גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום, שמי אודי וברשותי אסוס טרנספורמר פריים חדש. אתמול הדלקתי את המכשיר, הוא התחיל לעלות והראה את הסמל של אסוס ואז המסך הפך שחור. הטאבלט עובד (צלילים של אימייל וכו'), אבל המסך שחור. רק תארות רקע עובדת. הטאץ' עובד. אני יכול לכבות אותו אחרי לחיצה של שתי שניות על לחצן הכיבוי, אחרי שאני מנחש איפה נמצא ה"כן" לשאלה האם אני רוצה לכבות. ניסיתי לעשות ריסט על ידי לחיצה על הורדת ווליום ולחצן כיבוי בו-זמנית, ללא הצלחה. עזרה???????????
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום, אני התחדשתי בעצתכם האדיבה במוטו G לאחרונה ובהחלט מבסוט. עכשיו אני צריך המלצה לטלפון שכל ייעודו יהיה וואטסאפ וווייז. שיהיה במינימום מחיר. לא משחקים לא כלום. הסמרטפון הכי פשוט שמספיק לווייז וואוטספ בשנה הקרובה בלי למות בדרך. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות טלפון חדש או galaxy s4 או lg g2 כי יש להם מחירים סבירים ואני מתלבט האם לקנות עכשיו אחד מהם ואיזה לקנות או לחכות שיצא טלפון יותר טוב מ lg3 ומ galaxy s5 או שהמחיר של מה שאני רוצה ירד אז מה לעשות........... (אם אפשר תציעו לי טלפונים אחרים במפרט יותר טוב וסוללה חזקה) בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
החברה האמריקאית ממשיכה להרחיב את נסיונותיה בשוק הנייד, הפעם עם כרטיס הגיימינג העוצמתי ביותר שזמין לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 3 followers
-
-
שלום כולם! יש לי את הIPOD TOUCH יחד עם הכבל לחיבור לטלוייזיה לצפיה בסרטים באיכות HD עכשיו יש לי על המחשב סרטים באיכות הנ'ל אבל הבעיה היא שלא מצאתי תוכנה שתמיר באותה איכות אבל רק לפורמט שיתאים לאייפוד יש לי תוכנה שממירה לממדים של המסך אבל לא תוכנה שממירה באותה איכות ופשוט להעביר לאחר מכן דרך הITUNES תודה לכם על העזרה ושבת שלום!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אני רמי בורשטיין מנהל קבוצת הרכישה של Galaxy S II בפייסבוק. זהו הסרטון: לפרטים נוספים זוהי כתובת הקבוצה: http://www.facebook.com/groups/GalaxyS2Buyers
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. ברשותי טלפון SGS2 עם אנדרויד 4.4.4 כל כמה זמן אני מפרמט את הכרטיס זיכרון דרך הפירמוט הפנימי של הטלפון בSTORAGE... הפירמוט "הצליח" אבל הכרטיס פשוט מסרב לחזור לעבוד. לא ניתן לכתוב על הכרטיס או כל פעולה אחרת... כשאני מחבר את הטלפון למחשב, המחשב מזהה אותו ומראה כל מה שקיים על הכרטיס לפני הפירמוט. העברתי את הכרטיס למכשיר אחר והוא תקין לשאלתי... מה קרה לטלפון שהוא מסרב לקרוא מחדש את הכרטיס זיכרון לאחר פירמוט כושל ואיך ניתן לסדר זאת? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זמינות נמוכה של המכשירים, השדרוג מהמהירים בעולם ל-iOS 8 ועליית המקלדות לאפליקציות הכי פופולאריות לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%9c%d7%a4%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%94%d7%a9%d7%a7%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9f-6-%d7%91%d7%96%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a0%d7%9e%d7%95%d7%9b%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, הזמנתי Nexus 10 ואני מחפש לו עכשיו כיסוי. ראיתי שעל חלק מכיסויים שנמכרים באיביי מצויין שהם כוללים sleep/wake feature באמצעות מגנט כלשהו שיש בכיסוי. אשמח להסבר מה זה עושה והאם כדאי לקנות כיסוי שכולל את החלק הזה. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אני מעוניין במערכת ניווט בלבד, ללא שום תוספת אחרת שמתאפשרת ע"י מחשבי כף יד, ולכן חשבתי ללכת על מערכת "סגורה" כלשהיא, איפשהו באיזור ה-2,500 ש"ח אני מניח, כולל הכל (גם תוכנה). המכשירים של Mio הם היחידים שמתאימים לכך בארץ ? יצא למישהו להשתמש במכשירי ה-C310 ו/או C510 של Mio ? יצא למישהו להשתמש בתוכנת iGo ולהשוות אותה ל-Destinator הותיקה (שלא ממש קיימת במכשירי Mio, חוץ מבדגם ה-138 המיושן והעלוב) ? אני אשמח לשמוע התרשמויות.. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תמיד שמעו את השעון המעורר שלי בפלאפון חזק. לפני כמה ימים הצלצול של השעון מעורר נהיה ממש ממש חלש ובקושי שומעים אותו. חיפשתי בהגדרות לנסות להגביר את הצלצול ולא מצאתי. מישהו יכול לעזור לי? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כנסו לאתר GetJar תורידו את ה"מארקט" שלהם ותתחילו להוריד אפליקציות שוות בחינם http://www.getjar.com/ המבצע עד סוף החודש. שתפו אפליקציות מעניינות.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מפרסם את החוויה שלי איתם כדי שכולם ידעו זאת. לפני כשנה וחצי רכשתי אצלם OP5 יחד עם אחריות מורחבת לשנתיים. לאחר כשנה וחודשיים בלבד, של שימוש סטנדרטי - הייתה תקלה במסך של הפלאפון ושלחתי אותו לתיקון במעבדה. הפלאפון חזר אליי עם מסך חדש, אך הפעם הGPS והרמקול אוזן לא עבדו(שניהם עבדו מצויין לפני שהפלאפון הגיע למעבדה). בעקבות זאת נאלצתי לשלוח שוב את הפלאפון למעבדה. הפעם החליפו את המכלול של הפלאפון. הפלאפון חזר עם רמקול אוזן תקין, אבל הGPS עדיין לא עבד - להזכירכם, תקלה שנגרמה בעקבות הפעם הראשונה שהפלאפון ביקר במעבדה. וכעת בפעם השלישית, כחודשיים וחצי לאחר הפעם הראשונה, הפלאפון נמצא בתיקון. מה קרה הפעם? הם רוצים להחליף לוח אם. אבל מה? הפלאפון שלי הגיע עם לוח אם של 1…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1. נוקיה 6720 2.HTC MAGIC 3.סוני אירקסון יארי המחיר של כולם זהה. מה שחשוב לי זה: א. מכשיר איכותי שיחזיק 3 שנים ב. סוללה ג. MP3 טוב לנסיעות ד. איכות שמע ודיבור טובה ה. מצלמה ו. דפדפן אינרנט טוב. ז. GPS מובנה, ותוכנת GPS ח. מערכת הפעלה ידידותית. אני מתכוון לקנות את המכשיר ברשת פלאפון עם תוכנים החיילים שיש להם. תודה לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חושב לקנות HTC HD2 ולפני שאני עושה את זה רציתי לשאול אם למישהו כבר יצא להביא אותו מחו"ל, הביקורות שקראתי עליו עד עכשיו מדהימות ומעניין אותי לשמוע ממישהו שבאמת מחזיק אחד לפני שאני מזמין אותו, הוא נתקע? עושה בעיות? איך הסוללה?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3612107,00.html ספוילר: "קונדום שעבר תאונה"
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני צריך טייפ מנהלים להקלטה מרחוק להרצאות ללימודים . מספיק לי נפח 512MB קראתי קצת תגובות של אנשים באמזון על כמה וכמה סוגים . אז נתחיל מהזול ליקר .. 1) Sony ICDP620 מחיר 300 שקל 2)Olympus nv 5500 pc מחיר 350 שקל 3) Olympus ws-210s מחיר 430 שקל או האם שווה לחרוג ולקחת את WS-311M ב 530 שקל איכפת ליבעיקרמאיכותההקלטהמרחוק תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי אייפון 4S שקניתי לא מזמן, מהבחור הבנתי שהוא קנה אותו מפלאפון או סלקום משהו כזה והוא לא יכול להינעל. אתמול פתאום הוא לא נדלק לי. לא מצליח להדליק. רק כשאני מחבר למטען אז אני רואה את התפוח, דולק לכמה שניוץ, נכבה, ואז שוב תפוח לכמה שניות ונכבה. מה שכן כשאני מחבר למטען באוטו אז האייפון כן נדלק, פתאום מראה שיש 100% סוללה, אבל הוא לא מתחבר לרשת ולא כלום. ואז נתקע לו המסך פתאום נראלי.. מישהו יודע מה אני יכול לעשות?
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gizchina.com/2013/10/01/xiaomi-mi3-review/ אין לי מושג איך המכשירים האלה עובדים בארץ אבל מגניב.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני כבר לא מאתמול כאן וידוע לי שיש כאן חבר"ה שנונים מאד טכנולוגית. אני מחפש 2 פתרונות ומאד מאד חשוב לי להתייעץ עימכם!. --- 1, כשאני יוצא מהחדר אני לוקח ימינה והולך ישר במדרון לכיוון המדרגות. ממולי יש קיר. אני רוצה לשים על הקיר הזה מסך כלשהוא (אולי מחובר למחשב), שמה שאני אכתוב יופיע על המסך הזה - רק מהבהב ! כמו סירנה !, משהו שאי אפשר לפספס אותו......... כל פיתרון (יצירתי ומטורף ככל שיהיה) יתקבל בברכה... (אבאר למי שלא הבין : שיהיה מולי שלט, שכל מידע טקסטואלי שאני אכניס לו - יופיע עליו רק תוך כדי הבהוב). --- דבר שני, יש למכר שלי אתר אינטרנט שבנוי ב - PHP nuke. אנחנו רוצים להכניס לאתר זה פיצ'ר של וידאו צ"אט חי כמו בתכנית של עמנואל רוזן... יש למישהו מושג איך אפשר לעשות את זה ב…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
איזה מהפלאפונים הנ"ל טוב יותר ? לא שמתלם מביחנת מחיר, לא יפה.. אלא טוב. הבנתי שהם מאוד דומים ויש כרגע דיל ואני יכול להשיג אתK530I, האם כדאי?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה דעתכם יהיה איתם? מחירים של מכשירי ג'י פי אס נמוכים להפליא. מכירות של סלולרים חכמים בשמיים. האם יש להם עתיד?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
האייפון 3GS שלי שירת אותי נאמנה כבר שנה.. אבל הגיע הזמן לקנות פלאפון שהוא אשכרה פלאפון, ולא משחקייה. מה ההבדלים (אם ישנם) בין הנקסוס של גוגל לבין הדזייר? יש להם אותו מפרט טכני בדיוק.. הם רק שונים קצת בעיצוב, או שזה רק אני? או שתמליצו לי על מכשיר דרואיד אחר.. גם טוב, כל עוד הוא באותו טווח מחירים (עד 2.4K, אני אקנה כנראה יד שנייה אחרי שאפטר מהאייפון שלי). חשוב שתהיה לי מקלדת נוחה, מצלמה טובה עם פלאש וכמובן כל מיני שטויות לשעות הפנאי... אני לא כ"כ מכיר מערכות דרואיד ולא יודע איך זה עובד שם מבחינת אפליקציות \ משחקים. חשוב גם שיהיה אפשר להעביר קבצים בין הטלפון למחשב בקלות, ולא הכל דרך התחת עם 7 מיליארד פריצות (אל תקפצו, זה חוקי עכשיו בארה"ב). הבנתי שגוגל נותנת לפרוץ את המ…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


