עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by xMoniT,

    יש בפלאפון שלי איזה סנסור שמפקח על העוצמה שהפלאפון נטען הוא נטען באותו מהירות עם מטען של 1.0A וגם אותו מהירות עם מטען של 2.1A עכשיו הסוללה שלי בנפח של 3,000mAh וזה אשכרה לחכות 3 שעות בשביל שיהיה 100% יש איזה דרך להגדיר שהפלאפון יטען יותר מהר ?, לשנות את הסנסור הזה שיאפשר לפלאפון להיטען עם חשמל של 2.1A ? מכשיר: Lenovo S930

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. פרויקט חדש צובר תאוצה: מכשיר דמוי עט שמאפשר מדידת אובייקטים באופן חופשי באמצעות החלקתו לאורכם, ומשדר את התוצאות אל המכשיר החכם שלכם לכתבה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  3. Started by david32,

    אהלן, התחדשתי אתמול בדיימונד 2 , החנות התקנתי עליו כבר עברית של PDAC וחשבתי שהכול פנאן. אבל המקלדת בעברית שבאה עם PDAC או ה איירון לא מתאימה לי בכלל. יש דרך לעשות מקלדת בעברית שתיהיה כמו המקלדת באנגלית בדיימונד 2 ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום לכולם, אני מעוניין שתמליצו לי על נגן MP3 עם זכרון פלאש הכולל טייפ מנהלים (הקלטה) ונפח זכרון של ג'יגה לפחות. התקציב הוא כ400 שקל, 550 -גג עליון. חשוב לי שאיכות השמע תהיה טובה כמה שיותר וגם איכות ההקלטה. תודה לכולם.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by sagi_10,

    שלום לכולם אני הנוב הכי גדול בעולם בנושא פלאפוונים.. ולכן אני שואל אתכם - אני יכול לקבל כל אחד מהם בחינם 100% מאמא שלי שקיבלה סטוק שלהם... איזה אחד לבחור ? על הנייר נראה שעדיף לבחור ב- 6500 אבל מה אתם אומרים ? תודה זה חשוב חברה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום לכולם, צריך המלצה לנגן MP4 יש לPROSOUND נגן MP4 במצבע עכשיו 299 ש"ח פשוט כי אני צריך משהו פשוט. 4 גיגה עם מסך 1 וחצי אינטצ..מה אתם אומרים..?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. המכשיר מריץ touchwiz (איך אני בודק מה מספר הגרסה?) מערכת זו ממש לא נוחה, בכל מענה לשיחה, ובזמן שיחה, המקשים ננעלים כל הזמן. אני רוצה לשנות את מערכת ההפעלה \ להתקין luncher שישנה את התנהגות המכשיר. עדיין לא יצא לי לתקין ROM אי פעם, אז אם זה הפתרון, אני צריך הסבר די מפורט / קישור להסבר. בתודה לעוזרים, ערן

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. 2 המכשירים חדשים ומעודכנים לגירסה החדשה 51. באחד המכשירים כמות זיכרון הטלפון הפנוי היא 60 מגה. במכשיר השני רק 22 מגה. בשניהם מותקנים אותן אפליקציות. שניהם היו בהתחלה 60 מגה ויום אחד שמתי לב שאחד ירד ל- 22 מגה. מה יכולה להיות הסיבה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. ענקית השבבים ממשיכה לרדוף אחרי הדבר הגדול הבא עבורה, ומוותרת על השעונים והצמידים החכמים בתהליך לכתבה

  11. בשעה טובה הגיע הצעצוע קצת מתבאס על השחיטה של הארץ (ארה"ב 400$ אנגליה 380 פאונד ופה 2500 ש"ח!) אבל לא נורא. בינתיים הוא ישן בהטענה, לא יכול לחכות כבר להפעיל

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by XCG120,

    רציתי לשאול מבחינת אבטחה ופרטיות עד כמה הטלפון הזה איכותי ומוגן או שזה רק גימיק של החברה מדובר על דגם BlackBerry DTEK60 האים יהיה אפשרי לעדכן אותו לגירסה החדשה של אנדרואיד עים כמובן התוכנה של בלקברי? וממה שהבנתי התוכנה של בלקברי יכולה להתריע ולחסום אפליקציות שניגשות לתמונות מצלמה וכו... האים לפי התוכנה של בלקברי יש את "הביטחון" להוריד כול אפליקציה בלי חשש אים הגישה חסומה או שהחסימה רק שהטלפון נעול? מה הגודל של המסך בכללי של הטלפון הזה ,לא רק של התצוגה? תודה מראש?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. אני רוצה לקנות מכשיר מחברת אורנג, אך להשתמש בו בחברת פלאפון. האם עדיין קיימות נעילות כאלו ואחרות שימנעו ממני להשתמש במכשיר של רשת אורנג בחברת פלאפון? האם המכשירים עוברים איזשהו טיפול עם הגעתם לארץ? מלבד התקנת עברית... מדובר על מכשיר נוקיה 5800. תודה מראש רום

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by pure perfection,

    מה קורה ?? תגידו ה htc incredible יגיע לארץ בכלל ?? כי אני מעוניין בו ואני לא יודע אם הוא יגיע לארץ או לא .. כי אני מתלבט בינו לבין ה DESIRE או לחכות ל N9 של נוקיה אבל הבעיה שאין עליו פרטים עדיין . תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by whitiger19,

    הסתדרתי - אפשר למחוק

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by yakirsh4,

    שלום, אני רוצה לקנות סמארטפון חדש (עדיין מתלבט איזה) ורציתי לדעת אם יש איזה אתר בחול שבטוח לקנות ממנו סמארטפונים (וכמובן עושה משלוחים לארץ) כי אני מעדיף שלא לקנות משהו במחיר כזה מאיבי (למרות שכבר קניתי מוצר ב1200 שקל מאיבי והכל עבר בסדר אז אני עדיין לא שולל את האפשרות של איבי אני ישמח לחוות דעת על מוכר בטוח שמוכר סמארטפונים) תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. הנציגה הרשמית של שיאומי בארץ הקודש משיקה ומתחילה למכור את היורש של ה-Pocophone F1 הפופולרי - בהפרש מחירים שפוי לעומת היבואנים המקבילים לכתבה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Biatch,

    יש לי כרטיס אחד של 64mb של m2 sandisk שהוא made in taiwan הזמנתי מפנדה 1gb והוא made in china מישו מהם מזוייף ? הסמלים וההדפסים גם שונים[br]פורסם בתאריך: 5.08.2007 בשעה 20:09:55 מישהו יודע אולי ?[br]פורסם בתאריך: 6.08.2007 בשעה 18:22:00בבקשה זה דחוף אני חייב לדעת אם זה אמיתי או מזוייף[br]פורסם בתאריך: 7.08.2007 בשעה 18:30:31??...

  19. זה הפלאפון של אחי! הוא ביקש ממני משחקים ותוכנות לפלאפון הזה אם משהו יכול להמליץ לי על משחק או אתר של הורדות חינמי אני ישמח מאוד!! תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by matan13,

    אני צריך סמארטפון עד 1200 ש"ח עם מסך גדול, GPS, תמיכה מלאה בעברית, מערכת הפעלה שתוכל להריץ לי את כל או את רוב האפליקציות שיש בשוק היום ובמיוחד את ה- waze ו- whats up חשבתי על המכשירים הבאים: Galaxy Ace Samsung Galaxy Ace Plus S7500 (יש בינהם הבדל משמעותי ששווה את הכסף? ) Motorola DEFY האם יש אפליקציות ודברים מסוימים שאוכל להריץ רק מכשירים שמריצים את ה-android 4 ? מה ההבדל המהותי בין גירסאות מערכות ההפעלה השונות ? 2.2 \ 2.3.6 \ 4 ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by TaMiRn2,

    אני מחפש פלאפון למוזיקה שיהיה יפה מגניב וטוב למוזיקה... חשוב מאוד שיהיה כניסה של PL 3.5 לא משנה חברה.. תקציב יכול להיות לא קטן תלוי אם המכשיר כדאי... אה... וגם מאוד חשוב שיהיה עברית...

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by MODI,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות את הגלאקסי 7 מאמזון. מצאתי את זה: https://www.amazon.com/Samsung-Galaxy-Factory-Unlocked-Phone/dp/B01CJU9126/ref=sr_1_1?s=wireless&ie=UTF8&qid=1467377366&sr=1-1&keywords=samsung+galaxy+s7 האם יש בעיות עם הדגם הזה בארץ? (רשתות וכדומה), והאם זה הדגם שנמכר בארץ עם המעבד Exynos 8890 Octa ? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by barry,

    רציתי לדעת עם יש איזו תוכנה שאפשר בעזרתה את מצב הסוללה בסמארטפון בין עם IPHONE או אנדרואיד? בסגנון של HWMONTIR שמציג את כאשר מותקן על מחשב נייד מציג את ה mAh המקורי של הסוללה ואת המצב הנוכחי של הסוללה. יש דרך דומה או כלשהי לבדוק את הסוללה בעזרת המחשב או בדרך כלשהי? (בלי כמובן לפרק הכול ולחבר לאי אלו מכשירים? חיצונים) תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by medic_29,

    שלום לכל העונים אני מעוניין לרכוש מחשב כף יד לאחר התלבטויות ובחינת מספר דגמים הגעתי ל3 האחרונים שאני מתלבט בהם אני פונה אלייכם להתייעצות והמלצה ממי שיש לו את אחד המכשירים מה היתרונות או החסרונות של אותו המכשיר. http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=1063&scat=182&tcat= מכשיר של HP ( הדגם המועדף עליי) http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=3127&scat=182&tcat= מכשיר של MIO ( הדגם המועדף על חברה שלי) http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=2972&scat=182&tcat= מכשיר של ASUS ( מכשיר שהומלץ ע"י המוכר) מבחינה טכנית 2 המכשירים הראשונים דיי זהים האסוס מגיע עם פחות זיכרון ומצריך קנייה של כרטיס זיכרון הוצאה נוספת מבחינת העיצוב הHP הכי יפה . בכל אופן אשמח לקבל המלצה…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by dzold,

    שלום יש לי נגן MP5 וברצוני להעתיק קבצי MP3 הנמצאים על המחשב כאשר אני מנסה להעתיק אותם קופצת לי הודעה שלא ניתן להעתיק ולא ניתן ליצור קובץ או הספריה הנל בבקשה תעזרו לי תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים