עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. סמארטפון הדגל הייחודי של אסוס הושק בארץ במסגרת ייבוא רשמי, אך האם זה מצדיק תוספת של כמה מאות שקלים? לכתבה: http://hwzone.co.il/רשמי-אבל-יקר-ה-zenfone-2-הושק-בישראל-באופן-רשמי/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Alon_Solo,

    אני מתכנן לקנות אייפון 5 בימים הקרובים בלונדון (2900 ש"ח במקום 3900 ש"ח בארץ) והדבר היחיד שמדאיג אותי, בתור טירון מוחלט בתחום הסמרטפונים, זה אם יש משהו מיוחד שאני צריך לקחת בחשבון לפני הקניה? אני מן הסתם קונה מכשיר פתוח ולפי מה שקראתי באתר אפל הבריטי, הוא אמור להתאים לרשת בארץ. אז חוץ מהמטען שכנראה לא יתאים, יש עוד משהו שעלול להוות בעיה? למשל עברית? בעיות אחרות? תודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. איך זה שכל חברות ה smartphones חוייבו ליצר אותו סוג מטען חוץ מ APPLE ? הכוונה לכניסת המטען מיקרו USB.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום, המסך של הנקסוס 4 שלי נשבר. רציתי לקבל המלצה על שירות טוב ואמין באיזור ר"ג-ת"א. נתקלתי באתר הזה, שלפי בדיקה הוא יחסית זול ואולי היחיד שמציע שירות עד הבית: http://chipzol.co.il/PAGE796.asp - מישהו מכיר את האתר הזה ויכול להמליץ? (או לא להמליץ). - איך אני יכול לדעת שמתקינים לי מסך מקורי ולא איזה זיוף. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Rockstatement10,

    1. במידה ואני אזמין מכשיר מאמזון, האם תהיה עליו אחריות בכלל? האם זה נוח היות וזה בחו"ל ולא בארץ? האם כדאי להזמין מכשירים כמו MOTO G משם? כי הבנתי שזה יצא באיזור ה-800 ש"ח בלבד. הצרכים של אבא שלי הם גלישה באינטרנט, מסך יחסית גדול, מצלמה בינונית תהיה בסדר ו-GPS.. אולי משחקים קלים. או שאולי עדיף להוסיף עוד קצת ולקנות LG G2 יד2? שהמחיר שלו הוא 1200 בד"כ. האם G2 יהיה יותר מדי בעבורו?

  6. Started by idofr,

    הי, קראתי את המדריך וכתבתי את הקוד לפי מה שהופיע בו. בזמן ההרצה הכל עבד חוץ מהלחיצה על העיגול מטרה. בגלל שאני לא יודע יותר מידי טוב איך לדאבג את כל העיניין פשוט לקחתי את קוד המקור וגם שם אותה הבעיה. מה שעוד שמתי לב זה כשאני לוחץ על להתחיל את המחשק התמונה של הכפתור לא משנה וכפתור לחוץ. כתבתי לוג לפונ' קליק והיא לא הופיע, זה אומר שהפונ' בכלל לא ניקראה. מישהו יכול בבקשה לעזור לי לפתור את זה? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by Yoram Lev,

    איזה סלולארי יותר מומלץ: samsung a50 או samsung a7 ? או שכדאי מכשיר אחר ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Chymes,

    לפני שנה פתחתי דיון דומה בפורום. רכשתי דרך ebay מכשיר N73. ברגע שקיבלתי את המכשיר גיליתי שהוא נעול לרשת בריטית בשם "3". חיפשתי ברשת, עברתי חנויות בארץ, אבל אף אחד לא יכל לפתוח אותו. מאז המכשיר שוכב במגירה ללא שימוש. רציתי לשאול אם משהו השתנה מאז? כבר יודעים לפרוץ את המכשיר?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by IG,

    שלום לכולם, אני מחפש מכשיר שהוא לא סמארטפון, שיהייה בעל התכונות הבאות: 1. סוללה שמחזיקה הרבה זמן. 2. פשוט להפעלה (מערכת הפעלה לא מטומטמת מידי) 3. אמין 4. רצוי קטן ושנראה טוב. 5. מצלמה של 3 מגה פיקסל לפחות 6. אפשרות להתקנה של עברית (המכשיר ירכש בארה"ב של אמריקה) 7. כל שאר התכונות הסטנדרטיות שיש בפלאפונים סבירים. המכשיר מיועד למישהו שהולך לצבא ולכן התיעדוף הזה. הוא צריך לשבת בכיס בצורה נוחה, לא דורש הטענה כל יום בשימוש ממוצע, ואמין- כי למי יש זמן לרוץ למרכזי שרות... הבעיה הכי גדולה שאני נתקל בה זה הקטע של העברית... איך אני יכול להתקין עברית ומאיפה אני משיג אותיות להדבקה על המקשים (אם המכשיר רק עם מסך מגע אז זה פותר את הבעיה...) תודה לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by matizami,

    אני מעוניין בנגן MP3 זול, אבל לא סיני, וראיתי את הsansa clip 2g בבאג ב-249 ש"ח. הוא נראה קטן, יש לו רדיו. מישהו מכיר?, שמע?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/xiaomi-%d7%94%d7%93%d7%a9%d7%90-%d7%a7%d7%a6%d7%aa-%d7%a4%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%a0%d7%95/

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. הסמארטפון המרשים מבית שיאומי מתחיל את מסע ההופעות הבינלאומי שלו לכתבה

  13. Started by edeNF,

    מישהו אמר Honeycomb?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. המכשיר החכם החדש השלישי של אסוס הוא מפלצת אמיתית אשר מטשטשת עוד יותר את הקו המבדיל בין טאבלטים לסמארטפונים ה-Zenfone 3 החדש השלישי שהציגה לנו אסוס מזכיר במידה רבה את דגמי ה-Fonepad הבלתי רגילים של החברה משנת 2013, הרבה יותר מכל דגמם אחר שמשתייך אלמשפחת ה-Zenfone – אחרי הכל, לא בכל יום אנו נתקלים בסמארטפון שהוא יותר טאבלט עם יכולת קישוריות סלולרית מובנית, בעל מסך של 6.8 אינץ' (!). המכשיר העצום כולל מפרט ביניים לא רע בכלל, עם מסך IPS בגודל 6.8 אינץ' כאמור, בעל רזולוציה של 1080p, כיסוי של כ-95 אחוזים ממכלול הצבעים של תקן ה-NTSC, כיסוי של 79 אחוזים משטח הפנים של הדגם וגם חיפוי Gorilla Glass 4 מעל, כאשר בנוסף לכל אלו נמצא גם מנוע עיבוד תמונה בשם Tru2Life+ שמתיימר לספ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. האתר Phone Arena החליט להשוות את מצלמת מכשיר הגלקסי S5 אל מול המכשיר שהתחיל את הסדרה, הגלקסי S המקור, עם תוצאות שיגרמו לכם להעריך את הסמארטפונים של היום לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%92%d7%9c%d7%a7%d7%98%d7%99-%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%91%d7%90%d7%91%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%9e%d7%95/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. ב-OnePlus בטוחים מאוד בסמארטפון ה-OnePlus 3 העתידי שלהם ובאהדה שיש אליו ברשת - עד כי כך שהם החליטו להציע 1,000 יחידות שלו למכירת בזק מוקדמת ביום שני הקרוב (ה-6 ביוני), במחיר יקר יותר מהצפוי (3,000 יואן, 457 דולר), כאשר הרוכשים למעשה לא יהיו בטוחים מה הם קונים, משום שהחשיפה וההכרזה הרשמיות יגיעו רק ב-14 ביוני. הזוי או שדווקא חכם? https://goo.gl/MFNujH

