עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by Ymac,

    שלום, לפני מספר ימים קיבלתי את הדרון החדש של פארוט מקנדה. סיפור ארוך של מכס ושאר טובין אבל הוא הגיע ההליקופטר נורא כיפי להטסה, מהיר, עם טווח מעולה ואופציית ההקלטה המעולה. אבל הדבר המאכזב היחיד הוא הבטריה. היא מתרוקנת כמו שדה! אחרי המראה כבר מתחסלים להם 7 אחוזים עד 11 וזמן ההטסה במקסימום עומד על 12 דקות. מאכזב. בגלל זה אני רוצה לקנות בטריה נוספת. אם אפשר, שתהיה בעלת נפח גבוה יותר ושתהיה איכותית. והכי חשוב, יהיה אפשר לטעון אותה עם המטען המקורי (המטען של ה-2.0 שונה!). את הבטריה המקורית ניתן לקנות מהאתר של פארוט ומאמזון ב-40 דולר (משלוח לא משנה, יש לי משפחה בקנדה) יש באיביי כל מיני דברים שקשה לסמוך עליהם, בטריות סיניות ועוד.. אני ראיתי שהכי הרבה ממליצים על הבטריה 1300MA…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. אני רוצה כל פעם שמישהו מסוים מתקשר אלי השיחה תועבר אוטומטית למספר פלאפון אחר איך אני עושה את זה? סלקום, סוני W995

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Astrix-D,

    הMP3 שלו טוב,איכותי(יחסית לפלאפון)?והאם שומעים חזק?כ"ל לגבי הLG 8300.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום לכולם. אני רוצה לרכוש כרטיס זכרון לגלקסי 3. 16GB או 32GB. רציתי לשאול בבקשה, מה מומלץ . מה כדי לרכוש . ואולי כדי לרכוש בחו"ל. תודה מראש לכל עונה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. הפלאפונים הם: N85, E71, N97 לא להתייחס למחיר בבקשה כי הוא לא מאוד רלוונטי. בגדול כל השלושה כוללים כל מה שצריך השאלה מי מהם עדיף. מה שחשוב לי זה ה-WIFI ויכולת לצפות בקבצי טקסט למיניהם (word,pdf) מוסיקה זה נחמד אבל פחות חשוב וכמובן זמן סוללה הכי ארוך על אף שאני יודע שבפלאפון מולטימדיה אי אפשר לצפות ליותר מידי. אה ואם יש לכם פלאפון אחר שנראה לכם אז אני אשמח לשמוע.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by House M.D.,

    ראיתי כתבה ב ynet על תוכנות מעקב לסלולארי. באחת התגובות ראיתי אתר של חברה (לא ישראלית) שטוענת שהתוכנה שלהם יכולה לצותת לכל טלפון, אפילו טלפונים שאין להם גלישה סלולארית. ראיתי שם אפשרות לתשלום ב PayPal, אם הם היו מקבלים הרבה תלונות היו חוסמים להם את החשבון, אז נראה לי דיי הגיוני שאם זה עוד לא קרה אז התוכנה באמת עובדת לאנשים. מה שהם בעצם אומרים באתר, שמתקינים תוכנה על המכשיר של הרוכש, ואז הוא יכול להכניס את מספםר הטלפון של הקורבן. תתבצע שיחה קצרה בת 30 שניות שבמהלכה יתבצע pairing בין המכשירים, ואז ניתן יהיה לשלוט עליו באופן מלא, להקליט שיחות , הודעות, לשמוע מה קורה בחדר. כאמור בלי להתקין כלום על המכשיר של הקורבן. אני ראיתי כבר תוכנות ששולטות על מכשיר באמצעות Bluetooth, אבל …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום לכם, יש לי את המכשיר הנ"ל, עם כרטיס זכרון של 4GB. כשבאתי להכניס שירים לזכרון, ראיתי שהתיקיה cities>diskcache תופסת 2.86GB עם כל מיני תיקיות (1,2,3וכו'). בקיצור, אלו תיקיות שהמכשיר יצר לי, לא אני. אני יכול למחוק אותן? ובכלל, למה הן משמשות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by or5628,

    האם הנקסוס 4 יכול לשמש כמודם סלולרי ? כלומר, לגלוש באינטרנט בלפטופ על האינטרנט של הנקסוס 4. תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Born2Kill,

    שלום וברכה, שידרגתי את ה-Defy ל-CM7, אבל כאן זה לא נגמר. יש לי בעיה עם הסים של סלקום, הוא כותב לי בהודעה שמוקפצת כל שנייה: Sorry! The process com.android.phone has stopped unexpectedly. please try again". רק כאשר אני מוציא את הסים, אין לי את אותה הודעה. הבנתי שגם לחלק מלקוחות סלקום זה לא קורה. מה אני אמור לעשות במקרה הזה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. זכוכית ה-Gorilla Glass Victus החדשה מבטיחה לשמור על המכשיר החכם שלך בצורה חסרת תקדים - ולא להתנפץ גם בנפילה מגובה הראש לכתבה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני מוריד כרגע ואני מדבר על העדכון הרישמי של סמסונג ולא על משהו של חברות הסלולר למי שיש גירסה רשמית יכול להתקין אלחוטית או דרך kies אני מתקין כרגע אלחוטית תעשו ככה למי שרוצה 1-לחיצה על כפתור התפריט במסך הבית 2-הטלפון שלי (נימצא למטה ) 3-ותבחרו עדכונים ומשם תבדוק גירסה חדשה או משהו בסגנון זה אמור לתת כמה שיפורים כמו שימוש בליבה הנוספת סוף סוף ותמיכה מלאה בעברית גם השימוש בסטילוס צריך להיות טוב יותר

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by devilduck,

    שלום לכולם, אני שוקל לקנות נוקיה N85. רציתי לשאול אם למישהו פה יש ניסיון עם שימוש ב GPS במכשירי נוקיה. מה הבדלים לעומת שימוש במכשיר GPS יעודי (פרט לגודל המסך)? האם תוכנת הניווט ו/או המפות הן בלעדיות של NOKIA והאם יש להן חלופות חינמיות או בתשלום, ואם כן מאיפה משיגים?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. כיביתי והידלקתי את המכשיר, הוצאתי סוללה, וזה לא עוזר, בדקתי במחשב אחר, וזו אותה בעיה usb לא תקין?רציתי לשאול מי יודע את קוד האבטחה של סוני ,כדי שאוכל לאתחל את המכשיר להגדרות יצרן .אולי זה יעבוד ? :s05: :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  14. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%94%d7%97%d7%92%d7%99%d7%92%d7%99%d7%aa-lg-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%9a/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. זוכרים את ה-YotaPhone המדליק? מהיום ל-Oukitel הסינית יש מתחרה עבורו, אשר יעלה לכם שליש מהמקור לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/סמארטפון-עם-מסך-e-ink-משני-בקרוב-זול-הרבה-יו/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. הי אז יש לי פלאפון והוא לא דור 3 ואני רוצה לקנות את הפלאפון הזה SAMSUNG F480 דרך מישהו פרטי והשאלה שלי האם אפשר להעביר את הסים שלי שזה אומר את המספר וכל החבילה לפלאפון שאני רוצה לקנות ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. היצרנית הסינית שמהווה שותפה משמעותית של סמסונג מכינה לפי הדיווחים גירסה נוספת למכשיר ה-Pro 6 שלה, שיתבסס על הטוב ביותר שיש לענקית הקוריאנית להציע בחודש שעבר ראינו את Meizu הסינית הצומחת משיקה את דגמי ה-Pro 6 הראשונים שלה, שגרמו לנו לגרד את הראש בשל חומרה אשר לפחות בחלקה הייתה בעצם פחות מתקדמת מזו של ה-Pro 5 שהושק בשנה שעברה – זאת בעיקר בשל המעבר משבב ה-Exynos 7420 לשבב ה-Helio X25 של Mediatek, אשר הביא עימו גם וויתור על נפח אחסון מבוסס תקן ה-UFS 2.0 שלא נתמך בידי זה האחרון. עתה, דיווחים עדכניים ברשת מצהירים ששיתוף הפעולה בין Meizu לסמסונג יבצע קאמבק בעתיד הלא רחוק במסגרת גירסה נוספת ומתקדמת יותר של ה-Pro 6 – אשר תכלול את שבב ה-Exynos 8890 מתומן הליבות העדכני ש…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. http://androidcommunity.com/asus-eee-pad-7-inch-tablet-official-quad-core-and-ics-for-only-249-20120109/ מסך ברזולוציה 1280X800 (ככל הנראה IPS), מעבד מרובע ליבות ותג מחיר שובר שוק.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  19. אהלן בימים אלה אני מחפש לעצמי נגן מוזיקה חדש בעבר היה לי אייפוד נאנו הדור הרביעי שנהנתי ממנו עד מאוד, עד, שפתאום הסוללה שלו הלכה ונעשתה חלשה עד לעכשיו שהוא לא נדלק גם אם מחובר לחשמל מאז אני משתמש בפלאפון W995 של SE בתור נגן גם והוא עושה עבודה מעולה אלא שיש כבר הרבה מוזיקה ואם מחפשים שיר מסוים זה לא נוח לכן אני החלטתי לקנות לעצמי אחד חדש אממא אני לא יודע אם לחזור לאייפוד יקר ודומיו או ללכת על משהו פשוט כמו הסאנסה אבל אני רוצה שיהיה לי משהו שדומה לג'יניוס של האייפוד או הסנס מי של סוני אריקסון ולכן שאלתי אליכם היא האם יש עוד משהו שדומה לאפשרויות האלה ופועל טוב? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. 16G\8G עם אפשרות הרחבה. שיהיה כמה שיותר דומה מבחינת השליטה לI7, ושאיכות השמיע לא תהיה יותר גרוע. תודה!!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שלום, אני מעוניין לעבור חברה סלולרית ומעוניין לברר ממי כל חברה קונה את הדקות שהיא מוכרת ללקוחות. מישהו יכול לרשום בבקשה מאיפה המפעילות הסלולריות החדשות קונות את הדקות שלהן? אני מתכוון לגולן, you, רמי לוי והום סלולר. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by omri_ro,

    יש לי דיבורית כזאת: http://www.made-in-china.com/showroom/hisungtech/offer-detailMqUnvfGOhakB/Sell-Bluetooth-Handsfree-Car-Kit-Speaker-HS-AU500-.html ושכחתי את קוד האבטחה כדילעשות זיווג עם הפלאפון(אין לי גם את חוברת ההוראות של המכשיר) אם למישהו יש מכשיר דומה ויוכל לעזור לי או שיודע על שיטה כלשהי לברר את הקוד אודה לו(המכשיר לא חדש ואנני זוכר מהיכן נקנה)

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by huber,

    שלום חברים. העברתי קבצי MP3 בעברית מהמחשב לסמארטפון אנדרואיד. משום מה את רב השירים בעברית רואים בג'יבריש. בדקתי את זה עם כמה נגנים בסמארטפון ועם כמה סמארטפונים שונים והבעיה חוזרת על עצמה. במחשב זה לא קורה ומשהו אמר לי שזה קשור ל ID TAG ושיש תוכנות שיודעות לסדר את זה. מישהו יודע על מה מדובר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  24. שלומות. מחפש איזה סמארטפון מומלץ בשביל 200-225$ (ייקנה בארה"ב) מה שאני רוצה בו: 1) מקלדת QWERTY מלאה. אבל לא כמו בבלקברי אלא משהו כזה: שנפתחת מהצד. 2) משהו "פתוח" שאני אוכל לחזור איתו לישראל ולשים בו סים של הארץ. 3) מצלמה ראויה לשמה ;D תודה מראש. ZBBZ.

  25. Started by Boris_yo,

    שלום. אני צריך שנאי אירופאי של 5V 2.5A לPIPO M9 MAX בדקתי ב: http://pipomall.com/ http://actablet.com/ http://aliexpress.com/ בשניים ראשונים שלחתי אמייל לאתר ואף אחד לא חזר אליי. שלחתי מספר פעמים דרך אגב אז כנראה אף אחד לא שם. נשאר ALIEXPRESS אבל הם לא מכבדים תשלום דרךPAYPAL ואני לא מרגיש בטוח לקנות עם כרטיס אשראי. מישהו כבר קנה עם כרטיס אשראי דרכם ואם זה בטוח?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים