עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9b%d7%a1%d7%a3-%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%98%d7%99%d7%98%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%9e/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by IG,

    שלום לכולם. מישהו שיחק לי עם הGPS ורם לו לחשוב שהוא נמצא בנצרת. מכיוון שלא מצאתי איך להחזיר אותו למיקום הנכון איפסתי את הגדרות המשתמש. עכשו הוא חושב שהוא בירושלים (כנראה אצל היבואן). מה אני יכול לעשות כדי שהוא יודא את המיקום שלו ע"י לוין ויחזור לכיול? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום רב , אני רוצה לקנות לאמי קורא ספרים אלקטרוני ואין לי שמץ של מוגש מה טוב ומה לא הבנתי שיש 2 סוגים של מסכים אחד ללא תאורה משלו כמו ספר אמיתי ואחד עם תאורה ( כמו טאבלט?) מה מהם עדיף לעיניים? אין לי שום צורך ב WIFI במכשיר, העדיפות היא שיהיה תפריט ברוסית וכמו כן הספרים שהיא תקרא יהיו ברוסית. הייתי רוצה לדעת מה גודל המסך הסנדרטי בספרים הנל? מכיוון שחלק מהתמונות שהתסכלתי בהם זה נראה ממש קטן אפילו יותר קטן מעמוד של ספר ( סטנדרטי) נגיד שהתקציב הוא 500-1000 תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. חשבתי על SAMSUNG R510 יש למישהו אותו? או יש למישהו המלצה על המכשיר הכי נורמלי ברשת הזו?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מדובר במכשיר 5610 או יותר כללי גירסה S40

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. דגם ה-Xperia XZs בעל המצלמה המהפכנית נוחת באמאזון בתור אתגר בלתי רגיל נוסף עבור LG, סמסונג ואחרות לכתבה

  7. דגם שלישי של המותג Pocophone לשנת 2020 נחשף וגם הוא דומה מאוד למוצרים שכבר קיבלנו מחברת האם Xiaomi - אבל זה ממש לא אומר שכדאי להספיד את הפוטנציאל שלו מבעוד מועד לכתבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. מערך הצילום המחומש (או משושה, אם תרצו) הראשון בעולם הסמארטפונים מבטיח לספק איכות שאינה מהעולם הזה - ואולי גם בסיס טכנולוגי שבקרוב יהיה הבסיס לכל המכשירים המובילים לכתבה

  9. אהלן, אני טס לאיטליה בעוד חודש. בדקתי מחירים באמאזון ובאיביי, ובסוף מצאתי את זה, הגרסה החזקה עם 32 GB, ב300 יורו. http://www.ebay.it/itm/SMARTPHONE-ASUS-ZENFONE-2-5-5-32GB-SILVER-Full-HD-4GB-RAM-GARANZIA-ITALIA-/141666187185?fromMakeTrack=true המחיר באמאזון איטליה עומד על 341 יורו. אני חושב גם שביציאה מאיטליה יהיה אפשר לקבל עליו החזר מע"מ בגובה 19% ממחיר הקניה. אשמח אם תציצו על דף המוצר, לראות אם אני לא מפספס כלום

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by ranran,

    האתר הזה חדש ומתפתח די מהר הכתובת היא: http://www.gandroid.co.il

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by kobibo,

    האם יש דרך או אפליקציה של שעון מעורר שבה ניתן יהיה לשנות את עוצמת הווליום של השעון מזו של המכשיר ? לא רוצה לקום בבהלה כל פעם שהשעון המעורר פועל יש דרך להנמיך את העוצמה ?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by EMXMAN,

    קניתי אתמול מוטורולה L2 חדש והחברה ויש לי איך להעביר קבצים אבל בעיה אין לי מושג איך אני מקודד וידאו שיעבוד לפלאפון הצלחתי פעם אחת אבל יצא בלי קול אממ עם איזה תוכנה אפשר לקודד ואיזה רזולוציה וכל זה צריך לכוון אין לי מושג אם מישהו מוכן לעזור אשמח מאוד

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  13. היי, אני משתמש במכשיר אנדרויד ומחפש אוזניות אלחוטיות (TRUE WIRELESS). חשבתי על האיירפודס פרו של אפל (שימו לב, לא הדגמים הקודמים.). אני מודע לכך שאוותר על כמה פיצ'רים כמו סירי והפסקה של המוזיקה כשמוציאים מהאוזן אבל מעניין אותי משהו בסיסי יותר. יש פה משהו שמשתמש בה אוזניות הללו עם אנדרויד? האם ישנן בעיות בחיבור? כלומר האם המכשיר מזהה אותן אוטומטית כשהן יוצאות מהקופסא או שצריך לעשות Pairing מחדש? האם המכשיר הסלולארי מנתק קשר עם האוזניות כשהן נכנסות לקופסת הטעינה? (כלומר מעצמו, בלי לעשות Forget this device בתפריט ה-BT)

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. Started by itsik1231995,

    http://aokp.co/index.php/releases/_/jb-build-4-r32 יש פה 3 רומים שעונים לשם SGS2 I9100 איזה מהם מתאים למכשיר שלי ? T-Mobile Galaxy S2 International Galaxy S2 (Exynos) International Galaxy S2 (OMAP) תודה עריכה : שאלה חשובה ששכחתי הרום פה http://hwzone.co.il/gadgets/news/139117 תומך בעברית ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני יודע על הקיום של המכשיר, אבל אין לי מושג אך קורים לו מאפיה אפשר לקנות אותו תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. נכון שיש פיתרונות שלכאורה עדיפים כמו ultra-mobile laptop או pocketpc לצורך גלישה ברשתות אלחוטיות, אבל המחיר המופקע , הגודל המסורבל אפילו של הדגמים הקטנים ביותר וזמן העבודה הקצר עד כדי גיחוך של המחשבים הניידים או העדר דיסק קשיח לצורך אחסנת מוסיקה ב- pocketpc פוסלים אותם מבחינתי על הסף. השאלה היא האם ה-604wifi יוכל גם להריץ את הגירסה ללינוקס של skype ? http://www.skype.com/download/skype/linux/ (אחרי הכל מערכת ההפעלה של ה-604wifi היא גירסא מסויימת של לינוקס ,שעד עכשיו לא הצלחתי לגלות מהי בידיוק ) אם מישהו כאן בפורום יודע על איזה מעבד רץ ה-604 wifi ומהי גירסת הלינוקס שלו ,אני אודה לו מאוד אם יפרסם זאת כאן.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כמתבקש, האח הגלובאלי של ה-M1 Note נחת בארץ, עם מפרט נאה בתג מחיר שקשה מאוד להתחרות בו לכתבה: http://hwzone.co.il/מלך-שוק-הביניים-הישראלי-ה-meizu-m2-note-הגיע-לארץ/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום, מצאתי סלולרי עם שני סימים. מישהו מכיר ? http://www.dropper.co.il/cheap/prodView.asp?idproduct=4322 ויש את זה : http://www.dropper.co.il/cheap/prodView.asp?idproduct=4348

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by ZiggyMan,

    אני מחפש מכשיר קטן, עם זמן סוללה ארוך. לא משנה מחיר.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. כל חודש אתם חותמים על דו"ח שעות בעבודה לפני קבלת התלוש. אז לפני שאתם חותמים למעסיק - תבדקו אם לא "התבלבלו" בחישוב ורישום השעות שלכם! האפליציה הכי מעודכנת והכי מדוייקת לחישובי שכר ושעות עבודה- מתעדכנת לפי השינויים בחוק בזמן אמת. מבטיח לכם שהיא עושה הרבה יותר מאפליקציות אחרות שבתשלום. *הדפסת שעות העבודה לפי כניסה ויציאה(קיימת אפשרות להדפסה ידנית או אוטומטית ע"י החתמת האצבע. *הוספת מס' עבודות ללא הגבלה! והגדרות לפני התאמה אישית. *מעבר בין עבודות ברשימה בצורה נוחה. * זיהוי אוטומטי של משמרות, הגדרה אישית וצבע לכל משמרת (רגילה, לילה, שבת..). * הוספת בונוסים /תוספות/ והורדות. * חישוב ניכויי חובה (מס הכנסה, ביטוח לאומי, ביטוח בריאות, פנסיה וקה"ל) -לכל עובד, …

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by maormark,

    שלום חברים יש לי אופציה להביא אייפון 4S מספרד ברצלונה, במחיר של 1800 שח בערך המכשיר 4S הזה הוא לא SIM FREE אבל שווה לקנות? יש פריצה? יש מישהו מקצועי שפורץ את זה לסים פרי ואפשר לשלם לו? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני רוצה לקנות מכשיר (וכולנו יודעים שהמחירים היום הם פשוט מטורפים). לא רוצה לקנות מכשיר ללא התיעצות ומאחר והאתר HWZONE הוא אחד המצויינים (לדעתי), הייתי רוצה לשמוע את דעתכם. אני מחפשת מכשיר שיהיה בעל מצלמה באיכות מאד גבוהה, מכשיר שיוכל לנגן מוסיקה, מכשיר שיוכל להפעיל משחקים, הייתי רוצה שיהיה גדול מספיק בכדי להנות ממנו (ןלא יהיה קטן), שיהיה מהיר מספיק. - תקציב 2000-2500 ועוד כמה שאלות: האם כדאי לפרוץ את המכשיר? (כי הרי אני אקנה חדש והוא יהיה מקורי). מה היתרונות\חסרונות הבולטים של מכשיר פרוץ ולא פרוץ?? - בבקשה תמליצו לי על מכשיר.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by danielzy,

    שלום חברים אני כבר לא מעודכן בתחום כמו פעם, מחפש פלאפון לאמא עד 1000 ש"ח, כיום היא עם iPhone 4 ישן שכבר לא זז ומתחיל לעשות צרות. אין בעייה גם להשתמש בחצי מהתקציב אם יש משהו טוב. שיהיה עמיד סוג של, כלומר לא יתפרק מכל נפילה. מלבד זאת, אין דרישות מיוחדות.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מה שהכותרת אומרת...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים