אלקטרוניקה ומודינג
חיתוך חלון במארז ובניית פאן באס, פיתוח בסביבת Arduino ועוד - כאן תוכלו לשאול את כל השאלות הנוגעות למודינג ולאלקטרוניקה שכרוכה בו, לפרסם את הפרויקטים שלכם ולקבל השראות
10,629 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם..! יש לי שלט playstation2 כזה: http://www.video.org.il/Product.aspx?ProductID=1505 (אלחוטי) ורציתי לדעת אם אני יבנה (חיבור פד פלייסטיישן למחשב (דרך הפורט הפרללי) מהמדריך הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=70953.0 ואני יחבר במקום שלט אם חוט (רגיל) אני יחבר שלט אלחוטי כמו ששמתי בהתחלה האם זה יעבוד..? תודה מראש לעוזרים.! NiMrOdS
-
- 0 תגובות
- 648 צפיות
-
-
תשמעו הורדתי תתוכנה אתמול וזה ואני לא מבין אני רוצה להוריד תמהיהרות בנייתםעד שאני יקנה או יכין פאב בס אז מישבו בבקשה יכול לעזור לי אם התוכנה אני רק רוצה להוריד את המהירות שיהיה פחות רעש תודה
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
איפה נמצאים החיישנים שבודקים את הטמפרטורה של הרכיבים ואם אין אז אין אני יכול לדעת מה הטמפ' של המעבד למשל מבלי להשתמש בתוכנות חיצוניות. בקיצור איפה נמצא המידע לגבי הטמפרטורה באותו רגע? איך אני מגיע לשם?
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
עם אני רוצה לחבר שתי מארזים ביחד ואני לא רוצה שיראו שהם מחוברים אז שמעתי שאפשר לחבר עם בונדו אבל רציתי לדעת שעם יראו ששמתי בונדו או שזה יוצא טוב עם יש תמונות או לינקים לעבודות עם בונדו אז זה יעזור
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש מקבילה לקורס הפופולרי טכנאי פי סי רק בתחום האלקטרוניקה חשמל ?
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
אתם יוכולם לעזור לי אני צריך מדריך כדי לעשות מאורר מואר ע"י לדים כמו זה... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
יש כזאת אפשרות יש לי כמה מסכים שיושבים בצד ואני רוצה לעשות איתם משהו האים יש אפשרות לחבר אותם לממרים שלYES או משהו בסיגנון
-
- 0 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אפשר לשים כרטיס מסך אחד של NVIDIA בלוח אם שיש בו CROSSFIRE לשני כרטיסי ATI? פשוט יש לי כרטיס מסך של NVIDIA על המחשב הנוכחי והוא יחסית טוב ואני רוצה לקנות מחשב חדש ולהעביר אותו ועל הלוח אם שאני רוצה למחשב החדש יש CROSSFIRE
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
יש לי מאורר שמחובר למולקס, עכשיו אני חיברתי עוד מעורר לאותם חוטים, המאורר עובד והכל טוב ויפה השאלה שלי היא כמה מאוררים אפשר לחבאר אותם חוטים? ** כל המאווררים הם במתח של 12V
-
- 2 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
איך אני יכול לדעת שאני לא עובר את כמות ההספק של הספק מה אני צריך לראות שרשום עליו או על כל חלק אחר?? תודה
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה smartie51 ורציתי לדעת אם אפשר נגיד להגדיר לו יום ואז הוא יספור לאחור עד שהיום הזה יגיע כמו יום הולדת למשל
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
א. מה יותר משתלם לבנות - מארז מעץ או מפח? ב. איפה ניתן לקנות פח לפי מידות? ג. במקרה של קצר העץ יכול להדלק? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
וגם אם הטמפרטורות בסדר מתחים והטמפרטורות הם מעבד:26 לוח22 הארדיסק 80 ג'יגה:25 הארדיסק 120 ג'יגה:25
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
סמתי לב שזה המאוורר היחידי שבאמת שומעים אותו. שחררתי אותו מהדלת והוא הפסיק לעשות רעש, הצמדי אותו לדלת וזה חזר. והבנתי שהרעש זה בגלל זרימת האוויר דרך חורי הדלת. בהוצאת אוויר זה לא עושה את זה, מענין למה, אלה רק בהכנסת אווירר. קיצר אם אני אחתוך את זה ובמקום אסים גריל כזה אז לא יהיה את הרעש. במקורי זה הרבה חורים צמודים, פה זה עיגולים - אתם חושבים שפה האוויר יזרום מבלי ליצר רעש ?
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
שלום אני חדש פו בכל נושא המודינג ושידרוג המחשב קראתי פו את כל המדריכים וני לא מבין משהו אחרי שחיברתי מאורר חדש לאן אני מחבר אותו אני מתכוון לאיזה מקור כח (ספק כח וכדומה) בקיצור לאן אני מחבר אותו בשביל שיעבוד תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
-
אני שואל את זה פה כי זה יותר קשור לאלקרוניקה יש לי מכשיר סטריאו של סניו ממש ישן ואין כל דרך לחברו למחשב חוץ מקלטת שמעבירה(עסק די לא איכותי) האם יש לי אפשרות להשתמש ברמקולים אלו אולי אפילו ע"י פירוק המערכת והוצאת הרכיבים האמונים על הקול והוליום שבה(אין לי צורך במערכת עצמה) או אולי אפשר למצוא רמקולים ממש ישנים של מחשב ולחבר אליהם את הרמקולים הטובים של המערכת???
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רואה המון תמונות של מחשבים שיש להם בקר מאוררים ורציתי לדעת למה זה טוב ? מה השימושים של זה?
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
כמה עולה לוח פרספקט בעובי 4 מ"מ במידות 40X45 ס"מ? ואצל מי הכי זול וכדאי! (אזור השרון) תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להפוך את הנגן דיוידי LG שלי לנגן דיוקס... יש איזה מודצ'יפ בשוק היום שיכול לעשות דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
אני מחפש אם קיים דבר כזה שאני מחבר עליו מתח והוא אומר לי כמה מתח זה ואני מחפש גם מחשיר לבדוק כמה אמפר הלד או רמקול לדוגמה צריך יש כזה דבר?
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
קיבלתי את המסך שהזמנתי מפה: http://www.arihav.com/products/sales/index.asp?category=lcd ITM-2004 יש לי כבר הכל חוץ מנגדים, אז איזה נגדים אני צריך לקנות לקונטרסט ולתאורה או בכלל?
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי מחרטה של PROXXON ואחרי כל פעם שאני מכניס איזה ראש ואני מנסה להוציא הראש יוצא עם ההברגה לעוד מישהו זה קורה כי זה קורה גם לחבר שלי מישהו יודע איך מסדרים את זה?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-


