גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
התלבטות של הרגע האחרון אני הולך לקנות או עוד היום או מחר בבוקר, ההתלבטות כרגע היא בין ארקוס 404 לבין קריאטיב ZEN V M, לקריאטיב סוללה מעט חזקה יותר וגודל נחמד יותר והוא יותר נגן מוזיקה, והוא כולל יציאת TV בילט אין. הארקוס מכיל מסך גדול בהרבה (אם כי לא רחב) סוללה חלשה יותר ואפשרויות טלויזיה רק עם העריסה שצריכה הרכש בעוד הרבה כסף בנפרד... אשמח לדעות לכאן או לכאן...
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי בזמנו כתבה על מכשיר עתידי כזה של לנובו. היה משהו ב-CES? יש בשוק כזה? גודל המסך הוא המכשול שמונע ממחשב נייד להיכנס לפאוץ' שלי שיכול להכיל מקסימום 8-9", ולא חייבים אפילו מסך גמיש, רק שלא יראו את קו המפגש בין חלקי המסך הנפרשים לאחד...
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מדבר על זה: חיפשתי ולא מצאתי אפשרות כזו בהגדרות. אני משתמש בגירסה האחרונה תחת אנדרויד 5.1.1. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני משתמש במכשיר נוט 2 כ"מודם סלולרי USB" אם ה"WI FI" דולק וה"נתונים לנייד" כבוי, האם אני משתמש בתקשורת בחבילת גלישה או שבעצם המכשיר משמש ככרטיס רשת אלחותית ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום מחפש טאבלט זול (500-600 שקל) ללימודים כדי לקרוא מאמרים, לא צריך משחקים ולא כלום, רק שיהיה לו אפשרות לגלישה באינטרנט ושאוכל לקרוא איתו עברית, ושיהיה כמה שיותר נוח לקרוא בו תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
דגם ה 4 שיצא, שמחירו רק 100 ש"ח יותר (בארה"ב) הבנתי שהוא מאוד מאוד מומלץ, מה הגודל שלו במציאות... בערך קופסאת סיגריות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני חדש בפורום פה, וממבט ראשון נראה לי שזה המקום לשאול שאלות ולקבל עליהן תשובות קונקרטיות. אני מעוניין לקנות גלקסי S3 יד שניה (תקציב של עד 2100 ש"ח) ורציתי לדעת אם קיים איזשהו קוד שניתן להקיש במכשיר ודרכו לבדוק תקינות של המכשיר (אני יודע שקיים דבר כזה במכשירי HTC ONE X). וגם אם לא, אבקש את עזרתכם מה לבדוק במכשיר לפני הקנייה ע מנת להמנע מקניית מכשיר תקול. תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור, שמואל.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
כשגולן טלקום דיווחה לפני מספר ימים על 80,000 מינויים, הרבה מאוד גבות הורמו. בין השורות של הדיווחים היה ניתן לקרוא חוסר אמון במספר הזה ורמיזות על כך שהוא בפועל מפוברק. דוגמא לכך ניתן למצוא כאן - http://www.themarker.com/hitech/1.1748394 אני דווקא מאוד מאמין במספר הזה. ראשית, בסוף השבוע סייעתי לזוג חברים בהזמנת שני SIM-ים - מספרי ההזמנה היו סביב 84,000. מעבר לכך, ההכרזה של פלאפון היום שהם יוצאים בתוכנית לא מוגבלת בעלות של 99 שקלים (עם לא מעט כוכביות ושורות קטנות), מוכיחה עד כמה הלחץ בחברות הוותיקות גדול. אם גולן לא היה מצליח כל כך, לא היינו רואים את אורנג', סלקום ופלאפון מיישרות קו איתו. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000766050
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי רעיון, אני רוצה ליישם אותו בצורה חוקית כך שהמכשיר יעזור למשטרה. אני לא הולך לפרט על המכשיר הזה עוד אבל אני רק שואל 2 שאלות: אם נשים לדוגמה סוג של צ'יפ בפלאפון כך שישתמש רק בסוללה, תוך כדי כך שלא מחובר לשום דבר אחר חוץ ממנה. 1. האם חברות הסלולאר יוכלו לשים צ'יפ מסוג זה מבלי לעבור על אחד מחוקי המדינה? 2. האם חברות הסלולאר באופן עקרוני יכולות להחדיר דבר מסוג זה לכל מכשיר שאותו מוכרות במדינה? יש לקחת בחשבון כי המכשיר יוכל לעזור למשטרה בדברים כאלה או אחרים, והוא לא צורך כמות גדולה של סוללה (כמו צריכה של שעון יד).
