גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
לאחי הקטן קנו סמארטפון מסוג wave 2 והוא שכח את הסיסמא /: עכשיו בחנות רוצים 200 שקל בשביל לאפס את הפלאפון... מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה בעצמי? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, איך מגבים את התכנים שעל המכשיר ? כמו כן אשמח לדעת איך מכבים את התוכנות שפועלות ברקע (כמו התחברויות לפייסבוק וכד' שמופיעות בחלון למעלה בצד שמאל) תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני צריך נגן חדש (הג'נרי נשבר) עכשיו יש לי שתי אופציות לקנות בפברואור בארץ או לקנות במאי באהר''ב השאלה עם באהר''ב המחירים בהרבה יותר נמוכים מאשר אלו שבארץ ועם שווה לחכות. מה שאני מחפש בנגן זה -1GB ומעלה -מכשיר קומפקטי שנכנס לכיס -באנדל נרחב (אוזניות , כיסוי וכו') -איכות קול שתיהיה בהרבה יותר טובה מכל נגן ג'נרי (המקסימום שאפשר להוציא במחיר) -אני לא מתכוון להסתכל וידיאו וכלום בנגן הוא אמור להיות אך ורק בשביל מוזיקה לכן שאיכות תיהיה כמה שיותר טובה -עם יש צבעוני במחיר נמוך אני ישמח לקחת. התקציב שלי בארץ זה בערך 350 ש''ח +- ואם זה באהר''ב אז זה100$ +- רוב התציבים הם יותר לכיוון של המינוס.
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האפליקציה הנ''ל החלה לעשות בעיות בשבוע האחרון (לא טוענת את כל השירים בפלייליסטים או שלא מציגה את הפלייליסט כלל). האם יש אפליקציה אחרת לאנדואיד שמשמשת כנגן סרטוני יוטיוב אך ללא הפרסומות המעצבנות? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברהה תקשיבו אני רוצה לעבור לחברת אורנג' והחלטתי שאני הולך על אריקסון.. אני לא ממש מבין בכל הדברים שיש בפלאפונים אני בעיקרון רוצה מכשיר שיש בו איכות טובה של מוזיקה (גם ברמקול..), שיהיו לו תגובות מהירות ומצלמה סבירה התקציב זה בערך 1500 שקל..אפשר טיפונת לחרוג אפשר להציע גם דגמים שלא מוכרים אותם בחברה תודהה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה רק אני או שיצרניות הסלולר מוציאות דגמים שווים חדשים רק עם מסכי מגע? מה הקטע? אני יודע בוודאות שהמון אנשים לא מוכנים בשום אופן לעבור למסך מגע (ובצדק) אז למה המגמה הזאת?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי , אני רוצה לעשות מסלול חיילים אצל סלקום והציעו לי לבחור פלאפון חדש אני מתלבט בין HTC - LEGEND ל Motorola Milestone חבר טוב אמר לי לחכות שיגיע Htc hd2 אבל השאלה זה מתי הוא יגיע?? ואם שווה לחכות... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רואה כל כך הרבה הצעות מחיר לסלולר G5 שהיה זוכה פרסים רבים בתערוכות ועיתונאים בפועל המחיר בישראל יורד ל- 2000 ש"ח שלא לדבר על חבילות מתנות שמציעים לסלולר ושאלתי הרבה פעמים איך זה קורה היום פורסמה כתבה מקיפה נגד הסלולר G5 סוללה גרועה ( התרוקנות מהירה ) מודלים שבורים בקרת איכות גרועה ב- LG לקוחות זועמים בעיות תוכנה לחצני הפעלה שבורים בעיות עם GPS האם בישראל המצב כל כך גרוע של G5 ? http://www.androidauthority.com/lg-g5-poor-battery-life-broken-modules-711165/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לcreative zen vision:m יש עדכוני קושחה? ואיך איכות הסאונד שלו? תודה..
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חנות בעיר חולון.. ושלא יהיה מכירה דרך האינטרנט (אני לא סומך על זה..) תווך מחיר בין 120-140 ש"ח מקס' תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי Android box בסלון עם מצלמה מובנית. אני מחפש אפליקציה שתוכל לשמש לי כ dvr ובעצם להקליט את הוידאו לוקאלית. בנוסף אני רוצה שהאפליקציה תשלוט על מצלמת ה וויפי שיש לי באותה הרשת. ובנוסף אני רוצה לראות הכל בנייד שלי. עד כה מצאתי אפליקציה אחת לכל מצלמה וההקלטה לא בפורמט avi. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, בהנחנה ולמחיר אין פקטור, זה משנה אם אני קונה פלאפון באחד מחברות הסלולר או מחנות פרטית ? יכול להיות הבדל כלשהו "בתוכנה" של הפלאפון ? יש עדיפות לכאן או לכאן ? או שזה לא משנה כלל ? תודה !
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות מכשיר PDA. חשוב לי שהמכשיר יתמוך ב-GPS, Bluetooth, WiFi והכי חשוב ב-igo8 כך שאוכל להוסיף מפות. האם מישהו יכול להמליץ על מכשיר? או אפילו להפנות אותי לבנצ'מארק עדכני בנושא? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני לא אפרט על המכשיר מכיוון שרוב האנשים פה מכירים את הדגם. המכשיר אצלי כחודש, השתמשתי בו אולי 5 פעמים. המכשיר מצויין הכל עובד מעולה בלי תקיעות וכו. הסיבה שאני מוכר היא פשוטה , אני לא באמת צריך אותו, יש לי אולטרהבוק ומחשב נייח והטאבלט צובר אבק כבר חודש בבית. ( המכשיר מגיע עם כיסוי דמוי עור + מגן מסך) למי שמעוניין ,שיצור איתי קשר בפרטי בבקשה. http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2_info.php?SalesID=54418e63426f3909ad67f22e0cc489d4c74 מעט גמיש במחיר לרציניים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה, עד עכשיו היה לי samsung galaxy s3 הייתי ממש מרוצה ממנו!! היו לו כמה תקלות בדרך שדרשו תיקון,עכשיו הוא ממש נדפק לי עם הכניסה לusb שלו וכו'.. אני ממש אהבתי בו הכל,את הגודל,המהירות,המצלמה..עכשיו אני רוצה לקנות פלא חדש,נכנסתי לזאפ והכל התבלגן לי,זה לא כמו שהיה פעם s2,s3,s4,s5 זה נהיה גם כל מיני מכשירים משניים פתאום j5,j7,a7 עכשיו ניסיתי להסתכל על הLG,היה שם גם כל מיני LG BEATS ועוד כל מיני מכשירים..וכבר הרבה זמן לא התעדכנתי מה יצא ומה יש בשוק,מה טוב ומה לא טוב.. אני מחפשת משהו בכיוון הsamsung או הlg אין לי מושג מה לגבי המייזו אם הוא טוב..אני רוצה משהו בסביבות עד ה1000 ש"ח משהו קומפקטי,מן הסתם לא את "הכי חדש" כי זה יקר,מכשיר שידוע שאין לו בעיות קבועות…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, לאמא שלי בדיוק נהרס הפלאפון. הבטריה מתה, השקע לחיבור מיני usb לא עובד יותר. הוא שרד המון זמן. הדגם היה monte 5620, והיא כמעט היתה מרוצה ממנו, מפני שהוא היה איטי מידי. אם יש משהו במחיר הזה שמתאים לפאלפון, לא לחרוג יותר מדיי, מסך סביר ופשוט חומרה קצת יותר טובה תספיק, לא צריך שום פיצ'רים מיוחדים. חשבתי על Huawei U8180 Black, אך לפי KSP אין תאימות לפלאפון. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך נגן (אם יש אפשרות לMP4 אז סבבה)שיהיה לפחות בנפח של 1גיגה ומעלה..חובה קליטת רדיו מעולה ביותר כי אני רוכב על אופניים והרבה בכבישים (ריצה התעמלות) וחייב רדיו מעולה!! תקציב:450ש"ח+אפשרות לטיפה לחיצה מעלה לכיוון ה500 אם צריך. אחריות שתהיה רחבה ככל שניתן. חברה ידועה וטובה. אם יש אפשרות לבאנדל עשיר סבבה אם לא לא נורא. אוזניות בעלות שמיעה טובה. אודה לכל המגיבים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טלוויזיות של היצרנית הקוריאנית יגיעו עם יכולות הזרמה מובנות עבור פלטפורמת הגיימינג הגדולה ביותר בשוק המחשבים האישיים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי נגן mp3 Sandisk Clip 4GB לפני מספר חודשים העברתי אליו שירים והכל היה טוב ויפה לפתע היום חיברתי אותו דרך פתח ה-USB למחשב ונפתחה ההפעלה האוטומטית... בחרתי בתיקיית MUSIC ונדהמתי לגלות שהיא ריקה בדקתי בכל התיקיות האחרות שנמצאות בכונן שעולה...וכולן ריקות מה קרה לתיקיית השירים? כשאני מנתק את הנגן מהמחשב השירים (למעלה מ-800) נמצאים בו והכל בסדר...אבל למה אני לא רואה אותם בתיקייה במחשב??? תודה לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את האפליקצייה tapatalk אבל אני לא יודע איך להשתמש בה?. בכדי לגלוש בפורומים דרכה. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היה לי נגן ג'יגה מכרתי אותו והלכתי לקנות את ה D2, אבל הצבע השחור ממש דחה אותי..... מעדיף להקשר אל הנגן שלי עכשיו אני בלי נגן :'( שלחתי הודעה לבאג אמרו שכרגע יש רק שחור, מישהו יכול לנג'ס להם יגיד שהרבה לקוחות מבקשים את זה וכל זה תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בקרוב אני נוסע לח"ול ורציתי לקנות GPS אחרי שהאסוס r300 שלי מת... אשמח להמלצות. דרישות - שיהיה נוח לתפעול ברכב - מטען מספיק ארוך, תושבת איכותית וחזקה. מפות מעודכנות כולל מקומות בילוי וכו'. מחיר - גמיש. אשמח להמלצות לגבי המחירים הזולים יותר וכן לגבי היקרים.. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, מבקש לקבל המלצה לאוזניית בלוטוס איכותית ונוחה. בשלב זה עוד לא החלטתי על סוג האוזנייה הרצוי (קשת\כפתור) כך שכל המלצה תתקבל בברכה. תודה, מוטי.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


