עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אלקטרוניקה ומודינג

חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות

  1. Started by --Adidas,

    שאלה 1 מערכת מיזוג פועלת כאשר הטמפרטורה בחדר מגיעה מעל לטמפרטורה מסוימת וגם מתח ההפעלה מורם ושני החלונות סגורים . א.מלא טבלת אמת למערכת המיזוג ב.כתוב פונקציה למערת זו ג.ממש את המערכת באמצעות שערים ד.ממש את המערכת בעזרת מתגים שאלה 2 מנהל בנק מתכנן כספת שתעמוד בתנאים הבאים :לכספת 5 מפתחות אחד אצל המנהל ,אחד אצל הסגן,ושלושה מנהלי מחלוקות. הסגן יכול לפתוח את הכספת רק בנוכחות אחד ממנהלי המחלוקות.מנהלי המחלוקות יכולים לפתוח את הכספת רק אם שלושתם נמצאים,המנהל יכול לפתוח את הכספת לבד. א.כתוב פונקציה לוגית לפתיחת הכספת ב.שרטט מערכת למימוש פונקציה זו אני לא כזה טוב בחומר הזה אז אני חייב עזרה למה זה עבודה להגשה תודה לכל מי שיעזור .

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  2. Started by nimrods,

    האם אני יכול לחבר מסך של גמבוי במארז ככה כמו בתמונה?? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  3. Started by johnnyg,

    אני רוצה להבין מה כל דבר אומר בג'ק פלאג... מצאתי באנגלית, אבל אאני לא מבין כ"כ איפה יש מידע בעברית...?

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  4. Started by byyaatch,

    דרוש פאנל עם קורא כרטיסים המסוגל לטפל בכרטיסי SDHC (כרטיסי SD גדולים מ-2 GB). בבקשה המלצותיכם

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  5. שלום אני רוצה אולטרה למחשב כלומר קטודה אבל אני לא יודע איפה לקנות ואני רוצה שיזהר לי ויעשה לי יפה כזה איפה אתם ממליצים לקנות במקום זול יחסית ובאזור המרכז? בבקשה תגובות! : אגב מישהו מכיר את החברה pccool? יש להם תגובות טובות בzap הנה http://www.zap.co.il/ratestore.asp?siteid=1161&PID=291879109 הנה מה שאני רוצה לקנות: http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=cck-10-b

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  6. Started by n.L,

    שלום לכם..לפני כמה זמן צבעתי את הפאנלים בפרונט של המארז בצבע כתום אבל אני לא שלם עם התוצאה .. רציתי להתייעץ איתכם באיזה צבע כדאי לי לצבוע אותם? [attachment deleted by admin]

  7. Started by shronxx,

    אני מעוניין לקנות לדים בכמות של בערך 30 או 40 לדים במחיר הזול ביותר בבקשה אם אתם יכולים תנו לי אתרים להזמנת לדים מחו"ל או מהארץ זה לא משנה.... תודה מראש לעוזרים..

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  8. Started by Emms12,

    היי! אני מחפש סרטוט לחיישן טמפרטורה שמתחבר למחשב. למישהו יש מושג איך עושים את זה? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  9. Started by GlowMilk,

    כמו שאתם רואים אני חדש בפורום ובמודינג,התמכרתי לזה אחרי שראיתי פה תמחשבים המדהימים בפורום יומני פרויקטים. :jump: אני רוצה לעשות למחשב שלי תאורה עם לדים צבועניים כאלה כמו שכולם פה עושים ואין לי מושג איך מישהו יכול להסביר לי איך לעשות את זה ? והבנתי שצריך לקנות לדים וגם "נגידם" וראיתי שיש כמה סוגים של נגדים אז מה אני צריך לקנות? אוליי איזה מדריך כזה עם תמונות או משהו יעזור,כי המדריך שיש במדריכים לא עובד התמונות שלו לא עובדות תודה.

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  10. אז ככה יש לי מאורר שקוף של 12V אני רוצה לבנות לו מעגל לדים קניתי לדים כאלו: '>http://www.2send.us/"] פשוטים כאלה, מהסוג הקטן.. עכשיו איך אני מחבר את כל הלדים ביחד ולאיזה מקור חשמל לחבר אותם...? אם אני רוצה להוסיף גם מתג? אני רוצה שהוא יסגור את המאורר ואת הלד.. ואם צריך נגד אז איזה צריך??? תודה מראש..

    • 0 תגובות
    • 629 צפיות
  11. Started by eyal91,

    אז ככה במחשב אחד כבר הלך לי כרטיס מסך בגלל אבק... במחשב החדש אני לא יתן לזה שזה יקרה.. כבר ניקיתי אותו פעם אחת והקמות של האבק הייתה יפה מאוד חח... ובאותה הזדמנות גיליתי שכשהרכיבו את המחשב שמו מאורר אחד במקום בלי משמעות. יעני לא בחור או משהוא במבוי סתום סתם על קיר.. אז השאלות שלי הם כאלה: מה אני עושה עם האבק? האם להעביר את המאורר ולהן?. אייל.

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  12. Started by Y.k,

    היי, יש לי מארז עם לדים מקדימה ורציתי לחבר את הלדים לרגליים על הלוח שמשמשות את הנורה של ה HD. איך אני יודע כמה מתח הרגליים נותנות לי ?

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  13. Started by ranc80,

    בנינו רכיב שאפשר לדבר עם הסקייפ בעזרת הטלפון, במקום עם האוזניות והמקרופון. הכל עובד מאוד נחמד חוץ מזה שהסאונד מאוד נמוך. רציתי לדעת אם אתם יודעים איך אפשר להגביר את האות בעזרת רכיבים שנמצאים במערכת ישנה או ברמקולים למחשב? תודה מראש. נב: למי שראה את ההודעה אתמול, בניתי מעגל אחר מזה שהראתי אתמול, מי שרוצה ההוראות בלינק הבא: http://www.grynx.com/projects/build-your-own-chat-cord/1/ כל הרכיבים עולים משהו כמו 10 שקל.

    • 0 תגובות
    • 628 צפיות
  14. Started by roei_b,

    אני צריך לדעת מהו החומר הגמיש/קשיח הזה ואיפה ניתן להשיג אותו? תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 627 צפיות
  15. Started by roei_b,

    יש לי את הרמקול הבא: (תמונה) הוא היה פעם של טלפון ואני רוצה לשאול אם הוא יכול להתאים למחשב? אם כן, איך אפשר לשמוע דרכו? תודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  16. מחפש את המדריך חיבור לדים למאוורר

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  17. Started by BIGBENG5,

    כמה אמור לעלות פרספקס חצי מטר על חצי מטר או גודל אחר אני רוצה ליקנות או שיש משהוא אחר דומה לזה אני מישתמש בזה כדי לעשות חלון במחשב וגם אים יש את זה בהום סנטר

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  18. Started by PzD,

    אוקיי שלום =] יש לי מארז.. לא זוכר את הדגם, עכשיו יש לי מיקדימה חור למאוורר.. ובצד כזה גם חור למאוורר אבל מקומו יש שם מין משפך כזה לתוך המעבד.. שהמאוור של המעבד כיאילו לוקח אוויא מבחוץ ולא מן המארז... אני רוצה לעשות בצד עוד חור אחד למאוורר, עכשיו איך אני עושה את זה?יש שם חלון פלסטיק, ואחרי שאני עושה את החור איך אני מחר לשם מאוורר ואז מחבר את זה לספק?

    • 5 תגובות
    • 625 צפיות
  19. Started by roei_b,

    מישהו יודע / יש לו מדריך איך לעשות כפתורים של למשל להגביר ולהלמיך את הווליום של המחשב? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  20. Started by NETANELKOREN,

    שלום. הסתכלתי בגלריית המודינג וראיתי פאנל שאני לא ראיתי בחיים שלי זה היה אצל הגלרייה של גיורא והשאלה שלי אתם יכולים להגיד לי איך קוראים לפאנל.ומה המחיר של הפאנל. תודה נתנאל קורן הנה הקישור http://hwzone.co.il/gallery/displayimage-40-9.html זה הפנל הזוהר הוורוד

    • 1 תגובה
    • 625 צפיות
  21. Started by moshe55501,

    היום יצא המיקוד במיתוג ואני קיבלתי אותו מהמורה שלי והכנתי לי סיכום של כל החומר שיהיה לי ומעכשיו אני יתחיל לשנן אותו ולעשות תרגילים בעזרתו עכשיו נישאר לי נושא אחד שאני רוצה לסכם אותו וזה המונים אז ככה רציתי לדעת עם מישהו יוכל לשלוח לי סיכום או לכתוב לי על הסוגים של המונים ועל הפעולה שלהם תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  22. Started by mik_amar,

    התקלקל לי mp3 יש לו חלודה בזיכרון אבל המסך עדיין פועל אז רציתי לדעת אם אפשר לעשות איתו משהו... הנגן הוא כזה: תודה מראש!!

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  23. מישהו פה מכיר פורומים רציניים לאלקטרוניקה? שיהיה באנגלית מצידי, רק משהו על רמה, פרוייקטים והכל (שלא תבינו לא נכון, הפורום זהז אחלה, סתם בשביל לגוון) תודה מראש, דני

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  24. Started by elad13net,

    ככה יש לי שלט שלא עובד.. ויש לו מסך LCD הבעיה היא שאין לו חיבורים כמו שיש כאן במדריך באתר... אז השאלה שלי היא כזאת האם אני עדין יכול לחבר אותו או שאני צריך מסך אחר.. אשמח אם תעזור לי.. אלעד,

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  25. Started by dany_tab,

    יש לי 3 לדים UB שחיברתי בטור. איזה נגד צריך לשים לפניהם או אחריהם כדי שניתן יהיה לחבר ל 12 וולט?

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות

דיונים חדשים בפורומים