גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום! אני לקוח של גולן טלקום, ואני מעוניין לרכוש את המכשיר הזה: Samsung i8150. השאלה שלי היא האם המכשיר תומך את הרשת של גולן? האם המכשיר יתמוך ברשת של גולן גם לאחר שתפרוס את האנטנות שלה? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברים. אשמח לדעת אם הטאבלט הבא שווה את המחיר שלו : לא מצאתי אותו בגוגל.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את המכשיר הנ"ל לפני כשלושה חודשים (תחילת אוגוסט) המכשיר עבד מעולה עד שכנראה חטף יותר מדי מכות ועכשיו הוא לא מוציא שיחות, גם לא למשטרה ולא לשום דבר אחר. בלוטות' ורשת אלחוטית עדיין עובדים. הלכתי למעבדה של המכשיר (סלדון) והראיתי להם את המכשיר, אמרו שיכול להיות שהתיקון יעלה כסף כי המכשיר יצא מאחריות בגלל השברים שלו. עד כאן הכל בסדר והגיוני. כשחזרתי לאסוף את המכשיר הפקידה אמרה לי שהם לא מוכנים לתקן את המכשיר כי זה נזק שאני גרמתי. ניסיתי להסביר לה כמעט אלף פעמים שאני מוכן לשלם על התיקון, מפה לשם אני תקוע עם טאבלט \ פאבלט \ בלטה. מה עושים עם הבזיונות הזאת? אני חייל והלוואי והיה לי זמן לריב איתם, פשוט אין לי מאיפה להמציא את השעות המיותרות האלו.. יש איזשהו חוק שמחייב אותם לת…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות GPS מחול (מארה"ב), עכשיו רציתי לשאול אם אני קונה GPS שהוא רק GPS כלומר לא מחשב כף יד, כמו MIO C320, האם אפשר להחליף לו את התוכנה ? כלומר להתקין MIO MAP של ישראל (בעברית כמובן) או IGO (בעברית גם כן)? אשמח לתשובה בר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר שבוע מתלבט איזה פלאפון להביא מחברת פלאפון ואני עדיין לא יודע מצד אחד יש את הסמסונג U900 מצד שני את הסוני אריקסון C905 שמעתי שהסוני אריקסון משמיע מוסיקה בווליום נמוך מאוד ביחס לסמסונג אבל מצד שני יש לו מצלמה יותר טובה וחיישן תנועה... תעזרו לי בבקשה לבחור פלאפון מחברת פלאפון בלבד בבקשה אפשר גם להמליץ על פלאפון אחר מהחברה.. תודה מראש לכל העונים!!!!!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ההתראות במכשיר הסמארטפון שלנו יכולות להיות מעצבנות ו-Ping, מהיוצרים של האפליקציה Secret, מנסה לשנות זאת לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%99%d7%a4%d7%a9%d7%98-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%94%d7%aa%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב כף יד ובו destinator איך אני יכול להתקין לשם את מפת ניו יורק תודה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מכשיר ולעבוד איתו ברשת של אורנג' אבל באורנג' או שלא יודעים כלום או שבכוונה לא נותנים מידע (שני האפשרויות לא נראות לי מוגזמות...אלוהים מה עברתי עם התמיכה הטכנית שלהם). מה שאני מחפש זה מידע על תאימות מכשירים לשימוש ברשת רגילה או דור שלישית. איך אני יודע אם כרטיס SIM מתאים לטלפון הספציפי, אילו נתונים צריכים להיות לו? סוגים של SIM? אני מחפש אתר בסגנון hwzone (מספר 1!) רק לטכנולוגיות סלולריות. הוא צריך להיות ישראלי כי אני רוצה לעבוד עם רשת ישראלית. מישהו מכיר אתר בסגנון? או אולי יודע בעצמו?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים, שאלה קצת מפגרת אבל שואל בשביל להרגיש בטוח, גלקסי S2 בתוך קייס פלסטיק חצוני וגומי פנימי (קייס דו שחבתי) - אם נפל חצי מטר יש חשש לנזק? נפל על הפינה ואז נשכב על הגב ולא על המסך... רעיונות? תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היצרנית האמריקאית מבצעת שידרוג משמעותי נוסף לעיצוב של הנייד היוקרתי שלה לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם. אני מחפש נגן mp3 זול (נניח שהתקציב הוא כ200 ש"ח אך ניתן לחרוג אם זה באמת שווה את התוספת). הדרישות מהנגן הם: חיי סוללה של לפחות 6 שעות. נפח של 2GB לפחות, אך אין ממש צורך ביותר מ2GB. מסך שיאפשר לקרוא את שם השיר בלי לחכות יותר מידי לתצוגה לגלול אותו. יכלול אוזניות (כבל ארוך עדיף). נוכות שימוש בזמן ריצה, תופסן לחיבור לחולצה או רצועה לחיבור לזרוע או כבל אוזניות ארוך מספיק להגיע מהכיס לראש. כמובן שאני מחפש את המכשיר שיספק את האיכות הטובה ביותר בעל הדרישות הנ"ל, ניתן לחרוג מהתקציב למען איכות שמע. כרגע שמתי עין על ה Sansa Clip 2GB, אך הבנתי שהאוזניות המצורפות אליו לא מאוד אכותיות האם זה יורגש על שירי mp3 בקצב של 192-320kbps ? ואיך האכות של הנגן הנ"ל עם האוזניות המצורפ…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://www.gadgety.co.il/25815/רשמי-nokia-n9-עושה-את-דרכו-לישראל-עם-תמיכה-עבר/
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משפחת ה-P8 של היצרנית הסינית שומרת על רזולוציה לא יומרנית, משדרגת את המצלמה ומציעה, דרך ה-P8max, שטח מסך עצום וסוללה בקיבולת אדירה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-huawei-%d7%9c%d7%90-%d7%93%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%95%d7%9d-%d7%93/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכשירי ה-Lumia 950 וה-Lumia 950 XL עתידים להיחשף בשבוע הקרוב, אך נראה כי במיקרוסופט עצמה כבר העניקו לנו את כל המידע המעניין אודותיהם לכתבה: http://hwzone.co.il/דור-הסמארטפונים-החדש-של-מיקרוסופט-נחש/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי בעיה קטנה עם הפלא: יומן השיחות נדפק לגמרי, כאילו כל פעם שאני מתקשר לאנשהוא זה לא מראה את זה ביומן שיחות, וכל פעם שמתקשרים אליי זה גם לא מראה, ויוצר מצבים של שיחות שלא נענו ואני אפילו לא יודע מי התקשר זה לא היה קודם, פשוט יום בהיר אחד הפסיק לעבוד. מדובר בפלאפון מסוג סוני אריקסון k610i ברשת סלקום. מה אפשר לעשות? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
SAMSUNG GALAXY S3 16G עם 11.9 GB זיכרון זמין זה הגיוני? אשמח להארה/הבהרה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עם שתי גירסאות חומרתיות משתלמות ופלסטיקיות בוהקת שלא תמצאו בשום מקום אחר, המוטו G החדש נחשף רשמית סוף סוף ומצליח להלהיב אותנו לכתבה: http://hwzone.co.il/המלך-מוטו-השלישי-ה-moto-g-חוזר-להיות-מודל-לח/
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש נגן עם התכונות הבאות: רדיו ( AM + FM ) עם אפשרות לקביעת Stero / Mono. WIFI - לקליטת שידורי רדיו מהאינטרנט. תכונת SLEEP - כיבוי אוטומטי של המכשיר לאחר פרק זמן כלשהו. אפשרות להקלטה מתוזמנת מהרדיו + מ WIFI (כלומר תכנות הקלטה ל-משעה עד שעה לתחנה מסויימת) הצורך העיקרי הוא הקלטות של תוכניות מלל מהרדיו, כך שלא מעניינות אותי תכונות של וידאו / איכות צלילים או גודל של מעל 2GB. כמובן שאם התכונות שאני מחפש או חלק מהן נמצאות בנגנים עם עוד הרבה תכונות שאינו חשובות לי, הייתי מעוניין בהמלצה... תודה לממליצים...
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קראתי בפורום שאלות ותשובות ולא הגעתי להבנה. יש תוכנה שאני יכול להעביר קבצים מזכרון אמצעי אחסון מערכת לזכרון USB שהוא הגדול(הזכרון של ה 16 גיגה) ולא הכוונה שלי לא לזכרון ה SD שהוא חציוני בכלל.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כפילו הבינלאומי של ה-Xperia Z4 מגיע עם טכנולוגיה שמאפשר למסך המגע להמשיך לפעול בצורה תקינה, גם כשהוא מכוסה בטיפות מים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/xperia-z3-%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9e%d7%a9-%d7%91%d7%95-%d7%92%d7%9d-%d7%91/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למשל, האם אפשר לקחת טלפון שיש עליו סימביאן ולהחליף אותה באנדרואיד?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לפני כחודש נהרס לי Creative Zen Micro. לצערי אין לי כרגע ממש תקציב ולכן אני מעוניין לקנות נגן כמה שיותר זול. כרגע אני מתלבט בין sansa c250 (עם 2GB זיכרון בהרחבה), מול נגן 4GB של Clubin. הבנתי כי האיכות של הסנסה היא סבירה ותו לא. השאלה היא איך היא מול נגן ג'נרי כזה? האם יש הבדל? והאם נגן גנרי עם אוזיות סבירות יותר (משהו בסביבות ה 150 שקל) יהיה עדיף על הסנסה, עם האוז' שבאות עם הנגן, לדעתכם? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש לי כרגע פלאפון sony ericsson k610 ואני רוצה לשדרג לdefy + האם הסים של הפלאפון הנוכחי שלי יתאים לדיפי? תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני אשמח אם מישהו יעזור לי בבעיה הענקית שלי עם האייפוד. קרה לי כבר מספר פעמים, שכאשר פירמטתי את המחשב ונמחקו השירים מהמחשב, כאשר התקנתי מחדש את תוכנת האייטיונז, היא לא זיהתה אף שיר מהמחשב שלי. איך אני משתמש באייפוד כהארד דיסק חיצוני שכשאני מחבר אותו למחשבים שונים, התוכן שלו לא ימחק? בכל פעם שנמחק שיר מתוך האייטיונז, וחיברתי את האייפוד למחשב, נמחק השיר מהמכשיר עצמו. מה אני עושה כדי שהשירים ישארו בתוך המכשיר ולא יהיו תלויים אם נמחק שיר מהמחשב או לא? אשמח לתשובה מהירה ופתרון הבעיה שלי! אופיר.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


