עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by פינגווין,

    אני עובדת עם אנגולר ו-C#. בקומפוננטה שלי אני מזמנת פונקציה מהסרוויס. כאשר הפונקציה בסרוויס היא סטטית- הכל עובד מצוין: מדפיס נתונים נכונים לקונסול ומוצגים הנתונים במסך הדפדפן. כאשר הפונקציה בסרוויס היא קריאת שרת אמיתית: מדפיס נתונים נכונים לקונסול (בדיוק אותו נתונים ואותו מבנה כמו בסטטי) ולא מוצגים נתונים במסך הדפדפן. החלק הסטטי של הקומפוננטה כן מוצג. כשאני מנסה להדפיס את המערך שקיבלתי מקריאת השרת, אז כמו שכבר ציינתי- זה מודפס לקונסול בצורה טובה עם ערכים נכונים, אך כאשר אני מנסה להדפיס את זה ב-html- זה מדפיס לי מערך ריק. בקונסול אין לי שגיאות, וגם בלשונית network רואים שקריאת השרת מחזירה סטטוס 200 ונתונים טובים בפורמט הרצוי. - ניסיתי לשאול את ה-gpt בהתכתבות ארוכה מה יכולה …

  2. Started by אלפקה סורית,

    אם אתם מגיבים, תרשמו למה אתם מעדיפים את השפה הזו בכלליות...

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by cold fire,

    ישנם שתי תוכניות (3 לולאות בכל תוכנית) אני רוצה לדעת את הסיבוכיות הריצה של הלולאות כתלות בN... תודה [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by Skipper,

    www.skipin.info אתר טוב שלי לאלו הרוצים להתחיל להתמחות ולהתעניין בשפת C, תהנו. אם אפשר להוסיף ללינקייה שבנעוץ, תודה שי.

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by gshhary,

    אני אמור לרשום פונקציה שמקבלת מספר מסויים בין כמה ספרות ועוד ספרה בודדת ולהחזיר מספר שמורכב מכל הספרות מהמספר המקורי שגדולות או שוות לספרה לדוגמא: אני מקבל את המספר 12345 ואת הספר 3 אז הפונקציה תחזיר 345. זה מה שכתבתי: public static int filter(int num, int d) { int[] arr = new int[howManyDigits(num)]; return filter(num, d, arr, 0); } private static int filter(int num, int d, int[] arr, int i) { if (num == 0) return 0; int digit = num % 10; int res = num / 10; if (digit >= d) { arr[i] = digit; ret…

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by [ViT],

    מה זה tablespace בהקשר של DB? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. איך אני יכול לקרוא מתוך טבלת אקסל לערכים של משתנים.

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. שלום לכולם אני חדש באתר , ואני מאוד רוצה ללמוד שפת תיכנות באופן עצמאי, איזה שפה כדאי לי להתחיל ללמוד , ושיהיה לי קל איתה לתכנת ולעבור איתה לשפות תכנות תוספות ? ממה הכי טוב להתחיל ?. תודה מבין-גדול

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by shimronfio,

    אהלן חברים. אני צריך לכתוב תוכנה כחלק משיעורי בית בשפת C, על התוכנית לקלוט מספר שהמשתמש רושם ולהפריד במספר בין החלק העשרוני לדוגמא 130.45, אז 130 שקל ו-45 אגורות, ולאחר מכן להמיר לדולרים. (לפי ערך שאני בוחר). לא הצלחתי להבין איך אני יכול לחלק את המספר הניחוש שלי שעליי להשתמש באיזה טריק עם INT אשמח אם תעזרו. זה הפקודה במיין עד כה. double nis; double dollar; printf("Please enter the cost of the item\n"); scanf("%lf",&nis); dollar = (nis/3.65); printf("The cost of the item in New Israeli Shekels %.2lf\n",nis); printf("The cost of the item in United State Dollars %.2lf\n",dollar); system("pause");

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by Odedb52,

    אהלן... מחר מבחן על חומר של יא' 5יח'. (אשמח לקבל תשובה עד 9:30 בערך ;D) הגענו למערך תווי, ונתקלתי בשאלה שלא הבנתי. (אני לומד הכל לבד, אף אחד לא מבין את המורה הזו ) ניסיתי כבר הרבה דרכים אבל תמיד נתקל במשהו לא ברור. (אין לי "טיוטה" שניסיתי או משהו) כתוב תכנית המקבלת כקלט אותיות קטנות מה- abc עד לקליטת '*'. עבור כל אחת מהאותיות שהתקבלו כקלט יש להציג את אורך הרצף הגדול ביותר שהתקבל מאותה אות. כמו-כן יש להציג כפלט את האות/יות שנקלט עבורן הרצף הגדול ביותר. דוגמה: עבור הקלט (משמאל לימין) : r,s,x,x,x,x,s,s,a,d,r,r,r,h,h,h,b,b,b,b,* יתקבל הפלט : (a,1), (b,4), (d,1).......... האותיות שנקלטו הכי הרבה פעמים : b, x. תודה רבה מראש לעוזרים!! עודד ב.

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by Davidaro,

    שלום לכולם, ברשותי מטריצה בינארית כלשהי (לצורך העניין 10 על 10 אבל זה לא באמת משנה) אשר מייצגת מבוך. 0 - זה מקום שבו מותר לי להתקדם ו1 - זה מכשול/קיר שבו אסור לי לדרוך. אני שובר את הראש כבר למעלה משבוע ולא מוצא אלגוריתם מסויים, כיצד אפשר לבנות עץ, אשר ממפה את כל הדרכים האפשרויות שבהם אפשר ללכת מנקודה מסויימת מבלי לחזור על אותה נקודה פעמיים. אני יודע שאני אמור להשתמש במבנים אך לא במערכים נוספים מלבד המערך הדו מימדי שמכיל את המטריצה שלי. אשמח אם מישהו יוכל להעלות בפניי אלגוריתם כלשהו שפותר את הבעיה, אפילו באנגלית, אני פשוט לא מוצא אלגוריתם כזה בשום מקום מלבד אלגוריתמים שממפים לי את הדרך הכי קצרה או הכי ארוכה ממקום ליעד במבוך... תודה מראש לעוזרים!

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. כיום אני משתמש בPROXIFIER כדי לגלוש דרך פרוקסי במקרה ואני צריך, אך לשימושי פרוקסי אחד לא מספיק במיוחד אם הפרוקסי איטי להחריד וברצוני ליצור אתר (כדוגמאת http://www.googlegooglegooglegoogle.co.uk )כאשר בכל FRAME בעצם אוכל לגלוש דרך פרוקסי שונה (כמו באתרים internetcloak.com ו- hidemyass.com וכאשר מכניסים ידנית PROXY לFIREFOX) אותו לפחות בלשבים הראשונים אכניס ידנית. שאלתי די פשוטה אך עדיין לא מצאתי לה תשובה פשוטה בגוגל: מה הפקודה בASP\ASP.NET שתאפשר לי גלישה דרך פרוקסי ספציפי באתר ספציפי אותו אבחר? תודה.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. שלום אנשים כתבתי פרוייקט בC++, דיי רציני, ויש לי 2 בעיות שונות, כשאני מתקן אחת, מגיעה השנייה בעייה ראשונה: הדפסה של מחרוזת ארוכה מדי לתוך קובץ גורמת להוספה של כמה תווים לא מזוהים (סתם זבל מהזיכרון) בהדפסה (במילים אחרות, זה עובד על כל שורות הקוד, אבל יש פגמים קטנים בפלט) הפתרון - קיצור של המחרוזת (אני מוסיף מחרוזת קבועה - תגיות [הפלט בשפת XML] שאני יכול לקצר) הבעייה שזה יוצר - אחרי שהתוכנית עובדת על מספר שורות קוד פתאום אני מקבל חלון - "JackTokenizer.exe נתקל בבעייה ועליו להיסגר" וכו' (כמו שאפשר להבין, שם הקובץ הוא JackTokenizer.exe) - מה שלא קורה כשאני עובד בDebug (למעשה, בדיבאג זה עובד מושלם) אני משנה את המחרוזת חזרה לאיך שהייתה קודם ושוב - הבעייה הראשונה חזרה אני מניח ש…

    • 17 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by arielman22,

    שלום יצרתי listview ב c# עם תיבת סימון לכל שורה. כאשר אני מסמן שורה היא יורדת לסוף הרשימה, נצבעת באפור, ונמתח עליה קו חוצה. עד כאן הכל בסדר, הבעיה היא כאשר אני מוריד את הסימון מתיבה, לא קורה שום דבר, למרות שלפי הקוד היא אמורה להיצבע חזרה ללבן, בלי קו חוצה, וחזרה לראש הרשימה. ניסיתי כבר את הפקודות של beginupdate ו endupdate ו refresh אבל שום דבר לא משפיע, הרשימה פשוט לא מתעדכנת. אני מפרסם את הפוסט לאחר מלא חפירות בגוגל ולא מצאתי עדיין את הפיתרון. אני אשמח לשמוע עצה או פיתרון לבעיה.

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by raiman1,

    לא כ"כ הבנתי מה זה סוג ערך ומה זה סוג ייחוס... אני אודה לכם אם תסבירו לי מה זה ומה ההבדל ביניהם.

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. [COLOR=blue]int[/COLOR] max_width, max_height, pix_depth, ppi; [COLOR=blue]int[/COLOR] intrlv; [COLOR=green]/* 0 = no, 1 = yes */[/COLOR] [COLOR=blue]int[/COLOR] n_cmpnts; [COLOR=blue]unsigned[/COLOR] [COLOR=blue]char[/COLOR] point_trans[[COLOR=#6f008a]MAX_CMPNTS[/COLOR]]; [COLOR=blue]unsigned[/COLOR] [COLOR=blue]char[/COLOR] predict[[COLOR=#6f008a]MAX_CMPNTS[/COLOR]]; [COLOR=blue]unsigned[/COLOR] [COLOR=blue]char[/COLOR] *image[[COLOR=#6f008a]MAX_CMPNTS[/COLOR]]; [COLOR=blue]short[/COLOR] *diff[[COLOR=#6f008a]MAX_CMPNTS[/COLOR]]; [COLOR=green]/* was short ** */[/COLOR] } [COLOR=#2b91af]IMG_DAT[/COLOR]; [COLOR=blue]typedef[/COLOR] [COLOR=blue]struct[/COL…

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by orninyo,

    שלום. איך אני עושה מסגרת כמו בתמונה המצורפת? הגעתי עד המצב שזה מקרין את השם שלי במרכז המסך (ממש בעיה ) , איך אני מוסיף לזה מסגרת? [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by gevAA,

    פונקציה רקורסיבית המקבלת מספר טבעי שלם, למשל 5 ומחזירה 123454321

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by spinchicken,

    אני מתכנת ב C++, אני מנסה לגרום לפונקציה להיקרא כל מספר קבוע של 40 מילישניות בתוכנית. ניסיתי להשתמש ב QueryPerformanceCounter ובדיקה אבל זה מעמיס לי על הCPU וזה גורם לתוכנית להיות איטית. מישהו מכיר דרך טובה יותר לעשות את זה?

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by tzolerguy,

    היי אני בונה תוכנית בJAVA אשר תקרא מילים ותספור אותם ובסוף תוציא קצת סטטיסטיקה כרגע אני מצליח לקרוא מילים מקובץ ולהכניס אותן לתוך TREEMAP ששם יש לKEY זה המילה וVALUE זה מספר המופעים שלה.... עכשיו אני צריך לשלוף את המילים ולסדר אותן מה שכיחה לנדירה השאלה איך אני שולף מתוך הMAP את הKEY שלו יש את הVALUE הכי גבוה??? KEY מוגדר STRING VALUE מוגדר INTEGER רעיונות??? תיאור של המפה http://download.oracle.com/javase/6/docs/api/java/util/TreeMap.html

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. שלום, בקטע קוד המצורף אני מעוניין לקרוא מהמשתמש ערך אחד וכך להפעיל את המחלקה הרלוונטית במקום המערך הנוכחי. כיצד אני עושה זאת? http://www.csharp-station.com/Tutorial/CSharp/lesson09 using System; public class DrawingObject { public virtual void Draw() { Console.WriteLine("I'm just a generic drawing object."); } } using System; public class Line : DrawingObject { public override void Draw() { Console.WriteLine("I'm a Line."); } } public class Circle : DrawingObject { public override void Draw() { Console.WriteLine("I'm a Circle."); } } …

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by עמירחגי,

    שלום  באוקטובר אני מתחיל ללמוד מדעי המחשב וביולוגיה חישובית בעברית. אני רוצה לקנות מחשב ללימודים והתגובות שאני שומע נעות מ״אתה לא צריך מחשב״ ל-״תקנה הכי חזק שיש בשוק״. יש מישו שיכול לעשות לי סדר בדרישות המערכת של מחשה ללימודים? ואולי להמליץ לי על מחשב לקנייה

  23. Started by Fkl0ster,

    היי, אני צריך פתרון אחסון לאתר בעל תכנים קלים ובסיסיים. יש כבר דומיין. מה הקריטריונים לבחירת שירות אחסון? על אלו פיצ'רים כדאי לי להתעקש? ראיתי שיש בחו"ל הצעות חינמיות; מה הקאצ'? אשמח לקבל המלצות. תודה.

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by almogas,

    שלום לכולם, נגיד וקניתי מערכת באנגלית לצורך העניין מערכת ניהול תוכן, ואני רוצה לתרגם אותה וליישר אותה, המערכת בנויה ב php ואני יודע css html וממשש קצת php אני יכול לבצע את זה? איך מבצעים את התרגום והיישור? ראיתי באיזה סקריפט שהורדתי שהיה קובץ כזה שבו רשומה מילה באנגלית יש שווהואז מילה בעברית והוא מתרגם לבד, איך יוצרים דבר כזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by חנוך111,

    כיצד סופרים את מספר הימים בין שני תאריכים, מבלי לספור את כל השבתות והחגים היהודים? מישהו יכול להנחות בכיוון הנכון? תודה.

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים