עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אני מחפש איפה אפשר להשיג מפות דרכי ישראל עדכניות לתוכנת סלולאר NDRIVE (תוכנת GPS) למערכת הפעלה SYNBION לצורך העיניין מכשיר NOKIA E52. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Super Sonic,

    נתקלתי בזה ממש ליפני זמן קצר והאמת שאני סקפטי למדי,אמיתי או לא?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  3. היי. בקרוב אני מחליף את הGALAXY S4 שלי, והמכשיר שבחרתי לעצמי הוא הLG V30 לבינתיים. עבור אלו שלא יודעים/לא שמעו - מדובר במעין גרסא משופרת של הLG G6 בכל מובן (עיבוד, צילום, אודיו, מסך P-OLED) כרגע LG ISRAEL הודיעו בפייסבוק ש"במהלך החודש הנוכחי (אוקטובר) יפורסמו הפרטים אודות המכשיר, תאריך השקתו בארץ ומחירו" כרגע המכשיר מתוכנן להיות מושק ב6 באוקטובר בAT&T, וכך בעוד מספר מפעילות בחו"ל עד ה13 באוקטובר, כאשר גרסא פתוחה למהדרין תגיע כחודל לאחר מכן. עלות המכשיר בארה"ב - 800$. הדגם הרלוונטי לארץ (וזה שצריך לעניין אתכם) הוא הH930 - מדובר בגרסא האירופאית הפתוחה (ניתן לבצע ROOT ולהתקין רומים מקוסטמים) בעלת 64GB זכרון פנימי. על פי השמועות, כנר…

  4. תקן ה-UFS 3.0 לסמארטפונים וטאבלטים הוצג רשמית, עם מהירויות העברה שיכפילו את כל מה שראינו בתחום עד היום לכתבה

  5. שלום, במכשרי הקודם השתמשתי בחיבור GPRS. כעת עברתי למכשיר C3 של נוקיה והחיבור נכשל. התקשרתי לתמיכה והם לא ממש עזרו לי ואמרו שצריך להכניס את המכשיר לבדיקה במעבדה (שתעלה 100 שקל) והם יצרבו גרסה של אורנג' למכשיר. מה זה אומר בדיוק? והאם יש דרך לסדר את האינטרנט בלי הבלאגן הזה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Original-JIAYU-G2-MTK6575-1G-Mhz-3G-cellphone-Android4-0-Dual-SIM-4-0/599739786.html שווה לקנות אותו? אני רוצה לשחק במשחקים כבדים כמו NOVA או MOST WANTED ואיך אני מתקין עליו עברית? האם הוא בא עם מטען? או שאולי כדאי את זה? etotalk.com/zopo-zp300-zp300-pro-zp300-plus-field-dual-sim-android-40-dual-core-10ghz-cpu-45hd1280x720-3g-wcdma_p3035.html או בעצם את זה? http://www.uredeal.com/star-b94m-smart-phone-android-41-mtk6577-1g-ram-gps-3g-45-inch-qhd-screen-30mp-front-camera_g3626.html אני יותר נוטה לאמצעי כי רק בו אני יודע להתקין עברית בלי להסתבך והחנות שלו נראית הכי אמינה תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. http://iandroid.co.il/hero-nexus/?post_type=post&p=7378

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שלום, אני מעוניין לקנות טלפון חדש ומתלבט בין הSamsung החדשים, מאוד חשוב לי שיהיה לפחות 64 ג'יגה, מניסיון אני צריך יותר, יש לי המון מוזיקה שאני לא יכול לוותר עליה ובנוסף אני מעוניין בפיצר'ים של הנוט, כמו האפליקציות והעט. הנוט 5 מגיע לארץ רק עם 32 ג'יגה, בלי אפשרות להרחבה והגלקסי אדג' 6 פלוס מגיע עם 64(פלאפון) אבל לא עם הפיצ'רים שאני מעוניין בהם ויקר הרבה יותר ושוב אין אפשרןת להרחבה ויש את האופציה של גלקסי נוט אדג' שמאוד מושכת אותי מאחר ומשלבת את הכל ובאה עם אפשרוןת להרחבה ל128 ג'יגה, אבל, מעבד טיפה יותר חלש ומגיעה עם מערכת הפעלה 4.4, בנוסף הנוט אדג' לא כלכך מיוצר או נמכר ומחפיד אותי שלא יקבל תמיכה ועדכונים כמו שאר המכשירים אני אתמצת את השאלה: האם הנוט אדג' יתמך מספיק ויקב…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by XMB,

    שלום, אני מחפש נגן לחדר כושר, משהו קליל שאפשר לשים בכיס מבלי להרגיש כמעט. עד עכשיו הייתי עם ה Creative ZVP נגן מעולה הוא עדיין פועל אך הקיבולת שלו לא מספיקה לי (2GB) והוא דיי חלש מבחינת הווליום (למרות שהוא איכותי). יש לי אוזניות יחסית בסדר (סנייזר PMX80) כך שאני מחפש נגן שימצא אותם ויתן לי ווליום גבוה יותר ממה שה Creative נתן כי הוא לא נתן הרבה (אפשר היה לעיתים לשמוע את המוזיקה של החד"כ). אני מתלבט בין: Cowon i7 4GB או Sandisk Sansa FUZE 4GB או Sandisk Sansa Clip 4GB אני רוצה לציין שהיה לי לפני כמה חודשים את ה I7 הייתי מרוצה מאוד עד שהפלתי עליו בטעות מישקולת והמסך התנפץ (כן גם זה קורה) אך רציתי כעת לבדוק אופציות נוספות. אם יש לכם משהו מומלץ אחר שלא מהרשימה אשמח לשמוע, תקצ…

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. בעוד חודש אני משדרג את המכשיר רציתי לדעת אם משהו יודע שיהיו מכשירים חדשים לחברות הסלולאר (orange בעיקר) ובנתיים אני מתלבט בין ה K800I ל W850I! איזה מהם עדיף? תודה לעונים!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by keewlngc,

    - שלא יהיה מיקרופון מובנה במכשיר - שלא תהיה אפשרות "Record" במכשיר - ללא אפשרות הקלטה באוזניות המסופקות עם המכשיר - ללא אפשרות לחבר מיקרופון אל המכשיר - ללא אפשרות לחבר מיקרופון אל חיבור האוזניות של המכשיר כבר התקשרתי אל לפחות 5 חנויות ואמרו לי "לא". גם לגבי Ipod shuffle אני לא בטוח כי המוכר גמגם ואמר שיש אפשרות הקלטה דרך החיבור של האוזניות, אבל לאחר מכן אמר שלא. מצידי שיהיה נגן סיני או חיקוי של נגן כלשהו אחר. עד למחיר של 300 ש"ח. יש חיה כזאת? מודה מראש לעונים.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. מחפש חנויות פרטיות בחול ובעיקר בארה"ב שמוכרות אותו

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by TheFly,

    יש לי galaxy s2 שנקנה בארהב ואני רוצה לעדכן בו את מערכת ההפעלה ל ICS. כשאני בודק עדכונים דרך ההגדרות בטלפון זה מראה שאין עדכונים. בKIES שמותקן במחשב שלי מופיעה ההודעה הבאה כשהטלפון מחובר למחשב: New firmware is available. Upgrade your device to enhance its capabilities. Current firmware version : PDA:KI4 / PHONE:KI1 / CSC:KH1 (DBT) Latest firmware version : PDA:LP7 / PHONE:LPS / CSC:LP5 (DBT) השאלה שלי היא מה זה העדכון הזה? איך אפשר לדעת פרטים על הגרסא הזאת? בחיפוש בגוגל של פרטי הגירסא החדשה מתקבלות תוצאות בגרמנית בעיקר ולכן אני חושש להתקין אותה בלי לברר עוד פרטים... עוד שאלה: אם אני מתקין גרסא חדשה ואחרי זה מתחרט, יש אפשרות לעשות ROLL BACK איכשהוא לגרסא הקודמת? תודה ר…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by sahargt,

    אני רוצה לקנות נגן MP3 חשבתי לקנות את IPOD 30 וידאו מה אתם אומרים ?? לאח שלי יש אותו והמכשיר ממש מעולה היה לי בעבר איפוד 20 GB דור 3 וגם את הדגם אם התמונות ואיתי ממש מרוצה מהמכשרים היה לי את הIriver 20 ולא אהבתי את המכשיר הסאונד היה חלש לאומת האיפוד הרבה אנשים מתלהבים מהמכשיר של קראטיב זן למשהו יש אות פה ?? אין המכשיר הזה ??

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אהלן אני חדש כאן, יש לי מכשיר ג'יפיאס מסוג MIO MOOV 300, ראיתי שאפשר לשים עליו שירים, בשביל לממש את הפוטנציאל המלא חשבתי אולי לחבר אותו ברכב למגבר ובעצם לשמוע ממנו שירים וככה חסכתי דיסקים ברדיו דיסק. האם הדבר אפשרי לחבר את המכשיר למגבר\רמקול חיצוני\אוזניות או משהו כזה? בנוסף ראיתי שאפשר לפרוץ את המכשיר ולהתקין עליו תוכנות בנפרד, יש למישהו מדריך כיצד הדבר מתבצע? תודה ולילה טוב, אוהד.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by shyby,

    שלום היום קיבלתי בטרייה מקורית שקניתי לgalaxy s2 שכתוב עלייה "near filed communication" ... על המקורית לא היה כתוב המכשיר לא מזהה nfc . ראיתי גרסה קוראנית באנגלית של gingerbread באינטרנט שמכילה בתפריטים תחת network ... תפריט nfc קישור : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112532 כמו כן ראיתי שהשבב בנקסוס נמצא על הבטרייה (אני מקווה שזה נכון) . http://www.talkandroid.com/77193-nfc-installed-in-galaxy-nexus-battery-secure-tokens-may-cause-nfc-issues/#.TuThs7Ik6dA האם הרום שלי לא תומך לפי דעתכם ? דרך אגב קיים nfc על microsd, קישור : http://www.engadget.com/2011/06/01/netcom-shows-off-microsd-card-with-integrated-nfc-goodness-vide כמו כן, לגבי usb otg אולי מיש…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. בעוד מספר ימים אני אצטרך להופיע בדיון בבית המשפט לתביעות קטנות ולהוכיח את טענותיי לשופט . ברשותי הקלטה שמוכיחה את טענותיי . ההקלטה שמורה בנגן mp3 שיש בו יציאת אוזניות סטנדרטית . אני מחפש רמקול בגודל כיס ,נייד ובעל איכות טובה שיאפשר לי להשמיע את ההקלטה בעוצמה מספקת ,כך שכל הנוכחים באולם בית המשפט יוכלו לשמוע בצורה ברורה את ההקלטה. ככול שאני מבין , לצורך השמעת קול אנושי עדיף רמקול שמצטיין בתחום ה-"מיד " דווקא ולא אחד שמדגיש את ה-"low " ,כלומר את תדרי ה-bass . מעבר לצורך הספציפי הזה, אני גם מעוניין בהמשך לעשות בו שימוש כרמקול נייד לצרכים שונים כמו למשל לשמיעת מוסיקה ברכב מפני שלא מזמן גנבו לי לפני את הרמקולים ואת הרדיו דיסק מהרכב( ואין לי שום כוונה לרכוש אותם מחדש ולממן…

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=82949#c483 גוגל מראה שוב עד כמה היא צריכה להתעסק בסוגיות של שיווק מוצרים פיזים. בעיה שיש כנראה להרבה אנשים זוכה לתשובה "פנו לשירות לקוחות".

  19. פרומו חדש של סמסונג, מחלקת חינם 3 משחקים דרך המרקט שלה (Samaung Apps) ל- SGS3. http://www.youmobile.org/blogs/entry/Galaxy-S-III-Users-gets-Modern-Combat-3-Shadowgun-and-Asphalt-7-for-FREE-Links-Inside תהנו

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. כמו שכתוב אני מחפש המלצה על נגן MP3. מדובר על המלצה לאבא שלי, בן אדם שיש לו הרבה אלבומים בעברית, שמסתדר אבל בקושי עם קבצים ועושה ripping עם תוכנה שסידרתי לו. נסדר לו איזה תוכנה לניהול וסנכרון ספריית השירים כדי שיהיה לו קל. והוא יוכל גם לשמוע באוטו את השירים (יש לו aux in ברדיו). תבינו שכרגע הוא משתמש בPDA ישן מבוסס pocket pc 2003 ועם windows media player העתיק שיש שם... קריטריונים: 1) עברית. אבל לא הפוכה שצריך לסדר עם תוכנה על ה-PC, אלא ממש תמיכה סבירה בעברית נורמלית. 2) זמן בטריה סביר. 3) זכרון 16 ג'יגה, או פנימי או עם כרטיס זכרון. גם הרד דיסק זה בסדר. יותר גדול זה יותר טוב, כמובן. 4) שיהיה לו קל להשתמש במכשיר - ממשק פשוט וטוב, בלי מליון כפתורים. 5) מסך מגע יהיה נחמד. …

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. סרטון חדש ומועיל מציג כיצד תוכלו להוציא החוצה את עט ה-S-Pen מבלי לפגוע בסמארטפון החדש והיקר שלכם, במידה והכנסתם אותו בצורה הפוכה לכתבה: http://hwzone.co.il/צפו-כך-שולפים-את-עט-המגע-מה-galaxy-note-5-מבלי-לגרו/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by zahiz007,

    שלום, בעוד חודש תמה לי ההתחייבות מול חברת אורנג'. בעיקרון, אני מרוצה מהחברה ואין לי בעיה להישאר איתה. הבעיה היא שאני לא מוצא פלאפון "מעניין" באתר החברה. האם מיילסטון אמור להגיע? יתרה על כך, בתור מאוכזב 5800, אני אשמח לקבל רעיונות על מהו הפלאפון ה"חם" בשוק, N900, IPHONE? תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.createix.friendstrivia&hl=en המשחק הוא טריוויה בן 10 שאלות שנבנות בהתאם למידע מהחברים שלכם מהפייסבוק. בסוף הטריויה תקבלו דירוג כמה אתם באמת חברים. אני פיתחתי אותו. תהנו... לעוד משחקים שלי כנסו ל: https://play.google.com/store/search?q=createix&c=apps&hl=en אמיר

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by zniibidl,

    יש לי את הסוני אריקסון. אבל יש לי אפשרות שדרוג חינם. כדאי לי בכלל? (ברשת סלקום)

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by IG,

    שלום לכולם. אני מעוניין בהמלצה על סוללה חיצונית ל(כנראה) HTC ONE S. הבנתי שהמחירים של הסוללות האלה (באמזון לחות) הוא סביב ה-30$- אני רוצה משהו טוב (= קטן ומחזיק ללפחות פי 2 מהסוללה המובנית). אם יש משהו ממש משתלם גם ב-50$ אז אין בעיה, אבל לא להגזים (ראיתי כל מיני סוללות עם קיבולת של איזה פי 6 מהמכשיר עצמו- זה קצת מוגזם לפי דעתי) תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים