה נ"ל מחקה לי את ה IMEI של המכשיר בגב המכשיר עצמו מופיע רק מספר אחד - אבל בהגדרות המכשיר דרוש עוד מספר בכדי שהסים השני יעבוד ובקשתי היא : למי שיש מכשיר כזה או דומה שיסתכל בבקשה בהגדרות המכשיר >אודות הטלפון>סטטוס(מצב)> IMEI ויכתוב לי מה מופיע בהגדרת SIM2 תודה מראש נועם
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לרגל ההשקה הרשמית המחודשת של המכשיר המתקפל המגה-יוקרתי נעשתה בחינה מתבקשת לאימות חוזקו בהתאם להבטחות - והתוצאות הבלתי מחמיאות מוסיפות עוד כאבי ראש עבור סמסונג לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מזה כל חודש אני מקבל חשבון של איזה 400 שקל ואני לא מבין למה עכשיו ביקשתי מהנציגה פירוט שיחות ואני רואה שאני משלם דמי שירות תיקונים בסך 22 שקל כל חודש על פלאפון 6100 שנגנב לי.... אני במסלול עסקי ויש לנו הטבה (חוץ מהמנהלים שיש לם הטבות יותר טובות) שכל אחד בוחר 6 אנשים שדקת שיחה אליהם עולה 12 אגורות ולכל השאר 47 אגורות...בקיצור לפני איזה חודש גיליתי שלי בכלל לא שמו את ההטבה הזאת כבר איזה 3 שנים שדופקים אותי עם זה...עכשיו שבאתי לבקש מהם לשים לי יעדים הם אמרו לי שאני צריך לשלם עוד 22 שקל כל חודש על ההטבה הזאת...ואני יקבל רק 5 יעדים במקום 6...אמרתי בסדר בקיצור אני מסתכל בחשבון רואה שלכל יעד אני משלם 23 אגורות לדקת שיחה... וזה החלק הקטן....היה לי מכשיר 6100 שקניתי אותו דרך עסקי …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנות למחשבי כף יד... ורציתי גם לדעת אם אפשר להתקין win mobile 6 על imate jam ו-hp h6325 (כרגע יש על המכשירים (win mobile 2003 בעיקרון התוכנות שאני צריך הם גם למכשירים האלא תוכנת אופיס או דומה לה בעיקר פוואר פוינט ואני כימעט בטוח שאין לJAM מקלט GPS אבל לHP אני צריך תוכנת ניווט טובה.. ואני רוצה גם עוד סתם כמה משחקים ודברים שימושיים תודה...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום ראיתי באתר זאפ את התגובה הנ"ל: יש לשים לב ברכישת מכשירי טלפון מהחברה!! קניתי בחנות 5 מכשירים מסוג LG 280 GU, לכאשר פניתי לחברת פאלפון לקבל את ההחזר עבור הרכישה, נמסר לי מפאלפון שהמכשירים נרכשו ע"י החברה במכרז של פאלפון וע"כ אין אפשרות לקבל עבורם החזר. מחברת רייל טיים אישרו עובדה זו ואמרו שאין מה לעשות. הם לא היו מוכנים לפצות אותי. אכלתי אותה בסכום של 2500 ש"ח אותם איני יכול לקבל חזרה מפלאפון. מה זה השטויות האלה? שאני לא יקנה בטעות ולא אקבל זיכוי מהחברה הסלולרית
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב שלי כבר עבד עם 5 אייפונים שונים ולא ניתן לסנכרון כראוי אייפון נוסף. מישהו יודע מה ניתן לעשות בנדון?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://reshet.tv/News_n/heb/news/programs/EconomicNewscast/articlenews,220675/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=Reshet_Facebook_Page&utm_campaign=News_article בקישור יש כתבה על בעיה שהיא ידועה(כשאתה מוחק מידע בדרך הרגילה המידע לא באמת נמחק) ונאמר בכתבה שיש אפליקציות שאכן מוחקות מידע לגמרי .. האם ידוע לכם על אפליקציות כאלו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי לפני מספר חודשים את הנגן COWON D2+ 16G, כולל נרתיק מקורי ומטען מקורי ב-820, עכשיו יש לי התלבטות עם למכור אותו ולעבור ל IPOD NANO דור חמישי, אם מישהו יוכל להגיד לי יתרונות מול חסרונות בשניי המכשירים אני ישמח מאוד.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המכשיר הקודם שלי -הנוקיה E52, הלך לעולמו(הלך לו הלוח ) ועברו כבר שנתיים כך שאין ממש דרך לממש אחריות, מה שאומר שצריך מחליף. מה שחשוב במכשיר החדש שאני מחפש כרגע לקנות בחנות פרטית: *קליטה טובה *WIFI *מצלמה טובה *כניסת אוזניות סטנדרטית *מערכת הפעלה שאפשר להתקין דברים בקלות(SYMBIAM או אנדרואיד) דברים שלא חובה *מסך נגיעה *GPS(למרות שיהיה נחמד אם זה יהיה קיים) ובגדול זהו.. חשבתי בהתחלה לכיוון סמסונג גלקסי הראשון, אבל ראיתי הרבה תתי דגמים והלכתי קצת לאיבוד... אחרי זה חשבתי לקחת איזה נוקיה, אבל מכשיר נורמאלי שלא נתקע ועם מצלמה סבירה לא מצאתי.. ופה אני צריך את עזרתכם בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה על מכשיר סלולארי חדש בשביל אבא שלי. עד עכשיו היה לו Galaxy S שעשה המון בעיות קליטה עם הWaze. עכשיו הוא מעוניין במכשיר חדש שיאפשר: 1. קליטת אינטרנט דור 3 גבוהה ומהירות גבוהה ביותר (בשביל לצפות בסרטונים מחוץ לבית) 2. קליטת הלווינים הטובה ביותר (בשביל GPS ובפרט לWaze). בהתאם לצרכים הללו - מה עדיף: iPhone 4S או Galaxy S3? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית הבטיחה ומקיימת, עם כוכבית: היום ניתן יהיה להזמין את הסמארטפון החדש והמדובר ללא צורך בהזמנה מראש, אך ישראל לא ממש נכללת בתוכנית לכתבה: http://hwzone.co.il/רק-היום-חלון-של-שעה-לרכישת-ה-oneplus-2-ללא-הזמנה/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נכון חברים, לא בדיוק תיקון, אבל עדיין כל הכבוד ASUS. הוציאו טאבלט, יצא דפוק, פתרון תוכנתי לא עבד. אז אסוס מספקת פתרון חומרתי, כל מי שברשותו TF201 מוזמן לקבל אנטנט GPS (או דונגל, ע"פ אסוס). רק צריך להרשם לאתר של אסוס ולאמת את הטאבלט ע"פ S\N. הניווטים יהפכו להרבה יותר פשוטים מעכשיו.... http://event.asus.com/ASUSPad/TF201GPS/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.dragonkicks.com/product_info.php?products_id=7473 אני חייב לציין שזה אחד הזיופים היותר טובים שראיתי: http://www.youtube.com/watch?v=59kFfubw2Vk
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי התלבטות בין 2 נגנים ואשמח אם תעזרו לי. creative zen vision w and cowon a2 הדברים החשובים אצלי זה זמן בטריה ואם קל להחליף אותה כאשר היא נגמרת לחלוטין (לא כמו באייפוד ) עוד משהו שאני רוצה לדעת על 2 הנגנים האלה הם התמיכה בכתוביות, איזה סוגים (SRT, SUB) והאם יש תמיכה בעברית.. תודה מראש :]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש לקנות נגן mp3 בשביל מוזיקה ורדיו - בחלוקה של 50/50 ראיתי אצל מישהו sandisk sansa clip והוא נראה לי על הכיפאק. מצד שני קצת מעצבן שבכל ה-mp3 צריך לסחוב כבל ע"מ שיתפקד כ-disk on key. אז שוטטתי קצת וראיתי שהיה דגם של sandisk שנקרא sandisk sansa express שהיה עם יציאת usb. ראיתי שהוא לא מופיע באתר של sansa , ולכן אני מבין כי הופסק היצור שלו. מישהו יודע למה הופסק היצור? ואולי מישהו מכיר עוד דגמים טובים עם יציאת usb? ואולי ה-sansa clip כל כך טוב ששווה לקחת למרות שאין לו יציאת usb. אשמח להמלצות, אני אשמח שיהיו באיזור ה-200 ש"ח (וכל המוריד הרי זה משובח) תודה רבה לכולם.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://img235.imageshack.us/img235/9484/iukjqd0.jpg http://img503.imageshack.us/img503/6549/srest0.jpg
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מתלבט בין שתי המכשירים האלו פתוח לשמוע דעות. האמת זה שהZ1 עמיד במים מאוד נשמע לי טוב במיוחד שבעבודה בתפקיד אצלי בצבא יוצא לי לעבוד בחדר ניקוי דבר שלא כול כך מתחשק לקנות G2 וידפק אחרי זה קצר.. אך ממשק ההפעלה בZ1 עובד?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי באיזה תוכנית שיש תוכנה שמדמה מכשיר סלולרי על המחשב הביתי. נדמה לי שזו הייתה תוכנה שמדמה מכשיר htc. מישהו יודע על תוכנה כזו? :nixweiss:
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש סמארטפון פשוט לשימוש בעיקר של שיחות, אימאיילים,משחקים ואינטרנט. מה דעתכם על HTC DESIRE C ואיפה הכי כדאי לקנות אותו כרגע? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


