גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם יש מכשיר נוקיה 6230 הרגיל לא ה6230i אני חייב איכשו למשוך את הסינכרון שבוצע לאאוטלוק הועתק לשם כול הספר טלפונים .. עכשיו אני צריך איכשהו להעתיק את הספר טלפונים הזה בחזרה למכשיר הזה ! חברה HELP : תודה לכולם
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה תוכנה יש עבור PC שאלייה אפשר לעשות screen mirror מהאנדרואיד ?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני טירון במה שקשור לסמרטפונים. אשמח עם מישהו יוכל להסביר לי. תודה מראש. נ.ב--האם צריך להוסיף תוכנה להגנה מפני וירוסים וכ"ו ?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ועוד דבר- צילמתי עם הפלאפון והעברתי למחשב ואיכות התמונה היא זוועתית! איך אפשר לטפל בבעייה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברים, קניתי xiomi redmi note 2 מסין והוא הגיע עם רום סיני..השאלה שלי היא האם כדאי להחליף לו רום או להשאיר אותו כמו שהוא? (GSM)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך לרכוש טלפון לאישתי. צריך שיהיה אנדרואיד, מסך גדול יחסית. מכשיר טוב אבל לא חייב להיות מהיקרים. בעוד חודש אהיה בארה"ב אז לרכוש שם זו אופציה טובה. אשמח לשמוע המלצות. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
המוצר האחרון של חברת Apple שעשה הרבה רעש הוא ללא ספק הסולולארי החדש שלהם, ה iPhone. ה-iPhone זכה לתשומת לב והתרשמות רבה מצד חובבי הגאג'טים, זאת מכיוון שהכיל בתוכו הרבה חידושים טכנולוגיים ובסך הכל המכשיר מאוד אטרקטיבי מהרבה בחינות. היה מאוד צפוי שיצרנים אחרים בשוק יתחילו לחכות ולהעתיק את העיצוב הדק והמסך הגדול של הפלאפון שעושים אותו למאוד מושך ומעניין, אך האם יצליחו הזייפנים להציע דברים גם מעבר לעיצוב? האתר VR-Zone פירסם כי חברת Meizu משחררת את הנגן החדש שלה, ה-Meizu M8. ללא התעכבות על פרטים קטנים אפשר לשים לב שהמכשיר דומה מאוד ל iPhone של Apple, אך בכל זאת קיימים הבדלים ברורים, ולא רק בעיצוב. הדבר הכי בולט פה לעין זה הגודל הקטן יותר ל-Meizu, דבר זה דיי משמעותי לכאלה…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחרי שהV3X שלי מת לקחתי היום 6120 (מה לעשות, חייל מרושש) הממשק הרג אותי אחרי הV3X לכל בעלי המכשיר וכו'... איך אני הופך את המכשיר לנוח יותר? איך אני מעיף על כל הנושא של אורנג' מבפנים? והכי חשוב! איך אני מגדיר לפלאפון להשתמש בזיכרון של הSIM ולא של הפלאפון עצמו בשביל הספר טלפונים?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היה לי ככה היום קמתי ב 9-9:30 עם 100% בסביבות 2-3 בצהרים כבר הגעתי ל0 הייתי עם ה WIFI בבית כל היום והשתמשתי בוואטספ . קצת יוטיוב . ומשחקים לא ברמה גבוהה והבהירות על חצי. זה הזמן להחליף סוללה או שלא יהיה כזה הבדל עם סוללה חדשה ? (הפאלפון נקנה לפני שנה וחצי )
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הסמארטפונים החדשים של מובילת השוק מציעים הגנות בפני מים וסוללות גדולות במחיר תחרותי, יחסית לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי חברה אני צריך להחליט איזה מודם סלולארי לרכוש (דרך החברה) עד כה עבדתי עם פרטנר - מזעזע! לא עובד בשום מקום בארץ.. ההחלטה כעת היא האם ללכת על סלקום או פלאפון. אני בטוח שכבר דנו בנושא הזה בעבר אבל אני מבקש חוות דעת עדכניות כמה שיותר מניסיונכם. חוץ מלספר על הניסיון שלכם אודה לכם אם תספרו איפה בארץ התנסתם. אני נייד בכל הארץ וחייב שהמודם יעבוד טוב כמה שיותר. אגב מי שמכיר את המסלולים השונים מוזמן לספר גם על זה... תודה על המאמץ והסיוע.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלות בקשר לאייפון... כנראה שאני הולך להביא אייפון מארה"ב לישראל בקרוב... עכשיו השאלות שלי הן: א': איך אני פורץ אותו בארץ? כי לפי מה שאני יודע אין אייפונים שהם SIMFREE בארה"ב, וגם אם כן יהיה לי קשה להשיג, בכל מקרה דיברתי עם אורנג' והם אמרו שהם לא עושים את זה אז אני אשמח לקבל תשובה ב: אחרי שפרצתי אותו איזה SIM אני שם בו? דור 3 רגיל (אני באורנג') וזה עובד? או שצריך משהו מיוחד? המון תודה לעוזרים, שבת שלום וגמר חתימה טובה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המדליף הנודע העונה לכינוי evleaks מפרסם תמונה רשמית ראשונה, לכאורה, של מכשיר הנקסוס 6 המדובר של מוטורולה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a8%d7%92%d7%a2-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa-%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%a8%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94/
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות טאבלט בגודל 10 אינצ' יד שנייה.השימוש לגלישה כללית, אימייל ולא למשחקים. מעדיף אנדרואיד אבל גם אייפד בא בחשבון.אני נוסע לארה"ב עוד שבועיים אז ההתלבטות קודם כל אם עדיף לקנות בארץ או בחו"ל.ההנחה היא שאם מדובר ביד2 אז לרוב אין משמעות לאחריות. האם המחירים בארה"ב זולים משמעותית ?איזה דגם הייתם ממליצים ?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש את המחיר של האייפוד טאץ' דור 4 בנפח 32 בצרפת ורוצה לדעת כמה הוא עולה שם באפלסטור. בארה"ב יש לציין שהמכשיר עולה 299 דולר- http://store.apple.com/us/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch?aid=AIC-WWW-NAUS-K2-BUYNOW-IPODTOUCH-INDEX&cp=BUYNOW-IPODTOUCH-INDEX תודה! נ.ב- חיפשתי בגוגל לכל החוכמולוגים שיגידו לי לחפש ובנוסף לאחר חיפוש באתר של אפל לא מצאתי אופציה לשנות את הארץ מוצא באתר לצרפת.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן מתלבט אם לקנות נגן כלשהו, וחשבתי לקנות Ipod אבל שמעתי ש Iriver ו Iaudio יותר טובים ממנו. רציתי לדעת איזה נגנים יש בשוק, הנפח שלהם וקצת מידע עליהם לפני שאני אחליט מה לקנות במידה וזה יראה לי משתלם. יש איזה מאמר מעודכן יחסית שעושה סקירה על הנגנים החדשים פחות או יותר ? תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום כרגע יש לי פלאפון סמסונג שאני מאוד לא מרוצה ממנו [אחד הדגמים עם הi mode] אני מחפש מכשיר אחר, הוא לא מספק לי את הצרכים שלי, אין לו כלום בעצם. חשבתי על המכשיר Nokia 5500 אני מחפש מכשיר עם פ'צרים חשובים Mp3, מצלמה איכותית יחסית, הרבה מקום, אפשרות להורדה תכנים מהאינטרנט , כמובן שצריך ספיקר, דבר שלא קיים בפלאפון הנוכחי שלי |: התקציב די מוגבל, אבל בגלל שאני מתכנן לקנות מחנות ולא מסלקום או אורנג זה התקציב מגיע ל1500 שקל גג. [אם יש מכשיר מסלקום יותר טוב, מכשירים מאורנג לא יתקבלו בברכה :] ] תודה והמשך אחלה יום
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, היה לי Cowon i7 ואחרי שמונה חודש המסך נהרס (אין לי מושג איך, פשוט נהרס כשהיה בכיס). עכשיו הייתי ממש מרוצה ממנו - זמן סוללה של 60 שעות, תצוגת תיקיות, מציג עברית ומכשיר יחסית קטן. יש לי התלבטות, האם לתקן את המכשיר בעלות של 300 ש"ח (כבר לא מוכרים אותו בשום מקום) או שיש נגן חדש שיש לו את אותם הדרישות (זמן סוללה ותצוגת תיקיות בעיקר). תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא בדיוק מאוהדי האייפון, אבל לאחד מהחברים שלי, בעל אייפון כופר, יש תושבת לרכב שטוענת את האייפון ומשדרת מחיבור האוזניות לתוך תחנת רדיו לבחירתך. האם יש כזה דבר לגלקסי S? (או לחילופין, לכל טלפון אחר שמתאים גם לגלקסי S)
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם בחיבור טאבלט לחשמל (הטענה) באופן קבוע ללא ניתוק זה דבר מסוכן??? יכול לגרום להתחממות או קצר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני שוקל ברצינות לקנות אותו. כמה שאלות לפני כן: האם הוא נכנס לכיס של החולצת מדי א'? האם הוא עדיף מכל הARCHOS החדשים (604\AV700) ? והאם יש מצב לקנות אותו בDUTY FREE בקרואטיה במחיר נמוך יותר?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד hp 15-f387wm עם מסך מגע, המחשב יחסית ישן אז אני לא מאמין שהמסך מגע מהחדישים בשוק. אני צריך עט סטיילוס טוב שאני יוכל להשתמש ב-oneNote ולצייר עליו, משהו עם דיוק טוב שלא יברח אשמח להמלצות והסבר קצת למה דווקא מה שתפרסמו ומה לא להתקרב
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם ושבוע טוב. אני מעוניין לקנות נגן MP4 שיהיה איכותי וטוב. מבוסס הארדיסק של 30/40 GB. מנגן סרטים בהרבה פורמטים וכמובן מוזיקה. שיהיה אפשר להטעין אותו מהחשמל ולא רק USB ואם כבר USB אז לפחות שיהיה אפשר לקנות עבורו משהו שימיר את החיבור לחיבור חשמל על מנת שאוכל להטעין בכל מקום. אשמח לקבל המלצות וגם מכאלה שיש להם או כאלה שמכירים נגנים טובים... אם אפשר לקבל מידע לגבי נגן שקורא/לא קורא עברית , בתודה לכולם.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, לא מזמן הזמנתי את המגן מסך של MARTIN FIELDS, שלפי שמועות רבות נחשב לאחד הטובים.. ובכן בכל מקרה, לאחר נסיון של מגן מסם מהדגם שלו (לא זול כלל יש להגיד, 17 דולר ליחידה), המגן נשרט בקלות יתרה כמעט מכל דבר, וכרגע המגע על המגן מרגיש כאילו יש עליו "חול", במיוחד שאני עובר עליו עם העט סטילוס. יותר מזה לפעמים אפילו שימוש בעט סטילוס היה גורם לשריטות על המגן...שזה פשוט לא יאומן, זה לא שהעט בעל ראש חד כלשהו או נשרט ממשהו..בקודם זה לא היה קורה בכלל. אני יציין שקיבלתי עם המכשיר מגן מסך שלדעתי היה פי כמה וכמה יותר איכותי ממנו, ובקושי נשרט! היה עמיד מאוד ואני קצת מתאכזב שהחלפתי ביניהם. בכל מקרה רציתי לדע האם מישהו מכם מכיר מגן מסך שיהיה איכותי ולא מהפשוטים הרגילים כי ישנם כאלו …
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-


