גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
טלפון בודד, לא צריך מסך צבעוני או תמיכה בSMS.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, אבל ארחיב: אני מסתכל בעיקר בחנויות דרך זאפ. בחלק מהחנויות מציינים שהמכשיר מגיע "רק" עם 16GB זיכרון פנימי, וחלק כותבים 16/32/64GB זיכרון פנימי, אבל אני לא רואה הבדלי מחירים (אז אני מניח שזה קופי פייסט מאיפהשהו?). גם בחנויות שמוכרות את המכשיר במחיר יקר יותר אני לא רואה שמצוין שהמכשיר המוצע הוא עם 32 או 64 GB. אז מוכרים בארץ SGS3 עם 32GB פנימי, או שבשביל להשיג את זה צריך לקנות מחנות מחו"ל? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי אוזניות K414P לפני חודשיים ואני מאוד מרוצה מהם אבל עכשיו עבדתי קצת והרווחתי ככסף ואני רוצה לקנות אוזניות חדשות. אז חשבתי אני יעשה עם באג טרייד אין - K414P בשביל K518DJ ואני אוסיף עוד כסף. אתם חושבים שזה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
בעלת הבית של המותג ממשיכה לחלק את מאמציה בין הקהל המודרני לצרכנים השבויים בנוסטלגיה לימי הזוהר של תחילת המילניום לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
ראיתי שהפלאפון הזה הגיע לסלקום ... כרגע יש לי סמסונג s410 I והוא דיי נימאס עליי עוד חודש יהיה שנה כבר שאני משלם עליו אז אני רוצה לשדרג ל n73 אני רוצה לדעת אם שווה לשדרג ? וכמה זה יעלה לי כי התקשרתי אליהם והם לא הסבירו את עצמם טוב אז אני לא רוצה לסוע לחברה סתם אז שווה לי לשדרג בעוד חודש חודש וחצי בערך וכמה זה יעלה ? ויש מצב יגיעו פלאפונים יותר טובים עד אז לסלקום ? אהה ו המסונג קניתי אותו 1+1 ואני רוצה לשדרג רק 1 מהם זה משנה לי משהו ? מפריע כאילו ? טוב תודה לכל מי שיעזור
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. ידידה שלי מחפשת טאבלט 10 אינץ' לרכב (שהיא תמיד תוציא ותכניס מהרכב , ממעמד מתאים שהיא רכשה ) לצרכי צפייה בסרטים , גם באינטרנט (לא חייב סים, במקרה הצורך היא תתחבר דרך HOTSPOT של הטלפון) וגם על גבי המכשיר באמצעות כרטיס זכרון או פתרון אחר שתציעו אשמח להמלצות כאשר התקציב הוא 800 ש"ח. במידה ואתם חושבים שיש משהו ממש כדאי אפשר לחרוג קצת ולהגיע ל1000 ש"ח. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניינת לחבר טלווזיה לאינטרנט כך שאוכל לגלוש, לראות סרטים ולהשתמש בעכבר ומקלדת. היום מחובר דרך מחשב נייחו כבל HDMI. מחפשת אופציה קומפקטית יותר. בדקתי על מיני מחשבים או סטרימרים. לא ממש הבנתי מה טוב))
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש טאבלט על מנת למקם בעסק שמעוניין שלקוחות ירשמו עליו (בסטיילוס) מכתבי תודה, ישמרו את המכתב ואח"כ יוצג כשומר מסך או שניתן יהיה לדפדף בהם. לא מדובר ביישומים אחרים כך שדרישות החומרה לא בשמיים, אבל המסך חייב להיות רגיש מספיק וגדול מספיק כדי שניתן יהיה לכתוב עליו בנוחות עם סטיילוס. מה הגודל המומלץ? כרגע לא מתייחס לסוגיית המחיר אלא האיכות. אם ישנן מס' רמות, אשמח להמלצות בכל רמה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי plantronics ml18 לשיחות, הוא עובד מצויין עם ה m8 , אבל עם הs3 הוא פשוט לא עובד בכלל , אפילו לא מזהה אותו, כלום... זה בעיה בגלקסי או באוזנייה ? הרי האוזניה כן עובדת עם הHTC ,ומצד שני אני כן יכול להעביר קבצים בbluetooth בs3.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לצד מכשירי הנקסוס השיקה גוגל גם טאבלט אנדרואיד חדש, שיוצא מגבולות המותג ומתיימר לספק יכולות מתקדמות במיוחד תודות לשבב ה-Tegra X1. מתכון מנצח או סתם ביזבוז כסף? לכתבה: http://hwzone.co.il/טאבלט-ה-pixel-c-של-גוגל-הוא-הפתעה-מרשימה-לחוב/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
גרסה חדשה יצאה היום. כנירא בימים הקרובים תצאה גם 2.55 להורדה: http://download.cowon.com/data/C08/D2_3.55.zip
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, כאמור, אני מחפש נגן מוסיקה נייד, כולל אוזניות. תכונות רצויות בסדר חשיבות יורד: פשטות הפעלה, אמינות, פונקציונליות, איכות שמע. אני מעוניין באפשרות לטעון אותו גם כשאין מחשב בסביבה. אני מניח שבמחיר הזה יש רק נגנים מבוססי פלאש. אני צודק? האם היתרון היחיד של נגן מבוסס דיסק קשיח הוא בסעיף נפח האחסון כאשר בשאר ההיבטים הוא אפילו פחות מוצלח מהמקבילה מבוססת פלאש? אשמח לקבל המלצות. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אפליקציית בי פון של בזק , מבקשת בעת ההתקנה הרשאה לקריאת אנשי קשר, שינוי אנשי קשר ,קריאת יומן שיחות , קריאת הודעות הטקסט שלי . מה הסיבה לחדירה הזו לפרטיות וכן האם אפשר להתקין את האפליקצייה אם לא אתן הרשאות לפעולות הנ"ל. תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ה-Pocophone X2 עתיד לזכות לחשיפה בתחילת השבוע הבא - עם כוח עיבוד בינוני אבל גם הרבה יכולות חדישות אחרות לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הטרנד של שילוב מסכים בצפיפות חסרת תקדים במכשירים חכמים מסרב לדעוך, וכעת נראה כי העתיד הולך להיות צפוף אפילו יותר לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a1%d7%9b%d7%99-%d7%a9%d7%90%d7%a8%d7%a4-4k-%d7%9c%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%91-2016/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם מה שרשום הוא נכון אז המחיר יהיה גבוה במיוחד ולא משתלם כלל-אכזבה מבחינתי. 330$ ל-8GB ......אבל אלו עדיין השערות נחכה ונראה. תקראו עוד: http://www.anythingbutipod.com/archives/2008/10/cowon-o2-gets-release-date-and-pricing.php
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
N97 בסלקום http://www.cellcom.co.il/shop/phones/Nokia/n97/Pages/default.aspx http://repo.cellcom.co.il/MediaServer/PDF/NOKIA_N97_important_to_know.pdf
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, בקצרה, אמא שלי הביאה איתי כל מיני מכשירים מספרד שהיו אצלה בשימוש בשנים האחרונות. אחד מהם הוא Sony Ericsson T303, ומוטבע עליו הלוגו של Movistar (מפעיל סלולרי ספרדי) (המכשיר יהיה בשימוש אחותי הקטנה, עד כמה שזה משנה) אני רוצה לדעת אם הוא נתמך על ידי המפעילים בארץ ובפרט גולן טלקום? אעריך כל עזרה. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הגלריה שלי מתמלאת בטונה תמונות מיותרות. סמנים, album art, memo... איך אני מונע מדברים להופיע שם ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
i tried to write hebrew in the furom bat the font is a BALAGAN (GIBRISH) , any bady know way? and how can i fix it..? ג ??¨??.ג
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי טאבלט של לנובו מלפני 3 שנים, משמש רק לניווט (וויז ומוביט), נעשה איטי רצח. יש המלצות למכשיר דומה, במחיר של 600-700 ש"ח? אפשרי בהחלט מסין, רק חשוב לי רכיב GPS אמין תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הענקית הקוריאנית שולחת מסר שאפתני להמשך הדרך, עם המוצר הראשון בעולם כולו שמבוסס על ליטוגרפיה של 10 ננומטר לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
העתיד של מערכת חלונות עשוי להיות במכשירים קומפקטיים ומתקפלים עם מסכים כפולים - מבית מיקרוסופט עצמה וגם מבית שותפותיה הגדולות לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מקבל מהמפעל טלפון ללא תקציב ורציתי לדעת אם כדאי לחכות לN900 או לקנו תאת הN97 או שיש טלפון אחר שאפשר להמליץ עליו,אם יש תמליצו לי עליו. נ.ב אני לא יכול לקחת את הIPHONE.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה. מי לא מכיר את טכנולוגית השן הכחולה (bluetooth). ישנם אנשים האומרים שהמוצר אינו פולט קרינה מסרטנת מהסיבה שאלה בכלל גלי רדיו ובגלל זה אוזניות BT הן הדור הבא של האוזניות. מצד שני אנשים לא אוהבים להשאיר את הBT דולק במכשיר מהסיבה ש"זה מסרטן" ותמיד אני שומע "אני רוצה ילדים" ועוד תירוצים אחרים.. אז מה נסגר? זה פולט או לא? חשוב לי לדעת מהסיבה שאצלי הוא דלוק כל הזמן ואני משתמש בו כל הזמן,במיוחד בבית
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


