גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
בעיקר גלישה, קריאת מסמכי PDF, אי-בוקס ואולי קצת משחקים אבל לא משהו רציני. האם זה עדיין המכשיר הכי משתלם בתחום מחיר של 1000 ש"ח? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מכשיר הדגל העדכני והיוקרתי ביותר של היצרנית הקוריאנית בדרכו אל השוק המקומי, עם תג מחיר שלא יתאים לכל אחד לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
חבר שלי קנה מכשיר נוקיה מחו"ל , מה שאומר שהוא לא יכול לעדכן בחברת סלולר ישראלית את המכשיר שלו. השאלה היא איך הוא מעדכן את המכשיר שלו ? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים. אמי החליטה שהיא רוצה סלולרי "כמו שלי". כמובן שהיא לא מעוניינת להשקיע 3K על מכשיר. מצד שני היא לא צריכה מכשיר שכזה אז הנה אנחנו בחיפוש אחר מכשיר בתקציב שפוי, נניח סביב ה 1000 ש"ח, עם המגבלות הבאות: 1. חובה ממשק בעיברית. 2. רצוי מאוד תמיכה ב ICS (אפילו לא "מהקופסא" - נניח מכשיר שאפשר לעשות לו רוט ולהתקין עליו רום חלופי). ברגע שיש את זה הדרישה הראשונה נענית אוטומטית. זהו את האמת, יש למישהו רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ה-K800 שלי כבר מאס עליי וגם הסוללה נחלשה... יש המלצות לאנדרואיד עם מצלמה ראויה? Desire מצלם רע, אבל אני בכל זאת בעד HTC. גודל מסך 3.7 מספיק בהחלט... תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מטרות עיקריות- בעיקר קורא ספרים אלקטרוני, כל שאר הפיצ'רים פחות חשובים. תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
MP5 של חברת Melody יש במכשיר סרטון קצר של avi והוא מנגן אותו אבל שאני מעביר למכשיר סרטונים avi אז מופיע לי ההודעה "פורמט לא חוקי" וזה לא מנגן את הסרטים שאני מעביר מכשיר דפוק ???
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים אני רוצה לקנות אייפד או משהו בסגנון ורציתי לשאול, עם אני קונה את האינטרנט של אחת החברות הסלולריות כמו נטסטיק יש אפשרות לחבר את הנטסטיק אליו? או להכניס לו כרטיס סים כדי להתחבר לאינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים. אבא שלי קנה את המערכת הזאת השבוע.. תחילה הוסבר לנו שהמערכת אינה תומכת בעברית, אולם היא כן תומכת בכתוביות בעברית.. ניסיתי לשים סרט עם כתובית (גם sub וגם srt) והוא משום מה לא קורא את הכתובית (לכל הספקנים - הכתובית והסרט באותו השם בדיוק). אני כן הגדרתי באפשרויות של המערכת את ה"גופן" בעברית ( IW - לפי מה שכתוב במדריך). יכול להיות שאולי אני צריך לשים את הכתוביות בסיומת אחרת מאשר sub או srt? אז אם מישהו מכיר את המערכת הזאת זה יעזור לי מאוד.. תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלושה דגמים חדשים ורעבים מבית אפל ינסו להוכיח לעולם שהיא עדיין לא שכחה איך לחדש ולהפתיע לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
עם התחלה של 4 מיליון יחידות במכירות המוקדמות, אפל מכריזה היום שבסוף שבוע הראשון למכירתם, מעל 10 מיליון יחידות אייפון 6 נמכרו לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%90%d7%a4%d7%9c-10-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%97%d7%99%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%a0%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%95-%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9/
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי אצל חבר מכשיר כזה שהוא שם בתוכו 2 סוללות AA ויש לו יציאה לפלאפון וזה מטעין לו. אתם יודעים איך קוראים למטען הזה?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה בבחירת GPS מתלבט בין 2 דגמים : 1. Mio Moov 500 2. Mio C520 על מה אתם ממליצים ? או שיש דגמים אחרים שאתם ממליצים עליהם ? התקציב או עד 1000-1300 ש"ח אבל אם יש משהו יותר טוב אז אפשרי להגדיל את התקציב. מה אתם אומרים על 2 הדגמים האלו במידה והשניים למעלה לא שווים את ההשקעה ? NQ505 - http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=66&subcatid=266&prodid=757&keySearch= NQ555 - http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=66&subcatid=266&prodid=749&keySearch= אם יש דגמים אחרים על אותו סגנון אז אשמח לשמוע. תודה, מני
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש HTC SENSATION וראיתי שאצלם המחיר הכי נמוך בארץ, ובנוסף כל התגובות עליהם בZAP חיוביות.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש פלאפון חדש מבוסס אנדרואיד שלא יעלה על 2000 ש"ח. המליצו לי על ה-xperia p, האם יש אלטרנטיבות טובות יותר לטווח מחירים זה? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
וגם ynet . בplay store הוא אומר שהאפליקציה אינה מתאימה לגרסת תוכנה. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://tech.walla.co.il/?w=/4008/1698870 בתכלס מה זה אומר ואיזה מן יתרון זה נכון לאנדרואיד על מערכות אחרות?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ראיתי Samsung Galaxy S5 או LG G2 16GB במחירים של 650-750 ש'ח - לא יד שנייה אלא חדשים מחנות. נראה לי שיש לא מעט פרמטרים בהם הטלפונים האלה עולים על טלפונים חדשים באותו מחיר כמו למשל מצלמה, ממשק משתמש ועוד. בהינתן שמצלמה חשובה לי ושאני משתמש בטלפון בנוסף בעיקר רק לדיבור, גלישה ווייז ו"עמוד ענן" , כדאי לקנות אותם למרות שזה מודל ישן? יש איזה סיכון? תודה רבה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
היי, בגלל שלא בא לי להשקיע עכשיו יותר מ3000 ש"ח על סמארטפון, הטלפון הזה צד את עיניי. מההשוואות שראיתי ברשת הוא לא נופל בהרבה מסמארטפונים יקרים בהרבה (HTC ONE X, SGS3) ובכלל הביקורות עליו די טובים. האם מישהו מכיר את איכות הבניה של החברה/השתמש במכשירים של החברה/שמע על הסמארטפון הזה ויכול לחוות דיעה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש לקנות טאבלט חדש , אהיה בארה"ב עוד שבוע. הבנתי שעוד מעט יוצאים טאבלטים עם מעבדי אינטל חדשים, האם למישהו יש מושג מתי זה קורה? אני מחפש טאבלט של 500-600$ והשאלה האם כדאי לחכות או לנצל את ההזדמנות שאני בארה"ב? חשבתי בהתחלה על כיוון של SONY TABLET Z , אבל המעבדים החדשים מסקרנים אותי מאוד. הדרישות שלי הם חיי סוללה ארוכים: משחקים מתקדמים סרטים וגלישה באינטרנט.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
OnePlus One: עידן ההזמנות מסתיים לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/oneplus-one-%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%9f-%d7%94%d7%94%d7%96%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין בהמלצה לאמפי שלוש או ארבע, לא חייב שיציג תמונות או סרטונים בעקרון מיועד לשמיעת שירים(הכי פשוט בעולם), שתיהיה תמיכה בעברית- לפחות שהשירים יוצגו בעברית וכמה שיותר אורך סוללה. איך המיזו M6?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ידידה שאלה אותי איך היא עושה Check In בנוקיה E72 שלה. הבנתי ממנה שאין Check In דרך האפליקציה שלה של הפייסבוק והוא מעודכן. זה אפשרי ? אולי עם תוכנה אחרת לפלא ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