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אחים החתול שלי נעלם לעיתים קרובות וזה גורם לבהלה גדולה בבית יש אולי איזה שבב שאפשר להחדיר לו מתחת לעור/לשים על הקולר שהיה אפשר לאתר אותו דרך הGPS של הפאלם? או של הפלאפון? איזה גאדג'טים שקשורים לחתולים קיימים?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני זקוק למכשיר סלולרי חדש. הכי חשוב לי שיהיה מדובר בדגם בשל ו"שלם" ועם מעט באגים ככל הניתן - מנסיון כואב עם הטלפון האחרון. כמו כן, חשוב לי שיהיה עמיד מבחינה פיזית, שישקול מעט, עם זמן סוללה ארוך ושרמת הארגונומיה והנדסת האנוש שלו תהא גבוהה. אני לא חייב טאצ' (אבל נחמד אם יהיה, רק שאני לא בטוח שזה אפשרי במחיר הזה..). אני כן רוצה, לבד מהפונקציות הבסיסיות, שתהיה בו תמיכה קלה ופשוטה בחיבור למחשב על מנת לבצע tethering (גלישה באמצעות הסלולרי, דרך המחשב). לא חייב WI-FI, אבל נחמד אם יהיה. אם בנוסף לכך ניתן יהיה לגלוש בו בקלות ויהיה לו GPS מובנה וכו', מה טוב. יש המלצות? (: האם צריך להעלות את התקציב על מנת לקלוע לקריטריונים היטב ואם כן, בכמה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הדיסק עם הדרייברים של הסנסה נעלם לי, לכן אני צריך את התוכנה להעברת סרטונים לסנסה, יש למישהו ? למרות שהייתי מעדיף תוכנה אחרת מאחר והתוכנה שאתה מקבל עם הסנסה עושה בעיות .
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה מכשיר אני צריך לקנות כדי שיעבור בתדרים של הארץ ?(מצורפת תמונה) תודה!:)
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נמאס. נמאס שהחברות מגדילות את המסך על חשבון המקלדת. נמאס שדוחפים לסלולרים עוד ועוד מעבדים שטוחנים את הסוללה. נמאס לראות תפריטים על גבי תפריטים עם מיליון ואחת פונקציות שאף משתמש פשוט לא צריך. נמאס מהמחיר המופקע. נמאס מספקיות הסלולר שדורשות ממני לשלם בחודש על חבילת אינטרנט שאני בכלל לא צריך. נמאס שדווקא לא מוכרים יותר מכשירים דור 2.5 דווקא כדי לסחוט ממני 40 שקלים בחודש. בצבא היה לי מכשיר של נוקיה דגם 3100. מכשיר מעולה. פשוט, זול ואיכותי. הטענתי אותו פעם בשבוע, מקלדת נוחה, רמקול חזק, איכות שמע מעולה והכי חשוב עמיד ברמה מטורפת. המכשיר נפל מעמדת שמירה על הכביש והדבר היחיד שנשבר זה פאנל מתחלף שעולה 20 שקלים בתחנה מרכזית בבאר שבע. 3100 שירת אותי בנאמנות ארבע שנים עד שקיבלתי מבצ…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92%d7%94-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%94-%d7%9c-chromecast-%d7%a2%d7%9d-%d7%aa%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%94-%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טס עוד הלילה ולא מצליח להגדיר ניווט להולך רגל - מה שעלול להיות מאוד שימושי במרכז העיר תודה למשיבים ולקוראים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חבר'ה אני ממש מבקש שתעזרו כי אני לא רוצה להעביר את השבת בלי הפלא מה שקרה הוא שהיום נכנסתי לפלאפון לתמיכה הטכנית כי הסלולרי שלי (Telit x95, עדיף להתרחק) לא הצליח לשלוח הודעות ושיחות התקבלו אבל לא שמעתי כלום. בקיצור, אחרי שעה קיבלתי אותו עם פלסטיקה חדשה ולוח חשמלי חדש, מה שזה לא אומר. הוא עבד כמו שצריך שעה בערך, ולאחר מכן אני מקבל את ההודעות הבאות. על המסך החיצוני - המכשיר במצב offline ועל הפנימי - ***service mode Please power recycle the phone to make calls אין לי מושג מה זה אומר אבל אני לא יכול לעשות איתו כלום, דווקא כשאני יוצא הבייתה במקרה הכי גרוע אני אעשה עקוב אחרי אבל המכשיר השני שלי עוד יותר גרוע אז אני ממש צריך עזרה! תודה בכל מקרה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז כמו שאני מניח שרובכם כבר הספיקו לשמוע (ואולי גם לחוות) אפל שוב שחררה לא מזמן את הגרסא החדשה של מכשיר האייפון המפורסם שלה. כמו הרבה אנשים אחרים גם אני מעוניין לרכוש את המכשיר ובלמזלי אני מגיע אל ארה"ב בזמן הקרוב וקיוויתי להשיג אחד. חשבתי שיהיה טוב להבין טוב יותר כמה דברים לגבי המכשיר לפני שאני מחליט לקנות כדי לדעת כמה אני באמת רוצה לבצע את הרכישה. השאלה שלי נוגעת לקשר שבין הפריצה של המכשיר אל בין שיטות השידור (GSM, CDMA). לפי בירורים שעשיתי על האזור שבו אטייל אוכל לרכוש מכשיר סים פרי אשר פועל על CDMA, ולא על GSM מאחר והדגם הזה של המכשיר לא זמין כרגע, ועד שיגיע אני כבר לא אהיה באזור. בכל מקרה לפי מה שהבנתי מכשיר האייפון 4S שהיה עד לא מזמן הדגם החדש ביותר בגרסת ה-GSM שלו,…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום; האייפוד שלי עושה לי צרות, היום בעבודה הקשבתי לאייפוד במשך כ4 שעות ברצף, והסוללה דיי התרוקנה (היא לא הייתה מלאה מהתחלת השמיעה), אז כאשר חזרתי אל בייתי חיברתי אותה למחשב (זה היה בסביבות השעה שלוש), עכשיו, לאחר מעל 6(!!!!) שעות, האייפוד לא מגיב, ועל הצג יש הודעה :"Very low battery", מה אפשר לעשות? קניתי את המוצר בארה"ב, אם הוא דורש תיקון (רוב הסיכויים שכן) איפה אפשר לתקן אותו? מישהו מכיר את הבעיה?? תודה לעונים.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום שלום! ראיתי כמה אופציות אבל אני לא יודע אם המשדר סטריאופוני או האם הם תומכים בDOKים מרובי ג'יגות.. למישהו יש המלצות?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני יכול לקנות אייפוד נאנו 16GB מארה"ב ב-570 ש"ח דרך חבר. בארץ זה נמכר ב-720 ש"ח, לא בטוח אם ההפרש שווה בעיה אפשרית במימוש האחריות, מה דעתכם ? כמו כן, לרגל ההשקה הקרובה של הדור השלישי של אייפאד, האם ידוע מתי יגיע דור חדש של אייפוד נאנו ? לא הייתי רוצה לקנות אחד בדיוק לפני שהוא מתיישן. ובהזדמנות זו, אבקש גם המלצה על אוזניות כפתור טובות שלוקח להן הרבה זמן להיקרע. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
תקציב- 1000 ש"ח. אפשר לחרוג קצת אם ממש שווה. דרישות עיקריות- מעדיף מכשיר קומפקטי, אך לא יותר מדי - 4 אינצ' זה די והותר. מצלמה טובה מסך חד עם צפיפות פיקסלים גבוהה מעבד וזכרון - מחפש מכשיר שיתקתק, לא כזה שאצטרך לחכות 2 שניות בכל מעבר תפריט. סוללה חזקה - הכי חשוב! לא אכפת לי שיהיה מכשיר סיני כל עוד הוא מתפקד כמו שצריך, אפשר להלביש עליו כיסוי חיצוני והוא עונה על הדרישות. ניתן להזמין מחו"ל, אבל לגבי זה, יש שאלה - כשמזמינים מכשיר סיני מאחד האתרים, צריך לשלם עליו מסים מסויימים?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


