גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מתכנן לקנות IPHONE בארץ (כן זה יקר בארץ אבל אין אפ אחד שנוסע לחול בזמן בקרוב לצערי :'( ) בכל אופן שמעתי שיוצאת בקרוב גרסה יותר מעודכנת, אז האם שווה לקנות בכלל עכשיו או עדיף לחכות ? אם כן לקנות אז איפה כלומר יש לכם המלצה על חנות כלשהי ( אני גר באזור חיפה -אם מישהו מכיר באזור זה יהיה מצוין) בינתיים המקום שמצאתי הוא ב http://www.tikcom.co.il/Product.asp?Pid=iphone16GB3G2&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE המחיר נראה עוד איכשהו סביר לפי שZAP זה המחיר הכי נמוך. ואין לי בעיה ללכת ולקנות אבל השאלה שלי היא מה ההבדל בין(וסליחה על הבורות ) simfree טורבו סים לבין "מכשיר פתוח על ידי היצרן" והאם שווה להשקיע עוד 600 שקל תוספת על זה ? תודה מראש לכל העונים....
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לארונה ראיתי באיזשהו פורום על דבר שנקרא rockbox ,רציתי לדעת מה הדבר הזה עושה ..? תודה רבה מראש וסליחה על הבורות!!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש אתר טוב כדי לעשות כמה השוואות בין סמארטפונים. אני מכיר רק את http://www.anandtech.com. אבל אני אשמח לעוד אתר אחד איכותי. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החברה הסינית מציתה את הדמיון עם טעינת 100 וואט עתידנית שתוכל למלא קיבולת 4,000mAh במהירות גבוהה פי 3 מכל מה שפגשנו עד היום לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
תוכנה חדשה שתעזור לכם לעשות סדר בקניות בסופר, עם צ'קליסט של מה נאסף ומה לא, עם ממשק נעים לעין ונוחה לשימוש. התוכנה ניתנת להורדה מהמארקט, אם תוכלו לתת משוב והצעות לשיפור, יהיה ממש נחמד. תודה !
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סגן הנשיא של היצרנית הסינית הגדולה מפרסם תמונה שמעידה כי שאיפותיה להצלחה בעולם המובייל עדיין חיות ובועטות לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
התקנתי את העדכון תוכנה כי הבנתי שהוא מסדר עברית בנגן במקום ג'ירביש והוא באמת סידר. הבעיה שמאז הווליום בנגן ירד דרסטית ובקושי שומעים בו שירים. הבעיה היא לא באוזניות כי גם חיברתי אותו לרמקולים חיצוניים וזה אותו דבר. יש אפשרות לשחזר מערכת בנגן? או להסיר את העדכון? לא הצלחתי להסתדר בנתיים..
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, הציעו לי היום חבילה מאוד משתלמת והצעיו לי כמה מכשירים (אני צריך את הדעה שלכם עוד היום כי המבצע הוא עד מחר!) הינה המכשירים: 1) מוטורולה מיילסטון 2) סמסונג 5630 מג'יק טאץ' 3) נוקיה N86 4) סוני אריקסון W995 אם למישהו יש את אחד מהמכשירים אשמח אם הוא יתן רשימה קצרה של היתרונות וחסרונות. מה שהכי חשוב לי בטלפון זה: נגן מוזיקה איכותי ומהיר, תוכנות ומשחקים שאפשר להוריד למכשיר, מצלמה, גלישה באינטרנט נוחה(לפי הסדר). בינתיים אני הכי בכיוון של המוטורולה מיילסטון (אשמח לשמוע את דעתכם עליו) אבל קצת חושש כי בכל זאת זה מוטורולה... תודה רבה לכם, דניאל.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי שמעתי מהרבה אנשים שיש קפיאות מעצבנות במכשיר הזה. האם זה נכון? לא יצא לי לראות מכשיר כזה עובד ואני מעוניין לרכוש אחד. אנא תנו 2 שניות מהזמן ותענו. אם תוכלו לספר על עוד חסרונות של המכשיר אני אודה לכם מאוד. תודה ויום נעים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסמארטפון המדובר ממשיך להפתיע, ויכיל שילוב זכרון RAM חדיש ומשוכלל לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%96%d7%94-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99-oneplus-2-%d7%99%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%9c-4gb-%d7%a9%d7%9c-%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%92-lppdr4/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מכשיר תקציבי עם ביצועים של מכשיר דגל? נראה כי הדבר עומד להפוך למציאות תודות לחברת שיאומי לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני בא היום להכניס שירים אבל מה? כשאני מחבר את המכשיר אני מגלה בתוכנה Rhapsody שאין לי שירים אני מנתק אותו מהמחשב מיסתכל כן כל השירים של נימצאים שם עכשיו אני שוב מחבר ואין לי שום שיר אני מעביר שירים ואין שום דבר לא באמת עובר לנגן מסקנה חרא תוכנה האם תוכנה חלופית?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא בטוח שזה בפורום הנכון... בזמן האחרון אני מקבל המון שיחות מחברת סלולאר ש"רואים שהייתי לקוח אצלהם והם רוצים להציע לי הצעה". ביקשתי מהם כמה פעמים להסיר את המספר שלי מהDB שלהם (אני בכלל חושד שהפרטים המלאים שלי כולל פרטי תשלום עדיין נמצאים שם) אבל למרבה ההפתעה (לא ממש....) תדירות השיחות רק גוברת. כל יום קבוע מתקשר אלי מישהו, לפעמים פעמיים ביום. אני רוצה לתבוע אותם אז אני צריך הוכחות של הקלטת שיחות. מישהו מכיר אפליקציה טובה שמקליטה שיחות נכנסות? עדיף שתהיה חינמית. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הייתה לי פעם תוכנה כזאת עם כדור שלוחצים עליו ואז הוא מחפש פלאפונים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברים. צריך עזרה\מדריך משהו לעשות רוט למכשיר. תודה מראש לעוזרים :party0023:
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.gsmarena.com/hp_now_selling_the_unlocked_palm_pre_2_for_450_us_dollars-news-2083.php נראה מכשיר חמוד מאד. נחכה לביקורת מקיפה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש פלאפון חדש בתקציב של בין 1K~2K ש"ח. שיהיה לו בבקשה מסך של 4" ומעלה (לא NOTE), שימושים: אינטרנט, משחקים שדורשים כח כמו modern combat 3 וכו'.. , מוזיקה הרבה (חשוב שיהיה די איכותי..יחסית לפלאפון..) וזהו בעקרון, 16 GB פנימי רצוי (לא חובה אפשרות של הרחבה עם זכרון חיצוני), מצלמה בסיסית+.. אשמח לשמוע המלצות. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אפליקציה חדשה של ענקית התוכנה, אשר זמינה להורדה כבר עכשיו ל-iOS, אנדרואיד וכמובן לווינדוס פון, תנסה למנוע מצב שבו אנשים מחטטים לכם קצת יותר מדי במכשיר החכם לכתבה: http://hwzone.co.il/microsoft-xim-%d7%a9%d7%aa%d7%a4%d7%95-%d7%90%d7%9a-%d7%95%d7%a8%d7%a7-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
עבור XP 32BIT. גיגול מביא הרבה תוצאות - 3 הראשונות לא ממש עבדו ולא בא לי לזהם את המחשב עם ספקולציות נוספות. מישהו יכול לתת לינק בדוק? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1.אומרים שיש סכנה להחזיק את הפלאפון בכיס (הסכנה היא פגיעה בפוריות) קודם כל האם זה נכון בכלל ? האם יש איזה כיסוי מיוחד או נרתיק לפלאפון שבולם את זה? 2.יש ברשותי את הסט האל חוטי של לוג'יטסק S510 (גם מקלדת וגם עכבר) האם התדרים של זה משתלבים ופוגעים באיזהשהיא צורה באינטרנט האלחוטי שיש לי בבית או בBT של הפלאפון? 3.האם זה בריא להקליד שהמקלדת נמצאת סמוך לאזור המשפעה ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה. לאחותי (עולה לכיתה ח')נהרס הפלאפון שלה ואנחנו מחפשים בשבילה פלאפון חדש. ספק השירות:אורנג',כנראה אי אפשר לעבור לספק אחר כרגע. מקום הקנייה:אפשר אורנג',אפשר חנות פרטית. גר בפ"ת. שימושים:שיחות,SMSים אבל לא הרבה מדי,מוזיקה,משחקים. השיחות והSMSים הם לא ברמה גבוהה (אני לא חושב שזה עולה על ה40 ש"ח לחודש ויש לה כבר חבילת דיבור של 100 דקות שיחה). מה אני מחפש: בהתחשב בזה,אני מחפש לה פלאפון עם: 1)מסך מגע (שיהיה מתקדם). 2)אפליקציות (בדגש על משחקים) (אנדרואיד הכי מתאים פה,אם אני לא טועה?). חבילת גלישה/אינטרנט בפלאפון-לא צריך,אם יש זה בונוס (הפחד זה שהיא תחרוג ונקבל חשבון של מיליון שקל...). התקציב די פתוח-אם כי ההעדפה היא שהמחיר יהיה כמה שפחות. תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת עם ה n95 8gb אין בו תקלות עם הסוללה טובה ? עם המצלמה ? עם שומעים טוב?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקחנו לסיבוב את אחד מהמחשבים הניידים החדשים המבוססים על ארכיטקטורת Ice Lake של אינטל - הראשונה בתהליך 10 ננומטר. כל הפרטים על היתרונות הטכנולוגיים וחויית השימוש בפנים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9c%d7%a0%d7%95%d7%91%d7%95-%d7%9e%d7%a9%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%92%d7%99%d7%a8%d7%a1%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%a1%d7%9e%d7%90%d7%a8%d7%98%d7%a4%d7%95/
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מהם תדרי LTE המתאימים בארץ לסמארטפון סיני 4G: FDD-LTE: B1/3/5/7, TDD-LTE:38/39/40/41 xiamoi mi5s plus האם התדרים תומכים בארץ
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


