גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%93%d7%9c%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8-%d7%94-galaxy-s6-%d7%9e%d7%aa%d7%92%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%9c%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות פלאפון חדש בתקציב עד 800 ש"ח. אני רוצה שיהיה בו נגן מוזיקה, עיצוב יפה ומשחקים. יש למישהו המלצות? תודה..
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מכשיר: galaxy S1plus אנדרואיד: 2.3.3 תוכנת מחשבים: win XP וכן win vista במחשב אחר עם אותן תוצאות המכשיר פרוץ וחדש מחו"ל ויש לי כמה בעיות: 1. בניסיון להתקין pilotX או כל רום אחר במספר גרסאות של אודין (1, 1.3, 1.7, 1.82, מולטי 3.95, 4.3, EZ 1.7 ועוד) אין התקדמות אחרי שלב ה-SetupConnection.., לא מופיע פרוגרס בר או משהו אחר. 2. בניסיון רוט דרך superoneclick 2.1 כשיואסבי דבגינג במצב פעיל, הוא נתקע במשך חצי שעה בשלב 7 של enabling root. את הרוט ניסיתי לבצע בשביל לגבות את הרום הקיים. 3. אין גישה לרקוברי ב3 כפתורים וגם לא בדרך קונבנציונלית אחרת - יש הודעת ramdump mode, cause: force upload. האם להתקין Modified-SBL [בהנחה שהאודין כן יקבל את זה]? 4. בעיית דרייברים: על אף התקנת קיז וא…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי חצובה לצילום עצמי של XSHOT ובכדי לחבר את ה-PIXON12 לא צריך פתרון יצירתי. מצאתי ב-EBAY התקן לחיבור מכשיר סלולרי. ההתקן נשלח מסין, עלה 9 דולר אוסטרלי, הגיע תוך שבוע. איתו מקבלים גם חצובה קטנה(ראה תמונה) ניתן לחבר כמעט כל מכשיר, מאוד פרקטי.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ניסתי למחוק את התוכנה של רוקבוקס ניסיתי להשים את הקושחה ב"רוט" של הנגן , שום דבר לא עבד :bash: למשהו יש רעיון?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שמחה להודיע שהעדכון לאפליקציה Greet & Send זמין עכשיו באפסטור, העדכון כולל: - (עדכון חשוב) תמיכה בניהול קבוצה, מהיום ניתן להגדיר ולשמור מראש רשימות תפוצה (קבוצות) עבור הודעות עתידיות. - (הטבה למשתמשים) אנחנו מאפשרים ליהנות לזמן מוגבל מאפשרות שליחת הודעות ללא הגבלה. - תמיכה ב IOS 8. - ביצוע התאמות ל iPhone 6 ו- iPhone 6 פלוס. - תיקוני –Bug. סוף שבוע נעים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני יומיים קניתי את המכשיר אהבתי אותו מאוד ... המסך גדול וצבעים יפים. המצלמה טובה מאוד ולפעמים מפתיעה ממש אך האיכות בחושך לא משהו.. 2 הרמקולים חזקים ושומעים מוזיקה נחמד ... האוזניות שמגיעות עם המכשיר לא אהבתי .. טיפה מסובך האמת .. וגם לפעמים איטי .. ועכשיו לשאלות.? 1. אני יכול לחבר אוזניות יותר איכותיות למכשיר הזה ? ואם כן איך ? (ותנו אולי המלצה על אוזניותעד 150 שח ) 2.אני לא יודע איך לשנות את הצליל למשל על קבלת הודעה וגם לא יודע איך לשנות את הצליל של שעון מעורר גם לא מצאתי שעון מעורר מצאתי רק משהו התראה .. אבל זה בסיגנון . אז מי שיודע שיגיד לי בבקשה ... 3. איזה זיכרון כדאי לי לקנות ? אני רוצה של ג'יגה מה הכי טוב ואם יש גם קישור לחנות אמינה .. 4.יש אולי איזה הגדרות מומ…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היצרנית הסינית אמורה להשיק בקרוב מאוד תאום ל-M2 Note שיהיה מבוסס על גוף מתכתי מלא וחומרה משודרגת לכתבה: http://hwzone.co.il/הלהיט-הבא-meizu-מכינה-סמארטפון-מתכתי-בזיל-ה/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, באוגוסט 2012 שוחרר ה-NOTE 10.1 המקורי, בערך שנה לאחר מכן - ספטמבר (אוק') 2013 שוחחרה הגרסא השנייה - NOTE 10.1 2014. האם צפוי לצאת NOTE 10.1 2015 בזמן הקרוב (או משהו דומה, מסדרת הNOTE ועם סטיילוס וכו')? אני חיפשתי כתבות חדשותיות על כך, אך ללא הועיל. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום מישהו כאן יודע במקרה באיזה חנות אפשר לקנות טלפון Windows Mobile, עם גרסא 6.1 או 5? לא גרסא 6.5, ולא 7.. 6.1 ומטה.. בזאפ לא ממש נשארו דברים, חוץ מאופציה אחת ממש מעפנית. אודה לכם אם אתם מכירים חנות שיש לה עדיין במלאי משהו כזה, ואם תוכלו להגיד לי את שמה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חוץ ממאמו, עושה רושם שהוא מריץ בצורה נהדרת את וינ7 ואת אנדרויד. WM7 Android Maemo ולאור העובדה שניתן להשיג את המכשיר בכ1700 ש"ח, אפילו פחות אם יש רצון, זה נראה לי המכשיר הכי משתלם כרגע . חבל רק שהסוללה כ"כ גרועה...
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבחני ביצועים לליבת ה-Adreno 430 של השבב מתומן הליבות החדש מבית קוואלקום מציגים שיפור מתון לעומת ה-Snapdragon 805, שמספיק בכדי להפוך אותו למתקדם ביותר בסביבה נכון לזמן זה לכתבה: http://hwzone.co.il/snapdragon-810-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%a6%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%9b%d7%96%d7%91-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%99%d7%9f/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך הסבר על כיצד פורצים מכשיר של סוני אריקסון דגם 610K. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חוץ מכמה סירטונים ביוטיוב עוד לא התרשמתי מיכולות התלת מימד של המכשיר..
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! חיפשתי מידע על הנושא באניטרנט,אבל מצאתי רק מדריגים על איך לבצע את הפעולות. הייתי רוצה לדעת האם הפיכת המכשיר לסים פרי מתבטלת כל פעם שאני אעדכן את מע' ההפעלה(יש לי אפשרות לקנות את המכשיר בארץ במחיר זנות, אך צריך לפרוץ אותו כדי שאני אוכל להשתמש גם ללא סים של AT&T). מנגד, הייתי רוצה להיות מסוגל לעדכן את המכשיר כשניתן, בלי לפרוץ אותו שוב ושוב. האם הדבר אפשרי? אני אחדד את השאלה, כיוון שראיתי שחלק לא הבינו נכון: "נניח שאני מקבל מכשיר 4.01. פורץ אותו ועושה אותו סים פרי. אני מעדכן ל4.1 הוא עדיין סים פרי או לא?"
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, אני מעוניינת למצוא כאבל שידע לחבל בין האייפוד שאפל שלי לבין שקע החשמל. האם כאבל כזה קיים? אם כן, איפה קונים וכמה עולה? תודה, ויום מצוין לכולם,
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים אני זקוק לעזרתכם- אני מחפש מכשיר ניווט GPS במחיר של עד 1000 ש"ח עם דיבורית בלוטוס' טובה- משהו להנות ממנו. בינתיים ראיתי 2 מכשירים מעניינים http://www.brimag.co.il/?CategoryID=674&ArticleID=2663 http://www.brimag.co.il/?CategoryID=674&ArticleID=2664 הם אמנם של חברת Apex- שלא בדיוק ידועה כשיא האיכות.. אבל הם מכילים גם משדר FM ו USB ולפי מה שקראתי נראה שמרבית האנשים די מרוצים מהם. ד"א יש גם אסוס http://www.pcpocket.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2268 וגרמין שנראה לי לא רע בכלל http://www.airbox.co.il/Garmin-Nuvi-1310-%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/p-34.htm דעות? המלצות? אשמח לעזרתכם.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי במכשיר עוד 500 מגה פנויים, אבל גם כשאני מנסה להוריד משהו ששוקל 10 מגה זה אומר לי שאין מספיק שטח אחסון זמין. יש איזה דרך לסדר את זה שאני אוכל לנצל הכל? ואם כבר שטח אחסון, למה כתוב שהמכשיר מגיע עם 16 ג'יגה אם אצלי כתוב 13.33 ג'יגה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, אני מעוניין לקנות טאבלט שישמש אותי בעיקר לסרטים וללמודים תקציב 1500-3000 (אני רוצה לקנות משהו ממש טוב שיחזיק להרבה זמן). צריך שיהיה בו חיבור USB ואפשרות להרחבה ורשת סלולרית כי זה מעצבן להסתמך על חסדי ה WIFI . תודה לעוזרים, עידן
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לעדכן גירסא בשביל PRECACHE שלא קיים בגירסא שלי. אבל שאני מחפש ב-PLAY דרך המכשיר Google maps אני לא מוצא את האפליקציה של GOOGLE. כאשר אני נכנס למרקט מהמחשב ומוצא מסומן שהאפליקציה כבר מותקנת, ולמרות שאני לוחץ INSTALL לא נראה שזה עושה כלום ואני לא רואה אופציה של UPDATE. כשאני נכנס להגדרות האפליקציות באנדרואיד לאפליקציה אין אופציית UNINSTALL. איך אני מעדכן אותה? דחוף לי לפני טיול לחו"ל כדי לא להתחבר לחבילת DATA.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הייי יש לי מכשיר nexus s ואני מעוניין להחליף לו רום אין לי מושג בזה ובחיים לא התעסקתי בנושא. יש לכם רום מומלץ בשבילי? הגירסא הנוכחית שלי היא android 4.0.4 וכן אם יש מדריך מה עושים ואיך השימושים שלי די בסיסיים של שיחות הודעות אינטרנט ומוזיקה תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, ערב טוב לכולם. אני כבר כמעט חודש מתלבט בין הטאבלטים ולאחרונה שקלתי בין ASUS TF300T, Iconia A510, Nexus 7 16GB וSAMSUNG Galaxy Tab 2.0 והיום אני יותר סגור על ASUS TF300T שלאחרונה מחירו התחיל לעלות ולרדת מ$399 הוא ירד אף ל$319 באמזון ואפילו עד $287 באיביי מסוחר בעל ביקורות טובות (אריזה פתוחה אך מוצר חדש עם 30 יום החזר כספי או החלפת מוצר + 90 יום אחריות). אולם קיימות בעיות עם ASUS TF300T כגון שבירת זכוכית על מסך, RESTART לא צפוי אחרי כמה ימים ובינתיים זה מה שזכור לי. בנוגע לשבירת זכוכית, לרוב זה נגרם ע"י תחנת עגינה בזמן שטאבלט ותחנת עגינה מקופלים, כתוצאה מהפעלת לחץ על קצה זכוכית ע"י מאדקים שמחזיקים טאבלט בזמן חיבורו לתחנהת עגינה. אולם יש פיתרון פחות נוח שזה פשוט לא לק…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות סמארטפון חדש בתקציב של עד 2000 שקל למשחקים אפליקציות ולמידת התכנות והאנדרואיד חשבתי על הMEIZU MX4, מה אתם חושבים ? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


