עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by MalGano,

    שלום לכולם. אני צריך עזרה ב-3 שאלות... לא צריך פתרון מלא אלא רק הדרכה וטיפה קוד. תודה לעוזרים. שפת C: 1.כתוב פונקציה המקבלת מערך דו-ממדי (אורך ורוחב שווים). הפונקציה תחזיר אמת אם סכום התאים בכל חלק שווה או לא (ראה תרשים ראשון - החלקים מסומנים באדום) 2. שאלה פשוטה אבל אודה לכם אם תדריכו אותי לפתרון יעיל עד כמה שיותר: כתוב פונקציה המקבלת כפרמטר מערך של תווים ואת גודלו. הפונקציה תחזיר את האות אשר חוזרת על עצמה הכי הרבה פעמים ברצף. Java: כתוב תוכנית היוצרת מערך דו ממדי בגודל N בצורה הבאה (ראה תמונה 2). יש לאתחל את המערך בספרות של המספר הראשוני הראשון שמספר ספרותיו הוא כמספר התאים. (אפשר להניח שיש לנו פונקציה isPrime אשר מקבלת מספר שלם ומחזירה '1' אם הוא ראשוני ו'0' אחרת…

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. היי כתבתי תוכנית ונתקעתי בשורה שאמורה לחשב את הערך של משנה מסוים ב math.sqrt ואז לחשב אותו בחזקה ב math.pow, זה ממש דחוף ובהקדם!! בבקשה!! דוגמא SuMofCilometers = Math.sqrt(0 - 0 + cilometer1 + cilometer2); זה אמור לחשב לפי משפט פיטגורס את מרחק בין שתי נקודות

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. שלום לכולם במערכת POSIX, כאשר הtimer_interrupt מושבתת ורץ כרגע thread שיצרה תוכנית משתמש, האם קריאה לפונק' pthread_yield() תעביר שליטה על המעבד חזרה אל הקרנל? אפשר לענות כאן או בstack overflow: http://stackoverflow.com/questions/21984802/using-pthread-yield-to-return-control-over-the-cpu-back-to-kernel

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. הפרק מסביר מהי מתודת הרחבה ומהו הקשר ההדוק שלה למתודות רגילות. כתובת: http://youtu.be/mrv65gkY1BU ניתן להוריד את קטעי הקוד שבסרטון. ראו בתיאור הסרטון ביוטיוב. הסדרה "מושג ברגע" מתארת מושגים שונים בדוטנט ואת השפעתם עלינו ככותבי תוכניות. בסדרה יצאו עד עתה הסרטונים האלה: Just in time compiler http://youtu.be/k-IUhCR5ocY Generic method http://youtu.be/RNk9W7jlUZ8 Explicit implementation http://youtu.be/xkhvGTKq5cw Garbage Collection Part I http://youtu.be/Tl8k0XKJob4 Garbage Collection Part II http://youtu.be/Xt99gKCMXl8 בערוץ ביוטיוב עוד שני סרטונים בנושאי Design Patterns וסרטון טיפים לעבודה עם Visual Studio. כתובת הערוץ: http://www.youtube.com/lidotnet צפיה מהנה!

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by YooOmer,

    אני מתכנת ב visual studio 2005 ב visual basic . מה שבעצם אני מנסה לעשות זה לתכנת תוכנת מסרים מידיים שעובדת רק על רשת מקומית . אז בבקשה אם מישו יכול לכתוב לי את המבנה הכללי של פונקציה שמקבלת את הטקסט ושולחת אותו למשתמש אחר דרך הרשת . תודה מראש [=

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. אני כותב עבודה ואסור לי להשתמש בפונקציות של ניקוי הבאפר הקיימות בstdio.h . כשאני קולט בgets נשמר לי האנטר בבאפר וזה עושה לי בעיות. איך אני כותב פונקציה שתעשה לי עבודה דומה לflushall?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by redead,

    הורדתי ECLIPSE וגם JAVA ומשום מה זה מסרב לעבוד לי על הויסטה.. אני מפעיל את הECLIPSE והוא לא נותן לי לבחור בתוכנית ג'אווה.. כשאני מעביר את אותם הקבצים בדיוק למחשב אחר שלי עם XP הכול עובד כמו שצריך.. מלבד תשובות נגד ויסטה למישהו יש ניסיון או פתרון עם המצב? תודה..

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. מישהו יכול לתת לי קוד שיהפוך לי דף אינטרנט עם סיסמא שאני אקבע?

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by bdoron,

    קראתי שכל פורט מחובר לסוקט , מה שאני לא מבין זה שהבנתי שיש כמה סוגים של סוקטים, העיקריים בניהם לשימוש בtcp ip זה stream socket ו datagram socket עכשיו, מי בעצם בוחר את השימוש באיזה סוקט? מפה אני מסיק שבעצם המתכנת בוחר באיזה סוקט הוא ירצה להשתמש ובאיזה פורט? זאת אומרת שתוכנה מסויימת בחרה להשתמש בstream socket שיעבור בפורט 20300 למשל? עד לפה הבנתי נכון? או שפורט 20300 למשל מוקצה לסוקט מסוג מסויים קצת מבולבל ממה שקראתי אשמח לעזרה

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by omrit,

    שלום, חיפשתי הרבה ואני כבר נואש.... אני צריך קוד למיון ערימה (HEAP SORT) ב VB DOT NET. אם למישהו יש קוד כזה אני אודה לו מאוד..... תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by Albetron,

    התחלתי ללמוד מבוא למדעי המחשב ונתקלתי בשאלות לא מובנות...אשמח אם מישהו יודע למה התכוונו. אז ככה..הביאו קטע קוד ולאחר מכן דרשו לענות על שאלות אמריקאיות. while [FONT=monospace]( ! karel.rightIsBlocked() ) [/FONT] [FONT=monospace]{ [/FONT] [FONT=monospace]if [/FONT] [FONT=monospace](karel.frontIsBlocked() ) [/FONT] [FONT=monospace]{ [/FONT] [FONT=monospace] karel.turnLeft(); [/FONT] [FONT=monospace]} [/FONT] [FONT=monospace]else [/FONT] [FONT=monospace]{ [/FONT] [FONT=monospace] karel.move(); [/FONT] [FONT=monospace]} [/FONT] [FONT=monospace]} [/FONT] הפקודה הזאת מאוד פשוטה אבל לא מציינים בכלל מהו המצב ההתחלתי של האובייקט..איפה הוא נמצא וכ'ו. ל…

  12. Started by MinesweeperKing,

    היי, רציתי לשתף אתכם בפרויקט שעשיתי בזמן האחרון Minesweeper Demineur. מדובר במחשק שולה המוקשים ברשת minesweeper online game שכתבתי. הטכנולוגיות שבהן השתמשתי הן בעיקר nodejs, reactjs. השרת יושב בAWS. מוזמנים להסתכל ולשאול שאלות/להציע הצעות לשיפור. גם יצרתי פקג' open source עם הלוגיקה של משחק שולה המוקשים, ככה שאתם יכולים להסתכל על הקוד ולהשתמש בו (מי שצריך הסבר איך שרק יגיד ) זה הריפוזיטורי בgithub. https://github.com/Hezko/MineBlown-Logic

  13. Started by MasterGal,

    שלום, יש לי כמה בעיות עיקריות. 1. השרת שאני מאחסן את האתר הינו שרת חלונות, אך איני יודע את גרסאתו, האם יש דרך לדעת מבלי ליצור קשר עם האדמין? 2. איני מצליח לשלוח למייל שלי את הפרטים שהאנשים משאירים בדף הצור קשר,מהו הכלי הנכון לעשות זאת ב asp? 3. הצלחתי רק פעם אחת לשלוח לעצמי מייל וגם אז הפונט היה סימני שאלה ולא עברית, אני מבין כי יש בעיה של קידוד אך אשמח אם תדריכו אותי כיצד לעשות זאת נכון. תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by gilp123,

    שלום, אני מעוניין לבנות אתר משלי. האם מישהו מכיר אתרים טובים שעוזרים לבנות ? אשמח לעזרה.

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by liors13,

    שלום, פרויקט הגמר שלי בתואר הוא ג'ויסטיק רגיש לחולי שבץ מוחי. המבנה הוא ארדואינו שמחובר לג'ויסטיק. בהמשך אחבר סוללה ובלוטוס אבל כרגע החיבור הוא בכבל USB למחשב. אני צריכה ליצור gui שבו יש מסך למשתמש - המטופל צריך לצייר בעזרת הג'ויסטיק קו, עיגול ומשולש. לאחר מכן יהיה עיבוד נתונים שמשווה בין מה שרציתי שהמטופל יעשה לבין מה שעשה בפועל וירשום לו כמה התקדם לעומת פעם קודמת. כרגע הג'ויסטיק מחובר ומראה פלט של נקודות איקס וואי ומכאן אני צריכה לגרום לכך שכשאני מזיזה את הג'ויסטיק יהיה על המסך מה שציירתי - עיגול קו או משולש. אולי צריך להכניס את הנתונים למטריצה , יכול להיות שזה הכיוון. מחפשת מישהו שיכול לעזור בחינם( סטודנטית לא עובדת...) או בתשלום אם אין ברירה או גם לשלוח …

  16. Started by ימית צפור,

    היי צריכה לדעת על שם צי כתובת ip. אפשר לסייע?

  17. Started by Yair Tz,

    כבר כמה שנים שאני עוסק באבטחת מידע, ווירוסים ואנטיוירוסים במיוחד. תמיד היה לי את הרצון לתכנת אנטיוירוס משלי, אז אחרי כמה שבועות של תכנות גידלתי לי פרי: מנוע סריקה מרשים ביותר (ועוד ב-C# נקי ללא כל DLLים ו-APIים למניהם), אפשרות לעידכון, חתימות, קביעת שם הווירוס וכו'. כמה דוגמאות מצורפות. אני מתכוון לשווק אותו בחינם כמובן. לעוד פרטים פנו אלי בה"פ [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by the crazy boy,

    האם יש אפשרות לקלוט מספר בעל כמה מספרים למערך. וכל מספר יהווה במערך משתנה. למי שלא הבין: המשתמש יכתוב 13245 והמסרים יקלטו מערך של נגיד [5]N זאת אומרת ש[0]N יהיה שווה ל1 וכו' עד ל[4]N יהיה שווה 5. אם כן איך כותבים את זה? תודה לעוזרים!!!

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by Benzicohen,

    שלום וברכה אני צריך להוציא את התוכנה שיש בלוח הזה איזה תוכנה צריך בשביל זה ואיך עושים את זה תודה רבה

  20. 1) פתחתי חשבון בLYCOS וראיתי שנותנים שם כמה תיקיות מוכנות, ונותנים העלות קבצים, השאלה שלי היא איך אני יכול להעלות את כל התיקייה שלי שבעצם בה נמצא כל האתר שבניתי?? 2) לגבי סוג הפונט- אני לא מצליח לשנות פונט. אני עושה בתג <FONT FACE=X> ככה, ואני רושם סוג של פונט, אבל הפונט בדף נשאר אותו דבר, למה זה? 3)כל פעם שאני פותח את הדפים עם פנקס הרשימות, אז כל השורות נמצאות בצד ימין ואני צריך ללחוץ CTRL+SHIFT כל פעם כדי להעביר אותם לשמאל. וזה די מעצבן, איך אפשר לשמור את זה שכל הזמן יהיה בצד שמאל?

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by shaithebest,

    שלום חברים אני יודע שזה לא קשור לכאן אבל תוכנה זה הכי קרוב שמצאתי גוגל אנליטיקס על האתר שלי(אחד מהאתרים) פרסמתי בממומן של פייסבוק ובאנליטיקס של פייסבוק הם אומרים שלחצו עלי מיליון פעמים והמונה דופק... אני כיהודי לא סומך על אף אחד המיוחד לא על מארק צוקרברג ואני רוצה שהאנליטיקס של גוגל יראה לי בדיוק כמה פעמים הגיעו לאתר שלי מפייסבוק!!! אני לא מוצא את הכפתור שמראה את האינדיקציה הזו חוץ מ: All traffic sources שלא אומר לי כלום על כניסות מהפייסבוק זה לא הגיוני למי שיש נסיון עם אנליטיקס אני אשמח לעזרה אגב יהיה נחמד אם יהיה פורום קידום אתרים

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by Dolmiti,

    מדוע התכנית הראשית עובדת? איך הקומפיילר מפרש אותה? #include <iostream> using namespace std; class FooClass { private: int m_number; public: FooClass(int n) { m_number = n; } int getNumber() const { return m_number; } }; void func(FooClass c) {cout << "In func: c.m_number=" << c.getNumber() << endl;} int main() { func((FooClass)9); return 0; }

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by zurkin1232,

    שלום. אני מתכנת ב-C# ואני רוצה ליצור event. העניין הוא, ש-events רגילים בדוט-נט מוגדרים לקרוא למתודה מסויימת. אני רוצה משהו קצת שונה, אני רוצה שבנקודה כלשהי בתוכנית, התוכנית "תלך לישון" עד שהאירוע מתרחש, ואז תמשיך כרגיל (בלי לקפוץ למתודה אחרת). מי שמכיר, ב-c יש משהו דומה עם אירועים של מע' ההפעלה והפונ' WaitForSingleObject. איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by RebliNk17,

    אוקי זה התרגיל: יש לכתוב פונקציה myscanf המממשת גירסא פשוטה של scanf, המקבלת שני פרמטרים בלבד: הפרמטר הראשון - מחרוזת(קבועה) היכולה להכיל אך ורק %d %f %s - כל מחרוזת אחרת שתתקבל תגרום לשגיאה. הפרמטר השני הוא פוינטר גנרי מסוג void המהווה פרמטר פלט ** יש כל מיני הנחיות ליישום התרגיל אך זה כבר נוגע לכתיבת הקוד הבעיה היא שאני לא מבין את השאלה איזה נתונים אני שולח ל myscanf ומה זה פוינטר גנרי מסוג void?

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by Frequency,

    עשיתי תוכנית שמכניסים לה מבוך ע"י שימוש ב 0 ו 1 היא מציגה את הדרך לפתרון (לפחות ככה זה אמור להיות) אין שגיאות אני מצליח להריץ אבל התוכנית לא עושה את שלה. להלן הקוד עם הערות: #include <stdio.h> #include <conio.h> // Print the maze // void draw (char array[10][10]) { int i,n; system ("cls"); printf("\n"); for (i=0;i<10;i++) { printf(" -----------------------------------------------------------\n"); for (n=0;n<10;n++) { printf(" | %c |",array[i][n]); if (n==9) printf ("\n"); } if (i==9) printf(" -----------------------------------------------------------\n"); } } // Print the maze // int main() { char maze[10][1…

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים