גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
אני מריץ את ה-xcode עם vmworkstation אם זה משנה (לא נראה לי שקשור). כתבתי את הקוד הבא: #import <Foundation/Foundation.h> int main (int argc, char *argv[]){ @autoreleasepool { int age=0; NSLog(@"Please enter your age:\n"); scanf("%i",&age); switch (age){ case 1: NSLog(@"Great age is 1 !!"); break; case 2: NSLog(@"Great age is 2 !!"); break; case 3: NSLog(@"Great age is 3 !!"); break; case 4: NSLog(@"Great age is 4 !!"); break; default: NSLog(@"This also a great age"); break; } } } הבעיה היא שכשאני מריץ , אני מקבל עבור ערכים …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש פלאפון חדש.התקציב הוא גג 3000 ש"ח הדרישות שלי הם: סוללה חזקה מסך מגע גדול מצלמה טובה חשוב שהפלאפון יהיה מהיר. יצא לי לבדוק לגבי הGALAXY S והוא עונה לדרישות שלי וגם לתקציב. אבל בחנויות דורשים 250 ש" על עדכון לאנדרואיד 2.2 ועוד 200 ש"ח לעברית. יש אפשרות לעשות את זה לבד בחינם ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=403371&sid=127 כל מי שקונה או קנה אחד כזה, שימו לב.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הדגם של המכשיר HP TouchPad FB454UT WebOS Tablet יצא חדש מאריזה מנסה לטעון אותו עם USB מהחשמל, רואים על כפתור הCENTER שמתבצעת טעינה אממה, לא מצליח להדליק את המכשיר בשום דרך. 1. ניסתי לרסט אותו כמו בMANUAL ...עי לחיצה 15 שניות על POWER+CENTER 2. ניסתי להוציא מהטעינה ולהדליק לבד, כלום לא עוזר. 3. ניסתי לחבר לUSB של הלפטופ , הוא ממשיך לטעון אותו עם מסך שחור אבל במחשב אין תגובה בכלל שנכנס אליו התקן כלשהוא. האם המכשיר תקול? נ.ב אני מבקש ממי שלא מכיר את המכשיר טוב לא להגיב כדי לא לבלבל עוד יותר. זה קצת דחוף כי עוד שעה+ הבוסית שלי הולכת הבייתה עם המכשיר הזה ומחר הם יסעו להחזיר אותו לחנות (ביקשה ממני עזרה ללמד אותה איך משתמשים בו...היא אפילו לא ניסתה להד…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחברת פלאפון את המוטורולה קיי1אם שלהם ואני רוצה להעביר שירים ותמונות אליו או מחוצה לו. אם מישהו יוכל לעזור לי אני ישמח... יש לי ת'כבל שמחבר בינו לבין המחשב.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש מכשיר זול יחסית- עד 1500 גג. שייתן מענה לרשת אלחוטית בצורה יחסית טובה עם תמיכה בפלאש או שיהיה בעל אפלקיציה של יוטיוב. סוללה יחסית טובה. דבר חשוב נוסף זאת הקרינה , שתהיה יחסית נמוכה. מצלמה,רמקולים וכל שאר התכונות לא כל כך מעניינות אותי. הבעיה היא שהמכשיר היחידי שעומד בקריטריונים הוא הHTC WILDFIRE ולפי מה שהבנתי הקרינה שלו גבוהה יחסית לכן גם מועמדותו נפסלה. כרגע המכשיר היחידי שאני רואה שעומד באופציות שלי הוא הגלקסי אבל הוא יקר בהרבה מהתקציב שלי. אני אוכל לחכות חצי שנה לפחות, ממה שאתם יודעים בשוק הזה יש מצב שהוא יורד ל-1.5K בשנה הקרובה? שאלות לגבי המפעילה, יש לי תוכנית מצוינת אבל היא מתקופה אחרת לגמרי בערך מ-2005, ככה שיש לי 30 מגה לגלישה בסלולרי. האם אוכל להסתפק בחבילה…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! יש לי מכשיר ניווט שמריץ win ce 5 ואני רוצה להוסיף לו פונטים בעברית. הבעייה שאין תיקיית font ב windows וגם כשהוספתי פונטים עבריים לתוך התיקייה, זה לא עזר. איך אני יכול לדעת אם המערכת הפעלה "פתוחה" או "סגורה" ואיך אפשר לפתוח אותה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
החלטתי לכתוב סקירה על מכשיר הטבלאט שרכשתי לא מזמן, איך הכל התחיל? גלשתי באתר וראיתי כתבה על מכשיר טבלאט שמריץ ICS ועולה פחות מ100 דולר, בהתחלה חשבתי בך עוד טבלאט סיני שבקושי יצליח להריץ מחשבון, וייהרס אחרי היום הראשון, חיפשתי עוד קצת באינטרנט וגליתי עוד ביקורות לא רעות על המכשיר, החלטתי שאני אקח את הסיכון ואזמין את המכשיר , בחרתי באתר http://pandawill.com/ - שנראה לי הכי רציני מבין האתרים שחיפשתי, הזמנתי את הטבלאט , והתחלתי לחכות שישלחו לי, אחרי כמעט 30 יום של ציפייה מתמשכת ובדיקה יומית של הדואר, החלטתי שאני מדבר עם שירות הלקוחות של האתר ובודק מה קורה עם המשלוח, אחרי ברור קצר מסתבר שהם שכחו לשלוח לי את הטבלאט ומהאנגלית הלא ברורה של אותו עובד בשירות לקוחות הבנתי שזה בגלל …
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מכשיר minix-8h plus הוא פעל כמה ימים ואז התחיל לעשות בעיות. יצרתי קשר עם המוכר באיביי והוא שלח לי יחידה חדשה שעובדת. אז עכשיו המצב הוא שיש לי יחידה אחת תקולה בבית (חדשה) ואני מנסה להבין מה לא בסדר איה ואולי על הדרך להרוויח עוד סטרימר לחדר. אז נברתי קצת בפורום של האתר ששלהם ולא מצאתי הרבה דיונים בנושא וכשכתבתי להם על המקרה שלי הם אמרו שכנראה צריך להחזיר את היחידה (לפני שקיבלתי את החדשה). בקיצור, מה שניסיתי לעשות עד עכשיו הם עדכוני תוכנה למכשיר (דרך flash). עדכונים רשמיים מהאתר. ופתחתי את הקופסא כדי לנסות לראות אולי יש משהו שנראה לעין.....המכשיר נדלק ורץ למשך כמה דקות (רנדומלי) ואז מגיעה הודעת שגיאה (בתמונה). כל זה חוזר חלילה...יש למישהו רעיונות?[ATTAC…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא הייתי בטוח מה המיקום הנכון- אז פרסמתי כאן: http://hwzone.co.il/community/threads/555314-%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%91%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%9F-2-%D7%98%D7%90%D7%91%D7%9C%D7%98%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%94?p=4983299#post4983299 אשמח לתגובות
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסאנדדיסק sansa e130 שלי לא עובד הוא לא נדלק אבל כשאני מחבר אותו לusb אז הוא מפעיל תאורה אחורית מישהו יכול לעזור
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המכשיר החכם המוביל מבית Oppo מככב בביקורת - ובמקביל קובע סטנדרט חדש לזמני טעינה מהירים בסוללות גדולות לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום , יש לי מכשיר שנקנה בחנות רגילה (יש עליו את הרום המקורי של סמסונג , בגירסה 2.3.1) אני יכול לעדכן אותו דרך kies לגרסה 4? יש איזה חשש שהעדכון יפגע בפלאפון בצורה כלשהי?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתכנן ללכת לקנות היום את הN96 בין הפלאפונים של נוקיה שבדקתי הוא הכי התאים לי יש לו איזה שהן מגרעות חמורות וקשות שכדי לדעת עליהן ? ובכלל האם אתם ממליתים על המכשיר הזה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/zenfone-2-%d7%a2%d7%9d-%d7%a9%d7%91%d7%91-%d7%94-moorefield-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%a6/
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני מחפש מצלמת וידאו בסגנון גו-פרו לצילום POV בידיים חופשיות. אני לא פוסל את האפשרות (הנוחה מאוד מבחינת שימוש בחומר המצולם לאחר מכן) פשוט לצלם עם הטלפון, אם יש איזשהו מתקן שיאפשר לי "ללבוש" אותו איכשהו בצורה בטוחה, אבל אני מניח שזה יהיה בכל מקרה פחות נוח ממצלמה יעודית. פעם היתה מצלמה סינית שאני לא זוכר את שמה שהיתה מתחרה דיי ראויה לגו פרו ועלתה באיזור ה-100$, אבל זה היה לפני כמה שנים ואני מניח שמה שהיה אז כבר לא רלוונטי היום. מה מומלץ היום, בסדר הגודל הזה של המחירים (100-150$) למצלמות "אקסטרים" שאפשר לקחת לטיולים וכו' ולצלם וידאו "ברקע" בלי שזה יפריע לי להתנהל באופן רגיל? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני לא מצליח לחבר את המכשיר לרשת הביתית שלי , אחרי הקלדת הסיסמה ואחרי שהוא מנסה להתחבר הוא כותב לי "לא ניתן להתחבר , לא נמצא רשת WLAN" למישהו יש פיתרון? תודה נ.ב , שמעתי שגירסת התוכנה האחרונה של המכשיר (40) הגיעה לאורנג, מישהו יכול לאמת את זה? (כרגע הגירסה של המכשיר היא 31). ----------------------------------------------------------------------------------------------- עריכה: הבעייה הראשונה נפתרה , השאלות בתגובה הרביעית.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מוצר הדגל של היצרנית הטאיוואנית כולל הרבה מאפיינים מעניינים ומתקדמים, אך במקביל מסמל עוד צעד בכיוון בעייתי בכל הנוגע לתמיכה באוזניות לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם... אני צריך לקבל מכשיר מהעבודה, ואין לי מושג מה המכשר הי טוב האפשויות: SONY XPERIA Z8 אייפון 5C סמסונג גלקס S4 HTC ONE M7 נוקיה לומ 920 תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האיפוד שלי שבק חיים ועכשיו אני צריך נגן חדש :> מה כדאי עד 800 שקל? חשוב: עמידות,זמן נגינה, יופי של המכשיר(כן כן זה חשוב), איכות שתהיה טובה, מעל 2 ג'יגה. תודה לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תופעות לוואי בלתי רצויות מהקאמבק של ה-microSD? דיווח חדש טוען כי סמסונג תשווק את צמד מכשירי הדגל שלה בשווקים המערביים עם נפח האחסון הפנימי המינימלי ביותר בלבד יחד עם ההגנה בפני מים ואבק, התמיכה בכרטיסי microSD להרחבת נפח האחסון היא המאפיין החשוב ביותר שחזר ל-Galaxy S7 (וגם לדגם ה-Edge כמובן) לאחר שלא היה זמין ב-Galaxy S6, בייחוד בתקופה בה כרטיסי ההרחבה האלו הופכים למהירים יותר, עם נפחים מרשימים יותר, וזולים יותר מאי פעם בעבר, וכשמערכת האנדרואיד מרשמלו כוללת אפשרות להשתמש בנפח שלהם בתור נפח פנימי אמיתי, עליו ניתן לאחסן אפליקציות שונות ואת המידע שלהן. עם זאת, נראה שחזרתו החגיגית של ה-microSD הביאה את סמסונג להחלטה בלתי צפויה – והענקית הקוריאניתעתידה לשווק את הסמאר…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש MP3 עד 300 שקל של 1 GB (לא פחות). על איזה נגן אתם ממליצים לי? חשוב לי שתיהיה איכות שמע טובה+, וגם אפשרות לסדר שירים בתיקיות. תודה וחג סוכות שמח!
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נסו לצאת מהמגדל שמנסה לחסל אתכם בכל רגע ורגע, בנו טירה וצבא על מנת לשרוד בארץ הקפואה והרכיבו את פארק השעשועים המושלם - זאת ועוד במשחקי השבוע החדשים לאנדרואיד לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%93-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-44/
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חוץ מ GSMPRO (שמעפון) ו-think3g שאני כבר מכיר.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