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. היצרנית הסינית תחשוף בקרוב מאוד סמארטפון חדש, שיהיה הראשון להתבסס על שבב ה-Helio X25 ונראה לא רע בכלל בהתבסס על הדלפות עדכניות רק לפני כמה ימים הזדמן לנו להכיר את ה-m3 Note החדש מבית Meizu, שמציע חומרת ביניים סבירה בבהחלט בעבור כמה מאות שקלים בלבד – אך נראה כי זהו רק הסיפתח עבור היצרנית הסינית ששואפת להיכנס אל הליגה של הגדולים, כשמחר (יום רביעי, ה-13 באפריל) אמורה להתקיים חשיפה רשמית למכשיר ביניים חדש נוסף, שיקבל את השם Pro 6. ה-Meizu Pro 6 עתיד להציע מסך Super AMOLED בגודל 5.2 אינץ' וברזולוציה של 1080p שיכלול יכולות חישת תלת מימד מסויימות בדומה למכשירי האייפון העדכניים של אפל, מצלמת 21 מגה פיקסל ראשית (מבית סוני?) עם מערכת ייצוב תמונה אופטית, מצלמת 5 מגה…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by יוגב1,

    חברה שלי קנתה לי נגן COWON D2 ,אבל באריזה שלו לא היה את המטען . זה אמור להגיע כלול או שכהוא מגיע לארץ הוא מגיע בלי זה? אם אפשר לקבל תשובה בהקדם שאם הייתי אמור לקבל, אני ילך אליו ואני יקבל ועוד איך

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שיאומי הבטיחה וקיימה, חשפה את הרחפן הראשון מתוצרתה וגם הפתיעה עם תגי מחיר שנמוכים יותר ממה שהיה צפוי האם קיימת קטגוריית מוצרים שבה שיאומי הסינית לא תצליח להפתיע אותנו לחיוב? בינתיים זה לא נראה באופק. היצרנית השיקה את רחפן הצילום הראשון שלה, וזה מרגיש כצפוי כמו מתחרה מרכזי עבור דגמי ה-Phantom של DJI ודגמי ה-Typhoon של Yuneec – אך במחירים שזולים בכמה וכמה דרגות מאלו של שתיהן. רחפן ה-Mi Drone יציע צילום וידאו ברזולוציה של 4K ובקצב של 30 פריימים בשנייה בדגם המתקדם שלו, או ב-FullHD בקצב של עד 60 פריימים בשנייה בדגם הבסיס – זאת בהתבסס על חיישנים של סוני (ה-IMX377 בדגם המוביל, לכאורה, ו-IMX240 או IMX234 בדגם המוזל) ומעבדי תמונה של Ambarella, בשילוב עם מערך אופטי כדורי …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by nati086,

    שלום לכולם, אני רוצה לגבות את המכשיר לפני צריבת רום CM10 בגלקסי I9000 (כרגע עם רום 2.3.3 מפעילה). אני רוצה לעשות גיבוי נאנדרואיד, טיטניום ו-EFS. עכשיו קודם כל רציתי לדעת האם את הגיבויים אני צריך להעביר למחשב או שאין צורך? אם אני עושה גיבוי נאנדרואיד עם טיטניום זה מגבה לי את הכל כולל אנשי קשר ואסמסים? והאם הגיבוי כולל גם הגדרות של אפליקציות? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by SugarFreeBoy,

    1500 זה התקציב המקסימלי (והמוגזם, גםכן דור שמנת שכמונו :) בהחלט. חשובה לי מאוד איכות הסאונד, המקום (30G מתאימים בול). אז הוא עדיין מומלץ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by (iriver H10),

    לבעלי הנגן : איך הווליום בנגן? הוא בסדר? או שהוא חלש ולא מספק? ואיך מעבירים אליו קבצים? עם תוכנה או שהוא UMS?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by FeedMe,

    אהלן קניתי M100 יד שניה הבעיה שאני מתאר לא הייתה לבעלים הקודמים אחרי RESET של התקנת תוכנה על הפאלם הסטיילוס יוצא מכיול למעשה בלתי אפשרי לפגוע במקום הנכון על הפאלם התופעה חזרה פעמיים אחרי HARD RESET אמרתי נואש יש הצעות?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. עם מצלמת 24 מגה פיקסל, מסך AMOLED עצום והשבב המתקדם ביותר שיש ל-MediaTek להציע, ה-E8 משוכנע שהוא יכול להתחרות בגלקסי S6 ובאייפון 6 פלוס ולנצח לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94-gionee-elife-e8-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9b%d7%a0%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%94%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9b%d7%99-%d7%9e%d7%a4%d7%95/

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים