גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אח שלי נמצא בתאילנד ויכול לקנות לי מכשיר. אני רוצה סלולרי משולב PDA שיהיה נוח לשימוש עם איכות סלולרי טובה. בנוסף, קריטי שיהיה WIFI ו - BT, וגם רצוי שתהיה מצלמה. חשוב שהמכשיר יעבוד בארץ - עדיף בסלקום - שם אני נמצא כעת. GPS זה בונוס נחמד מאד. אני מתלבט לגבי ה - HTC TOUCH שלא מצאתי עליו מספיק חוות דעת ה - P51 של BENQ שלא מוכרים בכלל בארץ (הוא יעבוד פה?) ה X500 של ETEN (מוכרים אותו בכלל בתאילנד ומה המחיר שלו שם?) ה - 3600 של HTC אשמח לחוות דעת, הצעות למכשירים אחרים ועוד... המכשיר ישמש אותי בעיקר כפלאפון, יומן, צפייה במסמכי אופיס, לא חובה מקלדת... אינטרנט כמובן, ג'י פי אס די חשוב אבל לא חובה בתנאי שיש BT... חשוב לי לדעת בעיקר בעניין התאימות לארץ וכמה המכשיר נוח לש…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי אייפוון 5 שכבר לא מספק את מה שאני צריך (סוללה, מקום וכו'). אני עוד מעט טס לחו"ל בעז"ה, אני רוצה לרכוש סמארטפון כמו שצריך שיספק את הצרכים שלי. ההתלבטות שלי היא בין ה LG3 לבין הגלאקסי ס 5 (אולי האלפא שאמור לצאת..) מה מביניהם נחשב יותר טוב? אולי יש לכם המלצה אחרת?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש מכשיר סמארטפון תקציב :1700 ש"ח שימושים: ג'יפיאס, לקיחת הערות, ניהול פגישות, שמיעת מוזיקה, צילומי מסמכים(ע"י תוכנת סקנר) לכן זקוק לפלאש, ומסך קריספי(תצוגה טובה ולא מגורענת) WIFI , ותמיכה ברשת גולן טלקום+אורנג'. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר כמעט חודשיים של זמינות כללית, מערכת ההפעלה של גוגל עתידה לקבל, על פי מידע חדש, עדכון לגרסה 5.1 עם שיפורים מתחת למכסה המנוע, בנוסף לעדכון הלוליפופ שסוףסוף מגיע לפלטפורמת השעונים החכמים של החברה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-5-1-%d7%91%d7%a4%d7%aa%d7%97-android-wear-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%94/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב אשתי קנתה גלקסי 2 פלוס ב ksp. המכשיר היה אצלה חודש וקרס פתאום. בסלדון פירמטו אותו בלי לשאול אותה (הם טענו שהם לא חייבים לשאול, למרות שאם היו אומרים לה היא היתה מוכנה לשלם בשביל גיבוי). הם לא מוכנים להחליף לה למכשיר חדש למרות שדי ברור שזה הולך לקרות עוד בעתיד. גם בחנות מתנערים לגמרי. אומרים לה שכל פעם שזה יקרה שתלך לסלדון ויתקנו לה (כמובן, יפרמטו לה קודם וכל התכנים יילכו). מצחיק מאד... בסלדון טענו שהיה עומס של תכנים. זה ממש מצחיק. היא בקושי שמה שם דברים. כמעט לא היו אפליקציות, רק מעט תמונות - כמעט מצב התחלתי. אמרו לה שם משהו על גרסה שצריך לעדכן בשביל תכנים רבים. לא ברור. כאמור, זה ממש לא רלבנטי לטלפון שלה. היא ניסתה בסמסונג ישראל ולא הצליחה למצוא איך פונים אליהם.…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אני מעוניין לקנות את הנקסוס 4 מהפליי סטור ולשלוח אותו לכתובת בארה"C, אבל כל פעם שאני מנסה האתר חוסם אותי בטענה שאיני יכול להזמין אותו מהארץ... יש למישהו פיתרון? - - - תגובה אוחדה: - - - הסתדרתי מצאתי מדריך. הוא שייך לאתר אחר אז אני לא יודע אם אני יכול לפרסם אותו....
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי אני חדש בגלקסי. האם מומלץ לעדכן את הקושחה דרך samsung kies? זה עלול לשנות את השפות? מדובר בקושחות שאושרו ע"י היבואן בארץ או שזה מסמסונג העולמית?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברה קניתי אתמול את המכשיר... עכשיו אני מנסה להתקין לו תוכנות וכל תוכנה זה לא נותן לי להתקין כל פעם שגיאה אחרת...לאחר עיון קצר בגוגל ראיתי שבשביל להתקין תוכנות "לא מוחתמות" צריך לפרוץ את המכשיר ניסיתי כמעט כל מדריך שראיתי באינטרנט ואני לא מצליח לפרוץ את הפלאפון ולפתוח אותו להתקנת תוכנות ומשחקים....ניסתי עם HELLOOX וגם עם XPLORE עם אף מדריך לא הצלחתי... קיוויתי שאם אני אכתוב בפורום יהיו אנשים שאכפת להם וישמחו לעזור לי...אז יש מישהו שמוכן לעזור לי בבקשה?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש סמארטפון לחברה שלי באיזור ה 700 שח. אין דרישות גבוהות מידי - גלישה נוחה עד כמה שאפשר, תוכל להפעיל אפליקציות כמו סקייפ או אפליקציות בסיסיות אחרות, GPS. כרגע היא מנויה של אורנג' אבל סיכוי גבוה שתעבור לפלאפון(רמי לוי) אז הייתי רוצה תמיכה גם ברשת של פלאפון. המכשירים שחשבתי עליהם הם ה Galaxy Mini וה Sony Ericsson W8. ה W8 נראה טוב יותר, מסך טיפה קטן יותר אבל רזולוציה גבוהה יותר ו 16M צבעים לעומת 256K בגלאקסי. שניהם עובדים רק בתדר 2100 על רשת 3G ולכן אולי תיהיה בעייה עם פלאפון מאחר והם עובדים על 2100 ו- 850, אפשר להשתמש רק ב 2100 בלי הבדלים גדולים? איזה מהמכשירים עדיף? יש בכלל טעם לרכוש מכשיר בסכום כזה או שעדיף לוותר עד שאוכל להוציא יותר? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי מכשיר חדש מארה"ב ואני מנסה להתקין מקלדת עברית, אך אין לי אופציה כזו (בניגוד לנקסוס 4, שם היה לי). יש דרך להתקין מקלדת ללא הורדה של אפליקצייה צד שלישי? בנוסף - איך קוראים לאפליקציה שגוגל הוציאה לפני שבועיים, זאת שעוקבת אחר הטלפון במידה ונגנב? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
המכשיר הוא Lenovo A850, אם זה משנה. צריך סוללה שתספיק ל2-3 הטענות, לא צריך יותר מזה. באייבורי יש סוללות קומפקטיות למדי של 4200mAh ב95 שקל (https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=12979) כך שזה הבסיס שלי להשוואה. יש משהו יותר טוב, שלא יהיה גדול בהרבה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.nokialand.co.il/2011/02/blog-post_15.html
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, אני מחפש פלאפון חדש עבור אמא שלי, תקציב די גמיש - מחפש value for money. אפשר לרכוש בארה"ב בשבוע הקרוב. חשוב: אמינות (עמידות לנזקים ואחריות). סוללה מסך גדול וברור (משמש לקריאה וצפייה בסרטים). לא כזה חשוב: מצלמה (לא מזהה הבדלים בין איכויות של מצלמות) משקל מבחינת ביצועים, לא ירוצו עליו משחקים אבל כן חשוב איכויות שיחה, חיבור לאינטרנט, GPS. תודה מראש, אני לצערי כבר ממש לא בעניינים...
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, דבר ראשון, החלטתי לקנות נגן ואני רואה רק אופציה אחת שתענה על רוב הצרכים שלי (הרבה מקום, איכות סאונד, אפשרות לוידאו, אחריות בארץ, מחיר יחסית טוב). כמובן שהאופציה הזו זה האייפוד קלאסיק. אז לפני שאני שואל כמה שאלות, אם יש לכם רעיון לנגן שיספק לי הכי הרבה יחס עלות ותועלת ויענה על רוב הצרכים שרשמתי, אשמח שתעלו את זה בדיון! 1. יש שני גדלים לקלאסיק- 120 ו-160. אם יש הבדל מהותי במחיר אני אקריב 40 ג'יגה כי בכל זאת 120 זה מספיק, אבל רציתי לדעת, האם יש הבדל במערכת עצמה, כלומר הבדלים במהירות, תקיעות וכדומה... אני מניח שאם הגודל של הנגן הוא קבוע ובאחד יש יותר מקום, אז הוא גם יפעל יותר לאט והוא יהיה מסורבל יותר. האם יש בזה אמת או שאני ממציא תיאוריה?? (אני בעצם שואל אם עדיף לי כבר…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה אבא שלי התחיל להתעניין בנגנים כי יוצא לו לנסוע הרבה. ואני יודע שאם אני לא אקנה לו משהו נורמלי אז הוא יקנה את הנגן הזול הראשון שיראה ויהיה אסון... אני חיפשתי נגן של עד 300 ש"ח עם כמה נתונים ולא ממש הצלחתי למצוא, לדוגמה: טעינה מ-USB, רדיו פנימי ושהוא לא דורש להתקין תוכנה משלו בשביל להעביר את הקבצי המוזיקה... נחמד גם אם הוא מגיע עם מסך שאפשר יהיה להציג בו תמונות או אפילו סרטוני Mp4 אשמח גם לקבל שמות של נגנים מהם כדאי להתרחק... עריכה: קיבולת של 512-1024 מגבייט, קצב העברה לא כל כך חשוב
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה פלא כדאי לקנות במחיר של עד 1200 ש"ח שימושים עיקריים זה דיבור תוכנת ניווט waze משחקים לא מעניין אותי ורצוי שלא יהיה גדול מדי חשבתי על Xtreamer Mobile Aiki 5 רק הגדול שלו קצת מפריע לי תודה,
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, מקווה שזה הפורום הנכון לפנות אליו אני מעוניינת לקנות smartwatch ללא מיקרופון. המלצות לשעונים בטווח המחירים של 500-600 שח? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אשמח לעצתכם, מעוניינת להחליף את ה- A73 בטלפון חדש, בעיקר בגלל שאני מאוד לא מרוצה מהביצועים של המצלמה. המליצו לי על S24, אבל כשעשיתי השוואה באתר של סמסונג בין ה-A73 ובין ה- S24, נראה שדווקא למכשיר הנוכחי יש מצלמה יותר טובה. מה אני מפספסת? תודה מראש למשיבים🙏 Samsung sgCompare the Latest Galaxy Smartphone Specs | Samsung Sing...Compare latest Samsung Galaxy smartphones by key specifications and features including camera quality, storage, battery life and more at Samsung Singapore.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מביאים לי כל דיבורית שאני אבחר מגרמניה, ככה שזה יוצא יותר זול, על מה ממליצים??
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי אתמול מאוסטרליה דרך EBAY את שלט ההרמוני 525 של לוגיטק אני חייב לומר שזה פשוט שלט מדהים(250 שקל כולל משלוח במקום 450 בארץ!!!!!) העניין הוא שהכנסתי את הממיר של YES דגם ADB 6P47 הכל עובד מעולה חוץ מעניין קטן כשאני מעביר ערוץ הוא מעביר 2 ערוצים בבת אחת וכנ"ל גם לגבי הסאונד הוא מקפיץ בשתי נגיעות במקום באחד ניסיתי גם ללמד אותו ישירות דרך השלט ולא עזר למישהו יש פתרון???
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש מבצעים מטורפים היום כמו שכולכם מכירים Black Friday הטלפונים במחירים נדירים פחות מחצי שבארץ אני רוצה להזמין את הטלפון: http://www.ebay.com/itm/Sony-Xperia-Z3-D6653-Phone-4G-16GB-White-Factory-Unlock-Brand-New-Extra-Gift-/281482469080?_trksid=p2053446.m2308.l4001 השאלה כמה אני אצטרך לשלם בסופו של דבר כולל כל המיסים? תודה רבה :]
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שבוע טוב חברה, לאחרונה התחלתי להתעסק בכל העניין הזה של פריצה של האייפון שלי. יש לי אייפון 4, מריץ גירסא 5.0.1. התעסקתי איתו די הרבה והוא משופצר עם כל מיני טוויקים ושטויות. הורדתי את התוסף של LockInfo מ- SinfulIphoneReop והכל עבד כרגיל. התעסקתי איתו עוד קצת והוספתי תוסף של שעון של HTC וגם זה עבד כרגיל. לאחר מכן ניסיתי להתקין תוסף נוסף שקשור בשעון של HTC ממקור אחר מבלי למחוק את התוסף שהתקנתי מלפני וזו כנראה הטעות שלי... עכשיו כשאני מנסה להתקין\להסיר\לשנות כל דבר בסידיה אני מקבל הודעת שגיאה וזה לא עובד. הודעת השגיאה: sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (100) הבנתי שאפשר לפתור את הבעיה דרך iFile או iFunBox במחשב.. יש לי את שניהם ואני רק צריך לדעת איך פותרים את ה…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
באיחור קל, הנה מידע על כמה גאדג'טים מענינים שמצאתי בתערכות CES כמו תא דלק מימני שיטען את הטלפון החכם שלכם, אנטי-וירוס בחומרה שמתחבר בממשק USB, סוללת AA נשלטת על ידי טלפון חכם וכיוב'. http://www.netcheif.com/blog/?p=3239 http://www.netcheif.com/blog/?p=3257
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הכוונה למכשיר שאפשר להתחבר אליו בעזרת בלוטות' (נטבוק, פלאפון, אייפוד) ויש לו יציאה לאוזניות\מערכת (בקיצור pl 1/8 אינצ') ? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, האם יש דרך להריץ אפליקציה כתובה בג'אווה על ipad או טאבלטים android? האם יש איזה אמולטור או משהו דומה? עד כמה מסובך להמיר אפליקציה ג'אוואית לסביבת android? הבנתי שהממשק שונה לחלוטין.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


