עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by LoopXXX,

    יש לי אוזניות GHS 1 מעל הראש רצועת הפלאסטיק מתחלקת לשניים כאשר אחת הרצועות נשברה מעייפות החומר וכתוצאה מזה נוצר שקע של שני החלקים השבורים בצורת V כלפי הראש. אחרי 10 דקות אי אפשר כבר להחזיק אותן על הראש כי נקודת הלחץ מתחילה לכאוב ממש. הבאתי את מוצר לבאג שעדיין תחת אחריות והם מצידם אמרו לי שאין אחריות לשברים אלא רק לחלקים שניתן לתקן כלומר כל האלקטרוניקה. המוצר לא שמיש פרט לכמה דקות בהתחלה... זה נשלח למעבדה בשביל ליראות אם אפשר לעשות משהו, ונאמר שהתיקון אם יהיה, יהיה בתשלום. האם אני יכול לדרוש מוצר אחר דומה בטווח המחירים, זיכוי אולי או שאין מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. Started by The-Magician,

    איך זה יכול להיות שאני משלם על החבילה של האינטרנט של 5 מגה 110 ₪ על ספק ותשתית ואני רואה באתר כמה זה שהמחיר לספק ותשתית הוא 75 ₪ זה הפרש עצום! זה לא יקר?

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. Started by Tokadon,

    ראיתי כמה דיונים כאלה שפורסמו פה בעבר, אבל לא היה בדיוק מה שחיפשתי. אני מחפש המלצה לדגם של מכונה לקיצוץ הזקן, שיכולה לתפקד גם בתור מכונת תספורת. אשמח להמלצות. השוואתי קצת מחירים בין איביי לזאפ ונראה שעדיף לקנות בארץ. זה נכון, או שאני צריך לחפש טוב יותר? אני מוכן להשקיע עד 300 עם עדיפות לפחות.

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  4. היי, נתקלתי במכירה הזו: http://www.ebay.com/itm/Seagate-Backup-Plus-4-TB-External-STCA4000100-Desktop-/321632962465 מצד אחד ברור שמשהו פה מסריח (הוא מכר רק 17 פריטים, וגם זה לפני שנה+) אבל מצד שני, הזמנתי כי זה סכום קטן, ולמעלה מ-170 איש הזמינו גם כן, אז אני סומך על ebay שיחזירו לקונים את הכסף במקרה וזה רמאות, וגם אם לא, הסכום לא יהרוג אותי ושווה את הסיכון למקרה הנדיר שזה מכירה אמיתית... מה אתם חושבים? למנוסים יותר, כי זו הקניה הראשונה שלי מאיביי.

    • 9 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by no_way,

    שלום, יש לנו בבית הרבה מכשירים שמתמשים באינטרנט, אני מדבר על לפחות 15 מכשירים, בו זמנית. (מחשבים, טלויזיה, פלאפונים, טאבלטים ועוד.) כרגע אנחנו משתמשים בתשתית של בזק וספק XFONE. מהירות הבית היא TOP 40MB. (מגיעה ל40MB מקסימום) מצב האינטרנט בבית נוראי, אנחנו סובלים מהתנתקויות לכמה שניות וחוזרות. מהירות איטית ועוד. אנו רוצים לעבור תשתית + ספק אחת ולתמיד. מה אתם ממליצים לעשות?

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. http://www.oak-goodshopping.com/ הם מציעים להיום בלבד משקפי שמש של אוקלי ב25$ לזוג ומשלוח לארץ ב15$ שזה ממש זול השאלה האם האתר אמין ואם המשקפיים אמיתיים

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. שלום רב, אני מעוניין לרכוש מכשיר של SODA STREAM חשבתי לבדוק אופציה לקנות את זה במכירה קבוצתית שנארגן פה. יש היענות? יש מספר מבצעים ואם תהיה הענות רחבה אולי נוכל להוזיל עוד יותר מחירים מחיר מבצע לדוגמא הינו 350 למיכל +בקבוק http://www.sodastream.co.il/catalog/onsale

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  8. Started by sine,

    לרגל ה-Black Friday המתקרב, אני מעוניין לקנות שלושה מחשבי גיימינג מלאים או לפחות את החלקים היקרים מחו"ל (מעבדים, כרטיסים גרפיים, SSD). מישהי שאני מכיר טסה לישראל בדצמבר הקרוב ויכולה להביא את הדברים במזוודה כך שזה אמור לצאת ממש זול כי אני חוסך את עלות המשלוח. רציתי לשאול כמה שאלות: האם מישהו מהקוראים ניסה פעם משהו כזה? הבנתי שאין מכס על חלקי מחשב ורק מע"מ, זה נכון? האם ישנה איזושהי תקרה שכאשר עוברים אותה צריך לשלם גם מכס? מהו שיעור המע"מ על חלקי מחשב? מהי הפרוצדורה החוקית להצהרה על ייבוא מוצרים החייבים במע"מ בשדה התעופה? איזה הגבלות \ תוספת מחיר יש בדר"כ מבחינת נפח \ משקל? האם זה תלוי בחברת התעופה? לאיזה עוד הוצאות ומכשולים אפשריים כדאי לשים לב?

  9. Started by matan333,

    עד עכשיו התגלחתי עם מכונת גילוח ואני מעדיף מכונת תספורת שתקצץ את הזקן לאורך קצר יחסית. תקציב 150-200 ש"ח תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by oranet,

    אתם שומעים? לפני חודשיים קניתי מקלדת בלוטוס של מיקרוסופט בחנות קספ בהר חוצבים בירושלים המקלדת הפסיקה לעבוד לפני שבוע הלכתי ביום חמישי לחנות לממש אחריות אז המוכר אומר לי, תשמע, אין עכשיו טכנאי תבוא ביום ראשון אמרתי לו, אתה הרי לא הולך לתקן את זה לא צריך טכנאי לראות שזה לא מתחבר אבל הוא התעקש שהוא לא יודע אם בכלל יש במחשב בלוטוס שהוא יוכל לבדוק אמרתי לו, אם אתה לא יודע פשוט תשלח לחברה הוא אומר ל,י לא, הם מבקשים שטכנאי יבדוק שבאמת יש בעיה (לא נראה לי אבל לא חשוב) אמרתי לו, תקח את זה עכשיו וכשהטכנאי יבוא תתן לו אז הוא חוכך בדעתו על תירוץ חדש אה... והוא מצא תשמע, זה מגיע עם עוד חלק אתה צריך להביא גם אותו אמרתי לא שהחלק הזה הוא כמו מכשיר נוסף ואין קשר בין הבעיות אז הוא אומר ל…

    • 11 תגובות
    • 2.6k צפיות
  11. ישנם המון סוגים היום בשוק של מערכות DVR וקשה מאוד לדעת איזו איכות תיתן לי כל מע'? לכן אני מתייעץ כאן . אני מצרף לדיון כמה מערכות , אשמח לדעת האם אני בכיוון הנכון? ובמידה ולא תכוונו אותי בבקשה. אני מעוניין במערכת DVR ל- 8 מצלמות (שנראית כמו בתמונות) באיכות HD לראיית לילה וכן אפשרות להקלטת אודיו ותמיכה איכותית בטלפונים סלולריים. מספר דברים מטרידים אותי לפני רכישה והם: 1. מה אמור להיות פרמטר קצב ההקלטה ? האם צריך להיות במינימום או יותר גבוה (FPS)100? 2. מהי כמות קווי מסך האידאלי(TLV) למצלמת HD? 3. איזו מע' DVR היא המומלצת שלכם שתיתן לי ביצועים טובים ביום וגם בלילה במיוחד בלילה? 4. האם רצוי לרכוש מצלמות בניפרד ? או שדבר זה ייקר את המוצר עצמו ? 5. איזה סוג של מצלמות באיכות…

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by Boris_yo,

    אם אני לא טועה, מחירים של SSD ירדו לאחרונה. תראו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=792026 אם אכן ככה, ידוע למישהו סיבה לכך? חוץ מזה מה דעתכם על Crucial Solid Series 128GB CT128M4SSD2? אני מאיזושהי סיבה מאמין שדיסקים של אינטל הם הכי אמינים, אמנם יתכן שאני טועה אבל לדעתי זה בגלל סקרים טובים על דיסקים של חברה זאת שאני רואה באמזון. אני אישית כרגע מוכן להסתפק עם 80 ג'יגה שזה מינימום בשבילי אבל לא צריך מעבר לזה.

    • 17 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. נרשמתם לחודש נסיון בשירות הפרימיום של אמזון לקראת מבצעי ה-Prime Day? כך תוודאו שלא גובים ממכם 100 דולר בתוך 30 ימי התנסות חינמית לכתבה: http://hwzone.co.il/מדריך-לבטל-את-המנוי-באמזון-פריים-לפני-ש/

    • 8 תגובות
    • 2.6k צפיות
  14. אני מחפש משהו כזה: http://www.cases-and-enclosures.co.uk/aluminium-flight-case-460x330x150mm-4820.html יש להשיג בחנות בארץ כלשהי מזוודות כאלה בכל מיני גדלים ? \

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  15. Started by napoleon45,

    אפל מחזירה לתיקון חלק מניידי מקבוק פרו שיוצרו באמצע 2015. https://pcinfo.co.il/אפל-מחזירה-לתיקון-כמה-יחידות-macbook-pro-2015-עקב-הת/ https://support.apple.com/15-inch-macbook-pro-battery-recall

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  16. Started by יוליוס,

    שלום לכולם.קודם כל תודה לעוזרים הרבים.לאחר המלצותיכם הלכנו אתמול לקנות מכונת כביסה של סימנס גרמנית 8 ק"ג בשקם אלקטריק בביג בצומת ק.אתא. המוכרת היתה נחמדה מאוד.אמרה שמחיר המוצר הוא 4700ש"ח,והם מוכנים למכור לי במזומן ב 4100ש"ח או בתשלומים ב 4300ש"ח.כשציינתי בפניה שיש לי תוי קניה בסך 550ש"ח אמרה שהמוצר חוזר להיות 4,700ש"ח ומזה יורידו.אמרתי לה תודה רבה ונגשתי לסניף של אלמ הסמוך. אותו מוצר ללא תוי קניה עם 5%הנחה של מזרחי יצא 3,740 ש"ח כמה תשלומים שרוצים ללא ריבית.מסקנה-לעשות סקר מחירים ברגליים ולא לקנות בחנות הראשונה שנכנסים אליה.

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. היי קיבלתי שעון של חברת "גלרי רויאל". ניסיתי לחפש עליו מידע באינטרנט ולא מצאתי כלום. אין לחברה אתר רשמי, השעונים שלה מופיעים רק באתרים ישראלים. אני חושש כי מדובר בחברת מדבקה ושוקל להחליף. מישהו יכול לאשש/לשלול?

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. בעקבות הדיון על ספק האינטרנט בזק בינלאומי שדרגתי את המהירות ל100MB במחיר של 30 שקלים. כרגע אני מקווה שיוכלו לעזור לי עם שם משתמש שיש לו את הגיימר ב1.90, ככה אוכל להוציא לעצמי גם אחד כזה. אבל מטרת הדיון הנוכחי היא לבדוק כמה אתם משלמים לבזק ולכמה אפשר להוריד אותם. מבחינת מהירות, כל מהירות מ10 ועד 100 מעניינת, כמובן ביחס של תועלת ומחיר. אני אישית כיום, בתור עובד פלאפון לשעבר משלם 69 שקלים למהירות של 10MB, ללא הגבלת זמן. כמה אתם משלמים?

    • 13 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by erone,

    אני משלם לבזק 100 שח (היה 121 לפני שדיברתי איתם היום) ולבזק בינלאומי 81 181 לספק+תשתית על 15M יש לי הרגשה שאני יכל לקבל מחיר יותר טוב אז לפני שאני מתחיל טלפונים כמה אתם משלמים? תודה מראש.

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by Benny770,

    אז קניתי בבלאק פריידי כמה דברים בnewegg. חלקם הגיעו וחלקם לא. מתברר משיחה עם פדקס שכמה מהחבילות כלל לא יצאו מחו"ל והם כנראה תקועים שם. הניסיונות ליצור קשר עם newegg מעלים חרס. בצ'אט, אתה מקום 584 מחכה שלוש שעות, התור שלך מגיע וכלום לא קורה. אף אחד לא עונה. דרך הטלפון המתנתי היום שעה והתייאשתי. מה אפשר לעשות?!

  21. Started by bbking,

    היי חבר'ה אני מעוניין לקנות מנורת לד שמתאימה לחדר, אבקש המלצתכם תודה

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. רכשתי MK802IIIS באי ביי, המכשיר עובד טוב ולא עושה בעיות מיוחדות. אך משהו מסקרן אותי, כשרכשתי את המכשיר הוא עלה 67 דולר, עכשיו אותו מכשיר מאותו מוכר עולה 96 דולר. יש מדבקה על הקופסא ומצויין בה האות "B", חלק אומרים זה סימן לבלוטוס וחלק אומרים שזה סוג ב', כלומר מחודש או עבר שחזור. שאלתי את המוכר, הוא אמר לי ש-"B" זה סימן לבלוטוס. מה אתם אומרים? (כשרכשתי את המכשיר לא צויין שהוא משומש, היה כתוב BRAND NEW וכו...) לא אהיה קטנוני, המכשיר עובד טוב מאוד אך ברצוני לדעת האם הוא חדש או מחודש.

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by SPONER,

    יש לי 15 מגה והבנתי שאני מחובר כבר לזה , אבל אני לא מרגיש שהוא טס.. וגם כשמחשב 1 מגולש ולא מוריד שום דבר והאם הוא משפר את מהירות הגלישה , טעינת אתרים כמו ש100 מגה משפר את מהירות הורדה /העלאה.?

  24. שלום רב! אני יודע שיש אשכול המלצות אבל הוא מאוד מצומצם ולא מפורט מספיק(לא מפרט את החנויות שביניהם אני מתלבט) אני מעוניין בשבוע הקרוב לרכוש מחשב חדש ועדיין לא יודע בדיוק מאיזה חנות לרכוש אשמח אם מישהוא יכול להמליץ לי על חנות אני מחפש חנות שתהיה טובה ואמינה וזולה חנות שיש ללקוחות ניסיון עם מימוש האחריות בה סתם דוגמא: אם קניתי כרטיס מסך יקר ב2000 שקל והוא נשרף או התקלקל והוא עדיין במסגרת האחריות של השלוש שנים החנות תהיה שם בשבילי כדי להחליף תחלק ההתלבטות שלי היא בין rsm זיג זאג מחשבים tms? מה אתם חושבים מאיפה עדיף לקנות תמחשב? ואם יש חנות שלא הזכרתי אז בבקשה תתנו לי אותה

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. היי, ניסיתי אתמול לשדרג את האינטרנט שלי ל 200MB. אני כבר מנוי בטריפל של ה 100MB. ורציתי לעבור לטריפל של ה 200, נציגת השירות אמרה לי שזה מבצע רק ללקוחות חדשים. אחרי שהתחלתי להתרגל לשירות טוב מגולן טלקום (אני יודע שיש מאוכזבים, אני מרוצה) ששם לא היתה בעיה פשוט להכנס לאתר ולהצטרף לכל תוכנית שבא לך, בפעם הראשונה לרדת לתשלום של 59 ש"ח במקום 99 ש"ח ובפעם השניה לשנות את מגבלת הגלישה ל 6GB במקום 3GB פתאום קיבלתי את התזכורת שאני בארץ. מישהו יכול להסביר לי את ההגיון שלהם? למה לעצבן לקוחות כשסוף סוף יש תחרות באופק? בתחום הסלולר פלאפון התייחסו אלי ככה ולכן עברתי לרמי לוי (רק אחרי זה לגולן) אחרי שבשיחה עם נציגת השירות הסברתי לה שיש תחרות אמיתית עכשיו ושלא יכריחו אותי לעבור (העלו לי בא…

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים