עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. התקלקל לי מסך דל שקניתי לפני פחות מחצי שנה. התקשרתי לשרות לקוחות ואני כבר מתחיל להרגיש שהם מתחילים לטרטר אותי. בהתחלה ענה לי בחור שביקש מספר הזמנה שזה כשלעצמו מוזר,מאיפה אני צריך לדעת מספר הזמנה , בשביל זה יש מספר סידורי. למזלי אני בחור מסודר ובמקרה שמרתי הכל אז היה לי לתת לו. הוא אמר שישלח לי מייל ושאני יחזיר לו תשובה עם צילומים של הבעיה ושל המסגרת כדי לראות שאין נזק פיזי. ביקשתי מספר קריאה אבל הוא אמר שלא צריך שהם יודעים לפי מספר הזמנה. לא הגיע שום מייל, אז התקשרתי שוב. איך שהתחלתי להקריא שוב את מספר ההזמנה התנתקה השיחה. כמובן שהתקשרתי שוב ,אני מסביר את הסיפור לנציג ובאופן לא מפתיע לא כתוב להם בשום מקום שפניתי אליהם כבר. בסוף קיבלתי ממנו כתובת מייל שאין לי מושג למי הי…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. נרשמתי לחבילת גישה לרשת האינטרנט + שירות "GAMER" ביום 09/04/13. במעמד שיחתי עם נציג המכירות של החברה סוכם על סכום מסוים לחודש וחודש ראשון חינם (ביקשתי לבדוק את איכות השרות). בתאריך 29/04/13 ביטלתי את המנוי בחברה עקב רמת שרות נמוכה (פינגים גבוהים וכו'). למרות ביטול החבילה חויב חשבוני עבורה ולאחר התכתבות עם אחראית פניות הציבור מאיה בן יוסף \ ויקטוריה בילאי נאמר לי כי החבילה לא כוללת חודש חינם. לסיכום את כספי הם לקחו ואין לי את מי להאשים חוץ מעצמי. לכולכם: שימו לב לקבל את סיכום השיחה המדויק בכתב כך לא תעשו את הטעות שלי.

  3. Started by Dudu Edri,

    אני רוצה להזמין את הנייד הזה מאמזון :https://www.amazon.com/HP-Spectre-i7-8550U-3840x2160-Convertible/dp/B076QQRWZF/ref=sr_1_3?s=electronics&ie=UTF8&qid=1525882845&sr=1-3&keywords=hp+spectre+x360&dpID=41veppnC8rL&preST=_SX300_QL70_&dpSrc=srch וראיתי שיש שם אופציה להרחבת האחריות ויש לי כמה שאלות שאשמח שתענו לי עליהם האם האחריות תקפה לישראל? האם אני מקבל החזרים על המשלוחים במקרה וקרתה תקלה? ואיפה אני יוצר קשר במידה ואני רוצה לממש את האחריות? ובכללי אם מישהו התנסה איתם ויודע להגיד האם שווה להרחיב את האחריות... תודה על העזרה !

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by roipow,

    אני רואה שיש דברים ששולחים באמאזון גרמניה והחיבור שונה לחשמל מאמאזון ארצות הברית? מה ההבדל בין כל האמאזון השונים? ואני לא מוצא כבל טעינה וראש לאייפון 6S באמאזון או אייבי שזה לא זבל.. אשמח לעזרתכם בבקשה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. שלום. אני יודע שהיו דיונים קודמים בנושא זה אבל לא היו תשובות מספקות. אז אתאר את המצב כך. אני תושב ת"א. יש לי עדשת מצלמה ישנה שרכשתי בארץ ממשתמש אחר. כמובן שהיא נקנתה ללא קבלות מאדם פרטי. אני רוצה לשלוח אותה למעבדה בחו"ל לצורך כוונים ותיקון במידה ויהיה צורך. מה אני אמור לעשות בארץ כדי להמנע מתשלומי מכס ומיסים אחרים כשהעדשה תחזור לארץ. אני רוצה לציין שבעבר שלחתי מוצרים לתיקון בחו"ל אבל מילאתי טופס עם הפרטים של המוצר שמוכיחים שהוא משומש ויצא לתיקון אבל את זה עשיתי בדואר מיון בהדר יוסף שאינו קיים יותר (עבר למודיעין)

  6. Started by below_z,

    לפני מספר ימים ביקשתי המלצה לטלפון וקיבלתי המלצה ל Panasonic KX-TG6411MBS. ורציתי לשאול אם יש חנות עדיפה (או להפך חנות שכדאי להתרחק ממנה) מהחנויות המופיעות בזאפ: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735843 הרכישה תתבצע בכרטיס אשראי ומשלוח, לכן צריך גם אחריות טובה כוללת משלוחים כמו בTMS. בנוסף אם יש חנות בראשון שמוכרת את הטלפון במחיר הגיוני, אשמח לדעת.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם ושנה טובה, לאחר שיטוטים ברשת והתלבטויות בקניית מחשב חדש(שלי משנת 06 וגוסס מהתעללויות :-) ) שמתי לב שמחירי מעבדי AMD זהה בין שתי החנויות, מדוע? http://ksp.co.il/?select=.1027..2..42 http://www.ivory.co.il/amd_cpu.html מקריות או דרך לימנוע כאב ראש לחנויות? לא יצא לי להשוות מוצרים אחרים, התעניינתי במעבדי FX וגם גיליתי שבארץ פשוט גנבים- סתם מתמחרים את מעבדי הFX גבווה מהמחיר שלהם. לדוגמא: FX 8120 עולה כ159 דולר בחו"ל ומעבד אינטל I5-3450 עולה כ 189 דולר- תנחשו מה המחיר בארץ? כ1050 שקל לאינטל וכ1000 שקל לAMD! - מדוע?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. יש למישהו המלצה איך וכדאי לבטח את הנכס? דרך הבנק ? או דאך חברה או סוכנות לביטוח. האם טריק העוד בחיים בביטוח חיים אמין? האם ביטוח צד ג כדאי? ..אני פשוט כבר מבולבל

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Pavel D,

    הזמנתי כמה דברים באמזון כולם הוחזרו במייל שקיבלתי נכתב We're contacting you about order #112-2341886-0841815. We recently learned our shipper was unable to deliver your order because the address you selected is incomplete or incorrect. As a result, it was returned to us and we've requested a full refund for the order. This refund should go through within 3 to 5 business days and will appear as a credit on your next credit card billing statement. בדקתי כתוב , בדקתי מיקוד,הכל נכון לא מבין מה הם רוצים...מישהו נתקל בזה? צריך עזרה שלכם דחוף

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. הרגע נתקלתי באתר הבא http://www.foxpc.co.il וזה בדיוק אותו אתר שהיה לFOXPC שפשטו רגל לפני כשנה וחצי עם אני לא טועה או יותר, הקטע המניאקים האלו חייבים לי לוח P45 ועם זה באמת הם אולי אני יצליח להוציא מהם את הלוח הזה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. דגמי ה-GTX 1080 וה-GTX 1070 נמכרים ברשת המקוונת בהוזלות של מאות שקלים לעומת העלויות בארץ, ויש גם דיל מעניין עבור ה-GTX 970 למי שאינו מעוניין להמתין להתייצבות דור ה-Pascal המתקדם של NVIDIA כבר כאן איתנו באופן רשמי, אם כי במחירים שקשה מאוד לעכל ברוב המקרים – גם אם לוקחים בחשבון את שיפור הביצועים והיעילות הגדולים שהוא מספק. מי שמרגישים שהמחירים בארץ הם גבוהים בצורה שלא ניתן להתעלם ממנה, מוזמנים להעיף מבט על ההצעות שקיימות נכון לעכשיו באמאזון גרמניה ובאמאזון בריטניה. דגם ה-AMP! של Zotac עבור ה-GeForce GTX 1070 נמכר בעלות של כ-502 יורו כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל, אשר מתורגמים לכ-2,170 ש"ח, ומהווים הוזלה של כמעט 400 ש"ח לעומת העלויות הזולות ביותר של ה-GTX 1070 …

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. אהלן חברים. שבוע הבא אני טס לארה''ב וכרגע אני מתלבט האם לקנות אייפון שם. לא הצלחתי להבין עם החוקים החדשים שיצאו, כמה תכלס אני מרוויח אם אני מבצע את הקניה בחו''ל. אשמח לקצת הסברה בנושא. תודה רבה לעוזרים ולקוראים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by גיא חסון,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by spektor,

    שלום לכולם יש לי שאלה אני רוצה להזמין double din מ ebay במחיר 250$ אם יש על סכום הזה מכס ,מע"מ ..... ??? ??? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Boris_yo,

    אני רואה ש-ZAP עורכים "מבצת אביב" באתר: http://www.zap.co.il/zapday.aspx זה גם היה בשנה שעברה אני זוכר אבל לא היה לי זמן לבדוק. מישהו חושב שיש משהו שווה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שמתי לב שכבר הרבה זמן אני לא מצליח להעלות את האתר שלהם ובדיוק עכשיו התקלקל לי חלק שרכשתי מהם.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום, אשמח להמלצה לטלפון דגל אנדרואיד כמה שיותר קטן בכיס אך לא מתקפל לקנייה ב B.F הקרוב. חשובים לי: *מצלמה טובה (לא צריך הרבה עדשות). *סוללה סבירה. *ניתן לתיקון ויש חלפים (לא נישה). כמובן אשמח למבצע כמה שיותר טוב ולהתכנס סביב 2k ש”ח אולי באילת.

  18. אם רוכשים רמקולים או כל מוצר אחר מחנות כלשהי.. במידה והאריזה נפתחה אי אפשר להחזיר אותם לחנות או להזדכות עליהם? בשום מצב?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. שלום וברכה אשמח לתגובות גולשים שרכשו מוצרים וקיבלו מהם מחודשים, אני בתביעה משפטית מולם וברצוני להעזר במקרים דומים. תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by y_a_n_i_k,

    אני רוצה לקנות Xbox one S דרך אמאזון אנגליה, השאלה היא האם מניסיון העבר יש הנחות על הקונסולה או הנחות על באנדלים של הקונסולה באמאזון אנגליה? תודה,

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by neo690,

    היי מחפש סטרימר לטלוויזיה אני בסה"כ מעוניין שתהייה לי תקייה במחשב שכל מה שאני שם שם לסטרימר יהיה גישה לשם ויוכל לפתור קבצים אלו מדובר בדר"כ בסרטים וסרטונים שהורדו מהאינטרנט נדרש שתהייה אפשרות לטעינה של כתוביות בעברית והורדה שלהם בצורה קלה ונוחה כמו שיש ב Media Player Classic איך נראה לכם הסטרימרים שיש בaliExpress ? כמו זה: http://he.aliexpress.com/item/2015-New-MXQ-Pro-Android-TV-Box-Amlogic-S905-Quad-Core-Android-5-1-DDR3-1G/32542787183.html?spm=2114.010108.3.56.8Xmub3&ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_1_505_506_503_504_502_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_5,searchweb1451…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אם אתם לא מעוניינים להמתין לבואו של דור חדש, יש לכם הזדמנות לקנות את כרטיס הגיימינג הפופולרי ביותר בסביבה במחיר קורץ ה-GeForce GTX 1070 החדש של NVIDIA אמור להגיע אל מדפי החנויות מתישהו במהלך החודשים הקרובים ולספק דחיפה מחודשת לשוק המיינסטרים של יקום הגיימינג, אך עד שזה יקרה בפועל – באמאזון גרמניה מספקים לכם עוד הזדמנות לקבל את נציג הדור העכשווי הבולט, ה-GeForce GTX 970, במחיר תחרותי בהחלט. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%A2%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-geforce-gtx-970-%D7%91%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2/

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום לכם, אחלה דיל שמצאתי, אבל אי אפשר להזמין עם פייפל ישראלי מי שיצליח שיהנה. המוצר: Western Digital Elements SE 1TB USB3, 2.5 inch, ב- 60$!!, משלוחה עם buy2usa יוצא 80$ סה"כ. Western Digital Elements SE 1TBhttp://www.ebay.com/itm/290830213594?afepn=5335869999&campid=5335869999& PID=1225267 משום מה גם אי אפשר לשלוח הודעה למוכר על המוצר הנ"ל.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. למי שלא זוכר, לפני מספר שנים, כשאתרי המכרזים עדיין היו פופולריים, רבים התלוננו שחלק מהמכרזים למעשה מכורים מראש כי יש משתתפים פיקטיביים שדואגים להעלות את מחירי המוצרים. ב-2007 הוגשה תביעה ייצוגית נגד מספר אתרים שכאלו, ולצערי הרב היום דחה בית המשפט המחוזי את התביעה עקב העדר תשתית ראייתית מספקת: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3519847,00.html הנחמה היחידה היא שרוב האתרים האלו קרסו מאז.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום, אני מעוניין לרכוש מחשב נייד חדש עבור חברה שלי עיקר השימוש שלה בו יהיה לטובת לימודים אקדמאיים (אקסל וכד') , צפייה בסרטים וSims 4 אני מגיע מתחום הגיימינג ככה שאין לי יותר מדי מושג לגביי מחשבים ניידים. חשוב לי שיהיה מדובר בדגם אמין עם חיי סוללה סבירים ורצוי לא לחרוג מעל 3200 ש''ח במידת האפשר.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים