גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
כמה עולה מכשיר 4s 16gb בניו יורק ? איך אוכל לבדוק מה המחירים של המכשיר בניוק יורק ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתר טוב להשוואת סלולרי : http://geekaphone.com/compare-phones
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, קניתי לפני כחודש נגן Sandisk Sansa m250.. העברתי אליו שירים בגודל 500MB, ומאז פירמטתי את המחשב... כעת כשחיברתי אותו אני לא רואה יותר את השירים שקיימים על הנגן ואני לא יכול למחוק אותם. באיזו סיפריה השירים אמורים להיות? נדמה לי שלפני זה הם היו בסיפרית Audio וכעת היא לא מופיעה.. אשמח לעזרה, אני טס עוד 3 ימים לחצי שנה ואני חייב את הנגן תקין!!! :-X תודה מראש. עריכה: עכשיו ניסיתי להוסיף שיר חדש לתיקית AUDIBLE בנגן.. והוא התווסף, ואחרי שאני מנתק ומחבר בחזרה את הנגן אני עדיין רואה אותו בסיפריה. אבל אני עדיין לא יכול למחוק את השירים הישנים... מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ה-TalkBand של Huawei, אולי השעון החכם השימושי ביותר בשוק, מוצע עתה למכירה במחיר לא רע בכלל לכתבה: http://hwzone.co.il/האוזנייה-האלחוטית-שהיא-גם-שעון-חכם-זמי/
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
גוגל יצרה סדרת טלפונים זולים במיוחד המריצים אנדרואיד. אלו חלוצי הסדרה שיתחרו בשוק הנמוך לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%91%d7%96%d7%95%d7%9c-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa-android-one-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a4%d7%aa/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך אפלקציה לאיפון שתאפשר לי להעביר אוטומטית SMS שמגיע ממקור ספציפי לכתובת מייל או שתשלח אותו ב SMS למספר אחר. אני יודע לאנדרויד זה קיים אבל אני לא מוצא לאיפון
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי אז ברשותי מכשיר סמסונג Z300 המכשיר נעול עם קוד סודי ואין באפשרותי לפתוח אותו כיוון שאני לא יודע את הקוד רציתי לדעת אם יש אפשרות כלשהי לפתוח את הפלאפון מבלי לפגוע בנתונים ובכל המידע. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לפני 5חודשים קניתי מאורנג' את הV3 פלאפון נוראי שנתקע בכל הזדמנות אפשרית ועובד לאט ואין בו מקום לכלום. אני מחפש פלאפון טוב ואיכותי ומה שחשוב בעיקר מסך גדול!. לגבי המחיר אני לא סגור עדיין מה שחשוב שזה היה פלאפון אך ורק של אורנג'. תודה ;D
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות טלפון חדש, ואני דיי מתלבט בין שני אילו. הייתי רוצה לשמוע קצת דעות למי שיש את אחד המכשירים או אולי אפילו את שניהם ******* ערוך ****** תגובה שחמישית.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות סמארטפון מחו"ל, לא רוצה להתחייב, לא אחריות לא כלום - רק לקנות מכשיר. בעיקרון חשבתי על IPHONE או GALAXY II, אבל תלוי במחיר. ניסיתי ב- AT&T או VERIZON או SPRINT, אף אחת מהן לא מוכרות ללא התחייבות. ועוד שאלה, מתי יתחיל לפעול "גולן טלקום" וכל החברות החדשות ? כי עפ"י הכתבה שנכתבה באתר (http://hwzone.co.il/news/136254) אמורה להיות "מהפכה" ..
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המחירים שלהם דומים, ואני מתלבט מה לקנות כבר המון זמן. לZUNE יש את היתרון בו לא צריך להעביר שירים דרך אייטיונס, ומסך גדול יותר בחצי אינץ'. בכל זאת, מה עדיף, ולמה ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר שאפל החליטה לעזוב את סמסונג כספקית של רכיבים למכשיריה, החברה מתכננת לייצרת את שבבי ה-A9 הבאים שלה בליטוגרפיה של 14 ננומטרים ועל ידי מי אם לא - סמסונג לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a1%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%a8-%d7%a9%d7%91%d7%91%d7%99-%d7%94%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%a4%d7%9c/
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי כמה folders שאני רוצה לגבות באופן קבוע. כיום אני עושה את זה ידנית, בעזרת התוכנה ES File Explorer, שכולל אפשרות ליצור ZIP ממחיצה/מחיצות שהמשתמש בוחר. מישהו מכיר תוכנה פשוטה שאפשר להזין לתוכה רשימה של מחיצות על המכשיר, ואז בלחיצה אחת היא תגבה את כולן ל-ZIP או RAR? ויותר טוב: תוכנה שאפשר להגדיר לה לעשות את זה באופן קבוע, למשל כל יום או כל X ימים? חשוב לי שאני אוכל להגדיר את המחיצות לגיבוי בעצמי, בניגוד למצב בו התוכנה תמבה את "כל הטלפון" על כל המחיצות שיש בו. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עדיפות למעל 16 GB אחרי זה גודל מסך זמן סוללה וסאונד עם אפשר כמה נגנים מהזול שניתן למצוא לדרישות האלה וליקר תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. יש מצב שאוטוטו ארכוש מכשיר חדש (ואקבל עליו ניתוק זיקה). אני מעוניין במכשיר בסביבות ה-2000 ש"ח (עדיפות לכמה שיותר קרוב ל-2000 מטעמי ניתוק זיקה כאמור). בכל אופן, אין לי דרישות ספציפיות מלבד - כמה שיותר טוב מהכל. כעיקרון היתי שמח שיהיה כמה שיותר קל, אבל לא קריטי מאוד. חומרתית המוטורולה וה-HTC "לא רואים ממטר" את הנקסוס, אבל זה עדיין נקסוס והוא מצויין, "טהור" והכי קל. מצד שני שני האחרים בעלי ליבה כפולה. נטיית הלב נוטה לכיוון ה-HTC, אבל חבל שלא דחפו לו 1GB של זיכרון כמו למוטורולה. לרעתו עומד משקל של כ-150 גרם. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3709&idPhone2=3875
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש משהו יותר טוב מזה: http://www.amazon.com/ASUS-ZenFone-Cellphone-Silver-Unlocked/dp/B00VWKKF52/ref=sr_1_1?s=wireless&ie=UTF8&qid=1437673424&sr=1-1&keywords=asus+zenfone+2&pebp=1437673439604&perid=1NM7XZB3HEGZ1BJW7TJ1 ? דרישות: מסך טוב וגדול. חיי סוללה טובים. מכשיר מהיר. GPS טוב. ישמש את אבי(כרגע יש לו galaxy nexus).
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להביא דרך חברים שטסים לארה"ב אייפון 4S. עכשיו מה צריך לוודא בקניה? שהוא UNLOCKED? לא תהיה בעיה בכל מכשיר להכניס את הכרטיס סים שיש בפל' הנוכחי? (דור שלישי)
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
[glow=red,2,300]דבר ראשון יצא קצת קצת ארוך אני יודע מצטער אבל זה ממש ממש חשוב לי כי זה קריטי מחבינת העיתוי ואני חייב להחליט עכשיו אז בבקשה תקדישו כמה דקות ותעזרו לי להחליט...[/glow] לא מזמן פתחתי דיון על זה שאני רוצה לקנות נגן ואחותי טסה לתאילנד והיא תקנה לי משם. בכל מקרה מכל העדפות שלי הגעתי להחלטה שהכי טוב בשבילי נגן PMP ואחרי שיצא לי לראות נגן כזה של סמסונג וAV 400 של ARCHOS. בדקתי קצת ואמרו לי שהנגנים של ARCHOS יש להם עברית מלאה ואפשר לסדר שם את השירים\סרטים כמו תקיות במחשב ולא כID3TAG ששני הדברים האלו הם הכי חשובים לי.... אז ככה אלו הדברים שחשובים לי שיהיה בנגן וכל דבר מעבר זה רק תוספות 1. שיהיה זמן סוללה מכובד. יש 2. שיהיה לפחות 4 ג'יגה ומעלה. יש 30 ג'יגה 3. שיהיה …
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רוצה להתייעץ לגבי קניית טאבלט לבת שלי (בת שש) וגם לאשתי. השימוש של הטבלט יהיה בעיקר משחקים פשוטים וסרטי יו-טיוב (לילדה) וגלישה, מתכונים + דואר לאשתי. אני מוכן להוציא עד 150 דולר (המכשיר יקנה און ליין באמזון ויאסף עוד שבועיים על ידי הורי מארה"ב). חשבתי על Fire של אמזון (גרסת 10 אינץ'). עולה 120$. וקיבל מספר המלצות (PC mag). מוחכוורת - האם יש לכם המלצות נוספות ? אלטרנטיבות ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי בזאפ 2850 ש"ח האם זה המחיר הכי טוב ? האם מקבלים כיסוי לסלולאר ? GPS איכותי כמו I GO 8 ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי , אני חושב על לשדרג את המחשב שלי הוא בן 4 שנים וסוחב טוב, הבעיה היחידה שלי כרגע זה כרטיס מסך. זה המפרט שלי: intel i5 2300 לוח: asus p8p67-m Ram 4x2 1600 ספק 650 וכרטיס מסך asus radeon hd6850. השאלה שלי בכללי האם שווה לי לחפש עוד כרטיס כזה ולעשות crossfire, או להשקיע 1000 שקל על כרטיס חדש (חשבתי בכיוון של radeon R9) ? או אולי בכלל לחסוך ולקנות מחשב חדש (כרגע אין יותר מדי כסף לבזבז).
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי. יש ברשותי תקציב 2000 שח לקנייה של טאבלט, הדברים החשובים: הכי אמין, ידידותי וקל להפעלה. מסך הכי גדול. זהו פחות או יותר. אשמח לשמוע על אופציה הכי מתאימה. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מניח שאני לא הראשון ששואל את זה אבל לא מצאתי התייחסות בפורום. קניתי גלקסי אס2 עם איזה firmware שהתקין המוכר (איליין), ועכשיו כל 3 שעות הוא מנדנד לי להתקין Samsung Software Update. אם אני מנסה להתקין דרך WiFi, זה נכשל. התקנה דרך Kies בחיבור USB לא עובדת, כי הוא לא מזהה את ה-firmware. איך נפטרים מזה? באותה הזדמנות, זה אנדרואיד 4.0.4, שווה לי לשדרג ל-4.1? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אולי אני דביל(סביר להניח) - אבל אני לא מצליח לקבל הנחיות קוליות בגוגל מאפס("פנה ימינה")... נקסוס 4 JB 4.2
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נקרע לי הכבל לאיפון 5S ואני צריך לקנות חדש. כבל מקורי עולה לא מעט כסף אבל הבנתי שכנראה כבל לא מקורי יעשה בעיות. הבנתי שיש גם חלופים שמאושרים ולא מאושרים , בקיצור לא יודע מה לקנות ולא מבין בזה כלום. ראיתי כבלים ב 15 שקל , 30 שקל , 50 שקל ו 100 , לא רוצה להוציא על השטות הזאת כסף מצד שני לא רוצה שזה יהרוס לי את הנייד. יכולים בבקשה להמליץ לי איזה כבל כדי לי לקנות ב KSP? קצת דחוף לי כי אין לי איך להטעין אותו בנתיים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-


