צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אני קניתי בחנות שנקראת קרמיק דיפו ארון אמבטיה , נמסר לי מהחנות שהמוצר יסופק ע"י חברה בשם "אהרוני" , בתאריך 15/01/13 קיבלתי את הארון סגור בתוך אריזה , לאחר שהקבלן שהיה לי בבית התקין לי את הארון אמבטיה עם הכיור ראיתי שיש סדק בכיור בצד במקום שלא ייתכן שנפל עליו חפץ כלשהו , ובמקום הסדק לא היה קילוף דבר שמראה שלא נפל עליו חפץ כלשהו אלא כנראה מדובר בפגם ייצור , התקשרתי לחברה שיחליפו לי את הכיור והם אמרו לי שיבוא טכנאי ואם הוא יראה שזה פגם ייצור הוא יחליף את הכיור ואם זה לא פגם ייצור הוא ייקח כסף על הביקור , הטכנאי שהגיע אמר לי שככל הנראה מדובר לדעתו ב-80% פגם ייצור , הטכנאי צילם את הסדק ואמר שיראה לאחראי שלו והוא יקבע מה לעשות , לאחר מס' ימים נאמר לי מהחברה שהמנהל החליט שמדובר …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום עד לפני כמה חודשים, הוט פרסמה תוכנית שלהם שנקראה "10", שהוגדרה כך: - 10 אג' לדקה - 10 אג' לסמס - 10 אג' למגה - בלי דמי מנוי כשהולכים לאתר שלהם עכשיו, אין את התוכנית הזו, ויש תוכנית אחרת, דומה לה(גם כן 10 אג' לדקה, סמס, ומגה), אבל עם דמי מנוי הפעם, של 10שח. אני מאד רוצה לקנות SIM של התוכנית "10" הישנה - בלי דמי מנוי.. מישהו יודע אם אפשר איכשהו לקנות SIM כזה עם התוכנית הזו? כל רעיון יעזור תודה רבה card
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יום אחד בלבד אחרי הצגת חבילות חדשות ויקרות יותר, מפעילת הסלולר הצעירה חווה בעיות טכניות קשות אשר ללא ספק לא יסייעו לתוספת נקודות זכות אצל הצרכנים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי חבילה של ספק + תשתית 12 מגה הוט + 012 ב 133 ש"ח אני לא מרוצה כל כך כם מהמחיר שלא הצלחתי להוריד וגם מהמוצר וגם מזה שאני בעקיפין מפרנס את אורנג' ש012 בבעלותה הציעו לי בבזק 5 מגה ספק ותשתית של בזק בינלאומי ב 113.5 ש"ח בסה"כ ,5 מגה זה המהירות המרבית באיזורי מגוריי (פלורנטין ת"א) מה אתם אומרים ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , כפי שציינתי בעבר אני רכשתי את המחשב שלי מסקייפיסי ועכשיו אני מחפש איך להחליף את הלוח אם (הבעיה עם הבקרי סאטא של אינטל ב1155) , האם מישהו יודע על חנויות באיזור הצפון אשר יכולות לתת תמיכה ללקוחות של סקייפיסי בנושא האחריות
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצרנית מכשירי ה-iPhone הצליחה לתפוס את המקום הראשון במכירות בסוף שנת 2017, אך המתחרה הקוריאנית שלה עדיין מובילה בהסתכלות שנתית, בשוק שחווה הצטמצמות קלה לראשונה בעידן המודרני לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 2 followers
-
-
הי , אשמח לעצה איזה מכשיר יותר מהיר ונחשב יותר טוב KINGSTON בדגם שציינתי או ULTRA II ? וגם מבחינת מחיר KINSTONE עולה 69 דולר ללא משלוח ומיסים זה משתלם ? ULTRA II - עשרה דולר יותר ... 79 - זה בטח גם ירד בהמשך לכן אני מעוניין לדעת אם קינגסטון בדגם ספציפי יותר טוב מדגם ספציפי של SANDISK ? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כאמור אני מעוניין להרכיב מחשב נייח ולהזמין את החלקים מחו"ל. אני מעוניין ברכיבים שיוכלו להריץ משחקים מודרנים בהגדרות הגרפיות גבוהות ושיהיה מספיק איכותי כדי שיוכל להריץ משחקים שיצאו בשנים הקרובות. תקציב כולל: 6,500 שח (עם או בלי מוניטור). אשמח לקבל המלצות למפרטים ולינקים לרכישת הרכיבים. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להרכיב מחשב בעצמי ולרכוש את החלקים הקיימים, יש המון פורומים באנגלית ואתרים בחול כמו pcpartpicker.com שממליצים על רכיבים ועוזרים להרכיב מפרט לפי מחיר. אבל ממה שיצא לי לראות בארץ המחירים קצת שונים, רציתי לשאול באיזה חנויות אתרים מומלץ לקנות, או האם עדיף בכלל לוותר ולחפש להזמין מחו"ל אם אני מעוניין במחירים הזולים ביותר? נמצא באזור ירושלים אם זה משנה. חיפשתי פוסט בנושא גם פה וגם בייעוץ לפני קניית מחשב ולא מצאתי, תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש כיסא לעבודה ממושכת על מחשב. לרוב אני יושב כל יום כל היום בתחום העבודה שלי, והכיסא שאני יושב על כרגע ממש על הפנים, ואני מרגיש שזה מונע ממני להתרכז ולהתייעל בעבודה עקב אי נוחות בגב רגליים ומרפקים. אני מאוד מתעניין בכיסא STEELCASE LEAP אבל משום מה אף אחד לא מוכר אותו בחנויות פרונט בארץ. יש רק חברה או שניים (שאין להם חנות פיזית, אלא משרדים) שמייבאים את הכיסא וגם אז זה לחכות להצטרף להזמנה גדולה יותר של חברה או ארגון. בגדול אני מוכן להשקיע בכיסא טוב אבל מן הסתם אם יש משהו דומה בתקציב נמוך יותר אשמח לשמוע המלצות מהנסיון שלכם. חשוב על מאוד תמיכה טובה בגב תחתון ומשענות יד מתכווננות (לא רק למעלה למטה, אלא גם פנימה והחוצה) …
-
קונסולת ה-Shield הסלונית של מפתחת השבבים, אשר מסוגלת לבצע הזרמת תוכן מהמחשב או להריץ מגוון משחקים באופן עצמי, ניתנת לרכישה במחיר מבצע נאה הנה עוד דיל אמאזון לשעות הקרובות שבהחלט כדאי לכם לשקול: הגירסה הבריטית של אתר המכירות המקוון מציעה לרכישה את קונסולת ה-Shield של NVIDIA, בגירסת ה-Pro שלה המתבססת על כונן קשיח של 500 ג'יגה-בייט (במקום שבב eMMC צנוע מאוד של 16 ג'יגה-בייט בגירסת הבסיס), במחיר של כ-189 פאונד בריטי כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כ-1,025 ש"ח עבור אחד ממכשירי האנדרואיד העוצמתיים ביותר בשוק. הקונסולה המדוברת יכולה להריץ את כל משחקי האנדרואיד המועדפים עליכם על אמצעי התצוגה שאליו תחברו אותה (ויחד עם בקר השליטה הכלול יחד עם הקונסולה עצמה), בנוסף לספריה ש…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט אם להזמין ברזים מהאינטרנט או לפנות ישירות לחנויות, ואם כבר מהאינטרנט - מהארץ או מחו"ל. מישהו יודע מה המיסים שיהיו ברכישה מחו"ל? והאם יש אחריות? ובכלל, מישהו הזמין פעם ברזים מחו"ל ויכול לתת לי המלצות או חוות דעת אם כבר עדיף להזמין מהחנות בקישור ששמתי? תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך החברה ואיך איכות המים כדי להצטרף אליהם ? אשמח לקבל חוות דעת רציניות ממישהו שהתנסה בזה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סופ"ש טוב לכל חברי הפורום קניתי איזה מוצר ב 51 דולר מאיביי . עכשיו כהרגלי אני מבקש מהמוכר שיגיד לי מתי הוא שלח ושיתן לי קוד מעקב . שלחתי לו כמה הודעות במהלך החמישה ימים האלה , והמוכר פשוט לא ענה אפילו להודעה אחת . זה הדליק אצלי מנורה אדומה חזקה . ניסיתי לפתוח קייס באיביי אבל אפשר רק מה 9 בינואר . מה אפשר לעשות במצב כזה ? זה נשמע לכם נורמלי ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה ממש חשובה !! יש מישהו קנה בכרטיס אשראי שלי מAliExpress בלי שאני אדע.. עשיתי תהליך הכחשה בחברת האשראי.. הם מסרו לי את הפרטים שלו, השאלה שלי האם בתי העסק תובעים את הבן אדם שקנה? או יוצרים איתו קשר טלפוני ? (מדובר בסכום 250$) או מה התהליך ? האם מוסרים את פרטים שלי (בעל הכרטיס) בתביעה ? אשמח לעזרתכם תודה מראש סמי
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת אם הייבואן Midi-Com מוכרים ללקוחות פרטיים? הם כמו CD-Log רק שסידילוג לא מוכרים ללקוחות פרטיים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
המחיר זהה +-. בCDSOFT כתוב 3 שנות אחריות במעבדת ויז'ואל די. ג'י http://www.cdsoft.co.il/products/202195?aff=Ret בPLONTER שנתיים (כנראה יבואן) http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=TS-412〈=heb&cart= QNAP עצמם נותנים שנתיים אחריות. אני שואל גם מבחינת אמינות, שלא נגלה בסוף שהאחריות לא בדיוק תופסת כי זה לא יבואן רישמי וכו. ** עריכה עדכון: רכשתי בCDSOFT לבסוף, יש להם גם אופציה לשלם בPAYPAL ואולי נהנה מהספק של 3 שנות אחריות יבואן
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פעם כמעט לכל המוצרים במיוחד אם זה ישירות דרך אמאזון ולא מוכר צד שלישי הייתה אפשרות לשלוח לארץ עכשיו אני עובר על דברים והרוב המוחלט מופיע This item does not ship to Israel היה איזה שינוי במדיניות?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרגע ראיתי את הפרסומת החדשה של סלקום, מי שלא מכיר הפרסומות הולכת ככה: נערה יפה מתקשר כביכול לחבר שלה שבצבא ואומרת לו שהיא מתגעגעת לישון איתו ביחד, ואז הזוג נרדם כשהם בטלפון אחד עם השני. ואז מגיע הקאטצ', הקריין אומר: "שיחות חינם ללא הגבלה בתוך המשפחה" http://www.cellcom.co.il/shop/price_plan/cellcom_family/pages/default.aspx?WT.ac=cellcom_family_hp_banner_784x260_160212.swf ואני תוהה, WTF?? או שסלקום סוטים והזוג הם בעצם אחים או שסלקום קיוו שאף אחד לא ישים לב לזה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Microsoft Surface Pro 4 12.3 inch Tablet with Pen (Intel Core i5-6300U 2.4 GHz, 8 GB RAM, 256 GB SSD למשל באמאזון UK עולה 966 לישט שזה 4,650 כפי שפורסם בכתבת הבלאק פריידיי של האתר. אבל כשאני משנה לשקלים, מופיע לי מחיר מוגזם של 4,946.82. מדוע? במה לבחור? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברכה או אכזבה? תלוי איך מסתכלים על זה - אירוע ה-Prime Day של אמאזון מתוכנן כעת לחודש אוגוסט ואולי אף מעבר, במקום התאריך המוכר מהשנים הקודמות במהלך יולי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לפורום, הבנתי שהדגמים האחרונים של גלקסי מכילים אפשרות תקשורת ישירה ללא צורך בתיווך בלוטות' עם הנייד. המידע ברשת מבלבל משהו, שאלתי היא: מבין דגמי השעונים החכמים של גלקסי, אילו מאפשרים שיחה ישירה עם הרשת? אם רק ה-S4, מתי ניתן יהיה לרכוש אותו בארץ, ומה נדרש מול ספקיות התקשורת הישראליות? בברכה, ירון ה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://machbesa.co.il/index.php תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ebay.com/itm/POWER8-Workshop-Full-lithium-Kit-cordless-drill-jig-saw-work-clamp-set-/121952031412?hash=item1c64e852b4:g:4iwAAOSwAYtWKJir כמה לדעתכם אני אצטרך להוסיף אחרי הוא יגיע לארץ?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות משהו בeBay ואין משלוח לישראל אז אני לא יכול לבצע את הקנייה. המוכר כתב לי שאין לו בעייה לשלוח, ושאפקיד לו כסף לPaypal. הוא לא רוצה לעשות את זה דרך eBay וטוען שיש לי הגנה של Paypal. מה אתה אומרים? מדובר על 150$.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-


