עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. import java.util.*; class probability { public static void main(String[]args) { int[]a = new int[7]; for(int i=0; i<a.length; i++) a[i]=0; for(int j=0; j<1000000; j++) a[(int)Math.random()*6]++; for(int k=1; k<a.length; k++) System.out.println(a[k] +" "+k); } } המטרה היא לבצע מיליון איטרציות של "הטלת קובייה" בעצם ולבדוק את היחס שיוצא בין כל מספר (מ1 עד 6). מה שבעצם עשיתי בשורה הזו: a[(int)Math.random()*6+1]++; זה להוסיף לתא ה{מספר אקראי מ1 עד6} עוד אחד. בעצם דרך השורה הזאת אני מונה במערך את מספר הפעמים שיצא כל מספר מ1-6. למה בסוף הפלט הוא כזה: 1000000 1 0 2 0 3 0 4 0 5 0 6 כלומר כל הערכים נכנסו לתא הראשון משום מ…

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by אליאנה שאול,

    שוקלת ללמוד Angular מה אתם חושבים? האם אפשר ללמוד את זה בבית לבד או שעדיף לקחת קורס מקצועי? אשמח לשמוע רעיונות נוספים שיכולים לדעתכם לשדרג את העבודה שלי בתחום הפריימוורקינג. תודה צ'או

  3. Started by ishai82,

    שלום לכולם, אני מעונין לקנות ספר לימוד ב-c# בעברית. אך הבנתי שיש כמה.. אני אשמח אם משהו יתן לי המלצה לספר טוב. ד"א ראיתי ספר שהוא סדנה וספר שהוא לימוד מה ההבדל בינהם? ראיתי ספרים של :1. הוד עמי- #C סדנת לימוד Bradley L. Jones 2. אורי ירושלמי ואני מניח שיש עוד..

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  4. Started by Pure-Gold,

    אני מנסה לעשות ToolBar שיהיה תמיד התחילת הדף ולא יזוז גם אם אני גולל את הדף. אני אם רושם: <div id="top_toolbar" style="position:fixed;top:0;width:100%;"> ומוסיף לתחילת העמוד: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">[/url] זה עובד מצויין ב IE7 ו FF2 אבל ב IE6 הוא לא מתייחס יש למישהו פתרון ? (כמה שפחות קוד, ובלי JavaScript בכלל). תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by tomirendo,

    אני מת ללמוד PHP או שASP או שפה דומה שאפשר לעשות איתה פרומים... אני לא צריך את זה בשביל פורום אבל אני באמת לא יודע כלום בנושא הזה, אז צריך איזו תוכנה, או יש איזו תוכנת עזר או משהו, אני יודע HTMl אם צריך אבל מה הלאה ? אולי יש איזה אתר כלשהו? בבקשה חברה עזרה!!!!

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. Started by crovei,

    שלום. יש לי בעיה קטנה ב-HTML. אני מנסה לגרום לאתר שלי לפתוח דף HTML, שנמצא ב-path עם משתנה בתוכו. דוגמא: <a href="pic/s/p1.htm"> <img name="pic1" img src="pic/bg.jpg" > </a> s הוא המשתנה, שכל פעם מייצג תיקיה אחרת. הקטע זה שאני לא יודע איך לשים אותו כדי שהמחשב יתרגם אותו למה שהוא באמת, ולא בתור תייקיה s. תודה מראש ושב"ש.

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by RonCohen,

    אני עכשיו לומד את העניין רק יש לי בעיה אחת כשאני כותב את הקליינט יש דרך שאני יוכל לא להגדיר את הIP של השרת כי לדוגמא אם אני ייתן למשהו אחר את התוכנה אני לא יוכל לדעת מה הIP של הקליינט והסרבר שלו. TcpClient client = new TcpClient(); client.Connect(IPAddress.Parse("192.168.1.140"), 5004);

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by Re_Boot,

    שלום לכולם ובוקר טוב, אני ראיתי שהרבה מהאנשים פה בפורום מדברים על בינארי ועוד שפה דומה ואני לא מבין,מה אפשר לעשות עם שפת בינארי? האם זו שפה קשה? תודה מראש לכולם

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by doker,

    יש לי string abcd,232,155,243,243 וכך האלה יש דרך נוחה להכניס את זה בתור איברים לליסט או טאפל כלומר abcd יהיה איבר אחד 232 איבר שני וכן הלאה? אולי שיטה של substring או כל דרך אחרת או שצריך לעשות את זה בדרך הקשה לרוץ עם לולאה על כל הליסט עד שפוגשים פסיק? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by arielman22,

    שלום נתנו לנו משימה ליצור מיון הכנסה בינארי ב c++ לאחר חיפוש מצאתי את הקוד הבא בקישור הבא: using namespace std; int BinarySearch (int a[], int low, int high, int key); void BinaryInsertionSort (int a[], int n); int main () { int n=10; int a[]={2,3,5,2,7,9,4,6,1,6}; for (int i=0; i<n; i++) { cout<<a[i]<<" ";} cout<<endl<<endl; BinaryInsertionSort (a,n); for (int i=0; i<n; i++) { cout<<a[i]<<" ";} return 0; } int BinarySearch (int a[], int low, int high, int key) { int mid; if (low == high) return low; mid = low + ((high - low) / 2); if (key > a[mid]) return BinarySearch (a, mid + 1, high, key); el…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by benyben,

    משום מה התמונה השלישית לא עולה ואני לא מפענח את העניין. אם כי אני לא ממש מומחה. אולי מישהו יכול בקלות לעלות על משהו שאני לא? http://kylerichards.net/

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by laufgas,

    אני מנסה להבין למה הפלט שונה בין 2 תוכניות שעל פניו לא נראה שקיים הבדל בין שתיהן: שימו לב בבקשה ללולאת ה-for בשתי התוכניות. התוכנית הראשונה: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> int main() { int d1, d2, total; int counter; for(counter=0; counter < 15 ; counter++){ srand((unsigned)time(NULL)); d1 = rand() % 6 + 1; d2 = rand() % 6 + 1; total = d1 + d2; printf("You rolled %d and %d: Total %d\n", d1, d2, total);} return(0); } התוכנית השניה: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> int main() { int d1, d2, total; int counter; srand((unsigned)time(NULL)); for(counter=0; coun…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by qwerty1987,

    החלטתי ללמוד C ו- C++, בסביבת העבודה הנ"ל. מחפש מדריך טוב עבורה (אני לא צריך משהו מעמיק מדי, פשוט לדעת להתמצא בין כל האפשרויות שם). תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by generalA,

    מדוע בכתיבת הפקודות: PUSH SI PUSH[bX] hggggg תתעלמו מה- hggggg פשוט לא הצלחתי לרשום סוגריים מרובעות כמו שצריך בלי קשקוש אחרי זה. בכל אופן מדוע הפקודות הללו דוחפות למחסנית 2 תאים צמודים בכתובות BX ו- BX+1 ולא רק ב- BX. והאם מה שנדחף למחסנית זה הכתובת או התוכן באותו כתובת\כתובות כמו שטוען המחבר ? אבקש תשובה לשתי שאלות אלו. הרבה תודה אנשים !!!

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by -Sky_Lord-,

    היי, אני כותב תוכנה כלשהי בC++ בעזרת הWindows API... באיזה פקודה אני צריך להשתמש על מנת להפעיל קובץ EXE כלשהו? (ולאיזה קובץ אני צריך לעשות Include בשביל זה)? חיפוש באינטרנט לא הביא לי תשובות... ועוד שאלה n00bית התיקיה של הקובץ היא בתוך הPointer בשם המאוד מפתיע: Dir (כלומר אני צריך &Dir) שם הקובץ לא, זה אפשרי להוסיף את שם הקובץ בתוך פקודת ההרצה או שאני צריך להוסיף אותו מראש לDir ואז להריץ?

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by Antonimo,

    יש לי שגיות כתיב, אני יודע!!! על תרדו עליי - אולי תעזרו לי בימקום?? עז ככה: אני מתחנת ב BORLAND TURBO C 3.0 וכמעת נגמרו לי הרעיונות מה אפשר לעשות עם זה... בסוף בה לי הרעיון לבנות תוכנת צ'אט - אבל אני לא יודע, לא מצאתי גם ב "אינדקס" של זה אפילו דוגמה אחת ל איך עושים את זה... גם בדיוק הסתיימה ההורדה של visual studio 6.0 ו החלתתי לעבור לעבוד עליו. גם הורדתי את ספריית MSDN - אבל זה לא ממש עוזר. הכל מסובך שם ו לא ברור, ויש יותר מדיי אפשרויות חדשות... עז אני שואל אם מישהו יודע איזה "סקריפטים" ל VISUAL C של לשלוח ו לקבל מידע בין מחשבים ?? או לפחות איזה אתר שאפשר למצא בו קודים מוכנים שאפשר ללמוד מהם, אווו אולייי במקרה מישהו יודע לעסות כזה דבר ב TC 3.0 ?? 8) 8) 8)

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by seanpeleg,

    1. מה זה low level איך משתמשים בזה איזה שפות משתמשים איתם ואיזה כלים צריך ומה זה נותן ?

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Lyoko,

    אני מעוניין להתחיל ללמוד JAVA, אבל אני לא מוצא מקור שממנו אפשר ללמוד מסודר ובצורה נוחה.. באתר של Java/Oracle הכל זבל, מבולגן מאוד. מישהו יכול להביא לי בבקשה?

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. ניסיתי לערוך את ההודעה , מקווה שככה יותר קריא, שלום אני חדשה כאן בפורום ורק לאחרונה התחלתי ללמוד שפת c (בגלל שאין לי כול ידע קודם בתיכנות, זה ממש קשה), למרות שכבר לקחתי את כול הספרים שיש וישבתי על זה שעות, הבעיה שלי מתחילה בפתרון תרגילים כלומר אם יש לי פתרון מובנה אני מבינה אתו נהדר, אבל אם נותנים לי להרכיב תוכנה כאן מתחילים הצרות, יש לי עבודה להגשה ואחד מהשאלות היא זאת כתוב פונקציה שמקבלת מספר שלם k (שיהווה את הפרמטר של הפונקציה) וסדרת מספרים שלמים שמסתיימת בזקיף 1-. הפונקציה תחזיר 1, אם קיים זוג מספרים שסכומם קטן מ-;k אחרת, הפונקציה תחזיר 0. ניתן להניח כי בסדרה יש לפחות 2 מספרים. על הפונקציה לעצור כאשר כבר נקלטו שני מספרים שסכומם קטן מ-k. לדוגמא: עבור k=8 …

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  20. Started by bdoron,

    נתקלתי בהרבה מיקרים בו אנשים אומרים לי מה היא הדרך הנכונה לרשום CSS בתוך דף HTML ולכן פתחתי את הדיון הזה לכולכם בתקווה שבאמת תעזור לי להבין מה היא הדרך הנכונה הבנתי שעדיף לרשום את הselectors בקובץ external file ולא בצורה של inline style אחרי קריאה של מאמר הבנתי למה, מה שכן, אם למשל אני יוצר כפתור בגודל מסוים ואת הכפתור הזה אני רוצה למקם בתוך DIV אז מבחינת הגודל והצורה שלו באמת אפשר להשתמש בסלקטור מסוג CLASS אבל בו לא נשכח שאני רוצה למקם בתוך הDIV כל כפתור במקום שונה אז הפתרון שלפי הבנתי הוא לרשום את הגודל של הכפתור בקובץ נפרד ואז להשתמש בו כCLASS באותו אלמנט שאני רוצה , ולהוסיף לאותו אלמנט inline css שמגדיר לו את המיקום המדוייק אני צודק? איך אתם בעבודה שלכם מציבים אובייקט…

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. שלום מכירים את האתר draw.io? http://www.draw.io/ זו בעצם אפליקציית web ממש נוחה, ליצירת תרשימים למינהם. (בדומה ל-Visio של מיקרוסופט) אחרי שבדקתי המון תוכנות ל-Windows, הכי נוחה שמצאתי למטרה הנ"ל היא דווקא לא תוכנה ל-Windows, אלא אפליקציית web. הסיבה שהיא כל כך טובה היא נוחות השימוש בה. א תנסו לעבוד איתו, ותשוו תוכנות אחרות לאותה מטרה, תראו איך שהיא פשוט לוקחת את כולם בקלות. לצערי הרב, החברה שכתבה את זה לא כתבה גרסא שרצה פשוט על מחשב רגיל, שאין בו חיבור לאינטרנט (לדוגמא כשאתם עם לפטופ ומחוץ לבית) והייתי מאד רוצה לעבוד עם התוכנה שלהם, בלי להצטרך להיות מחובר. כיוון שזה מבוסס JavaScript, רציתי לשאול מישהו שמבין בפיתוח web: האם זה מעשי? כמה זמן ייקח לי להמיר את זה למשהו שרץ על…

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Imtheman,

    אני צריך לבנות תוכנה שיודעת לזהות אם המספר הוא ראשוני או לא בריקורסיה בניתי תוכנית אבל מספרים שמעל 5000 התוכנה מחזירה פלט ריק #include <stdio.h> int chek(int x ,int y) { if (y==1) return 0; if(x%y==0) return 1; chek(x,y-1); } void main() { int x,y,z; x=10; y=x-1; z=chek(x,y); if(z==1) printf("no\n"); if(z==0) printf("yes\n"); }

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by Shlompy,

    אהלן אני צריך עזרה קטנה. התקנתי את ה MYSQL CONNECTOR ל NET. גרסא 5. (אני יודע שיש גרסא 6, אבל 5 זו הגרסא הכי עדכנית שיש להורדה שכוללת התקנה של MSI) אני לא מצליח להתחבר לשרת, אני מקבל EXCEPTION בקריאה לפונקציה ()connection.Open MySql.Data.MySqlClient.MySqlException: Unable to connect to any of the specified MySQL hosts. ---> System.Exception: Exception of type 'System.Exception' was thrown. at MySql.Data.MySqlClient.NativeDriver.Open() MYSQL יושב ב VIRTUAL MACHINE בלינוקס. אין שום בעיה להתחבר אליו דרך PHP. כתובת ה IP נכונה, USER, PASSWORD ושם ה DATABASE. וקיימת טבלה בשם ACCOUNTS. הנה הקטע קוד: string MyConString = "SERVER=192.168.197.200;" + "DATABASE=test;"…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by shelli,

    הצפנת את"בש זוהי הצפנה שבה האות הראשונה מתחלפת באות אחרונה אותי שנייה באות לפני אחרונה וכך הלאה. כתוב פעולה שמקבלת מחרוזת תווים ומחזירה אותה מחרוזת אחרי ההצפנה. השתמש במבנים תור או מחסנית. המלצה: להכניס את כל אותיות הא"ב למבנה אחד ולבנות מבנה עם א"ב חלופי ולהשתמש בשניהם לצורך ההצפנה. מישהו יכול לעזור לי בתרגיל הזה? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  25. Started by matanyaniv,

    התחלנו ללמוד פונקציות שבתוך הפונקציה יש זימון לפונקציה עצמה ואני לא ממש מבין את זה. מישהו יכול לעזור לי לפתור את התרגיל הבאבשפת C) ******* ***** *** * *** ***** ******* בעקרון זה דיי פשוט אבל כל הקטע הוא לעשות את התרגיל עם רקורסיה(הפונקציה שמזמנת את עצמה) תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים