תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שמתי לב שwindows form כל האיוונטים (event) מקבלים שני פרמטרים אחד object sender והשני eventargs e . מה שלא ברור לי זה איך בהוספה של פונקיצה לאיוונט מכנסים רק פרמטר אחד ולא 2. לדוגמה : this.button2.Click += new System.EventHandler(this.Operator); ומה זה eventargs
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה בפסקל, אי רוצה לעשות פלט שבו כל הצבעים יהיו על המסך ויתחלפו כל שנייה אני לא מצליח לעשות זאת. מישהו יכול לכוון אותי איך לבצע את המשימה.
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היה לנו מבחן והייתה בו משימה לכתוב תוכנית שלוקחת מערך חד מימדי מסוג אינטג'ר ומחזירה את מספר התווים הספרות השונות שיש במערך. כל השעתיים הלכו לי על זה.
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רב יש ברשותי תוכנת אקסס המשמשת אותי לצרכי עבודה, התוכנה מנהלת מעקב אחר רשימת הלקוחות ההזמנות והצעות המחיר וכן מסייעת לי בהכנת הצעות מחיר ע"י טופס שבו אני מזין מק"טים של מוצרים והתוכנה מפיקה לי פלט עם תיאור טכני של כל הפריטים העלות שלהם והמשקל שלהם. בטופס שבו אני משתמש לשם הכנת הצעות מחיר ישנו שדה טקסט שאליו אני אמור להזין כל מק"ט וכמות מהפריט הזה. כאשר אני מזין מק"ט שאינו קיים בטבלת המוצרים שלנו התוכנה קורסת. בעיה נגררת ממצב זה היא העובדה שלכל הצעת מחיר יש מספר אוטומטי (AutoNumber) וכל פעם שהתוכנה קורסת אני צריך להמציא מספר חדש כך נוצר מצב שיש לי מספרי הצעות שבהם לא היו באמת הצעות אלה סתם התבזבזו על כלום בגלל התקלה הזו. ההכרות שלי עם האקסס היא בינונית, בתיכון למדתי …
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. מחר יש לי מתכונת במחשבים, ויש לי שאלה לגבי string שהאמת עוד לא עשינו עם זה כלום בשיעורים. הייתי מביא את השאלה במדיוק, אבל האתר שהיא הייתה בו לא עובד, אז אני אשאל את מה שרציתי בקיצור נגיד נתון לי מחרוזת Yaniv ואני רוצה להוסיף לה עוד תווים, נגיד שיהיה Yaniv51 איך אני מוסיף למחרוזת תווים? פעולת חיבור רגילה? או שיש הוראה אחרת? תודה, בתקווה שתענו לי בדקות הקרובות, יניב
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המממ אני צריך משתנה שהדיוק שלו היא לפחות 100 ספרות לכל כיוון... איך קוראים לאחד כזה? ואיך מציגים?
-
- 21 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מחפש מדריך ברשת לeclipse java ספר ,אתר. הכול למתחילים
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי עבודת קיץ ואחת המשימות היא "סיבוב האובייקט ב- °90 או °180 או °270": משימה I - אובייקטים וגרפיקה 1. הגדר/י אובייקט חדש, המורכב מאוסף של לפחות 7 צורות גיאומטריות , למשל בית. 2. האובייקט יכלול את הפעולות הבאות: הזזת האובייקט למיקום ידוע חדש. הזזת האובייקט במרחק מסויים מהמיקום הקודם. הפעולה תקבל שני פרמטרים dx ו- dy. העתקת האובייקט למיקום חדש. סיבוב האובייקט ב- °90 או °180 או °270. פעולה המקבלת שני אובייקטים , מחזירה 'אמת' אם שניהם זהים , אחרת מחזירה 'שקר'. בונוס: הגדלת/הקטנת האובייקט לפי קנ"מ (scale ) מסויים. 3. נתונות הצורות גיאומטריות הבאות: ריבוע – Square. · מעגל – Circle. · קו – Line. משו…
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש פה מיליון שגיאות קומפילציה כי ניסיתי לשחזר מהזכרון בלי להריץ בקומפיילר אבל הפואנטה של השאלה היא לא שגיאת קומפילציה. בקטע הקוד הבא יש שגיאה לוגית. מה היא ואיך פותרים אותה? struct{ Int message; Int param; } Message; Q qg; Push(Q* qg, Message* msg) Pop(Q* qg, Message* msg) Foo(); Task A() { ... pop(&qg, &msg) … … } Foo() { Messege Msg; Char* message = "New message"; Msg.messege = (int)message; Msg.param= 1; Push(&qg,&Msg); } Task B() { … … Foo(); … … } ורק למקרה שלא היה ברור TASK A ו TASK B הם שתי תהליכים שונים ולא סתם שתי פונקציות. (כלומר שהמטרה פה היא תקשורת בין תהליכים). אפשר להניח שPOP וPUSH כתובים היטב.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חבר שלי עבד בחודש דצמבר האחרון, ויעבוד חצי מינואר, והוא מבקש קבצי EXCEL לשני החודשים האלה, שבהם ירשום שעות עבודה ואוטומטית שעות העבודה יחושבו לבד. מישהו יכול בבקשה לבנות קובץ EXCEL למה שביקשתי, לשני החודשים הספציפים האלה? אני מצאתי קובץ אחד פעם, אבל היו בו רק 15 ימים, ולא הצלחתי להגדיל למספר הימים המדוייקים של אותו החודש. תמיד פונקציית החישוב, הייתה נהרסת ברגע שהייתי מגדיל מספר עמודות!
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי חברים. יש לי בעיה בהרצה של התכנית הבאה: #include <stdio.h> typedef struct MailPerson_t{ char name[50]; char id[9]; int practice; int theory; }MailPerson; int theoretician(MailPerson cadet) { return (cadet.theory>cadet.practice); } int main () { typedef struct MailPerson_t cadet; printf ("Please enter degree for the theory test \n"); scanf("%d",&cadet.theory); printf("Please enter degree for the practice test \n"); scanf("%d",&cadet.practice); printf("This is the number %d\n",theoretician(cadet)); } אני מקבל הודעת שגיאה של סינטקס. הבעיה היא שאין לי מושג מה אמור להיות נכון (אני רק לומד עכשיו את החומר הזה). אשמח לעזרה ד"א מט…
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
השאלה בתמונה.. עכשיו לא נראה לי שאפשר לפתור את זה לפי מה שנאמר(שהפונקציה מקבלת רק מחרוזת). מה אתם אומרים? עריכה: אה, זה בC/C++ אם למישהו משנה [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולכם! אני מעוניין להירשם בעוד כשנה למכללת הדסה ללימודי הנדסת תוכנה. מישהו יכול לתת לי חוות דעת לגבי הלימודים שם?
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ראיתי שיש שרתי אחסון שמאפשרים תמיכה במסדי נתונים של ACCESS ושל mySQL איך זה בדיוק עובד ? אם יש לי מסד נתונים של ACCESS איך זה בא לידי ביטוי בשרת ? הרי לכל שרת אפשר להעלות כל סוג קובץ ושם הוא מאוחסן (או שאני טועה) אז מה זאת אומרת התמיכה הזאת במסדי הנתונים, איך זה עובד, מה צריך לעשות? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני עובד בויזואל סטודיו ויש לי קוד שהוא לא מסודר, אני רוצה לסדר את כל השורות שיתחילו מאותה נקודה , במקום לסדר שורה שורה האם קיים קיצור דרך בו אני יכול לסמן מספר שורות ואז אני עושה להם שיפט במכה אחת?
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, כתבתי אתר עם html ו javascript וחשבתי להמיר אותו ל php (כדי למנוע בעיות של חסימת js) אחד הדברים שהחלטתי לבדוק לפני שאני ממיר את הקוד זה איך לקשר בין האתר הישן והחדש (צריך לשנות את הסיומת, וזה אתר שכבר בשימוש) ממה שקראתי הדרך המומלצת היא ליצור קובץ .htaccess ולהשתמש ב redirect. בדקתי שהשרת לא חוסם שימוש בקבצים אלה, יצרתי קובץ בספרייה של קבצי האתר ובו שורה אחת בלבד: Redirect 301 /test.html [url]http://www.math.tau.ac.il/~urigrupe/student.html[/url] זה לא עשה כלום, כשניסיתי להעביר ספרייה שלמה (שמתי רק /) זה פשוט שיבש את הכתובת לכתובת לא קיימת (אין לי צורך להזיז ספרייה אבל זה הראה לי שאין חסימה של הקוד) יש למישהו רעיון מה לעשות? אגב, אם למישהו יש ניסיון אני משתמש בשרתי…
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום חברים, זאת פעם ראשונה שאני כותב פה בפורום ואני צריך את עזרתכם במשהו. הייתי רוצה להתחיל ללמוד את אחת השפות הבאות: VC, C++ JAVA או דלפי. ואין לי מושג איך להתחיל ללמוד (עד היום למדתי בבית ספר אבל השנה כבר עשיתי את היחידות האחרונות כך ששנה הבאה אין לי יותר שיעורים) האם אתם יכולים להמליץ לי איך להתחיל ללמוד את אחת או יותר מהשפות הבאות?
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני צריך קומפיילר C++, חינמי. זה שהיה אצלי נמחק בטעות, הורדתי אותו מ PCBOY , הייתי מוריד אותו שוב אך PCBOY נסגר לכמה ימים ואני צריך את הקומפיילר בדחיפות. אם למישהו יש את הקומפיילר TURBO C++ מPCBOY (סה"כ ~3M) שישלח לי אותו למייל אם הוא יכול iakovl@walla.co.il תודה
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חברה אני מנהל רשת בצבא ואני רוצה לבנות קובץ batch שיוסיף לי הגדרות רשת למחשבעכשיו אני רוצה שהוא יבדוק אם האייפי כבר קיים או שלא מוגדר לו כלום חשבתי להשתמש באופרטור + כדי לקדם את הכתובת איייפי ולבדוק כל פעם כתובת אחרת אם שווה לזו שאני מגדיר אבל הבעיה שאני לא יודע איך להשתמש במספרים ובאפורטורים ב cmd מישהו יכול לעזור?
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות תרגיל ויש לי בעיה איתו. אני יודע מה הבעיה אבל אני לא יודע איך לפתור אותה. הנה התרגיל: בתחרות מכוניות השתתפו N מכוניות. פתח ויישם אלוגריתם המקבל כקלט את הספר המכוניות ואת משך הזמן שלקח לכל מכונית לסיים את המסלול. פלט האלגוריתם: משך הזמן של המכונית הכי מהירה ומשך הזמן של המכונית במקום השני. הנה הקוד שכתבתי: int n, num1=10000, num2=10000, i, sum; Console.WriteLine("How many cars?"); n = int.Parse(Console.ReadLine()); for (i = 0; i < n; i++) { Console.WriteLine("How much time (sec)?"); sum = int.Parse(Console.ReadLine()); if (sum < num1) { num1 = sum; } if (sum < num2 && sum…
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, כיצד אני מצבע פעולת OR על ביטים בין ווקטורים? הכוונה לביט במיקום 1 בווקטור 1 OR ביט במיקום 1 בווקטור 2. הפקודה OR ב-VHDL תבצע לי פעולת OR בין הווקטורים ותיתן לי תוצאה אחת '0' או '1. אני רוצה שיצא לי אחרי הפעולה "111111" (למשל). תודה.
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז אני עדין חדש ורק מתחיל לילומד כתבתי משהו פשוט סתם להציג שלושה מספרים הרצתי עבד בסדר אין בעיות חזרתי ל VB2010 שיניתי רק את המספרים בקוד והרצתי עוד פעם פה הבעיה שלי המספרים לא השתנו שמרתי את הקובץ ופתחתי מחדש אבל זה עדין מראה את המספרים הראשונים בסוף עברתי לתרגיל הבא אבל זה עוד פעם קרה לי אחרי שזה רץ פעם אחת כל שינוי שאני עושה לא עובר למה זה מראה דברים שמחקתי וכבר לא רשומים בקוד?
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
עקב מספר עולה של שאלות מהסוג: איפה אני מוריד קומפילר? איפה אני מוצא מדריך? וחוסר שימוש טוטלי ב גוגל החלטתי להוסיף רשימה של שפות תיכנות האתרים: הרשימה לקוחה מפורום JINX ובאנגלית ( מגיע להם כבוד על המאמץ): http://www.jinx.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31285 http://www.jinx.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3417 אתר נוסף אם מדריכים טובים בעיקר לעיצוב אתרים ואינטרנט http://www.alpha-sector21.net/news.php וכמובן www.google.com www.google.co.lil
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הלינק לפורום: http://skriheli.brinkster.net/Forum.asp בדקו בבקשה את הפורום ותגידו מה דעתכם עליו, אם מצאתם באגים או משהו אחר שהייתם חושבים שכדאי לשפר, שתפו. הערה: בקשר לעיצוב עדיף לא להתייחס אני עובד על אחד חדש... לקחתי את העיצוב מאתר אחר כי חיפפתי עם העיצוב אני עובד על אחד חדש. :] [glow=red,2,300]בקשה לי אליכם - תירשמו ותגיבו קצת בפורום, אני רוצה לראות שהכל פועל כשורה! [/glow]
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הצהרתי על פונקציות חברות ע"מ להשתמש באופרטורים >> ו<< לקלוט מחרוזות: friend ostream& operator<<(ostream &os, String&); friend istream& operator>>(istream &is, String&); וממשתי: ostream & operator<<(ostream&os, String&s) { os<<s; return os; } istream & operator>>(istream&is, String&s) { is>>s; return is; } ואני מקבלת כל מיני הערות מוזרות לדוגמא: 'ostream' : 'friend' not permitted on data declarations 'ostream' : missing storage-class or type specifiers 'ostream' : unable to resolve function overload מה הבעיה?????
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-


